CZK/€ 25.305 -0,06%

CZK/$ 23.413 +0,02%

CZK/£ 29.594 +0,24%

CZK/CHF 25.911 +0,38%

Partners a Tomáš Prouza čelí žalobě OVB

 


 

OVB podala trestní oznámení na Tomáše Prouzu a Partners. Důvodem jsou výroky Tomáše Prouzy na adresu OVB, které pronesl v rozhovoru pro server Investujeme.cz ze dne 27. února 2008. Reakce OVB tak přichází téměř tři měsíce po vydání rozhovoru.

{insert name=getVideo id=#1103#} Tomáš Prouza se v rozhovoru otevřeně vyjadřoval k vyloučení Lukáše Štorka z AFIZu: „Pan Štork našeho klienta nenašel náhodou. Dostal od centrály OVB databázi klientů poradců, kteří odešli do Partners, a měl je obcházet. Je tedy zřejmé, že klienti byli poškozováni s vědomím, a skoro bych řekl na přímý pokyn centrály OVB.“

„Do OVB nebude nikdo beztrestně kopat, ani Tomáš Prouza z konkurenční firmy,“ reaguje Pavel Uzel, předseda představenstva OVB Allfinanz, v tiskové zprávě a dodává: „Nemám nic proti férové hospodářské soutěži, ale fauly musejí být nejen odpískány, ale v souladu s pravidly i potrestány.“

Tomáš Prouza je jedním ze čtyř spolumajitelů finančně poradenské společnosti Partners for Life Planning, která vznikla před rokem a svou činnost zahájila s několika stovkami poradců, kteří opustili OVB. Předtím krátce působil na pozici Ombudsmana Poštovní spořitelny, kam přešel z pozice náměstka ministra financí Bohuslava Sobotky.

Trestní oznámení zatím nebylo Tomáši Prouzovi doručeno. Na oznámení o žalobě ze strany OVB reaguje prostě: Stručně a jednoduše: Prouza řekl pravdu, která se panu Uzlovi nehodí. Stejně jako se Partners nehodí OVB, protože se snaží fungovat slušně, protože dokáží klientům nabídnout výhodnější a levnější produkty a přitom své poradce dobře zaplatit. Jsme nepohodlní a kazíme zaběhaný byznys model.“

REKLAMA

Proč OVB podala trestní oznámení až tři měsíce po zveřejnění rozhovoru? 

„Podání žaloby na T. Prouzu a Partners v minulém týdnu je výsledkem právní analýzy s cílem minimalizovat právní rizika takového kroku. Rozbor dopadů nepravdivých nařčení uvedených v rozhovoru s názvem Štork poškozoval naše klienty s vědomím OVB prokázal závažnost Prouzových tvrzení jako výroků jednoznačně poškozujících dobré jméno OVB Allfinanz. Závěry této analýzy se pak staly podkladem pro právní kroky, které advokátní kancelář učinila v minulém týdnu. Prioritou přitom byla jejich opodstatněnost, nikoliv unáhlená reakce,“ uvádí odpověď OVB na náš dotaz. Nabízejí se ale i jiná vysvětlení.

„OVB čelí žalobám ze strany několika jejich bývalých poradců kvůli zadržování provizí, nekalé soutěži a dalším porušováním zákona. Některé z žalob se již aktivně projednávají, v jednom případě je stání nařízeno na tento pátek, a tak by jistě někdo mohl spekulovat o tom, že mediální propagace trestních oznámení má tyto soudní spory ovlivnit,“ uvádí Tomáš Prouza.

Tip: Tomáš Prouza: Řekl jsem pravdu, která se panu Uzlovi nehodí

REKLAMA

Jak nám potvrdila Marta Gellová, generální sekretář AFIZu, Partners projevili zájem o členství v profesní asociaci AFIZ – jejíž etický výbor vyloučil ze svých řad Lukáše Štorka, finančního poradce OVB, na podnět společnosti Partners. V současnosti má AFIZ deset korporátních členů, včetně OVB Allfinanz.

„O přijetí nového člena do AFIZ rozhoduje Představenstvo. Každý jeho člen má možnost se vyjádřit a samozřejmě svobodně rozhodnout, jak bude hlasovat,“ uvedla Mata Gellová k procesu přijetí nového člena.

A jak tato informace může souviset s podaným trestním oznámením? Představenstvo AFIZu zasedá již zítra, ve středu 28. května. Zda je na programu jednání též přijetí nového člena, nemáme potvrzeno.

Loading

Vstoupit do diskuze 141 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz


Související články

Vlaďka Cisarzová - genreální ředitelka Sirius Finance

Vlaďka Cisarzová: Hlavním lákadlem pro poradce je akciový program

Finančně poradenská společnost Sirius Finance chce do konce příštího roku mít 400 poradců. „Na trhu není firma, která by měla v rámci akciového programu připravené, že až 65 % firmy budou vlastnit lidi, kteří ji tvoří,“ říká k akciovému programu Vlaďka Cisarzová, generální ředitelka Sirius Finance.

Text: Petr Zámečník

21. 11. 2018


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář: MHMO Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

 
 
 

 
  • Marloos

    27 května, 2008

    To tady v následujících týdnech bude veselo. Jedno je jisté, stejně se nedobereme žádného výsledku.

    Odpovědět

  • Adam

    27 května, 2008

    Veselo bude a myslím si, že výsledku se dobereme. Tedy ne my, ale OVB. Odpískala spolupráci s ČPP a Volksbank, jsem zvědav kdo bude další v řadě 🙂 Co mě hodně mrzí je jednostranné pohlížení na konkurenci. Jedno o jako se jedná firmu. Ani u modrých, ani u zelených nebo jinde nejsou jenom špatní/jenom dobří. I v Partners jsou jenom poradci-lidé a ti nejsou neomylní. Rozdíl je v tom, co dělá firma jako prevenci před takovými excesy a jak přistupuje k poradenské síti v oblasti vzdělání. Tady jsou P4LF jako zatím nikdo u nás hodně vpředu, proto se domnívám že OVB si pod sebou řeže další větev. Místo zastavení se a napravováním škod se prostě vztekne jako malé dítě a nepustí dokud nebude po jeho. Ale obávám se že OVB (narozdíl od malého děcka) ta naivita ani časem nedojde. Pamatuju si jak mi vedoucí p. Štorka dával za vzor jako nejlepšího poradce ve střední Evropě. Trochu smutná pachuť dnes, ale co. „Touha je padnout a vstát, a rány nevnímat…“ Herr Uzel, wachen Sie auf bitte.

    Odpovědět

  • carlos

    2 listopadu, 2008

    No, zatim moc neni. Jako v politice – objevi se nejaka taskarice, chvili jsou z ni vsichni celi ricni a za nejakou dobu vysumi do ztracena…. Treba se to vyresilo na pude AFIZ po vstupu PfLP(jeste nez OVB vystoupilo :-).

    Odpovědět

  • Rychter

    27 května, 2008

    No moje znechuceni se skoro blizi temito medialnimi kauzami k tomu, co predvadi nase politicka scena. Jen nechapu o co jde OVB. Na podzim je volby necekaji. Tyhle zaloby maji asi stejny efekt jako neustale hlasovani o duvere vlady a dalsi jalovosti. Nicemu nepomuzou a zbytecne se diky nim siri pachut tuposti…

    Odpovědět

  • Martin Valtr

    27 května, 2008

    Obdivuji OVB, jaký má talent šlapat do …průšvihů… Takto znovu veřejně připomínat Štorka a jím prováděné okrádání klientů, takto veřejně přiznat, jak jim Partners šlapou na paty, takto veřejně přiznat bezmoc porazit konkurenta férovými prostředky. No jo, Herr Uzel, nějak se vám nedaří, co? 🙂

    Odpovědět

  • Petr, úvěrový specialista

    27 května, 2008

    Dobrý den, zdravím všechny.
    Kdo nemá rád anonymní příspěvky, nečtěte dál.
    Snažil jsem se být nestranný, nemám zájem nikde, naše banka spolupracuje jak s PLP, tak i OVB, ale už musím říci svůj názor, přesto kvůli tlaku vedení pouze anonymně.
    Poradci OVB jsou bohužel kolikrát slušní lidi, ale jsou ve společnosti, kde nefunguje cetrála, kde nemají analytiky a kde toto všechno lidé uvnitř OVB neví a podléhají brainwashingu. LIDI probuďte se, v OVB jsou normální trainees, ale i na vyšších pozicích. O problém OVB se zajímám, pracuji v bankovnictví a bohužel jsem měl tu čest se potkat se třemi jejich poradci 🙁 Vivat vysoké IŽP.
    Bohužel Partners dělají svoji práci o třídu jinde nad trhem, je jedno jak se to snaží ostatní zdiskreditovat (Černé ovce, kauza kolem Štorka, pomluvy přímo od poradců …).
    Pro mne se tyhle makléřské (či poradenské společnosti) stávají konkurencí, přesto fandím lidem, kteří se nebojí ukázat na zvěrstva jako pan Prouza.

    Odpovědět

  • Třída?

    28 května, 2008

    Sry o třídu lépe? Bohužel úplně stejně jako ostatní… Žádný rozdíl… Dívejte se lépe… Nic jiného než IŽP AXA, PF, Volksbank… Samozřejmě kombinace… To je poradenství???

    Odpovědět

  • Jan L.

    28 května, 2008

    Krásná ukázka vymytého mozku vedoucího v OVB – žádný důkaz, ale tvrzení a tvrzení, samé lži, které umožňují oblbovat lidi o stupeň níž, jen aby se ještě chvíli neptali a makali… Pro zájemce doporučuji článek v předchozím Finančním poradci, jak výše provize ovlivňuje v OVB výši produkce. Krásná korelace, jasná a průzračná, na doložitelných datech. Umíte to s Vašim tvrzením Vy?

    Odpovědět

  • Adam

    28 května, 2008

    Je mi jedno z jaké jste firmy, ale když už máte potřebu osočovat, udělejte si vlastní názor, podívejte se co opravu Partners píší a v jakém množství (data jsou veřejně přístupná), zjistěte si že ze sebe neuděláte dobrovolně lamku jenom tím že reprodukujete ty bláboly mimo hranice vlastní firmy. Přehodnoťte ty výmysly co předhazují vedoucí ovečkám.

    Odpovědět

  • j. zahada

    11 června, 2008

    prosim o uverejneni adresy, kde je k nalezeni pomer sjednanych smluv podle typu i podle spolecnosti firmou Partners. dekuji

    Odpovědět

  • investor

    27 května, 2008

    Do OVB nebude nikdo beztrestně kopat, ani Tomáš Prouza z konkurenční firmy,“ říká Pavel Uzel. Dovolím si prohlášení pana Uzla poopravit a doplnit. Nevím, zda pan Prouza kopal do OVB, proto posouzení jeho jednání ponechám na rozhodnutí příslušných orgánů. Na druhou stranu, jak jedná morální, nyní údajně okopávaná OVB ke svému okolí? Nekopala a nekopá OVB např. do svých klientů a bývalých spolupracovníků? Jak si vysvětlovat a vnímat útoky OVB na nespokojené v Helvagu. Není kopáním do klientů vyhrožování trestním oznámením, podáváním žaloby a podobné praktiky, které investoři především v r. 2007 prožili? Není kopáním do klientů OVB přítomnost řvoucích čistících strojů v areálu centrály OVB přesně v okamžiku, kdy investoři chtěli podat výzvu k dialogu. Není kopáním do klientů pozvání městské policie na těch několik podvedených? Není kopáním do klientů dlouholeté mlčení OVB k problému Helvag? Co vy na to pane Uzle?
    Ps: z morálního hlediska je daleko horší kopat do bezbranného a ožebračeného investora než kopat do sebevědomého svalovce, který je ekonomický silný a má k ruce advokátů a mediálních zástupců, kolik potřebuje. Jinak s panem Uzlem souhlasím, že faul musí být odpískán a potrestán. Přeji si, aby toto přání pana Uzla bylo bezezbytku naplněno právě v případě Helvag. Byl to zákeřný a surový faul na investory, který je odpískán a věřím, že někdo bude po zásluze potrestán.

    Odpovědět

  • Ústečanda

    27 května, 2008

    Nevím kde OVB p.Uzla „vyhrabala“, ale tahkle hloupě rožšířit rozkol mezi „svým“ stádem jinak poslušných obelhaných mozečkovymytých oveček (trvám na tomto názvu minimálně u nováčků a nižších pozic -hlavně naivních mladých lidiček,které OVB oblbuje svoji velikostí,mega výdělky, blahem pro klienta a centrálou“týmem analytiků..“) – merito věci – pane Uzle, Vaše mrzká odezva na stížnost neetického jednání pra..te Štorka a rozeslání hromaného mailu strukturám vyvolala a ještě více vyvolá otázku co se děje, kdo je to Štork, co provedl a jakto že náš mega vzor je lump ? ..my naivní ovečky jsme teď otevřely očíčka – otevřely Google a hlavně Vámi rozeslaný odkaz na Investujeme.cz a prohlížíme co všeho jste schopni..lži,mlžení,oblbování z úst vedoucích a na FKT … spustil jste omylem lavinu, kdy jinak nabrainwashované ovce poprvé nakouknou pod pokličku finanční kultury a podívají se poprvé na web a články o OVB, co ta jejich zázračná největší a nejsilnější OVB je žumpu.
    Díky, nebýt Vašeho prohlášení a mailu, byli jsme uvězněni v růžovém oparu síly a neporazitelnosti a etické čistoty proklamované vedením.. Díky a nechť všichni nezkažení a nespokojení R1-R3 jsou touto lavinou zachránění a jdou tam, kde se nebudou za OVB stydět !!!
    PS – nechte si Štorka a podobný opičá..ky, stejně vypadá jak žába a faleš mu září z očí.

