CZK/€ 25.320 +0,18%

CZK/$ 23.408 +0,56%

CZK/£ 29.523 +0,28%

CZK/CHF 25.813 +0,21%

OVB se stává partnerem serveru Investujeme.cz

 


 

Investujeme.cz se dlouhodobě zabývá situací na finančně poradenském trhu a snaží se o zkvalitnění služeb finančních poradců bez ohledu na společnost, pod jejíž hlavičkou pracují. Slouží též jako otevřená platforma pro výměnu názorů, na níž se střetávají odborníci nejen z řad finančních poradců, ale též investiční specialisté a současní i potencionální klienti finančních poradců.

„Investujeme.cz je nezávislý finanční portál, zaměřený na kompletní správu osobních financí. který dává prostor finančním poradcům, analytikům ze všech finančně poradenských společností napříč trhem, odborníkům z finančního sektoru a samozřejmě také investorům.

Z výsledků nedávné ankety, kterou provádělo Investujeme.cz na svých stránkách a kterou sledovalo zastoupení finančně poradenských  společností na portále, vyplývá, že nejčastěji přicházejí na server právě poradci z řad OVB. Tato skutečnost jednak kopíruje tržní pozici a jednak přináší pozitivní zjištění, že poradci OVB považují tento portál za důležité médium. Proto je logickým krokem partnerství OVB Allfinanz, a.s. nezávislého finančního poradenství, právě s nezávislým portálem Investujeme.cz,“ uvedla ke spolupráci Jaroslava Matoušková, tisková mluvčí OVB.

Proč je partnerství s OVB Allfinanz významné

Vydavatelem odborného serveru Investujeme.cz je sesterská společnost finančně poradenské společnosti Fincentrum. Od svého nástupu na pozici šéfredaktora serveru jsem z tohoto titulu musel překonávat pochybnosti o nezávislosti a nezaujatosti serveru a několik plánovaných rozhovorů s čelními představiteli finančně poradenských skupin bylo odloženo z obavy „z předpojatosti“.

Partnerství serveru s finančně poradenskou společností OVB Allfinanz vnímám jako další krok k posílení nezávislosti serveru. Z partnerství nevyplývají žádné redakční závazky, ale je uznáním objektivity ze strany finančně poradenské společnosti.

REKLAMA

„Investujeme.cz nikdy necenzurovalo diskuse ani obchodní partnery. A to i přes to, že se diskutující často velmi tvrdě do Fincentra naváželi. Obchodní spolupráce je otevřena každému a společnost OVB Allfinanz není výjimkou. Naopak – je potvrzením nezávislosti Investujeme.cz a… co si budeme povídat… i jistého nadhledu a velikosti OVB,“ sdělil ke spolupráci Petr Stuchlík, spolumajitel Fincentra, a dodal: „Zároveň bych v souvislosti s touto mediální spoluprací rád předešel obnovení již dva roky kolujících fám a všechny čtenáře informoval, ze OVB ani Partners (SK) ani nikdo jiný žádnou společnost skupiny Fincentrum nekupuje a jedinými vlastníky zůstávají její zakladatelé, tedy Martin Nejedlý a já.“

Nabídku partnerství serveru Investujeme.cz obdržely i další přední finančně poradenské společnosti a některé z nich ji stále ještě zvažují.

„Pro OVB Allfinanz je partnerství s Investujeme.cz rovněž významné hned z několika dalších důvodů. Například výměna zkušeností  finančních poradců z různých profesních případů a situací napříč celým trhem finančního poradenství, oslovení poradenské komodity v České republice a samozřejmě těch, kteří se rozhodují, jak naložit s penězi a hledají na tomto portále radu,“ řekla Jaroslava Matoušková a dodává: „Partnerstvím  s portálem Investujeme.cz jsme připraveni na diskusi – diskusi logickými a věcnými příspěvky, argumenty, bez emocí a s podloženými informacemi. Podpoříme tak diskutující poradce OVB v jejich konstruktivní a čestné diskusi tím, že posílíme jejich sounáležitost se značkou OVB, kterou uvidí na každé sekci portálu. Proto také velice vítáme snahu redakce investujeme.cz o zvýšení důvěryhodnosti příspěvků v diskusích pod příspěvky.“

Nejen OVB…

Partnerem serveru Investujeme.cz není ale jen OVB. Mezi dlouholeté partnery patří Penzijní fond České pojišťovny, Penzijní fond Komerční banky a Raiffeisenbank, kterým děkujeme za podporu. Rostoucí návštěvnost a zájem čtenářů o Investujeme.cz je důkazem, že finanční témata na odborné hladině jsou stále více žádaná a vyhledávaná.

