„I like to think of sales as the ability to gracefully persuade, not manipulate, a person or persons into a win-win situation.“ Bo Bennett
První diskusní blok dopoledního programu se bude věnovat neustálému tlaku na co nejlepší prodejní výsledky.Je možné, aby společnosti neustále zvyšovaly své hospodářské výsledky i v čase ekonomické krize? Na tuto otázku bude hledat odpověď Jan Halík, Sales Manager European Operations ve společnosti COPY GENERAL. Jan Patera z časopisu MarketingSalesMedia a jeho hosté Michal Kotlín z Ottimy, Petr Fous a Petr Ungerman z Mondolezu a Lukáš Kružberský z Red Media/Kindred Group budou diskutovat o komplikovaném vztahu marketingového a obchodního oddělení a o nových trendech v internetovém marketingu.. Patrik Hužva z EMOSu představí úspěšný příběh toho, jak je možné zajistit růst na úkor konkurence prostřednictvím akvizicí. Po společném obědě se Petr Hampl, obchodní ředitel Asseco Solutions, a Daniela Kramerová ze SCONTO Nábytek budou věnovat rozvoji osobnosti obchodního ředitele a doporučí zdroje nové energie nejen pro vytížené sales manažery. Martin Vedej z Centrum Holdings se zaměří na různé modely motivace a odměňování obchodníků. Další „neverending“ story ve firmách představuje problém stimulace obchodníků k maximálnímu výkonu. Pohled HR na tuto problematiku představí Lenka Chuwa ze společnosti Inter IKEA. Víte, jakých je sedm smrtelných hříchů sales managera? I to se díky Radovanovi Čechvalovi z Omega Solutions dozvíte na Sales Excellence Foru!
Více informací najdete zde, přihlásit se můžete zde.
Investujeme.cz je mediálním partnerem.
REKLAMA