    Odpovědět

  • zvědavý

    27 května, 2008

    Dobrý den, myslíte, že byste sem mohla nakopírovat ten email strukturám? Myslím, že by to bylo pro řadu čtenářů poučné…

    Odpovědět

  • Ústečanda

    27 května, 2008

    ..hromadný mail “ POzor důležité sdělení -Novinka na portálu – žalujeme Partners a odkaz na financujeme.cz – do této chvíle jsme ani pořádně nevěděli kdo to je Prouza, co to je Partners – proč vzniklo, proč tam odešla půlka aktivní OVB, že BJ které se píší nesouhlasí s proplacenými a tak se „obejde“ výkon a hurá povýšení..Uzle Uzle, najmi si poradce a nebo radši mlč..takhle si tedy reformu nepředstavuji..

    Odpovědět

  • Petr

    27 května, 2008

    Skutečně přímo dar od Boha, kopat si takhle jámu. Jak pravil Phil Marlowe: nejhorší past je ta, kterou si člověk nastraží sám. Anebo že by získal DBM jiného klienta a ten autopodraz „poradil“?

    Odpovědět

  • spokojený ovbák

    28 května, 2008

    Nedá mi to, musím reagovat. Navštěvuju tento server, ale zatím mě žádný příspěvek nezaujal jako tento (a to tu jsou peprné diskuze).
    Velice Vás pohoršuje pověst OVB – podepsal jsem se jako spokojený ovbák, což asi něco značí. Víte, proč já nemám problém s touto značkou? Protože ji nepoužívám, já totiž hraju sám za sebe. Moji klienti neznají OVB, moji rodiče ji neznají, není třeba.
    Jak dlouho jste ve firmě? Jeden měsíc? Pokud déle, tak opravdu lituju Vás i Vaši strukturu. My naprosto kritizujeme Štorkovu střelbu. Nebýt tohoto serveru, nikdy jsem neslyšel o „týmu analytiků“, můj vedoucí o žádném nikdy nemluvil. Možná jsem měl štěstí na vedoucího. A Vy jste opravdu nevěděla o Lukešovi a spol.? Nebo jste byla tak naivní, že jste uvěřila, že je vše růžové a bez chyby?
    Štork – nikdy jsem ho neviděl (ani Google žádnou fotku nenašel, takže teorii o žábě nemůžu potvrdit), Křena jsem viděl jednou v životě, takže nemůžu tak úplně soudit, jen podle toho, co je o Štorkovi napsáno. A pokud chceme být objektivní, divím se, že ještě nikde nezaznělo, že se Štorkův průměr na smlouvu snížil z lednových 171 BJ na dubnových 39 BJ (2,5 násobný počet smluv). Proč se ale díváte na něj? 🙂 Hrajte za sebe a ne za Štorka, popř. ne za OVB.
    OVB vs. Partners – zezadu se na prvního plive snadno. Ale chápu Partnery, nějakým způsobem se nová firma musí zviditelnit. P. mají beze sporu perfektní marketing – pěkná šalina, Katka je kočka, jsou zelení, krásní a nezdiskreditovaní… Stejně jako někdo nízkonákladovými produkty můžu já argumentovat, že právě OVB má Lišku. Vyšší provize na R pozicích (nebo jak se tomu u P. říká)? No dobrá, nalejme si čistého vína, tahle práce se dlouhodobě na R pozici dělat nedá (odhlédněme na okamžik od R4 a výše) – buď kariérní postup, nebo konec. No a na vedoucích pozicích je rozdílovka stejná jako u OVB, takže opět víceméně vábnička. MLM jako MLM. To už si rovnou nasmlouvejte finanční domy napřímo a pracujte za maximální provize. A po odchodu Lukeše se udály v OVB užitečné věci, ne že ne.
    Neměl jsem nikdy chuť přejít k jiné společnosti, možná za to může fakt, že v našem týmu si na nic nehrajeme a o těchto problémech mluvíme, možná za to může můj férový vedoucí.
    Další dotaz: financujeme.cz? Co tam je? Nic kloudného jsem na této adrese nenašel.
    A ještě na svou obranu řeknu, že jsem reprezentant, nidky jsem nenapsal IŽP na víc než na litr (maximálně 1.000 Kč + nějaké krytí) a považuju se za poměrně inteligentního člověka. Do mě 😉

    Odpovědět

  • Ústečanda

    28 května, 2008

    Nedá mi to a také budu regovat..řekl jste to moc hezky,tak čistě naivně..ale my máme Lišku-to je super,ale vyřídit úvěr je jaksi těžší,když p.Šedivého (dle tvrzení vedoucích máme na každé firmě svého hráče-ČMSS-Šedivý..)vyhnali do vlastních prostor s tím, že ČMSS OVB s jejich mizerným výkonem a pověstí nepotřebují -tzn.že pro všechny OVBáky je jedna kontaktní osoba jaksi v exilu..
    Rěkl jste to hezky, tak čistě naivně – MLM jak MLM,tak proč být někde,kde se lže víc než je zdrávo, kde centrála hájí prasata, kde se nám naivkám předkládají vejvýhodnější pro klienty nevhodné produkty,které HLAVNě žádný analytik neposoudí!?????
    Rěkl jste to hezky,tak čistě naivně – dělám „to“ sám za sebe, protože říct v severečoským regionu OVB je ostuda! ..copak Vám váš přátelský a férový vedoucí řekl o Helwagu ?
    Řekl jste to hezky, tak čistě naivně dělám „to“ -co proboha děláte?Prodej nebo poradenství? Finanční lékař nebo finanční bába kořenářka-navíc ulhaná bába kořenářka,která má sice 30 bylinek,ale neví na co jsou,jak je zkombinovat?(bez analytické podpory to prostě pořádně nejde)..co jste za lékaře? Profi specialista nebo vojenskej felčar !????
    Řekl jste moc hezky-naivně – OVBácké BJ pro nejnižší pozice způsobují jojo efekt-buď uděláš dobré „prodejoporadenství“ a tu 1000,-/m na IŽP rozložíš do pojištění a pravidelného investování a PP(v případech kdy to bude lepší)a CHcípneš“ hlady,nezaplatíš kancelář atd. jako 75% všech R v OVB, nebo to IŽPéčko úspěšně prodáš a pak ti ta trojka provize po třech měsících nabije účet u sociálky.. Dělám „to“ – co děláte? Jako že poradenstvív systému, který Vás poctivě neuživý?!!! Ale jděte, nelžete si do kapsy..
    Googlujte, srovnávejte, očistěte se od brainwashe a otevřete očíčka…(stačí si položit otázku proč? a hledat odpovědi..)

    Odpovědět

  • spokojený ovbák

    28 května, 2008

    Nechává mě to klidným 🙂 Nasmlouvejte si vlastní partnery, analyzujte nabídku svých partnerů a dělejte práci, která Vás tak baví 🙂
    Když jsem to řekl tak hezky, reagujte na můj příspěvek.
    Mimochodem přirovnání k Lišce jsem bral jako absurditu, ale jaksi jsem to měl zřejmě vysvětlit.

    Odpovědět

  • taky já

    30 května, 2008

    Ústečando,
    ty jsi asi neměla hezké dětství co? Tatínek tě bil, maminka alkoholička? To jak to tady píšeš je už opravdu na konzultaci s lékařem. Tolik zášti a zla jsem už pěkně dlouho neviděl. Držím palce pro brzké uzdravení, srdečně.

    Odpovědět

  • Ústečnda

    31 května, 2008

    ..v předchozím příspěvku byl váš kolega diskutéry označen za burana, jelikož tykal dámě/ženě..takže,chlapče,řeknu ti jedno – přestań kouřit to zelený smetí a přečti si raději knížku o slušném chování a bontonu – viš co to je bonton?ne,není to bombon ani koulička“ co si cpeš pod jazyk a pak si dovolíš něco takhle nedůstojného vypustit do éteru..Tvé vypovídací schopnosti a uhlazený styl komunikace ukazuje na profesionalitu a tvůj charakter..
    Tímto se omlouvám všem čtenářům této diskuze za nevhodnou reakci/e , necítím vůči bývalému ovb zášt ani zlo, jen pro někoho trochu nediplomaticky poukazuji na prasečárny nejen Helvag,Štork ale také na „kultivovanost“ projevu diskutujích prodejců této spol.
    — Na OVB byl již vydán platební rozkaz o zaplacení škody z titulu investice do Helvagu, uvidíme co na to OVB, zda se odvolá. Přeji si, aby se odvolalo, alespoň se před soudem projednají všechny okolnosti tohoto obrovského podvodu na investory. Možná i proto ta nervozita a kopání kolem sebe a nepochopitelné kroky nepochopitelného Uzla proti někomu, kdo má kuráž tyto zvěrstva vynést na světlo..
    Přeji prima večer

    Odpovědět

  • Loki

    28 května, 2008

    V tom případě vás nechápu. Stydíte se za firmu, kde pracujete, dokonce ani vaši vlastní rodiče neví, pod hlavičkou jaké firmy pracujete, analytická podpora jak říkáte taky nulová. Tak proč proboha zůstáváte ve firmě, za kterou se stydíte, nic provás nedělá a ještě vám sebere poměrně velkou část provize? Takovéto počínání opravdu nechápu.

    Odpovědět

  • Ústečanda

    28 května, 2008

    .nebojte, jsem na odchodu..není mi 20 abych jen tak „práskla dveřmi“, mám povinosti a technické řešení typu co a jak bude s kancelářemi,administrativou, týmem, spuštenou kampaní, nábore…a i také provizemi (ovb je zadržuje,víte pane chytrý?)..nelze to udělat hned..Důležitá je také otázka pro mne nejpalčivější – chci být dobrou PORADKYNí,mám ráda tuto práci,chci sledovat cíl této práce – pomoci klientovi a k tomu je potřeba více , než jen výběr firmy podle portfolia společností…tak kterou? Fincentrum, Broker, TC, Partnery ..nebo jen Lišku ? — co dodat,hledám nejleší servis,dobrou centrálu,dobrý vzdělávací systém – abych mohla v pohodě pracovat a dělat hodně smluv,abych mohla s klidem komukoliv říci do očí, že nejdu jen za nejvyšší provizí..

    Odpovědět

  • Ondřej Hrachový

    28 května, 2008

    Dobrý den,
    když jsem byl seznámen se vznikem Partners, zvažoval jsem i jiné aternativy kam přesunout z OVB svoje poradenské aktivity. Ale právě servis centrály a avizovaný posun od vysokoprovizních produktů mě přesvědčil…

    Odpovědět

  • Jan Bartoš

    1 června, 2008

    Koukám, že po velkém náboru fincentra přichází velký nábor partners. Řekněte mi, jaký rozdíl je mezi P a OVB, když ani partneři nepochopí nic než „rentiér na všechno“? Kde je ten rozdíl? (mimo trochu peněz..)

    Odpovědět

  • Ondřej Hrachový

    13 června, 2008

    Počkejte měsíc a uvidíte:-))

    Odpovědět

  • spokojený ovbák

    28 května, 2008

    Nějaká hlavička je mi ukradená, to máte pravdu 🙂
    Know how mi dali mí vedoucí a žádné servisní středisko. Pokud se oni rozhodnou přejít pod jinou hlavičku, uvážím to. Do té doby je mi to jedno.
    Mimochodem – OVB sebere o něco větší část provize než některé jiné firmy, ale jak píšu, mám sebevědomí a dostanu se na pozici, kde jsou stejné rozdílovky jako u jiných firem.

    Odpovědět

  • Loki

    28 května, 2008

    OVB pouští do struktury max. 60% provize (ve spoustě dalších firem je to 70-80%), tak nevím kam se to chcete až dopracovat, abyste měl stejnou odměnu jako u konkurence na stejné pozici. Možná tak do Německa na centrálu. Pak bych vám to věřil. A že minimálně 40% toho co vyděláte odevzdáte OVB, která pro vás nic nedělá, stydíte se za ní a distancujete se od ní mi přijde silně nelogické. Ale je to vaše volba. Pokud jste takto spokojen, tak proč ne.

    Odpovědět

  • Jan Bartoš

    1 června, 2008

    A kolik Vám Loki pustí partners, když mají ještě vícestupňovou strukturu než OVB? A kolik lidí za to musíte oblbnout na FP, abyste se posunul někam na lepší pozici?

