CZK/€ 25.305 -0,06%

CZK/$ 23.413 +0,02%

CZK/£ 29.594 +0,24%

CZK/CHF 25.911 +0,38%

Trefa… do černého?

 


 

Finančně poradenské společnosti s finančními institucemi o parametrech finančních produktů vyjednávají… od té doby, co mají dostatečně zajímavou vyjednávací pozici. Prvním prvkem ve vyjednávání byly (pochopitelně) provize. Kdo měl dostatečný obrat, mohl si prosadit vyšší provize – a ta se dříve či později projevila v nákladovosti produktu.

U vyjednávání o výši provizí ovšem neskončilo. Kupříkladu ZFP Akademie si vyjednala mimořádný vklad na životní pojištění nezatížený běžnými poplatky (a neodměněný ani provizí; o té vyjednávala na běžném pojistném), Broker Consulting přišel s novými prvky v rámci Evropské penze, Partners při svém vzniku vyjednaly dokonce nižší poplatky pro investiční životní pojištění T100P a na jaře spolu s UniCredit Bank připravili Partners konto – běžný účet určený k distribuci finančně poradenskou sítí. Minulý týden se mezi inovátory zařadilo také Fincentrum s produktem Trefa.

Trefa? Trefa!

Trefa je pojištění pro amatérské fotbalisty. Jeho unikát ale leží v jiné dimenzi. Část provize za uzavření produktu získá fotbalový klub pojištěného. Díky tomuto mechanismu si projekt získal i podporu Českomoravského fotbalového svazu, který hledá způsoby, jak peníze zejména do nižších, amatérských, soutěží dostat.

Pro fotbalové kluby se nemusí jednat o malé částky. Za běžně placené pojistné ve výši 1 000 Kč měsíčně dostane "provizi" 5 tis. Kč. Tu bude dostávat v průběhu tří let, po které ale zároveň platí storno podmínky.

Tabulka 1: Výše odměny pro fotbalový klub

Měsíční pojistné

395 Kč

500 Kč

1 000 Kč

Celková odměna klubu

2 050 Kč

3 000 Kč

5 000 Kč

1. splátka

1 000 Kč

1 500 Kč

2 000 Kč

2. splátka

350 Kč

500 Kč

1 000 Kč

3. splátka

350 Kč

500 Kč

1 000 Kč

4. splátka

350 Kč

500 Kč

1 000 Kč

Zdroj: Fincentrum

První splátku odměny získá fotbalový klub po 2. měsíci placení pojištění hráčem. Další tři obdrží vždy po roce platnosti pojištění. Pokud by ale fotbalista z jakéhokoli důvodu pojištění v průběhu tří let zrušil, musí klub v rámci storno podmínek peníze vrátit.

Specializovaný a ČMFS podporovaný produkt má výhodu nejen pro fotbalové kluby, které mohou svým členům nabídnout pojištění a z jeho prodeje inkasovat provizi a z ní financovat svůj provoz nebo investice. Má výhodu především pro finančně zprostředkovatelskou společnost, jejíž poradci budou mít otevřené dveře nejen k prodeji tohoto pojištění, ale k nabídce komplexních služeb.

Jaká je Trefa?

Trefa je investiční životní pojištění s minimalizovanou pojistnou částkou pro případ smrti z jakýchkoli příčin a zvýšenými limity na úrazové pojištění. Pochopitelně jako IŽP je při srovnatelných limitech dražší než samostatné úrazové pojištění, nicméně oproti jiným životním pojistkám vychází zpravidla výhodněji.

Základem pojištění je pojištění trvalých následků úrazu. Pojistná částka s pětinásobným progresivním plnění se podle varianty pohybuje od 900 tis. Kč do 950 tis. Kč pro dospělé a je na úrovni 2 mil. Kč pro děti do 14 let. Oproti jiným pojistkám pojištění zaostává v podílu trvalých následků, od kterého pojišťovna začíná plnit. U Trefy musí trvalé následky dosáhnout minimálně 16,01 %, přičemž např. Flexi od Pojišťovny České spořitelny plní (byť jen se čtyřnásobnou progresí) již od 1 %.

S pojištěním jsou spojeny též náhrady v případě hospitalizace či denní odškodné v případě úrazu.