REKLAMA

„Společnost OVB Allfinanz spolupracuje s s více než 30 partnery, poskytovateli různých finančních produktů, působících na českém trhu. Jsme rádi, že jsme se mohli zařadit  po bok  našich velmi dobrých partnerů,“ doplnila na závěr Jaroslava Matoušková, tisková mluvčí OVB.

Redakční spolupráce aneb Otevřené dveře

Investujeme.cz je určen především odborníkům a lidem, kteří o odborná témata zájem projeví. Profesionálové z oblasti finančního poradenství a investic mají otevřenou cestu nejen k diskusím, které samy o sobě nesou hodnotný obsah, ale též mají otevřené dveře k možnosti publikace svých odborných článků.

Loading

Vstoupit do diskuze 73 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz



Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

 
 
 

 
  • MHMO

    10 března, 2008

    Tak mi možná pod tímto článkem p. Zámečníku odpovíte, proč z diskuse pod článkem o p. Štorkovi z OVB zmizela stuktura jeho produkce. Že by už OVB začala upatňovat zaplacenou „autocenzuru“… ???? Co vše si tímto OVB na serveru ICZ předplatila??? To že nebudete psát o jejích pochybeních??? Zvláštní je, že na oficiální dotazy ICZ většinou OVB neodpovídala. Že by si nyní zaplatila tímto partnerstvím „nedotazování“…???

    Odpovědět

  • Jaromír

    10 března, 2008

    „Tak mi možná pod tímto článkem p. Zámečníku odpovíte, proč z diskuse pod článkem o p. Štorkovi z OVB zmizela stuktura jeho produkce. Že by už OVB začala upatňovat zaplacenou „autocenzuru“… ???? Co vše si tímto OVB na serveru ICZ předplatila??? To že nebudete psát o jejích pochybeních??? Zvláštní je, že na oficiální dotazy ICZ většinou OVB neodpovídala. Že by si nyní zaplatila tímto partnerstvím „nedotazování“…???“
    Přesně tak, podle mě nyní nastupuje období vědomé a podvědomé cenzůry.

    Odpovědět

  • Anonym

    10 března, 2008

    Nezlobte se, ale každý víkend opravdu nejsem připojen k internetu, a tak nemohu reagovat promptně na vaše dotazy. Na předchozí jsem vám již odpověděl (ohledně názoru s produkcí p. Štorka), ale pro nezúčastněné ještě jednou: Ne, skutečně jsme žádný názor nesmazali. Je možné, že při jeho přidávání se vyskytla chyba, která se již několikrát projevila a kterou nyní hledají programátoři. Při této chybě se občas příspěvek v názorech neuloží.
    K dalším dotazům:
    Zaplacená „autocenzura“: Ne, nikoli. Partnerství nezakládá žádné závazky ze strany redakce ohledně obsahu.
    Co si OVB na serveru předplatila: Umístění loga mezi partnery a nějaký další reklamní obsah. Přesněji vám to může sdělit Martin Slapnička, který smlouvu dojednával.
    Nebudeme psát o pochybení OVB: Budeme. Mimochodem kupříkladu kauza vyloučení p. Štorka z AFIZu přišla až po dojednání spolupráce.
    OVB neodpovídala: OVB odpovídala, ale (což je pochopitelné a co využívají i jiné instituce) v souladu se svou komunikační politikou v jednotlivých záležitostech.
    Zaplacení nedotazování: 🙂 tak toto mě opravdu pobavilo.