    Odpovědět

  • Ústečanda

    28 května, 2008

    Napsal jste opět moooc hezky..a jaké pak know how vám dali vedoucí, podělte se s námi o ten zázrak:-)
    Ovečka -ovce jste výborná,ráda bych vás měla v týmu,když se „svobodně“ rozhodujete podle toho,jestli ti skvělí vedoucí s magicKnowHow se rozhodnou odejít,poté se rozhodnete vy…typický případ OVB naiváka..
    Vedoucí vám dali know how – a ti ho vzali kde,co? zhůry to vše padá,jak podivné a manipulativní info,tak drobné za BJ…NEodpověděl jste,co vám ti vaši vedoucí řekli o Helwagu, prosím o odpověd´..

    Odpovědět

  • @

    28 května, 2008

    Jo, Ústečando, to se načekáte s odpovědí na Helvag. OVB slyší helvag a brunátní. Pokud mě pamět neklame, např. jeden poradce OVB – viz stránky Idnes chodil s pistolí, aby mohl odrážet ty projevy díků spokojených klientů Helvagu. Ten i další by asi mohli vyprávět o značce OVB mezi prostým lidem.

    Odpovědět

  • spokojený ovbák

    28 května, 2008

    Vás nenaučili vedoucí dělat tuto práci? Ať už se jedná o komunikaci s klientem či produktové znalosti, popř. cokoli jiného. Nevím, proč to nazýváte zázrakem, já to považuji za standard 🙂
    Odsuzujete tímto Partnery? Víte vůbec, jak vznikli? Taky se někdo rozhodnul odejít a spousta lidí je následovalo. OVB naiváci, že… Ač je to konkurence a s některými jejich praktikami nesouhlasím, pořád si jich vážím. Odchod byl velmi odvážným krokem a některé jejich ideje jsou skvělé.
    S námitkou na Helvag se občas setkám, také nic zvláštního – nevím přesně, jaká byla praxe před osmi lety (nebo kdy), ale už jen to, že základem dobrého portfolia je co největší diverzifikace, nemohl bych doporučit takto jednostranně zaměřený fond (nemovitosti). Třeba to může být jedním z důvodů, proč jedu za sebe, ne za OVB. Není nic zvláštního na tom, že nějaká společnost udělá chybu – ovšem čím je ta společnost větší, tím je ona chyba více vidět. Nechme tedy rozhodnout nezávislé soudy, kdo je v tomto případě vinen. Ups, soudy neshledaly OVB vinnou…
    Odejděte z OVB – nemá cenu se tu takhle nervovat a dělat tuto práci s odporem. Pokud Vás to takto neúnosně trápí, běžte. A berte tuto diskuzi s klidem, však se svět neboří 🙂

    Odpovědět

  • Ústečanda

    28 května, 2008

    Spokojený OVBáku – pardon samotáři „Já“ poradče..jste velmi zvlástní případ, něco jako Jehovista nebo jako ti blázni co minulý týden v Rusku vylezli z jeskyně, naivně a zaslepeně trváte na svých jak to nazvat „bludech“ – jakoupak práci(prodej aktuálně nelépe placených investiček?) vás naučili,probuďte se! Produktové znalosti musí umět každá trochu informací přijímatelná hlava – u OVB třeba údržbář,mechanik,dělník,švadlena nebo jakákoliv existence s výučákem 🙂 ..Právě produktové znalosti jsou to , co OVB vymezuje na okraj slušného a pravdivého prodejoporadenství, viz Dynamik,který nám cpali jako extra bombu a za pár měsíců Dynamik + jako mega bombu..prouktové znalosti vás učí, ok, a co třeba pojistnou matematiku, aby jste věděl že to co prodáváte je to z trhu to nejlepší či alespoň dobré? – to je ten Standart OVB, na který odborná veřejnost poukazuje a kterého se šítím nejen já, ale každý slušný poradce pane spokojený prodejceOVB..!!
    Helvag ? vaše zaslepená „já“ naivita jedechberoucí,spíše to ale vidím v tom, že lžete a moc dobře víte,co je to za humus..tohle cpěte absolventům učňáků, ne erudované komunitě na tomto serveru..
    OVB podle vás udělala chybu? Jak je to možné že přes proklamovanou centrálu a tým analytiků a podmínky výběru(rating atd.) se podařilo bývalému OVBákovi(také spokojenému:-)) ve vedení fa.zakládající Helvag dostat takový produkt mezi prodejní síť OVB? Jakto že si OVB za to vzala nemalé provize a ani se neomluvila,nemluvě o odškodnění za technické chyby VýBěRu tohoto podvodu? Proč nechá práskat IŽP nejen Štorka takovou dobu-i přes 3 napomenutí AFIZU? Proč tak lže? Proč jste tak naivní a zaslepení a ještě se tady arognatně(OVB profesionálně) oháníte plky „já“ a „mně“ nezajímá hlavička OVB ?? ..Běžte si stoupnout s jehovistama před kaufland nebo učňák a geometrickou řadou oblbovat výborným konceptem!
    Odcházím z OVB, nenervuji se, beru to s klidem – nemusím se dále stydět, nebudu tlačena (ani naivně dezinformovaně) lhát tak jako Vy ..
    Dodám jen oblíbenou větičku mé pubescentní dcery: „prosimtě neztrapňujse, dyk to stejně všichni vědi že meleš nesmysly..“
    PS – neztrapňujte se „double“, tahle diskuze se totiž netýká NEkvalit OVB, ale její špinavé politiky a zametání prúšvihů pod koberec (kde už ani není na další bordel místo) a hlavně neskutečně amatérské akce p.Uzla a mrzkého obhajování zlodějen Štorka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Odpovědět

  • spokojený ovbák

    29 května, 2008

    Běžte jinam, bude to pro všechny strany opravdu lepší 😀
    Že se nenervujete? No, dostává Vás to pěkně do varu, tak nevím.
    Děkuji za příjemně strávený den, dnes jsem se tu vskutku výjimečně bavil 😀

  • Ústečanda

    29 května, 2008

    Jdu jinam, mam smysl pro hodnoty jako čest..
    Nenervuji se, směji se a velmi dobře se bavím – směji se vám jako mnozí kdo čtou vaše blekoty:-)
    Nenervuji se, nedostává mne to do varu – opravdu to NEVíTE jako spoustu dalších důležitých věcí včetně poradensví ..
    Také velmi děkuji za trapnotrapné reakce potrefené husy, netušila jsem že ti ulhaní suchaři „já“ a „mám dost sebevědomí“ jsou taková zábava..věřte,že jste jen další náfuka,co se tu parádně ztrapnil, je mi vás líto, otevřete alepoń jedno očíčko(ale pusinku nechte chvilku out..)
    PObavil jste, tak alou napráskat pár BJ at´ jsou ti vaši vedoucí za vodou z meziprovize,když vás tak skvělě učí ..
    Máte se co učit,ale to už je jiná pohádka,že..
    Prosím, neodpovídejte,víme že „máte hodně sebevědomí,ale ono je spojeno s pýchou,která brzdí pud sebezáchovy a dobrého jména a ztrapnit se 3x je “ a dost“ …

  • spokojený ovbák

    29 května, 2008

    Vaše názory zde budou populární, být proti OVB je dneska „in“.
    Mrzí mě dvě věci: 1) na moje otázky jste neodpovídala, 2) nevím, na jaké inteligenční úrovni jsme se bavili.

  • Ústečanda

    29 května, 2008

    ..tuto vaši grotesku není třeba mnoho komentovat 🙂
    Není populární a „in“ být proti OVB,ale proti špíně ,lži,aroganci a pýše – tohoto se sešlo v této irmě jaksi více a vaše naivní „já+mám hodně sebevědomí ale rozum se někde toulá“ je tomu svědectvím..( i když co je v OVB „in“ je vykroucení se a přesně takovéto dětinské přehazování zodpovědnosi a mlžení že my jsme ti největší,ostatní do nás kopou nebo druhý na prvního plive a že je štvanice konkurence což tady veletrapně předvátíte a pouze si domýšlíte,že když odpovíte formou 2 vět, že o bude vypadat moudře..milý pane, ne forma ale text je vaším zrcadlem..
    Žádnou otázku jste nepoložil, jen tu okolo sebe kopete jako vzteklé děcko a snažíte se to maskovat „stoickým-nevědomostním“ klidem a pro OVB typickým zamlouváním a odváděním pozornosti jinam..
    Mrzí mne, že jsem v tomto pamfletu s někým jako vy vůbec pokračovala.

  • OVBák

    29 května, 2008

    Mám dojem že si o sobě moc myslíte.
    Hezky jste použila slovo pamflet, bohužel ve špatném kontextu.
    Nikdo do nikoho nekope ( kromě Vás )
    A ještě jednou Vás žádám abyste se uklidnila a dopřála nám všem radost z toho, že umíte předvést i kultivovaný projev.
    Do té doby budete veletrapná pouze Vy.
    A pokud se necháte takhle vytočit….
    I to o něčem svědčí.

  • snad rozumný oufoubák

    29 května, 2008

    toto mi připomíná slovník „Štorka v sukních“ Magdy Ludvíkové, jejíž IŽPácké řádění na českobudějovicku je všeobecně známé.

  • Ústečanda

    29 května, 2008

    ..to je té hlouposti ve vašich řadách ještě více než je známo? Nejdříve ubohá hloupě načasovaná žaloba bez cíle od nějakého Uzla bránícího prasečárny jednoho vzorového z vás a ted´ se ozvou i ještě hloupější ovečky a „prásknou“ do éteru další jméno skvělé poradkyně,o které to opět celá ta „třípísmenková“ žumpa ví..Jste super, jen ještě vydejte seznam všech podobných prasat v rouše poradenském at´ klienti vědí s kým (OVB)mají tu čest..
    Nezapomeńte se poradit s vedoucím a erudovaně se zapojit do diskuze a „špatné ústečandě“ přestože je právě o lidech jako Štork,Ludvíková atd a pořádně zamlžit a odvést pozornost jinam ..
    Doporučuji vám se zapojit se do diskuzí typu „JSme to ale bouráci OVBáci,že“ na sránkách např. „Brainwash.com, Me-naive-sheep.com , Arogant.com apod.
    Prima den a hajdy práskat BJ a R-kám blábolit o etice..

  • spokojený ovbák

    1 června, 2008

    Vy jste v OVB 4 roky??? A to jste prozřela až nyní??? No, v jednom se s vámi ztotožňuji – taky bych byl tak nas*aný jako vy.
    Pravděpodobně mi neodpovíte, ale zajímá mne jedna věc – z jaké pozice odcházíte?

  • Ústečanda

    1 června, 2008

    Ano, „úplně“ jsem prozřela až nyní, jinak tento proces trvá asi rok – několik velmi dobrých eRek odešlo právě pro špatné jméno a blafy s centrálou analytiků,také poznaly „kvalitu“ knowhow a radějipřešly ke konkurenci – 3 k Fin, kde se velmi daří a samy říkají že se jim pracuje lépe a lepšímy programy pro klienty..2 k AWD kde jsou tak nastejno,pouze se dle svých slov nestydí,když se sejich klient zeptá pro koho“ a druhý den volá,že prohlédl internet a že děkuje,nechce dál..
    Další 4 jsou pár měsíců u Partners a září,pozvaly mne na večeři děkovali,že jsem je dostala do branže a jsou velmi spokojení-prý mají nějaký super soft prometeus,super zázemí,ekonoma na špici,pojistného matematika a hlavně-což mi také velmi vadilo – opravdu sjednocenou firmu,kde všichni spulupracují-ne jak v ovb soupeřící a pomlouvající se struktury,kdy jedna má koncept a školení Wágnera,jiná je pozadu,jiná nemá analýzu apod. – takové to rožštepení,kdy přestože jsme měli prostory nedaleko druhé struktury,tak spolupráce (třeba chybějící smlouva..) byla na nule a v taové zlé atmosféře..
    Nas..aná jsem chvíly opravdu byla,nebudovala jsem „vl.firmu“ abych ji ve třetině rozvoje zavřela jen kvůli přehmatům,lžím,oblbování a dosti zaostalým systémem(centrála,software,chybějící programy a produkty,drahé produkty..), to v plánu nebylo..
    Už se nedivým,že odešly celé struktury a věřím,že je nikdo nepřemlouval,že měli všech pět pohromadě a dostek info,že dělají jen dobře..
    Celá skupina jsme na „dovolené“ a sbíráme info a setkáváme se s vedoucími konkurence,po vyhodnocení výsledků a krytérií (už jsem je v jiné diskuzi popsala) přejdeme jinam..
    PS : Rka nebyli přemlouvány, jen jsem jim oznámila tento úmysl a k mému úžasu se zapojily do „studia konkurence“ a jen s povzdechem přiznali nelibost k této žumpě a zájem jít za charakternější a čistší prací..
    Pozici si odvodíte,nechci detailněji, není to zrovna bez tlaků a výhružek,což možná poznáte..
    Dnes jsem se setkala i s kolegyní vedoucí z Teplic,ze struktury importéra Helvagu,která má ještě zajímavější story, ta je v ovb 12 let, nadřízení ji rozebraly strukturu atd. ..dáme si zítra kafíčko a můžete se těšit na nové story“ – hlavně vy, naivní studenti,kterým vedoucí říká jak je to jinak.. Open your eyes,friends..