Tabulka 2: Základní parametry Trefy

 

Dospělí

Děti (vstupní věk 0 – 14 let)

Měsíční pojistné

395 Kč

500 Kč

1 000 Kč

395 Kč

500 Kč

1 000 Kč

Trvalé následky úrazu

900 000 Kč

950 000 Kč

950 000 Kč

2 mil . Kč

2 mil . Kč

2 mil . Kč

Denní dávka při hospitalizaci

500 Kč

700 Kč

700 Kč

1 500 Kč

700 Kč

1 500 Kč

Denní odškodné při léčení

   

300 Kč

 

200 Kč

300 Kč

Zdroj:
Fincentrum

Součástí pojištění dospělých je též pojištění smrti následkem úrazu u dvou dražších variant s pojistnou částkou 950 tis. Kč, která by byla zvýšena o 250 tis. Kč, resp. 500 tis. Kč v případě smrti při autonehodě.

Přestože se jedná o "fotbalové" pojištění, při úrazu pojišťovna nezkoumá, zda k němu došlo v souvislosti se sportovní aktivitou.

Jaký je váš názor na pojištění fotbalistů Trefa?

Loading

Vstoupit do diskuze 43 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz



Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

 
 
 

 
  • Ondřej Záruba

    24 srpna, 2010

    Chudáci amatérští fotbalisté:-)Takhle je lakovat.

    Odpovědět

  • honza

    24 srpna, 2010

    ale že se nechá lakovat i nezávislý novinář pan Zámečník, to vážně nepochopím. 🙂

    Odpovědět

  • [Autor příspěvku zneužil cizí jméno]

    24 srpna, 2010

    Pane Zámečníku, promiňte, toto jsem nepsal já, ale někdo, kdo se za mne vydává.
    [Autor příspěvku zneužil cizí jméno, které bylo odstraněno redakcí]

    Odpovědět

  • vasek

    24 srpna, 2010

    Když se na to podívám jako amatérský fotbalista – tak za to samé zaplatím jindé méně.
    Když se na to podívám jako fotbalový funkcionář – oddíl dostane provizi, když jí hned utratím, tak se musím modlit aby to hráč platil ty 3 roky, jinak jsem ve srabu. Pokud to neutratím, tak na ty peníze čekám 3 roky.
    Když se na to podívám jako finančník – probůh proč IŽP? Smysl tohoto projektu bych z pohledu Fincentra spatřoval v oslovení nových potenciálních klientů, nikoliv v bouchání IŽP na místě, kam vůbec nepatří…
    Mimochodem, pokud se nemýlím, tak Generali již aktuálně ve svých úrazovkách kryje amatérské fotbalisty, tak proč tohle?
    Pokud se toto na trhu chytne, tak to postupem času vidím na velký „storno projekt“.

    Odpovědět

  • honza

    24 srpna, 2010

    Trefa je jen chytrý marketingový tah, který byznys moc nepřinese, ale hlavně z toho bude obrovský průser až někdo novinářům ukáže, že mladí fotbalisté mají platit drahé investiční pojištění s provizí 200% RP (nebo téměř tolik) a tím sponzorovat funkcionáře těchto klubů. a na čemkoliv týkající se svazu a fotbalu si novináři smlsnou.
    někdo chytrý jim také pravděpodobně řekne, že udělat na toto investičko je největší hloupost a zlodějina, kterou mohl udělat.
    Pane Zámečníku, proč blíže neřešíte produkt? poplatky a cenu za rizika? proč neřešíte to, že u úrazových připojištění se nepoužívá přirozené pojistné, takže je IŽP totální blbost a smysl by dávala pouze čistá úrazovka? a ještě se zdůrazní ta minimalizace PČ na smrt, kde IŽP právě ten smysl mít může. proč nesrovnáte to krytí s jinými produkty?
    a řadit Fincentrum mezi inovátory…. :)) leda provizní.

    Odpovědět

  • Anonym

    24 srpna, 2010

    Produkt blíže neřeším, protože ho řešily již jiné servery, např. iDNES.cz, viz
    http://finance.idnes.cz/nove-pojisteni-cili-na-fotbalisty-kluby-za-nej-dostanou-penize-pvi-/poj.asp?c=A100820_124422_poj_hru
    Zaměřil jsem se proto spíše na finančně-poradenský aspekt. Detailnější srovnání, než je na iDNES.cz, by musel spíše vypracovat pojistný analytik, kterým já nejsem.

