Neděle 13. června. Svátek má Antonín.

CME: Mediální agentury k zotavení reklamního trhu

03.01.2011 | 10:40 0 Komentářů

Z průzkumu, který přinášejí dnešní Hospodářské noviny, vyplývá, že reklamní výdaje v České republice by měly v letošním roce pozvolna růst, avšak méně než průměr regionu střední a východní Evropy. Podle vyjádření ředitele mediální agentury ZenithOptimedia Prague Petra Majerika lze čekat v r. 2011 růst reklamního trhu ČR o 3 – 4 %. Atlantik FT v modelu pro společnost CME počítá s růstem o 3 %, a zpráva je proto v souladu s naším očekáváním. HN dále uvádějí, že dosažení úrovně reklamních výdajů z r. 2008 si bude vyžadovat několik let setrvalého růstu ekonomiky. Podobné vyjádření nedávno zaznělo i od ředitele CME Adriana Sarbu, když hovořil o očekávaných cenách za reklamu. Zprávu hodnotíme celkově jako neutrální.

Zdroj: J&T Banka

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.