  • OVB z Moravy

    1 června, 2008

    Já pocházím z LD Slezáková, které se jeví možná na první pohled jako „jedna velká rodina“, ale aféra Helvag mi byla též prezentovaná tak nějak mlhavě.V posledních několika měsících mi často volají klienti,abych jim řadu věcí o OVB vysvětlila. Bohužel (nebo raději Bohudík)internet je mocná informační zbraň a ten malér se Štorkem se tak provalil, že nejen že není v republice jediný finanční poradce napříč poradenskými skupinami, který by tohoto člověka neznal, ale bohužel také hodně klientů.
    Vidím, že Vaše eRka si z konkurenční doložky moc nedělají, že vesele přecházejí ke konkurenci.Nemáte obavu, že se Vám bude OVB mstít?Přeji Vám silné nervy, kolegyně Ústečando!

  • spokojený ovbák

    1 června, 2008

    S konkurenční doložkou bych taky hlavu příliš nelámal…
    Pokud máte, Ústečando, chuť, rád si s vámi vyměním pár mailů. Cítím, že nynější diskuze se původnímu tématu článku poměrně vzdaluje.
    tomas.sobe@gmail.com

  • Ústečanda

    1 června, 2008

    velmi ráda,jen si dám dvě podmínky – 1. je pro vás „čekací“lhúta,po které běží výpověd´,kterou jsme v pátek poslali – poté zveřejním svůj mail(jméno mailové adresy souhlasí s mým a není v tuto dobu nejvhodnější dráždit vedení,které má stále v ruce dost mých meziprovizí..) 2. sdělení opravdového důvodu proč toužíte po soukromé korespondenci s „hysterkou“ 🙂
    Pojd´me dále pokračovat touto pro veřejnost otevřenou formou
    (PS – který pak vedoucí vám poradil jak ode mne vylákat mail,co )? NEdělám vám v ovb trošičku vrásky? Jestli ano, tak to máte smůlu,budu ráda když se veřejnost i braiwash ovečky“ dozví co se děje..
    Mailíky múžete zatím směřovat sem, jste spokojený ovbák a určitě se za tu žumpu nestydíte a dokážete si to s vyšší pomocí“ hezky obhájit či zamlžit..

  • spokojený ovbák

    1 června, 2008

    Ale… 1) Pravděpodobně jste z úplně jiné struktury, 2) s nikým se o tétu diskuzi nebavím (žádný vedoucí nechce, abych vylákal něčí mail), 3) však neuvádějte ovbmail, popř. vytvořte nový (z mého odvodíte maximálně křestní jméno), 4) vrásky mi neděláte, jen si rád poslechnu druhou stranu (mimochodem – proč jsem \“spokojený ovbák\“ jsem tu dneska taky někde psal).
    A důvody, proč \“toužím po soukromé korespondenci\“: 1) zajímají mě story, která jste od kolegů slyšela, 2) jste jedna z mála, která se nebojí odejít a změnit centrálu (ne jen podat výpověď a skončit úplně), 3) zažila jste toho hodně (4 roky), máte zkušenosti, 4) srovnejte nyní téma naší diskuze s tématem článku \“Partners a Tomáš Prouza čelí žalobě OVB\“, 5) působila jste na UJEP 🙂

  • Ústečanda

    1 června, 2008

    ..jako ve škole-paní „profesorko“….,co toto,co tamto..hodně otázek na jednou, ještě že jsem(byla)zvyklá:-)
    Všecha story – jedno už znáte:-) a druhé a další poznáte od Mirky-budeli souhlasit se zveřejněním,což si probereme u kávy – znáte a poznáte, myslím že spíše zde,aby vaše argumenty/výkruty mohla obec na tomto serveru okomentovat a byl jste s tím konfrotován..
    Píšete,že se nebojím odejít – u vás ve struktuře pocit´ujete strach?(samozřejmě je na něm pracováno a je blamáží rozšiřován) – víte,strach mám a největší z toho, že v nové progresivnější firmě budu vědet i přes zkušenosti méně než vědí a dělají oni (inovace,nové postupy,pojistná matematika,důkladnější rozbory a poznání produktú,prostě jiné novosti a vychytávky)- něco jako když změnila vůz-lenivjší s předním náhonem za výkonější,prostornější s lepším ovládáním a zadním náhonem,které jsem zpočátku nezvládala a než jsem s ním „srostla“ a mohla naplno poznat jeho výhody a přesnost řízení..prostě zvyk je železná košile, jako když jezdíte s prázdným starým autobusem(velká ovb,nej,nej) bez podpůrných systémů jako brzdový asistent(kontroling smluv),protiprokluzem(čistý štít značky),podivným chováním tlumení(„manipulativní“tlak na produkci provizně výhodnějších produktů-provizní spirály..) a hlavně se toto vozidlo naklání(helvag,štork..),klepe(mlžení), nejede do kopce(neinovuje centrálu,software..) a celkově je to prostě divná jízda,prostě nevhodné vozidlo(autobus-naber pasažéry Rka) co hodně žere(provize)atd. Rozdíl v řízení a jízdě se pozná až po přesednutí do osobáku,nějaké limizíny,kterou hledám a analyzuji nabídku prac.trhu – nechci jen nějakou naleštěnou(provize+) šunku, ale dobrý koráb,který si poradí s tou naší českou rozbitou silnicí(fin.gramotnost klientů a fin.trhu vůbec), který mne podpoří lepším ovládáním (různé posilovače-systém a kvalita školení), lepším tlumením(fungující centrála) a rozmazlí klimatizací,parkovacím pomocníkem(interní soft,zázemí) atd. Kdo neochutná,kdo se neprojede,tak ani nezjistí,že jede autobusem – často špatně se s ním parkuje(u klieta říci ovb ale hlavně pracovat systémem ovb)- hlavně nejstarším,zastaralým autobusem,kloubákem(takový ten přítěžek jako kauzy helvag a štork) – pamatujete ty madˇarské šunky IKARUS?
    Tot´ vše,at´ mne opět nenapadnete „hysterickým románem“
    Doufám že jsem použila srozumitelné přirovnání a konečně někteří pochopí mé důvody..
    PS – Ikarus zkrachoval,neměl dobrý servis -servis k tomu,aby fungoval jak on sám, tak hlavně řidiči!
    Bod 5 – mé vyjádření k žalobě proti Prouzovi je na této diskuzi pod hlavičkou tuším“ OVB spustila antikampań proti sobě samé“

  • Ústečanda

    1 června, 2008

    Milá kolegyně-bývalá kolegině,ted´jsem ještě našla OVB vysvětlovací leták rozeslaný struktuře a valím oči..
    p.Slezáková je bohudík jedna ze slušných a opravdu dobrých lidí v této firmě – většinou je férová a velmi si jako dámy vážím. Bohužel bu´dto v kauzách helvag či štork či analytici či nezávyslé poradenství mlží z nedostatku info(je opradvu dříč a nedivila bych se,zda ji to zajímá) nebo to ví a veze se na vlně,kterou ovb tlačí a to zn. oblbovat a mlžit co to půjde a co nejdéle,aby se stihlo\“ ještě něco vydělat,než se to úplně rozkryje a vypluje na povrch,což při kvalitě práva v ČR a korupci ještě chvilku potrvá..
    První odcho \“mých eRek\“ byl do fin zhruba před rokem-rokem a půl a vůbec nic se neděje – bylo mi vedením proklamováno,jak s nimi zatočí,jak nikdo nebude odnášet knowhow ke konkurenci a silácké řeči a skutečnost? NIC – právníci zkoukly smlouvy i konkurenční doložky a poslaly všemocnou ovb do háje, fin nadále loboval a lobuje a odvádí další ovečky a ovb nezmůže nic-prostě neumí ani udělat smlouvu pořádně,jen TLAKY A Vyhrožování a mlžení \“počkejte za rok,to fin koupíme nebo právně zničíme\“-utekla spousta času a nic .. A co třeba struktura co šla do Partners – ti si z ovb dělají srandu a ještě jí zažalovali za neoprávněné zadržení provizí,což už u několika případů musí vracet..
    OVB a mstít se? třeba takovým trapným pamfletem jako je \“žalujeme Prouzu?\“, ne ne, není tu ani síla,ani právo ani vůle něco udělat (křen radši pofrčí do španěl,má vyděláno,žemlička radši mlčí protože toho helvag semele prvního a ostatní struktury nemají moc na německou centrálu radši si chtějí ve \“zbytku\“ času také vydělat..
    Lukeš byl nejmladší borec s dobrými výsledky(i když nám cpali,že měl velká storna,nebyl dobrý atd.) co to dotáhl na zemského a nezalekl se, tito průkopníci svým činem \“rozkryli skořápku a našli jen pukavec\“ – to je totiž to,na co ovb hraje – na normálně\“ vypadající vejce,kde se chvilku není možno dobrat žloutku – pukavce,jenže už i bílek (systém,soft,provize,brainwash..) smrdí,ale řekněte mi na rovinu – kolik bývalých zaměstnanců\“,kteří si v ovb čuchnou k penězům cítí také tento pukavčí smrad? ..někomu to ani nevadí, někdo cítí jen ty peníze viz Štork a spousta z nich nemá odvahu(už jen vaše obavy ze msty ovb) se prostě sebrat,vyndat špunty s nosu a jít to stejné dělat lépe,rychleji,inovovaně a s čistým logem ..
    Mnoho lidí utíká,mnoho se k tomu připravuje a hledá cestu přes zábrany tlaku a msty a to co se bude dáti nazvat opravdovým exodem, to teprve příjde,až si spousta ovbákú ověří neschopnost ovb v praxi(čekají na vedoucímy avizované položení PFLP na lopatky,koupení Fin atd..)a hlavně až se konečně po prvním růžovém provizním snu proberou a začnou se pídit, proč je tolik jejich NejOvb propírána..
    Jen tak mimochodem, Ústí je kousek od hranic s německými klienty,negativa a opovrhování(ze zkušeností!) nejsou jen tady v ČR..

  • ovbák, připravující se k odchodu

    1 června, 2008

    Dobré odpoledne Ústečando! O čem píšete ve svých mailech je mi velmi známé a mám prakticky stejnou zkušenost. Pokud by jste mi chtěla napsat mimo tuto diskusi k původnímu tématu Honzy Majera, kam se toto asi opravdu nehodí, budu rád. Můj email je Diarom@seznam.cz

  • Ústečanda

    1 června, 2008

    ..vemi ráda, ted´jsem odpověděla do diskuze na stejnou nabídku korespondence vašemu kolegovi..Budu postupovat do skončení výpovědní lhůty stejně i s vámi..nezlobte se, „bezpečnostní“ opatření:-)
    Přípravu k odchodu neuspěchejte, 13 lidí včetně mne „analyzujeme“ trh „práce“ a pošlu vám poté srovnání a výsledek našeho rozhodnutí..
    Prima víkend

  • FL

    1 června, 2008

    I me by toto srovnani zajimalo, pokud to neni na urovni analytickeho centra ovb:)

  • Ústečanda

    1 června, 2008

    ..chtěla jsem jen zmáčknout ctrl+v a vložit stejnou odpověd´jako “ ovbáku na odchodu“ viz diskuze, ale ve vašem případě se pozastavím a zeptám se – „pokud to není na úrovni analytického centra ovb?“ – co tato lehounce jízlivá poznámka znamená? že jste spokojený ovbák,přestože vaše mocná(nemocná)ovb nemá anal.centrum? Jste spokojený přeze všechna tato zjištění a klidně řekanu zásadní negativa ovlivńující kvalitu služby nebo jste už přeci jen pootevřel víčko jednoho očíčka?
    K „analýze trhu“ jsem podala info v jiné rekci,jen je třeba vědět s kým jednám – tak jako se mne ptaly v jedné spol. – nebereme bývalé ovbáky,jsou zdeformovaní“,a pokud ano,jsme ostražití -nechceme lidi z určitých zkostnatělých struktur,kteří si přinesou „cejch“ a budou se ke klientům chovat stejně jako v ovb. „““ – toto mi vyrazilo dech,je to jedna ze spol. která zatím vypadá slibně,ale nechci předbíhat výsledek..
    Jak dlouho a v jaké struktuře jste:-) ?

  • spokojený ovbák

    1 června, 2008

    Další důvod proč použít mail – tahle diskuze je komplikovaná a začínáme se v tom oba ztrácet, nyní odpovídáte někomu úplně jinému. Jízlivá poznámka nebyla ode mne.
    V každém případě zopakuji pár mých předešlých myšlenek z předchozích příspěvků:
    1) Nebýt tohoto serveru, nikdy jsem neslyšel o \“týmu analytiků\“, můj vedoucí o žádném nikdy nemluvil.
    2) Zvolil jsem si přezdívku nešťastně – podle \“šokovaného ovbáka\“. Nyní ji pro smysl tohoto vlákna již měnit nebudu.
    3) jsem reprezentant
    Stejně jako vy jsem nechtěl psát veřejně další informace o mé osobě (další argument pro mail :-)), nicméně jsem tu zhruba rok a půl a jsem se struktury Pavla Slezáka.
    (a co se to děje s těma uvozovkama?? :-/ )

  • ovb

    1 června, 2008

    Struktura Pavla Slezáka není /alespoň podle vyjádření lidí, kteří ho znají/ špatná. Pavel Slezák sám o sobě je dobře eticky nastaven, tedy chápu vaší spokojenost. To ale vůbec neospravedlňuje OVB jako takovou.