    Odpovědět

  • Sokol Velký Bor

    24 srpna, 2010

    Konečně něco svaz vymyslel pro malé kluby a ne jenom pro repre jako vždycky. Někteří kluci pojistky na zranění mají, přijde mi dobrý nápad pojistka, z které má něco i fotbal.

    Odpovědět

  • finanční poradce z Pardubicka

    24 srpna, 2010

    Analýzy na iDNES a na penize.cz vycházejí dobře.
    Souhlasím, že v něčem má TREFA horší plnění než jiné pojistky, v něčem zase lepší. Tak je to u různých pojištění vždy, nikdy neexistuje jedna v něčem nejlepší. Automaticky dávat peníze klubům je dobrý nápad, když to garantuje ČMFS, není co riskovat. Je to podle mého názoru mnohem férovější než tvrdit, že poradce má menší provizi jak to dělají Partners. To si klient nikdy neověří. Peníze klub buď dostane nebo nedostane, to je jasný hned. Fincentrum to vymyslelo líp, řek bych.
    Aby bylo jasno —–> Fincentrum nemusím, jsou někdy moc agresivní, přetahují dobré poradce. Ale toto je dobrý nápad.

    Odpovědět

  • jirka

    24 srpna, 2010

    ta srovnání naopak vychází dost hrozně. U partners si to naopak klient může ověřit transparentní poplatkovou strukturou, srovnání s jinými poplatkovými strukturami, ukazateli TANK a PER apod. tím, že Trefa je IŽP, tak bez poplatků si nikdo nic neověří.

    Odpovědět

  • Radek

    24 srpna, 2010

    Jenže: TANK a PER slouží jako ukazatelé nákladovosti pouze investiční složky. Na to pozor! To neříká nic o ceně pojištění.

    Odpovědět

  • Honza

    24 srpna, 2010

    Opravdu? chcete říci, že měsíční poplatek za inkaso a správu Vám nezdraží pojistku i s rizikovou složkou? či počáteční jednotky na provizi ve výši 200% RP ze spořící i rizikové složky Vám nezdraží pojistku i s rizikovou a úrazovou složkou?
    a když to je IŽP, tak je tam povinná spořící část a její nákladovost znovu zdražuje rizikovou část atd atd.
    proto je to tak velká prasárna, když to je IŽP a nikoliv transparentní úrazovka.
    takže pozor si skutečně dejte!
    ale aspoň se to bude dobře rušit a jsem zvědav jako bude mít Fincentrum pověst až budou kluby vracet ty částky. V TREFE je storno tři roky a prý 100% …. 🙂 prostě marketing.

    Odpovědět

  • Honza 2

    24 srpna, 2010

    Nemáte pravdu. Argumenty které předkládáte jsou často nástrojem který odborně zakrývá nepříjemné skutečnosti. TANK a spol přišly na trh s velkou slávou a dneska se buď konstruují znova nebo se nepoužívají vůbec. Sám tvůrce pan Kalvoda se o tom krásně nedávno rozepsal, nyní ten link nemohu najít na investujeme.cz :((.

    Odpovědět

  • poporadce

    24 srpna, 2010

    Tento článek asi myslíte
    http://www.investujeme.cz/clanky/tank-pozor-jak-se-uziva/

    Odpovědět

  • Anonym

    24 srpna, 2010

    Ne, ne, myslí
    http://www.investujeme.cz/clanky/pod-palbou-z-vlastni-zbrane-aneb-o-zneuzitem-tanku/

    Odpovědět

  • honza

    24 srpna, 2010

    ok. neřešme tank – ten skutečně významný není – nebo lépe řečeno významný je, ale pouze pokud bychom měli informaci, jaká je povinná minimální spořící složka, ale PER a tedy poplatky z pojistného mají přímý vliv, tak nevytrhávejte jedno slovíčko z kontextu a reagujte na celý příspěvek nebo mu radši nechcete rozumět? 🙂

    Odpovědět

  • Zajímavé

    24 srpna, 2010

    Zajímavá zpráva o pojištění Trefa na oficiálním webu ČMFS. Kdo si ji pozorně přečte pochopí.
    http://nv.fotbal.cz/scripts/detail.php?id=74789&tmplid=1484