    Odpovědět

  • MHMO

    11 března, 2008

    Ne pane Zámečníku, chyba se nevyskytla při publikování nebo jeho přidávání do diskuse. Já ten příspěvek nepublikoval, já ho jen četl a jednu dobu tam ten link byl a byl aktivní a potom prostě zmizel.
    To rozhodně nebylo chybou při zadávání. Ale víte co, ono je to jedno, protože to je jedna z těch kapek, která dohoromady s ostatními začínají dávat nádherný obrázek moře „necenzury“ a „nezávislosti“ ICZ. Není to nic osobního proti Vám, Vaši roli nuceného cenzora Vám rozhodně vůbec nezávidím…

    Odpovědět

  • Anonym

    11 března, 2008

    Nevím, co jste četl, nevím, kde jste to četl. Jediné, co vím, je, že žádný názor ani žádný link jsme nemazali.
    Nevím, jakou roli máte vy, ale s rolí, kterou ve vašem příspěvku přisuzujete mě, jste lidově řečeno mimo mísu.
    Držím vám palce při konstrukci dalších spikleneckých teorií. Nezapomeňte ale na soudnost. Ostatně, asi víte, proč zůstáváte nepodepsán.

    Odpovědět

  • Jan Majer

    10 března, 2008

    Lepší by bylo umístit logo nahoru k partnerům a nekomentovat to. Myslím, že na obsah webu nebude mít partnerství zásadnější vliv. Petr Zámečník si zakládá na své důvěryhodnosti a férovosti, navíc zrušení partnerství v případě nespokojenosti OVB by pro web nebyla žádná tragédie. Naopak, byla by to parádní reklama. Ale OVB si šlápla na hrábě. Po delší době jsem si vzpomněl na památnou větu „Když nepůjdou vedoucí, rozebereme jim to zdola.“ Respekt! :-)))

    Odpovědět

  • Jaromír

    10 března, 2008

    Investujeme a největší bouchači na trhu :), no tak to je síla :).
    Čekal bych kde co, ale tohle opravdu ne. Pro mě osobně klesla nyní důvěryhodnost Investujeme k nule.

    Odpovědět

  • Fredy

    11 března, 2008

    Proto se nedivte, že se tomu mnozí „smějí“.

    Odpovědět

  • Anonym

    11 března, 2008

    Mezi inzercí a partnerstvím je rozdíl především v tom, že zatímco inzerci objednává inzerent na období své inzertní kampaně, partnerství je dlouhodobý (budiž, reklamní) vztah bez ohledu na inzertní cykly.

    Odpovědět

  • investor

    11 března, 2008

    Škoda, přeškoda, že si z mého pohledu kvalitní Investujeme vezme nekvalitního partnera OVB. Jeho kvalita a serioznost je dostatečně výmluvná i z testu finančních poradců viz:
    http://fincentrum.idnes.cz/ovb-allfinanz-a-s-cr-0ov-/fi_blind.asp?c=A080310_123114_fi_blind_amr
    V neposlední řadě bylo OVB partnerem investorů do Helvagu. Výsledkem skvělého partnerství byly provize pro OVB v řádech desítkách milionů a pro investory škoda v řádech stovek milionů, když se partner OVB na svého partnera investora zvysoka vykašlal, dalo by se to říci i jadrněji. OVB již nestačí jeho úsměvný sebechvalný plátek Journal, musí expandovat, proto bude své bludy šířit prostřednictvím svých nových partnerů. Bohužel, Investujeme se nechává zaplatit (uplatit) OVB, resp. bude upláceno z kapes OVB oblbnutých investorů. Hodně štěstí přeji Investujeme, bude ho určitě potřebovat. Jdu jinam, nemám sílu přihlížet, jak bezcharakterní OVB, bezostyšně okrádající prostřednictvím svých bouchačů své klienty, se rozpíná jako mor, byť doslova ožebračila stovky a stovky svých klientů. Sbohem.

    Odpovědět

  • Anonym

    11 března, 2008

    Nevím, zda se mám smát, nebo brečet. Bez urážky, váš příspěvek je tragikomický. Proč? V prvé řadě proto, že z partnerství serveru nevyplývají žádné redakční závazky.
    OVB se zařadila po bok dalších partnerů serveru – aktuálně Raiffeisenbank, PF ČP a PF KB. Myslíte snad, že ostatní partnerství ovlivňují obsah serveru? Nevidím důvod, proč by tomu mělo být u OVB jinak. Pokud vy ano, budu rád za váš věcný názor.