  • spokojený ovbák

    1 června, 2008

    Naprosto jste mě vystihl. Pokud si přečtete mé příspěvky, zjistíte, že neobhajuju OVB jako takovou 🙂

  • insider

    1 června, 2008

    Pavel Slezák možná dobře eticky nastavený je, ale 80 % výkonu jeho ředitelství je mistr Zoubek a jeho banda metrosexuálů a myslím, že Slezák musí zavírat oči seč mu síly stačí před těmito megabouchači, kteří vyhrávají všechny ceny na většině pozic, ale průměr na smlouvu se blíží 60 BJ a u některých GST téměř 100 BJ a to už je masakr.

  • FL

    1 června, 2008

    Tak to je dobre, to jsou pekni kujoni , zvlastni ze nejvic kecaj ty co maj malo BJ a maji cas vysedavat zde 😀

  • Ústečanda

    1 června, 2008

    Jéje, „toto pěkně leze ven“ ..je to o lidech a Hlavně o nastaveném systému a „classified“filosofii v Ikarus OVB
    Insidere, možná by jste mohl začít používat také „aka“ Pearl, protože jimi vždy obohatíte jakoukoliv debatu,jen tak dál..

  • poradce OVB

    1 června, 2008

    Znám pana Zoubka tři roky a jsem přesvědčený, že je to talentovaný manažér.Insidere, jestli pana Zoubka osobně neznáte, buďte raději zticha a přestaňte závistivě prskat.

  • Ústečanda

    1 června, 2008

    ..talentovaný pradci – jeden nejlepší v Evropě,druhý nej ve firmě , jeden za 20,druhý…
    Talent a poctivá práce je trochu rozdíl,nemyslíte?Ne,nemyslíte,to se u vás nenosí..
    Tato debata je mimořádně plodná a pomaloučku nám tu odkrývá dvě věci – čím dál více jmen „kvalitních“ vzorů ovb a hloupost,že na to sami ovbáci upozorńují – počínaje antikampaní Uzla,Ludvíkovou,Zoubkem a další elitáře nám naservírují sami ovbečky v průběhu dalších dní..Prima čtení

  • poradce OVB

    1 června, 2008

    Vy snad celý den dřepíte na investujeme.cz. Místo aby jste léčila depky na sluníčku, tak celý den číháte na každý výstup jakéhokoliv OVBáka, aby jste si přihřála polívčičku. To jste vyhlásila OVB mediální válku a přitom urážíte každého OVBáka, který intenzivně pracuje.
    Troufám si říct, že pan Zoubek není o nic méně zdatný profesionál než třeba finanční mág Petr Borkovec.Zoubek vždycky stavěl na férovém poradenství.Každý, kdo ho zná, to může potvrdit.

  • FL

    1 června, 2008

    Me by zajimalo cemu se presne rozumi „ferove poradenstvi“ a hlavne zda ten clovek nema xmesicu vetsi naklady nez vydaje, ja osobne zit jen z investic tak tu jsem mezi vami uz jen jako klient a ne poradce/prodejce

  • FL

    1 června, 2008

    pardon, vetsi naklady nez prijmy

  • poradce OVB

    1 června, 2008

    Pořádný finanční plán, který bude nastaven podle cílů klienta.

  • Ústečanda

    1 června, 2008

    ano,přesně tak, „dřepím na zahradě,opaluji se a na klíně notebook..
    Depky? ale kdeže,to že jsem odcházející mne nebývale posílilo a vaše ovb křečovité reakce zde mne několikrát opravdově rozesmály..
    Navíc neustále mi volají a maijlují spolupracovníci, že je na tom našem trhu ještě pár dobrých více poctivých firem,které prozkoumávají a čiší z nich radost..
    Źe jsem vyhlásila válku ovbákům,no tak,taková silná slova..když plácají nesmysly,dostanou odpověd´-a ne jen ode mne,což potěší ještě více..
    Intenzivně pracovat v nědeli? Ne-dě-le,klienti by měli mít od té vaší intenzivity a skvělých konceptů pokoj alespoń dnes,nemyslíte?
    Pročpak finanční mág Borkovec odešel u ovb? ..
    Jen pro případ,že si mne budete dobírat že dnes celý den sedím u internetu – jsem společníkem real.kanceláře,připravuji podklady na server Sreal..y a jen si u toho přepínám okna a bavím se a přiznám se že i získávám zajímavé info např. z debat profíků a fin.produktech – takovéto diskuze jsou dokonce užitečnější než výplachové powerselling školení o produktu v té vaší IkarusOVB..

  • ovb připravující se k odchodu

    1 června, 2008

    S tou zdeformovaností bych to nebral moc vážně. Řada uznávaných odborníků jsou běženci z OVB a to, že jsou profící v oboru, není určitě zásluha OVB. Mě OVB naučila jen vyplňovat smlouvy a říkat lidem kraviny, které jsem jim stejně nikdy neříkal. Věřím, že ani vašich 13 lidí neříkalo v rámci prezentaci OVB klientům žádné básničky.

  • FL

    1 června, 2008

    Vsichni nebo spis drtiva vetsina, jsme prodejci slibu, kdyz si pujdete kooupit auto,taky vam prodejce nikdy nerekne celou pravdu, muzete byt sebelepsi a sebepravdivejsi,ale stejne vas nekdo jiny na prvnim rohu ojebe jako kazdy prodejce:))

  • ovb, který se připravuje k odchodu

    1 června, 2008

    samozřejmě to respektuji, vaše analýza trhu práce be mě určitě zajímalo.
    P.S. Nejsem skrytý Herr Uzel ani paní Martincová nebo Matoušková-:), i když plně chápu, že je vaše slova moc netěší.
    Zdraví Vás jedno středočeské eRko!-:)

  • Ústečanda

    1 června, 2008

    Než odpovím – těší mne,že se nestydíte nazvat se eRkem – pro mne jsou eRka velmi cenné jako osobnosti,něco víc – třeba jako“lepší“ vozy – Volvo R -prostě rychlejší eR – RS Audi apod.
    Tak ted´k analýze trhu – vzhledem k mému věku a zkušeonstem jsem velmi opatrná a tato analýza chvilku potvrvá – chceme a osobně navštívíme od každé firmy 2-3 kanceláře,prohlédneme si zázemí,necháme si předložit všechny výhody(ne jen provize-ale systém práce,fungování centrály,školení-kdo a CO učí, podpůrné výhody jako interní software,rychlost zpracování,pomoc a podporu v regionu atd..) prostě se 13 lidiček pokouší najít maximum info,poté vyšt´áráme“ něco nevýhod či kostlivcú ve skříni a zhodnotíme to..Jedno už ted´je jisté – ovb to nebude..:-)
    Nebudu nikoho lanařit,nezveřejní to zde -jen tomu kdo se ozve předložím ke zvážení a osobnímu prostudování naše rozhodnutí..

  • ovb chystající se k odchodu

    1 června, 2008

    to zní rozumně. Můj mail máte.
    Zdraví eRko!-:)

  • Anonym

    1 června, 2008

    Z pozice double přeběhlíka Vám radím,jdětě za lidmi,kteří sdílejí Vaše vize o této práci a od kterých se můžete něco přiučit.Na centrály se vykašlete,protože o tom to není ani trochu.

  • Dlouholetý klient

    2 června, 2008

    Rád bych komentoval pomluvy směřující na moji poradkyni z OVB sl. Ludvíkovou. Možná byste se měli zkusit objednat do některého z jejích kurzů poradenství..Narozdíl od všech ostatních poradců, se kterými jsem se setkal, měla ona jediná opravdu profesionální analýzu, zabývala se všemi produkty včetně povinného ručení, pojistky domácnosti, stavebních spoření, běžných účtů..apod. Investiční životní pojištění ( již jsem ho měl uzavřené a to od poradce z Brokers ) mi bylo doporučeno snížit na částku odpovídající využití daňových úlev a zbylé peníze investovat. Nemůžu si pomoci, ale diskuse na tomto portále jsou vedeny pouze za účelem pošpinění lidí, kterým pravděpodobně pouze závidíte úroveń jejich práce a znalostí.

  • neslokojený klient ovb

    19 září, 2010

    To byla slečna? Já myslel paní ve středních letech. Nicméně na školení jsem nebyla, ale jako finanční poradkyně je Magda Ludvíková, OVB, absolutně neschopná osoba.

  • Pro OVBáka

    29 května, 2008

    Kdo jste že soudíte ? Máte jen dojmy – máte dojem že tato diskuze je o mne nebo o hloupě načasované žalobě proti někomu, kdo se nebojí ukázat na špínu?
    Opět další ubohá typická OVBácká reakce, mimo téma – jen absurdní útok, navíc podpásovka na ženskou.. OFF TOPIC a podpásovky,jak šlechetné,moudré a odvážné OVBácké vnímání světa a klientú..
    Doporučuji vám se zapojovat se do diskuzí typu „JSme to ale bouráci OVBáci,že“ na sránkách např. „Brainwash.com,Me-naive-sheep.com apod.
    Prima den a hajdy práskat BJ a R-kám blábolit o etice..

  • Jan Bartoš

    1 června, 2008

    Nedá mi to a při Vašem ohnivém obviňování z naivity a nekritičnosti, Vy si vážně myslíte, že jiná (MLM) společnost Vás bude objektivně informovat? Poznal jsem 3 do hloubky a jednu, která se poslední dobou nehorázně chvástá trochu povrchně. Jedna za 18, druhá bez dvou za dvacet…

  • Anonym

    1 června, 2008

    Multilevel s lidskou tváří neexistuje:-)

  • @

    29 května, 2008

    Pane spokojený OVBáku. Nějak se ve vás nevyznám. Vy jste spokojený OVBák, ale vlastně nejste OVBák, takový kočkopes. Z Vašeho projevu usuzuji, že se za značku OVB vlastně stydíte, když ……. protože ji /značku OVB/ nepoužívám, já totiž hraju sám za sebe. Moji klienti neznají OVB, moji rodiče ji neznají, není třeba „. To je ve vašem případě smutné, vůči OVB nefér a trošku to zavání hodně jemně řečeno malou levou na vaše klienty, když nevědí koho vlastně mají před sebou. Vy fakticky na jednu stranu požíváte výhod / pokud nějaké jsou / spojení s OVB, ale na druhou stranu spojení s OVB úmyslně zamlčujete. A to je nemravné vůči OVB a poněkud podvodné vůči investorům. A jak se vlastně klientům představujete ? Jako nezávislý finanční poradce ?

    Odpovědět

  • spokojený ovbák

    1 června, 2008

    Máte pravdu. Zvolil jsem si přezdívku nešťastně – podle „šokovaného ovbáka“. Nyní ji pro smysl tohoto vlákna již měnit nebudu.
    Moji klienti mají před sebou mě, nikoliv OVB 🙂 Klienti jednají se mnou, s mou osobou.
    A ano, používám výhod, které mi nabízí moje servisní středisko.

    Odpovědět

  • oufaubák

    29 května, 2008

    z jaké jsi struktury ??

    Odpovědět

  • Klient

    28 května, 2008

    Milá Ústečando,
    Vy toho ještě nevíte, ale oceňuji,že máte snahu prohlédnout OVB. Držím Vám palce při hledání pravdy a objektivity. Začněte třeba hledáním tolik zdůrazňovaného analytického týmu.
    Váš potencionální klient.

    Odpovědět

  • já...

    28 května, 2008

    Omlouvám se, ale nedá mi to… Analytický tým? A kdo ho má? Pokud společnost Partners tvrdí, že má analytiky? Koho? Tu lamu Kohouta? Sry, napsat populistickou, účelově zaměřenou analýzu? Tak aby se líbila Partners? Ha ha ha…

    Odpovědět

  • Taky já....

    28 května, 2008

    Mě to taky nedá….. definujte např. účelově zaměřenou analýzu. Zkuste si přečíst FINMAG a některé články Pavla Kohouta varující před americkou krizí z února či března !!loňského!!! roku. Není super, když má poradce zázemí, které ho upozorní, co na jeho klienty může dopadnout??? A to s populismem nemá nic společného. Populismus, milý zlatý, jsou informace, kterými se dotyčný snaží někomu zalíbit. Pokud si ty analýzy přečtete, tak to spíše bylo něco, co se většině lidí v tu dobu vůbec nelíbilo a ťukali si na čelo.
    Ale to všechno není o tom, co by analytický tým měl dělat. To co je opravdovou hodnotou analytického zázemí je, že má poradce objektivní srovnatelné informace o produktech z celého trhu. Porovnání rizikových pojištění, IŽP, majetkových pojištění, úrazových produktů, investičních produktů atd. a to jak těch vlastních, tak těch konkurenčních. Aby věděl, který produkt má vybrat a v čem se liší od konkurence, kde jsou jaké úskalí, vyjímky pojistných krytí atd. atd. A to je to, co Partners mají. A tyto fakta nejdou napsat populisticky, to je tvrdá, kdekoliv a kdykoliv ověřitelná realita dostupná kliknutím myši na firemním intranetu…
    To je opravdová síla analytického zázemí, ale dle Vašeho příspěvku ani nemáte páru (v OVB ani mít nemůžete, protože jste s tím v životě nepřišel do kontaktu) co to obnáší a o čem vlastně mluvíte.