    Odpovědět

  • Karel Kovanda

    24 srpna, 2010

    Jinými slovy, amatérští fotbalisté budou sponzorovat vlastní klub, bohužel ale: z každé tisícovky budou sponzorovat 2x Fincentrum, 1x fotbalový klub a 1x Generali. Kdyby se amatérský fotbalista stal tipařem kterékoli poradeské společnosti, získal by cca 1.5 x tolik, 5.000 by mohl věnovat fotbalovému klubu, 2.500 by si mohl nechat…. Kdyby se stal ČMFS zprostředkovatelem této záležitosti, mohl by věnovat klubu 12.000 Kč a ještě by mu zbylo…. Takhle akorát napěchuje amatérský fotbalista peníze do fincentra za pojistku, kterou v 90% ani nepotřebuje, jen ho místí funkcionáři přesvědčí, aby si to dal, protože pomůlže klubu a může nastupovat v základu…. Poradenství dostalo direct, MLM impuls, marketingový nápad dobrý to je jasné, jen na konci (za rok a půl) zbude: odhaduji 40.000 odrbaných a nas.aných amatérských fotbalistů… zejména na vlastní ČMFS….

    Odpovědět

  • z VV ČMFS

    24 srpna, 2010

    Karle, Vy tomu projektu moc nerozumíte, že?

    Odpovědět

  • Ajven

    24 srpna, 2010

    Naopak, právě že většina zde přítomných je schopna propočítat výhodnost takové pojistky jak pro klub, tak zejména pro samotného hráče.

    Odpovědět

  • Karel Kovanda

    26 srpna, 2010

    Obávám se, že rozumím velmi dobře. Bohužel mám pocit, pokud jste skutečně z VV ČMFS, že z Vás Fincentrum udělalo blbce… Pokud byste se dohodli přímo z některou z pojišťoven, mohli jste mít do fotbalu nejméně 3x tolik, navíc, proč Vám nenabídli čisté úrazové pojištění – s trvalou odměnou pro klub, to se ptejte fincentra. Skutečnost je bohužel taková, jakou píši výše. Je mi líto Vladimíra Šmicra, kterého do toho navlíkli, myslím, že mu po otevření očí zklamaných amaterů, mnoho lidí nebude moci přijít na jméno….

    Odpovědět

  • Radek

    26 srpna, 2010

    Myslím, že to vidíte moc černě. Lidi mají mnohem horší produkty a jsou v klidu ;-).

    Odpovědět

  • Karel Kovanda

    28 srpna, 2010

    Radku, obhajovat sprosťárnu tím, že budu říkat, vždyť jsou i horší sprosťáci, mi nepřide OK. Mě osobně vadí ten princip, že když už se do toho ČMFS dal, tak to mohl pro fotbal udělat lépe, nic víc nic méně.

    Odpovědět

  • td

    28 srpna, 2010

    „Že i poradenské firmy uvažují nejen o ziscích, ukazuje Trefa, kterou spouští Fincentrum. Nejde jen o provize, ty skoro žádné nebudou…“
    Petr Fejtek, šéfredaktor časopisu Finanční poradce, 08/2010
    Karle, pan Fejtek do toho vidí asi trochu víc, než vy, nemyslíte?

    Odpovědět

  • know Fejtek

    28 srpna, 2010

    Petr Fejtek ze sebe udělal jen hlupáka a bohužel do toho evidentně nevidí. protože pokud by do toho viděl, tak by věděl, že provize u Trefy dosahují v pohodě 200% ročního pojistného a když to „dobře nastaví“ tak i více a Fincentru vrací jen zlomek – 50% ročního pojistného.

    Odpovědět

  • know Trefa

    28 srpna, 2010

    A Ty do Trefy vidíš, chytrolíne z Partners, AWD, OVB… kdo všechno se zlobí, kluci jedni ušatí?