    Odpovědět

  • investor

    13 března, 2008

    Vážený pane Zámečníku, Vy jste poněkud vzdálen způsobu vnímání určité části investorské veřejnosti. Pokud bych přijal Váš poněkud svérázný výklad, tak můžu na svůj server umístit mezi své partnery např. podvodníky z H-systému, Fondy Viktora Koženého,organizaci Hamás,nebo také pohrobky Hitlera. Pokud přijmu a označím veřejně někoho za svého partnera dávám tím svému okolí jasně najevo, že tento partner splňuje mé nároky na partnerství, včetně nároků morálních! Z určitého hlediska a tragických životních zkušeností, jsou však pro některou část investorské veřejnosti tito partneři nepřijatelní. Je pak zcela nerozhodné, zda tzv. partneři o něčem rozhodují. Můj obchodní partner je i mou vizitkou a moji partneři vypovídají vnímavé veřejnosti o mě samém /Vás/, včetně mých /Vašich/ morálních vlastnostech. V daném případě je skutečně tragikomické, že si někdo přijme za partnera OVB Allfinanz, která se nesmazatelně a brutálně zapsala do osudů několika tisíců lidí a způsobila řadu lidských tragérií. Ale co na těchto lidech a jejich osudech záleží, že ? Vždyť se pohybujeme v oblasti kšeftu,zde morálka, etika a obyčejná lidská slušnost neplatí a nikdo se nad tím už ani nepozastavuje. A to je to nejsmutnější zjištění na celém finančně zprostředkovatelském trhu a bohužel i na tomto serveru.

    Odpovědět

  • Anonym

    13 března, 2008

    * Allianz pojišťovna, a.s. (www.allianz.cz )
    * Allianz penzijní fond, a.s. (www.allianz.cz )
    * Amcico AIG Life, První Americko-česká pojišťovna, a.s. (www.amcico.cz )
    * AMSLICO AIG Funds, správ. spol. a.s. (www.aaf.sk )
    * Aviva životní pojišťovna, a.s. (www.aviva-pojistovna.cz)
    * Axa penzijní fond, a.s. (www.axa.cz)
    * Conseq Investment Management, a.s. (www.conseq.cz)
    * Česká pojišťovna, a.s. (www.cpoj.cz)
    * Česká podnikatelská pojišťovna, a.s. (www.cpp.cz)
    * Deutscher Ring, pobočka pro Českou republiku (www.deutscherring.cz)
    * Penzijní fond České pojišťovny, a.s. (www.pfcp.cz)
    * ČP Invest, a.s. (www.cpinvest.cz)
    * Českomoravská stavební spořitelna, a.s. (www.cmss.cz)
    * ČSOB pojišťovna, a.s. (www.csobpoj.cz)
    * Česká spořitelna, a.s. (www.csas.cz) – hypoteční úvěry
    * Generali penzijní fond, a.s. (http://penzijni-fond.generali.cz)
    * Generali pojišťovna, a.s. (www.generali.cz)
    * HSBC Bank plc, pobočka Praha (www.hsbcinvestments.cz)
    * HVB Bank Czech republic, a.s. (www.hvb.cz)
    * ING Bank N.V., a.s. (www.ing.cz)
    * ING Penzijní fond, a.s. (www.ing.cz)
    * ING Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku (www.ing.cz)
    * Hypoteční banka, a.s. (www.hypotecnibanka.cz)
    * KD Investmensts, správ. spoll, a.s. (www.kd-group.sk)
    * Kooperativa pojišťovna, a.s. (www.koop.cz)
    * Pioneer, investiční společnost, a.s. (www.pioneer.cz)
    * Privatbanka, a.s. (www.privatbanka.sk)
    * Raiffeisenbank, a.s., hypoteční úvěry (www.rb.cz)
    * Raiffeisen stavební spořitelna, a.s. (www.rsts.cz)
    * Uniqa pojišťovna, a.s. (www.uniqa.cz)
    * Volksbank CZ, a.s. (www.volksbank.cz)
    * Wüstenrot – stavební spořitelna, a.s. (www.wuestenrot.cz)
    * Wüstenrot – hypoteční banka, a.s. (www.wuestenrot.cz)
    * Wüstenrot – životní pojišťovna, a.s. (www.wuestenrot.cz)
    * Wüstenrot pojišťovna, pobočka pro Českou republiku, a.s. (www.wuestenrotpojistovna.cz)
    Toto jsou partneři OVB (http://www.ovb.cz/Default.aspx?tabid=4827). Považujete snad je všechny a jejich představitele za nemorální?
    Server Investujeme.cz se dlouhodobě zasazuje za morální a etické finanční poradenství a podporuje vyšší vzdělanost a informovanost finančních poradců. A partnerství s OVB nám dává další prostor – už jen tím, že informace o partnerství prošla sítí poradců OVB a můžeme tak působit i na tyto poradce, aby prováděli etické finanční poradenství. A věřte tomu nebo ne, i v řadách OVB je řada velmi dobrých finančních poradců.