    Odpovědět

  • Anonym

    28 května, 2008

    Dobrý den, mě to taky nedá… Dnešní trh je zdeformovaný na tom se shodnem. S části jsou na vině poradenstké firmy a stejnou vinu na tom má kvalita lidí na pobočkách 🙂 Tak proč neposunout trh trochu dál. Pojďme debatovat o skutečných věcech. Jakým způsobem postavit klientovi portfolio při investici 2 000 měsíčně apod. Pojďme se bavit o skutečných instrumentech např. jak vidím „ING (L) Invest Global High Dividend“ je pro mě perspektivní… a neříkejte, že na to nemáte kapacity 🙂

    Odpovědět

  • Jan Bartoš

    1 června, 2008

    Házet špínu na Pavla Kohouta mi přijde ubohé. Spíš bych se zamýšlel nad tím, jakým způsobem dokáží poradci partners jeho knoh-how využít,když stejně neumí použít nic než rentiér a multibrand.

    Odpovědět

  • Ústečanda

    28 května, 2008

    ..kde centrála hájí prasata, kde se nám naivkám předkládají vejvýhodnější pro klienty nevhodné produkty,které HLAVNě žádný analytik neposoudí!????? – po 4 letech hledání analytiků,ekonomů a třeba hypotečních specialistů z centrály jsem se dočkala Uzel reformy – centrála už bude jen sklad papíru (třeba aby klienti Helwagu neměli kde brečet–) a vy Vážení ovce si můžete zaplatit dodávku smluv až do kanceláře, když už vás vedoucí kašlou a v rámci servisní(přípravy poradka pro R)kontroly nepřijedou …kvalita poradenských služeb je pak AAA auto:-)

    Odpovědět

  • zatím ještě ovbák

    28 května, 2008

    Dobrý večer Ústečando,
    sdílím plně Vaše názory a mám prakticky úplně stejné zkušenosti. Rád bych s Vámi do budoucna spolupracoval, až odejdu z této tří písmenkové žumpy. Navíc mám na „severu“ hodně přátel a naštěstí spokojených klientů. Máte prosím email (nemyslím OVBmail:-):-)), abychom mohli komunikovat mimo tyto stránky?
    Díky

    Odpovědět

  • šokovaný ovbák

    27 května, 2008

    Ústečando, napsala jste to moc hezky a já věřím, že to pomůže otevřít oči dalším ovečkám. Jestli se vám to podaří dostat do všech struktur OVB, tak to bude superbomba. Myslím,že teď celý tým ajťáků na centrále pracuje na tom, aby se váš mail do „ovbmailu“ vůbec nedostal.

    Odpovědět

  • ovb

    29 května, 2008

    Proč jste „Ústečando“ dospěla k rozhodnutí opustit OVB až teď … po 4 letech. To Vám to také trvalo, než rozum zapnul, viďte? To by mě zajímalo jaká jste vůbec byla vedoucí

    Odpovědět

  • Ústečanda

    29 května, 2008

    4 roky loajality a přiznám se, že pod taktovkou „propagandy velikosti a etické čistoty“ a velmi dobré zamlžovací a vykrucovací taktiky, kterou tahle kumpánie“ ukázkově využívá třeba u Helvagu a nebo,což je předměten TéTo diskuzuje – obhajováním a oblbováním prasečáren Štorka a dalších – pod takovouto taktovkou se dá pravdě pořádně na zadek a pořádně vás to semele..
    Dobrá vedoucí ? když vaši R (mladí absolventi UJEP) plní ideálů a nadšení přidou vyděšeni zpět do kanceláře , že je klient vyhodil a co to je Helwag,kde je tým analytiků, že má klient lepší produkt..prolhaný systém ,nebo osobní selhání?
    Nejsou to jednoduchá a rychlá rozhodnutí a řešení,ale o tom už jsem psala..
    Apropó – ukázkově jste se zapojil do diskuze na téma „prasečárny Štroka a hloupost Uzla“ žvásty proč jsem odcházející až ted´ – typická OVBácká reakce, mimo téma – jen absurdní útok, navíc podpásovka na ženskou.. OFF TOPIC a podpásovky,jak šlechetné,moudré a odvážné OVBácké vnímání světa a klientú..
    Doporučuji vám se zapojovat se do diskuzí typu „JSme to ale bouráci OVBáci,že“ na sránkách např. „Brainwash.com,Me-naive-sheep.com apod.
    Prima den a hajdy práskat BJ a R-kám blábolit o etice..

    Odpovědět

  • OVBák

    29 května, 2008

    Tak se nezdržuj a jdi jinam.
    Pokud neumíš erka naučit co mají dělat, pokud je tvůj názor takový tak jdi, když jsi tak prokoukla.
    Konej.A ty svoje sáhodlouhé hysterické výlevy si schovej na doma.
    Mám pocit že tě něco tíží na srdci, proto tyhle úlety?
    Prostě v klidu zmiz do jiné firmy a nemusíš to řešit, ubyde nám dost řádků textu v diskuzích.
    Klídek dámo, hlavně klídek.Pořád dokola…..

    Odpovědět

  • synek

    29 května, 2008

    Dík táto za radu. Ještě že mám poradíš co máme dělat.
    Pokud nejste tatík, tak z jakého titulu Ústečandě tykáte ? Pokud Vám tato dáma tykání nenabídla (o čemž můžu pochybovat), tak je to výraz vašeho buranství. Takže klídek, PANE OVB, hlavně klídek.

    Odpovědět

  • OVBák

    29 května, 2008

    Pardon synku i VY Ústečando.
    Moc se Vám všem omlouvám, nezlobte se.
    Prosím neurážejte se, nemyslel jsem to zle.
    🙂 🙂 🙂

    Odpovědět

  • student - spokojený ovb

    29 května, 2008

    Proč myslíte Ústečando, že každej vedoucí musí nutně vymejvat?většina poradců ví žetřeba IŽP za litr měsíčně není žádná prasárna. Já třeba píšu 4BN od Kooperativy, protože se mi líbí a navíc bylo nezávislé vyhodnocené jako pojištění roku.Jsem r trojka za smlouvu dostanu u OVB 7500 Kč, klienta zajistím a dobře si vydělám. Dělám 4 klienty měsíčně a kromě 4BN tu a tam i Conseq. Nemám s klienty problém a 30 000 Kč měsíčně na vedlejšák vám taky jen tak nikdo nedá. Jsem u OVB spokojenej a ti, kteří tady skuhrají se hlavně flákají. kdyby chodili po klientech, udělali by líp.

    Odpovědět

  • Ludvikova Magdalena

    31 května, 2008

    Pokud na tuto práci nemáte nervy, tak jste se do toho neměla vůbec pouštět, Ustečando. Dojdete si k psychiatrovi a nepomlouvejte firmu.Nemáte na to.

    Odpovědět

  • MHMO

    31 května, 2008

    To není o nervech. Ty potřebujete pevné všude, avšak v OVB potřebujete především silný žaludek či nulové svědomí. A na to opravdu někteří nemají, ačkoliv si nemyslím, že by jim to mělo být dáváno za zlé.
    Jak vy se vůbec slečno Ludvíková jako vedoucí OVB díváte na případ Helvag a Štork? Vám nevadí, že máte ve svých řadách člověka Štorkova typu, který úmyslně poškozuje klienty? Co vy s tím děláte?

    Odpovědět

  • Poradce z OVB RD Horák

    31 května, 2008

    Dobrý den pane MHMO!
    Mohl bych si dovolit neskromný dotaz? Kdo ve struktuře slečny Ludvíkové je Štorkova typu ? Slečnu Ludvíkovou trochu znám, i když jen ze školení celého ředitelství pana Horáka. Není mi známý jediný takový případ. RD Horák vůbec patří po stránce odborné k těm nejlepším, což je názor řady nezávislých odborníků. Nedávno jsem se doslechl, že mezi klienty Horákova ředitelství patří například Felix Slováček. Myslíte, že by si nechal spravovat peníze od nějakých nýmandů ?Jsem přesvědčen, že paní Magda Ludvíková je profesionál a vynikající manažérka, která je řadě chudáků trnem v oku (třeba hysterické ústečandě).

    Odpovědět

  • MHMO

    31 května, 2008

    Asi jste špatně pochopil můj komentář. Ne ve struktuře slečny Ludvíkové, ale ve společnosti, pod jejíž záštitou pracujete, tedy OVB. A oprostěte se konečně od toho alibismu, že Štork je jiná struktura. Vám nevadí, že podniká v branži pod stejným jménem jako Vy?
    A k tomu Felixi Slováčkovi….. Víte kolik známých osobností si koupilo dům od H-Systému nebo mělo peníze v Moravia nebo AGROBANCE??? To není argument…. Odbornost RD Horák si nedovolím hodnotit, i když jsem se setkal s prodejními školeními p. Horákové (Kottové), když ještě pracovala pro ČSOB. A to jsem se u některých prodejních argumentů nestačil divit. Ale čas umí napravit hodně věcí…. S těmi zástupy nezávislých odborníků bych však byl opatrnější… Můžete některé jmenovat nebo je to jedna paní povídala… ??? A znáte přísloví: Jednooký mezi slepými králem ??? 🙂
    A pokud by paní Ludvíková měla všech pět pohromadě, tak už asi v OVB nepracuje…. se svojí kvalifikací….. Mnohdy tomu brání vůle udělat krok dozadu, aby se pak člověk mohl rozběhnout…

    Odpovědět

  • Ústečanda

    31 května, 2008

    ..ano, máte pravdu – Ludvíková je profík, Štork je profík a navíc nejlepší poradce“ v Evropě , RD Žemlička nepřitáhl Helvag , RD Horák je řadou (jakých:-)?¨) nezávislých odborníků nejlepší – to samé nám cpe ale Křen,Mucha atd. a nejlepším důkazem je doslechnutí se že je klientem Felix..Och, padám na kolena ..Ono klientú má OVB mnoho -spousta z nich neví komu naletěla,na to přišla jen skupina co vaší odbornou péčí přišla o půl miliardy a další tisíce to poznají v průběhu dalších let, kdy si budou chtít „splnit své sny s vašimy programy“ a uvidí ten paskvil,nabouchaná investička a mizerné výnosy ..
    Ano , máte pravdu , ma tuhle práci je třeba pevné nervy a ve vašem případě také prasečí žaludek..
    Ano, máte pravdu , jsem chudák,navíc hysterický..a klient helvagu je debil, klient štorka je taky debil a vy jste profi borci v nejprolhanější firmě která neumí ani řešit průsery, jen dokola lhát..
    Máte pravdu, vždy´t jste ovbák , ještě navíc skvělý manažér s diplomatickým vystupováním – máte vůbec alespoň střední školu, nebo jste další svářeč s analýzou na výsledek ižp?

    Odpovědět

  • studentka

    31 května, 2008

    S paní Ludvíkovou jsem se setkala asi před rokem na základě náboru do OVB. Odradila mě její arogance a hlavně nevěrohodnost všeho, co mi v barvách líčila.Moc mě ani neudivuje, že nemá asi moc přátel-:).

    Odpovědět

  • poradce RD Horák

    31 května, 2008

    Ustečando!
    Když si člověk přečte ty vaše story, tak jen musí kroutit hlavou. Copak nevíte, že jste si budovala pod hlavičkou OVB vlastní firmu? Nemusela jste se nikým nechat nutit dělat něco proti své vůli. Ba naopak. Měla jste své spolupracovníky vést k etickému profesionálnímu poradenství a stát si zatím přes námitky svých nadřízených.
    Nejsem žádný debil, jak si asi myslíte, zatím studuji vysokou školu, prací pro OVB si zatím přivydělávám, ale jelikož se o oblast financí dlouho zajímám, určitě bych poznal, kdo mi vymejvá mozek a kdo ne.
    Jistě znáte pana Votrubu, který patří všeobecně mezi nejuznávanější finanční poradce celé OVB České republiky (můj vedoucí mi říkal. že právě Jan Votruba inicializoval vznik nové subvenční analýzy). Jestli se nemýlím, tak pana Votrubu chovají v úctě i zástupci partnerských společností (např. Conseq a Generali).
    Napadá mě, že OVB spravuje peníze také Iloně Csákové, že už by další hloupá celebrita ? Ustečando, nechci vás urážet, ale myslím si, že hledáte výmluvy pro své neúspěchy. Když už pořád vopruzujete s tím Helvagem, tak mi vysvětlete, proč byla tehdy OVB prokázána nevina?To je to samé jako kdyby jste kdysi zažalovali burzovního makléře, že vám prodával akcie Enronu.Je mi vás líto. Věnujte se raději svým dětem, Ústečando.Uděláte lépe a uleví se vám.
    P.S. Na Štorka jste se mohla vykašlat- to ať si řeší Křen.

    Odpovědět

  • Jan Bartoš

    1 června, 2008

    Z toho celého, co jste napsal si myslím, že máte ještě opravdu šanci poznat pravdu. Chcete se sejít na kafe?

    Odpovědět

  • poradce OVB

    1 června, 2008

    Jedna vyhlašuje OVB válku, druhej lanaří Kapitoláka. ?????????