    Odpovědět

  • know you

    28 srpna, 2010

    ale jo vidím do ní velmi zblízka. 🙂

    Odpovědět

  • Pavel

    29 srpna, 2010

    A není sám 🙂

  • Jardall

    6 října, 2010

    Tak dnes jsem, jako zástupce klubu, měl jednání s poradcem z Fincentra. Musím se přiznat, že jsem to pojal jako „Mystery shopping“. Protože o tomto projektu vím od června tohoto roku, kdy jsem byl na prvotní prezentaci tohoto produktu, to bylo ještě v režii jiné poradenské společnosti a jednalo se i o jinou pojišťovnu.
    Musím říct, že od počátku je tento produkt pojat jako prodej zejména IŽP se zástěrkou pojištění pro hráče!!! Původně se mělo totiž sjednávat IŽP a k tomu když tak ÚP jako dopojištění. A teď k TREFĚ:
    1. zejména neřeší nejčastější případy, které mohou fotbalistu potkat, tzn. úrazy bez trvalých následků… DO (300 Kč) je pouze u 3. varianty za 1 000 Kč měsíčně a to je vypláceno od 22. DNE!!! A TO I U DĚTÍ!!!
    2. trvalé následky sice obrovské, ale k čemu jsou pokud se navíc plní od 16%. Navíc kolik se stane u kopané, že budete mít úraz s takovými trvalými následky!
    3. smrt úrazem? Opět jsem z tohoto trochu rozpačitý. Protože pokud se podívám reálně zpětně na smutná umrtí během fotbalových utkání, tak k umrtí vždy došlo né po nějakém střetu, ale jednalo se o umrtí z nějaké tělesné vady, takže zase by toto pojištění nic neplnilo.
    4. proč IŽP? Aby z toho měla pojišťovna a distributor zajímavé zisky! Odměna pro klub se pohybuje v rozmězí 41% – 50% z ročního pojistného. A my všichni víme jaká je provize za takový produkt…
    5. Co klub? Klub získá významnou finanční podporu pro svou činnost. Ano za předpokladu, že to hráč nevypoví do 3 let. Protože jinak bude muset klub vrátit veškeré vyplacené odměny.Přičemž dobře víme, že klasické storno podmínky jsou max. 24 měsíců. A co když pár hráčů to nevydrží platit ty tři roky? Z čeho to potom kluby vrátí. Uvažoval někdo nad touto situací. Když víme že statisticky se velké % pojistek nedožije 3 let.
    6. A co hráč? Tak toho kdo to podepíše, LITUJI a přeji mu, aby se mu nestál žádný úraz, protože jakmile zjistí celou tuhle HRU, tak bude naštvaný na všechny, kteří mu to doporučovali, vč. tváře tohoto projektu…
    Jediné co se k tomu projektu povedlo je MARKETING.
    Omlouvám se že jsem se tak rozepsal.

  • Anonym

    6 října, 2010

    Hmmm, dost těžko se to čte, ale mám snahu pomoci.
    Základem je přímý kontakt s dotyčnou pojišťovnou, bez mezičlánků, potom máte 100 procent provizí. A dokonce i udržovací a následné provize. Nepotřebujete žádný mezičlánek, který parazituje na Vašich provizích. A nejde o 3 roky, když píšete o 24 měsících, provize se po 24 měsících nevrací.
    Domluvte se napřímo s pojišťovnou, ta bude i když zprostředkovatel zkrachuje, a u MLM je to tak běžné. Ti se většinou vlastní chamtivostí rozeštvou, rozloží a zaniknou, přeorganizují, rozloží.
    Sportu zdar.

  • Radek

    7 října, 2010

    Trefu znám jen z toho, co jsem si o ní přečetl, ale obecně k pojištění:
    ad 1. Je nesmysl pojišťovat malá zranění. Takové pojistky jsou drahé a nevyplatí se. (Pojišťovna to má dobře spočítané.)
    ad 2. vlastně to samé jako ad 1. Drobný trvalý následek člověka neohrozí na jeho další práci a příjmu.
    ad 3. to nedokážu posoudit. Záleží, jak je to psané ve všeobecných a dalších podmínkách. Občas to může být kryto, občas ne. Jak je to u Trefy, netuším…
    ad 4. to je přeci jasné. Jak jinak by mohl dostat provizi klub, kdyby to nebylo IŽP? Jinde prachy pojišťovna nedá ;-). A odměna ve výši až 50 % ročního pojistného pro klub je poměrně slušná (podle mého názoru).
    ad 5. to je riziko. Pokud Fincentrum na to klub upozorní a klub s tím bude počítat, tak peníze neutratí hned, ale nechá si rezervu. Smutné je, že storno nebývá 100% v 2. a 3. roku pro zprostředkovatele, pro klub ale je…
    ad 6. nemyslím si. Lidi uzavírají horší věci ;-). Navíc když si někdo pojistku (jakoukoli) uzavře, tak sám sebe pak přesvědčuje, jak udělal dobře (i když ho třeba okolí přesvědčuje, že ne ;-).
    Jasně, že je to marketing :-). A co není?
    Taky jsem se dost rozepsal. Snad konstruktivně. Už je dost pozdě, tak možná plácám z únavy… v takovém případě se omlouvám :).

  • Jiří

    24 srpna, 2010

    Prachy hýbají světem. Dejte klientovi kostičku a on podepíše všechno. ZFP to tak dělá už více jak 15let, ale od Fincentra jsem to nečekal. Když sjednají Genio od Generali tak na tom budou klienti lépe. Parádní storno projekt, gratuluji:o)))

    Odpovědět

  • chk

    24 srpna, 2010

    proc se portal jmenuje investujeme.cz?
    jakykoliv clanek ohledne investic je bez jakekoliv diskuse, verim i, ze pocet nahledu je minimalni. zato jakykoliv clanek, ve kterem se rozebira zivotni pojisteni z jakehokoliv uhlu, vcetne veci souvisejicich, je tu plamenna diskuse. o cem to hovori? nu preci o tom, ze sem chodi pouze bouchaci pojistek. navrhuji prejmenovat stranky na http://www.bouchacipojistek.cz a bude vse v poradku. takto muze ctenar nabyt pocitu, ze se zde dozvi neco zajimaveho ohledne investic. marne…

    Odpovědět

  • Jiří

    24 srpna, 2010

    Investice není tak zábavná:o)Navíc, co chcete u investic řešit?

    Odpovědět

  • Radek

    24 srpna, 2010

    Řešit by co bylo: Co, kde, kdy, jak, kam… ale chybí to zábavné proč, za kolik, kdo 😉

    Odpovědět

  • Jiří

    24 srpna, 2010

    Co,kde,kdy,jak a kam? Přesně vím jak by to dopadlo:o) Každý by doporučoval to své.

    Odpovědět

  • Kalous U.

    24 srpna, 2010

    Tak tohle mi přijde opravdu úsměvné. Investiční životní pojištění pro fotbalisty … :-)))
    Možná jsem špatně četl, ale neviděl jsem kolik vlastně dané pojištění stojí, pouze celkové pojistné.
    Navíc se obávám, že ze storen bude brzy někomu smutno.

    Odpovědět

  • Anonym

    24 srpna, 2010

    ZFP není o finančním poradenství, ale o oblbování lidí na tému rychlého zbohatnutí, pouze ale nemluví o tom, že jde pouze o několik lidí, vesměs bez vzdělání.
    A ta „Akademie“ – píší si ji s malým „a“, a je to pouze pojem k oblbnutí naivních důvěrčivých lidí, většina nemá ani maturitu, natož odborné VŠ ekonomické vzdělání v oboru, ani majitelé NE !
    P.S. Běží vyšetřování a trestní stíhání, nenechte se oblbnout slybomyslnými bláboly na sobotních seancích.

    Odpovědět

  • [Odstraněn vulgární příspěvek]

    25 srpna, 2010

    [Odstraněn vulgární příspěvek bez relevantního obsahu]

    Odpovědět

  • Gun shaker boom

    26 srpna, 2010

    Trochu se mi zdá, že redakce Investujeme slevila ze svých zásad objektivníha a nezávislého zpravodajství.

    Odpovědět

  • Kamil.S

    28 srpna, 2010

    trefa hodně jen lakuje:)a plnění od 16 ti procent trvalejch následků, vlastně zajišťuje že nikdy plnit nebude …..

    Odpovědět

  • wmafclwwhkm

    7 září, 2010

    [Odstraněn spam]

    Odpovědět

  • Jedlý Vytuhlík

    14 září, 2010

    Já myslím,že je Trefa adekvátní odměnou za stav v českém fotbale.Fincentrum,Trefa,totální propad fotbalu na dno.To je realita.

    Odpovědět

  • Anonym

    19 října, 2010

    http://www.produktovelisty.cz/pojisteni-osob/zpravy/generali-pojistovna/320-fotbaliste-sobe.html
    Na té Trefě opravdu není nic dobrého, pro klienty…..

    Odpovědět