    Odpovědět

  • To je krásá :-)

    4 listopadu, 2008

    Nezlobte se, ale vy jste fakt k…a :-)))

    Odpovědět

  • Jan Bartoš

    1 června, 2008

    Tou profesionalitou myslíte ty jednorázové vklady do IŽP formou předplaceného jednorázového pojistného, za které se plácá po rameni?Nebo výborné fondy conseq zprostředkované přes kooperativu(4BN)?

    Odpovědět

  • Pravá Magda Ludvíková

    1 června, 2008

    Jsem trochu šokovaná, že někdo používá k internetovým diskusím moje jméno, ale na podobné nesmysly ze zásady nereaguji a nebýt upozornění kolegů o tom ani nevím.. Nemám čas ztrácet čas:)
    P.S.: Přece jen mi to trochu lichotí:)))))

    Odpovědět

  • Ústečanda

    1 června, 2008

    Proboha co vám lichotí? že vás spolupracovníci propalují“ a kvalitativně spujují se Štorkem? Že se další vás kolega/ině vydává za vás a hájí podstatu této diskuze „krytí prasáren“ a helvag? Jejejej, tak té arogance a mlžení je tedy u vás více než až moc“
    Vy si raději utvořte kroužek,kde se domluvíte,aby vás – firmu – nehájili jelita naivní studenti nebo neerudovaní pobláznění „spokojení“ a hlavně nějaký Uzel, který spustil antikampaň..
    Technický dotaz – tímto bychom vás chtěli informovat, že pan Jaroslav Češpiva se rozhodl ukončit spolupráci se společností OVB Allfinanz, a.s., a to k 31.5.2008. Pan Češpiva byl k tomuto datu uvolněn ze všech svých dosavadních pracovních povinností. Copak je to za moudrého pána (odchází aby se nestyděl?),že je o jeho odchodu upozorńována celá struktura?
    Prima víkend

    Odpovědět

  • ovb

    1 června, 2008

    Kdo byl vůbec pan Češpiva? Nevíte někdo z OVB, proč odešel a smysl této informace pro všechny spolupracovníky OVB?

    Odpovědět

  • Pravá Magda Ludvíková

    2 června, 2008

    Jste tak neuvěřitelně agresivní, že nedokážete pochopit ani lehký pokus o vtip. Nemám absolutně chuť komentovat věci, o kterých téměř nic nevím. poradenství p. Štorka jsem nikdy neměla možnost vidět na vlastní oči, takže k tomu nemohu říct ani ano ani ne. Stejně jako vy!! Pan Češpiva se mnou své důvody ke změně zaměstnání také nekonzultoval, takže ani k tomu nemám co říct. Celý účel mého příspěvku sledoval jediný cíl, dát Vám najevo, že mi nic z toho, co tady píšete, nezpůsobilo ani minimální touhu pouštět se do diskuze a původní příspěvek nebyl můj. Pokud někdo nezvládá nic lepšího než se podepsat cizím jménem, je to pouze lehce úsměvné. Vše.

    Odpovědět

  • Pravé zkušenosti

    2 června, 2008

    Vážená pravá sl. Magdo ludvíková, souhlasím s Vámi,že některé příspěvky jsou skutečně agresivní. Ale položte si otázku, co agresivitu vůči OVB způsobilo? Pokud by OVB jednala vůči svých interním i externím klientům eticky, profesionálně a lidsky, prostě tak, jak se veřejně prezentuje a vymezuje vůči svému okolí a konkurenci,nebyl by k agresivitě důvod. Důvodem negativního vnímání značky OVB a útočnosti okolí je z mého pohledu výhradně samo OVB.Byla to pouze OVB, která v minulosti zastrašovala odcházející dealery, vyhrožovala nejrůznějšími žalobami a dokonce vyhrožovala i svým produktovým partnerům /viz slavný projev Fahnerta na Slovensku/. Řekl bych, že OVB vůbec zatím nepochopila, co se vlastně v poslednách letech děje. Chová se a vystupuje jako by se psal začátek 90let. To si mohla vše dovolit. Mnoho se však změnilo.Vedle OVB vyrostla skutečně zdatná konkurence,poučená z chyb OVB. Životní zkušenosti s OVB pro některé hořce napsal produkt Helvag, mistr poradců nad jiné Štork atd. OVB tak zůstává pouze punc někoho, kdo byl první na českém trhu, ale také nálepka firmy bouchačů, mezinárodní podvod v Helvagu, nesolidní a podvodné jednání OVB k podvedeným investorům, agresivita vůči vnějšímu světu, sebechvála, arogance atd.
    OVB také porušila jednu zásadu, která se tvrdě mstí: lidé tady nejsou pro OVB, ale OVB je tady pro lidí.A pokud OVB zahleděna ve své pýše a falešně přesvědčena a své jedinečnosti přehlíží alarmující názory veřejnosti, tak je otázkou času, kdy na trhu skončí.
    Ps sl. Ludvíková : bylo by poctivé, aby všem OVBákům vlídná centrála OVB řekla, co nastane v případě, že OVB bude muset uhradit veškeré škody, o které je zatím žalována. Ať počítám, jak počítám, je toho přes 600.000.000,- Kč. To z důvodu, aby náhodou OVB nespadla do konkursu a Vy, jako interní klienti OVB, se nemuseli přihlašovat do konkursního řízení. Bylo by to usměvné, být s Vámi na stejné straně, ale život různá překvapení přináší. Tak hezký den.

    Odpovědět

  • spokojna OVBcka:-)

    20 června, 2008

    Podla mna ste si zmenili pracu financnej poradkyne so spisovatelkou, pisanie,hlavne dlhych vam naozaj ide. Co sa tyka prace v OVB som velmi spokojna, v ziadnej inej praci nemam take moznosti ako prave v OVB, preto ju odporucam kazdemu. A to mi verte ze mam za sebou viacero zamestnani. Okrem zaujimavych financii, som ziskala manazerske skusenosti,naucila som sa kopec novych veci, ktore by som sa nikde inde za tak kratku dobu nenaucila, ziskala kopec novych kamaratov-klientov, som naozaj velmi spokojna. Myslim si ze kazdy by tuto pracu mal aspon vyskusat a uvidiet ci sa v nej najde alebo nie-co je prave vo vasom pripade.Najdite si nieco lepsie, co Vas bude bavit a hlavne nekidajte na ostatnych, ale sa pozerajte na samu seba.

    Odpovědět

  • Ústečanda

    20 června, 2008

    Podla mna ste měla dávno otevřít Google.com a zadat OVB …ovb je multilevel,který má nejhorší školení,nejdražší produkty,nejhorší KVALITU poradenství a hlavně nejhorší pověst – velmi zlé jméno spojené s podvodem helvag,Štorkem,podrazy na vlastní lidi a prolhanou centrálou..Díky, nechci! Raději budu spisovatelka,než zaslepená naivní nabrainwashovaná ovce,která je navíc ze všech poradenských spol. NEjhůře placená…Díky,nechci – 4 roky stačily … OVB je Autobus,velmi starý neschopný nevhodný autobus..(viz můj článek Jak se řídí autobus..)
    Neki(y)dám na ostatní,jen na prolhanou OVB – neki(y)dám,mám dost rozumu na prohlédnutí a jsem velmi ráda , že jsem odešla ..To co naučíte v OVB se naučíte v jakékoliv jiné poradenské spol. stejně, někde i lépe ..OVB je jedna z mnoha,ale má hroznou pověst,která poškozuje poradce..
    Díky ne,radši budu spisovatelka,alespoň se nebudu stydět za svou firmu..

    Odpovědět

  • FL

    20 června, 2008

    ja vas nechapu,proc tady brecite? vy jste jeste nezvedla zadek a nezacla to delat na sebe bez krmeni manazeru? nebo snad jo? v tom pripadne gratuluji, sam se k tomu dosti chystam, nebavi me otevzdavat to same co mam ja svym nadrizenym ktere to nic nestoji.

    Odpovědět

  • @

    28 května, 2008

    Pojďme se společně zasmát !
    „Standardem OVB je návštěva klienta
    minimálně jednou ročně. Vzhledem
    k tomu, že cílem poradců OVB je poskytnout
    komplexní rodinné finanční poradenství,
    v praxi bývá podle slov Matouškové
    tento kontakt častější.“
    Skutečně vtipné. Komplexní rodinné poradenství OVB připravilo řadu rodin o celoživotní úspory. V lepším případě na svého poradce čeká některý trpělivý investor do helvagu už od r. 2002 a ještě se nedočkal. V horším případě některého netrpělivého investora z centrály rovnou vyhodili, aby neotravoval!

    Odpovědět

  • fanda

    28 května, 2008

    Motto OVB : S námi jsou Vaše finance připravené na vše.
    PS: motto je drsně pravdivé. Vaše finance jsou připravené mimo jiné na provize pro matku v Německu, na provize pro dceru v České republice, na provize všech stupňů struktur OVB, Journal OVB, apod. Pro úplnost, Vaše finance také musí být připraveny na případnou ztrátu. Konečné rozhodnutí učiní investor na základě vlastního rozhodnutí, proto OVB nemůže nést odpovědnost za zcela dobrovolný úkon investora. A jakou odpovědnost tedy OVB vůči svým klientům vlastně má ?

    Odpovědět

  • FL

    28 května, 2008

    Kolegove, mate nekdo predstavu,co by vse obnaselo byt fin.poradcem ciste sam na sebe?Nemit zadnou smesnou mlm firmu za zadkem,bez manazeru co chteji nove BMW aneb sekejte novacci vic IZP.Pri tehle praci clovek slysi porad kecy typu „splnte si sve sny, to v zamestnani nejde,tady delate sami na sebe“ ale to jsou taky dobre blaboly, stejne musim nakrmit strukturu + centralu.
    Diky za odpoved

    Odpovědět

  • bývalý OVB

    28 května, 2008

    Nikdo Vám přece nebrání /pardon – jen snad ta konkurenční doložka-:)/ dělat pro finanční domy přímo. Ono by se v podstatě ani tolik nestalo dělat pro 2 pojišťovny a 2 OPF, kde se naučíte míchat fondy, aby jste byl opravdu finanční poradce a nejen dealer balíčku „Konto života“ nebo groteskního Rentíka. Přímá spolupráce s finančními domy se na tomto servru řešila už několikrát. Zkrátka verbíři z MLM dokážou zájemci provést výplach ještě dřív než se rozkouká a zjistí, že MLM vůbec nepotřebuje.

    Odpovědět

  • FL

    28 května, 2008

    TAk pravda je takova,ze jsem uz ty ***** prokouk,zde plati dokonale – kdyz ptacka lapaji,pekne mu zpivaji. Ja mam spis na mysli,jak to je mozne v praxi,zivnostak, registrace ppz a iz? A ma nekdo zkusenosti,jak probiha zkusenosti s temi fin.domy?pripadne jak s nima vubec komunikovat?
    mate na mysli rentier invest,kde je tech 7 linii? co je na nem zleho?jeste jsem ale zadny,zaplatpanbu asi,nenapsal.
    S tim vyplatech,o tom bych psal psat sve, opravdu parada,ale to nebudu zde popisovat:-)

    Odpovědět

  • bývalý OVB

    28 května, 2008

    Zrovna mi dnes volal další bývalý kolega, který odchází z OVB, že ho jeho nadřízený nutí předat veškerou dokumentaci k jeho získaným klientům. Prý to stojí ve smlouvě o spolupráci.Neslýchané!!!

    Odpovědět

  • Karel Jarolím

    29 května, 2008

    Dobrý den, dokumentaci sanozřejmě předat může, ale pokud má se svým klientem dobré vazby a vysvětlí mu důvod přechodu, není se čeho bát. Stejný krok ostatně stál na počátku kauzy Štork – ten na základě seznamu z centrály oslovil klienta, ten hned zavolal své poradkyni – a pak už jen sledovali, jak Štork páchá profesní sebevraždu.

    Odpovědět

  • ovb

    29 května, 2008

    Mýlíte se, je to obsažené ve smlouvě, že po výpovědi musíte předat veškerou dokumentaci OVB, tzn. i veškeré smlouvy, které jste kdy prostřednictvím OVB uzavřel. Nepřímo tedy musíte předat i klientelu, jen není specifikováno KOMU konkrétně.Souvisí to s následným servisem, na který má klient nárok. Otázkou jen zůstává, jestli právě váš vedoucí se nebude snažit všechny smlouvy přebouchat a vy potom budete ještě rok po ukončení spolupráce doplácet OVB storna.

    Odpovědět

  • Martin Valtr

    29 května, 2008

    Jenže tento požadavek je v rozporu se zákony, neboť PPZ i IZ mají ze zákona evidenční povinnost i po ukončení činnosti. Kdyby měla OVB alespoň trochu slušný informační systém, nemuselo by se nic předávat, protože by měla komplexní data průběžně. Jenže to nemá…

    Odpovědět

  • poradce

    29 května, 2008

    Musím přiznat, že jsem překvapený, protože když jsem končil u OVB já, tak jsem musel všechny smlouvy s klienty odevzdat své o osm let mladší fanatické BL( mimochodem původní profesí kadeřnice).Odmítal jsem to, ale připomínala mi že tím porušuji smlouvu a že se vystavuji sancím v případě zadržení těchto dokumentů. Tvrdila, že moji klienti jsou klienty OVB.Bál jsem se pokuty,tak jsem vše odevzdal. Asi jsem udělal hloupost.Je nějaká možnost, abych mohl právně trvat na vrácení smluv od OVB? Děkuji všem za odpověď.

    Odpovědět

  • představa

    29 května, 2008

    Nejsem poradce, má profese je poněkud jiná, ale představu mám. Je velmi prostá : vytvořit volnou platformu samostatných poradců, kde představenstvo platformy by vyjednalo jménem svých členů podmínky s bankovními domy, provize by chodily přímo jednotlivým členům a Ti by mohli,záleželo by na stanovách, odvádět pevně stanovenou měsíční částku / bez ohledu na obrat-příjmy poradce / určenou na pokrytí nákladů skutečného servisního centra. Jde jemom o vůli připravit právní a ekonomický rámec takto fungujících skutečných poradců.
    Hezký den.

    Odpovědět

  • Anonym

    29 května, 2008

    Velkou část toho splňuje Broker Trust.

    Odpovědět

  • Ústečanda

    1 června, 2008

    „Jak se řídí největší a nejstarší osobák “
    (odpověd´na otázku „bojíte se odejít z ovb“?)
    ..víte,strach mám a největší z toho, že v nové progresivnější firmě budu vědet i přes zkušenosti méně než vědí a dělají oni (inovace,nové postupy,pojistná matematika,důkladnější rozbory a poznání produktú,prostě jiné novosti a vychytávky)- něco jako když jsem změnila vůz-lenivější s předním náhonem za výkonější,prostornější s lepším ovládáním a zadním náhonem(kromě zimy-to mám vůz 4×4),které jsem zpočátku nezvládala a než jsem s ním „srostla“ a mohla naplno poznat jeho výhody a přesnost řízení..prostě zvyk je železná košile, jako když jezdíte s prázdným starým AUTOBUSEM-kloubákem(velká ovb,nej,nej) bez podpůrných systémů jako brzdový asistent(kontroling smluv),protiprokluzem(čistý štít značky),podivným chováním tlumení(„manipulativní“tlak na produkci provizně výhodnějších produktů-provizní spirály..) a hlavně se toto vozidlo naklání(helvag,štork..),klepe(mlžení), nejede do kopce(neinovuje centrálu,software..) a celkově je to prostě dost divná a nejistá i pomalá jízda,prostě nevhodné vozidlo(autobus-hlavně naber pasažéry Rka) co hodně žere(provize)atd. Rozdíl v řízení a jízdě se pozná až po přesednutí do „osobáku,nějaké limizíny“,kterou hledáme a analyzuji nabídku prac.trhu – nechci jen nějakou naleštěnou(provize+) šunku, ale dobrý koráb,který si poradí s tou naší českou rozbitou silnicí(fin.gramotnost klientů a fin.trhu vůbec), který mne podpoří lepším ovládáním (různé posilovače-systém a kvalita školení), lepším tlumením(fungující centrála) a rozmazlí klimatizací,parkovacím pomocníkem(interní soft,zázemí) atd.
    Kdo však neochutná,kdo se „neprojede“,tak ani nezjistí,že jede autobusem – často špatně se s ním parkuje(u klieta říci ovb ale hlavně pracovat systémem ovb)- hlavně nejstarším,zastaralým autobusem,kloubákem(takový ten přítěžek jako kauzy helvag a štork) – pamatujete ty madˇarské šunky IKARUS?
    Tot´ vše,at´ mne opět nenapadnete „hysterickým románem“
    Doufám že jsem použila srozumitelné přirovnání a konečně někteří pochopí mé důvody..
    PS – Ikarus zkrachoval,neměl dobrý servis -servis k tomu,aby fungoval jak on sám, tak hlavně řidiči -eRka!

    Odpovědět

  • Roman

    10 června, 2008

    dobrý den, prosím o radu, odcházím z ovb, jsem z Teplic a strukturu mám v Praze, kdy mi GST nařídil že po výpovědi musím odvézt do Prahy všechno na čem je logo OVB, problém je ten, že jako student a R jsem si prostě nevydělal (nebudu bouchat v rodině ižp na 2-5tis..) a nemám možnost a finance pujčit si auto a odvést hromadu smluv(i neplatných..) 100km do kanceláře nebo snad na centrálu..GST je prolhaný zloděj a odmítá si pro to přijet a vyhrožuje mi pokutama když to nedovezu..Tolik/žádné smlouvy jsem neobjednal,nepodepsal převzetí (GST byl línej o nás starat ,takže jednou přijel kombikem,vyložil tu hromadu smluv a až je prý uděláme,nakrmíme ho meziprovzí,tak ..) – co ted´? On odmítá převzetí,já prostě nemohu půjčit auto a tisícovku na benzín a přivést co jsem neobjednal..Mohu poslat nějaký dopis at´si to někdo vyzvedne nebo to odnést do jiné kanceláře ovb?jenže i ta se zavírá,protože tady na severu říct ovb tak jste za zloděje a fin.analfabeta ..Prosím o radu,mohu ty materiály vyhodit? A co s analýzama? mám jich asi 40,ale vím že tenhle člověk ulhanej GST z Prahy sem jezdit nebude,klientům (hlavně mým známým) dobrý servis nepřipraví-to maximálně bouchne nějakou drahou smlouvu aby se mu vyplatila cesta:-( … ve smouvě mám, že mám vrátit materiály ovb,ale co je to?smlouvy s koop,liškou? fakt na to nemám čas,nervy ani peníze..zasr…á ovb..

    Odpovědět

  • Insider

    10 června, 2008

    🙂 neblázněte, kašlete na toho gst a i ovb. nemají čas ani důvod nahánět kdejaký R kvůli nějakým materiálům či nějakému GSŤáčkovi – zajímalo by mě, kdo to je. Váš GST jen vyhrožuje, aby Vás vystrašil a docela mu to asi jde.

    Odpovědět

  • Roman

    10 června, 2008

    ..jméno nebo si to najdete podle čísla?..
    Pěkný hajzl, jakože kamarádíček ale pak nám pěkně „zdanil“ provize – už tak to bylo sotva na kancelář,ale některé smlouvy jsme museli dělat přes něj a ubožák je zdanil nejvyšší skupinou, přitom z nás měl meziprovize a co nás dostalo nejvíc – dva dny na to se smál,jak má skvělou ůčetní a že nezaplatil na daních ani kačku..fakt falešnej hajzl,nám to zdaní a sebere,místo toho,aby svoje ovečky podpořil a držel nad vodou,než se víc naučí a postaví na „nohy“.. 5 ti lidem ted´ rozesílá výhružné smsky at´ přivezeme prázdné smlouvy a vše s logem,nebo se budeme divit,protože na centrále to ted´fičí a nějaký Uzel je prý děsný zvíře co se o to postará a všechy zničí..

    Odpovědět

  • insider

    11 června, 2008

    najdu. napište číslo.
    Jo Uzel na něčem určitě fičí. 🙂 ale zničí maximálně sám sebe a OVB vezme sebou s těmi přehmaty, co dělá. Ostatně už by se ho nejraději zbavili i v Německu, ale není náhrada a nemohou to měnit furt. tak je aspoň pod kontrolou.

    Odpovědět

  • Roman

    11 června, 2008

    ..406675..

    Odpovědět

  • náhrada

    11 června, 2008

    Navrhuji jako náhradu za Uzla nejlepšího z nejlepších OVBáků, superbouchače Lukáše Štorka. To bude muž na svém místě.
    Nejkrásnější na tom je, že Uzel udělá špinavou práci a pak se bude poroučet, jako se poroučel Gramlich a Gardavský. Všichni to chápou, ale ten co se ho to týká nechápe. Ale některý zítřek přijde a někdo konečně pochopí.

    Odpovědět

  • Petr J.

    15 června, 2008

    To jste měl ještě výhodu v tom, že Váš géésťák nechtěl předat samotné klienty. Můj BLák po mě vyžadoval předání celého kmene, neboť se o mé klienty musí po mém odchodu „postarat“. Já jsem to vyřešil tak, že jsem v průběhu půl roku klienty postupně navštívil a vysvětlil jsem jim, proč od OVB odcházím. Můj BLák je po mém odchodu opravdu obtelefonovával a všichni ho poslali do té části těla, na které sedíme. Můj Bl mi vyhrožuje žalobou za „odcizení“ klientů, kteří patří OVB.

    Odpovědět

  • Zlaťák

    3 října, 2011

    Co se tohoto týče, tak se musím částečně Vašeho Ex-BL zastat. Neříkám, že to dělal jen kvůli Vám, ale tím, že nepoředáte svůj kmen, když končíte, tak se vystavujete riziku STORNA a tím i vašeho BL =) takže tím líp možná i pro Vás, kdyby se o ně někdo postaral.

    Odpovědět

  • marcush

    21 července, 2008

    Dobrý den, mám na Vás dotaz.. dnes jsem dostal nabídku od OVB, abych pro ně pracoval jako finanční konzultant, a po tom co jsem si přečetl na těchto stránkách si vůbec nejsem jistý, zda ji prijmout, co myslíte?
    Děkuji za případné názory

    Odpovědět

  • Roman

    21 července, 2008

    Jestli máš bonitní přítele a jsi ve větším městě,tak se možná uživíš..
    Jinak utíkej utíkej!

    Odpovědět

  • The Doctor

    22 července, 2008

    Vykašli se na MLM (OVB, Partners, ZFP, OKB apod.) a pracuj přímo pro konkrétní pojišťovnu. Až pak uvidíš, jaké provize dostáváš na přímo od pojišťovny a jaké Ti slibují za tutéž práci vMLM, tak Ti spadne brada. Pracuji takto pro jednu významnou pojišťovnu a průměrná provize je cca 130% ročního pojistného, to mluví za vše. Podpora perfektní, máme v nabídce i majetkové pojištění, OPF, hypotéky, stavebko, penzijko, vše pod hlavičkou jedné instituce. Otevři oči a dívej se, držím palce 🙂

    Odpovědět

  • jednobarevný pojišťovák

    22 července, 2008

    Co je to za nesmysly???? Pro jakou pojišťovnu to pracujete? Tuto blbost jsem si také myslel, když jsem jednu tří písmenkovou MLM společnost opouštěl a šel jsem dělat přímo do pojišťovny.
    Interní síť pojišťoven možná takto platí ty nejlepší z nejlepších za super produkci. Běžný průměr je 70% roční platby za předpokladu, že plníte konkrétně dané plány produkce. Nezapoměňte, že firmy typu OVB nebo ZDF inkasují od pojišťoven třeba 180% ročního pojistného klienta, a i když si centrála nechá velmi tučné sousto, do té struktury jde pořád vysoký peníz.Jsou MLM více a méně nenažranější a je pravda, že jsou nejvíce „biti“ nováčci, kteří opravdu jen „olizují kostičky“. Jakmile je ale nováček povýšen, tak se honoráře hodně vyrovnávají.
    Není pravdou, že interní vázanej pojišťovák je na tom výrazně lépe. Poznal jsem to na vlastní kůži. A buzerace nadřízených a tlak prodávat jen rezervotvorná pojištění jsou u pojišťovny též na bíledni. Ještě si vzpomínám na první školení, jak nám náš interní školitel radil prodávat výrazně drahé produkty, neboť když to neprodáme MY, tak to prodá stejně někdo jiný. Business je business a pojišťovna potřebuje prostředky ze spořících komponentů IŽP nebo KŽP. Samotné rizikovky nebo úrazovky nejsou pro pojišťovny zajímavé.

    Odpovědět

  • Kalous U.

    1 prosince, 2010

    Dobrý den přítomným,
    OVB prý opět začala masivně vymáhat od bývalých spolupracovníků údajná storna smluv apod. (tentokrát pomocí „specializovaných“ firem). Má zde někdo nějaké zajímavé info k tomuto, prosím?
    Díky předem!

    Odpovědět

  • ST

    3 října, 2011

    Snad jen to, že je v OVB 2 leté storno, ke kterému se spolupracovník upsal a už záleží na OVB,jak tuto sumu peněz, o kterou přijde, bude vymáhat. Ostatně spolupracovník podepisuje smlouvu o spolupráci,kdeje vše sepsané a podle mě i celkem srozumitelnou formo, pokud to člověk nečte v autobuse cestou na schůzku se získatelem =)

    Odpovědět

  • Ex OVB

    4 října, 2011

    Jsou to gauneri a maji v tom nastesti borcus 🙂 vymahaji storna i na stavebkach, na smlouvach 3 roky starych, takze nevim… Rozhodne vsak agresivne a diky tomu posiluji svoje jiz tak spatné jméno mezi lidmi… Nechtel bych tam dlouhodobe pracovat.

    Odpovědět

  • H

    3 ledna, 2012

    Jen slabej kolem sebe kope. To že máte špatnýho nadřízenýho neznamená, že je špatný celý OVB, pokud jste nespokojeni, přejděte pod někoho jiného:)

    Odpovědět

  • Otík

    5 ledna, 2012

    Co teď vlastně dělá pan Prouza když už není v Partners? Prý má opět namířeno do ČSOB.

    Odpovědět