    Odpovědět

  • Karel Jarolím

    13 března, 2008

    Zapomněl jste dopsat, kdo z „partnerů“ je zároveň akcionářem OVB, možná by bylo zajímavé podívat se na to, kdo podíly v OVB (tedy v německé, samozřejmě ne v české dceřince) vlastní a jak se prodává. Druhým pohledem by pak bylo, kolika z těchto výše uvedených „partnerů“ dělá OVB skutečně nějaký obchod a kolik má jen pro okrasu, případně pro účtování výpalného.
    Dostanete-li se k číslům, bylo by to velmi zajímavé čtení – a možná i velmi jasný důkaz nezávislosti redakce. Ale je to na Vás 🙂

    Odpovědět

  • Anonym

    13 března, 2008

    Řekl bych, že je v celku jedno, kolik „důkazů“ nezávislosti Investujeme.cz přineseme. Ať jich nosíme, kolik chceme, pořád se najde množství čtenářů, které nepřesvědčíme. Nicméně, pokud čísla máte, a podle Vaší reakce soudím, že máte výborný přehled, velmi rád Váš článek zveřejním.

    Odpovědět

  • investor

    13 března, 2008

    Dobrý večer, mluvíte mi z duše pane Jarolíme. Část produktových partnerů OVB slouží pouze k ohromení laické veřejnosti, jaká je ta OVB skvělá, mohutná a jedinečná, druhá část je pak s OVB akcionářsky spjatá. To je ideální stav, když nezávislá ?? OVB prodává produkty svých akcionářů a tím posiluje jak své akcionáře,tak sebe sama. A pak něco vyprávějme o finančních plánech a analýzách zblbnutému investorovi! K poznámce pana Zámečníka, je skutečně k zamyšlení, proč někteří nepochybně kvalitní produktoví partneři OVB spojují své jméno s tímto fenoménem zprostředkovatelského trhu. Odpověď je vzácně jednoduchá, protože jde jen a jen o prachy. Těmto partnerům jde pouze o zisk. Je jim zcela lhostejné, kdo jejich produkty prodává, klidně i analfabet nebo podvodník, hlavně že je obrat! To je smutný obraz našeho současného finančního trhu.

    Odpovědět

  • Anonym

    14 března, 2008

    Souhlasím, z toho co jsem viděl zde na serveru a jinde jsou lidi z OVB typičtí bouchači životních pojištění a fondu, bez jakéhokoliv zájmu o zájmy klienta.
    Jistě se najde klient, pro kterého bude nejlepší, když si zařídí 3* IŽP a jednou fonf, ale bude to tak 1:500, kdežto OVB je dělá ze všech bez rozdílu jejich potřeb.
    Takže jsou u mě neseriózní a vyloženě tím finančně ruinují (a připravují o jiné možné zisky) své klienty.
    A když si někoho podobného dáte jako partnera svého serveru, tak je naprosto jedno, jestli vás bude redakčně ovlivňovat (to je ten horší případ), ale mu tím prostě děláte reklamu, naháníte mu další zákazníky.
    Jak může server, ktery v několika článcích kritizoval OVB, mimochodem v jednom článku byl kritizován jejich „nejlepší“ prodejce pak za několik týdnů příjmout OVB za svého partnera a dělat mu tak reklamu.
    No to je opravdu HNUS :(.

    Odpovědět

  • kdysi OVB

    14 března, 2008

    OVB je firma, která je nějak nastavená a za tento „establishment“ je plně zodpovědná. Skvěle to popsal pan Borkovec z Partners. Když portfolio neobsahuje nějaké rezervotvorné pojištění, ať už IŽP nebo KPŽ, nemůže poradce OVB přežít. Já jsem v prvním roce své spolupráce s OVB dělala pouze nízkonákladová portfolia. Zejména úrazovky od Uniqa, někdy i od Generali (Family apod.) a hodně jsem využívala podílové fondy. Ačkoliv jsem pracovala mnoho hodin denně, nakonec jsem zjistila, že bude lepší se vrátit ke své původní profesi mzdové účetní, než dostávat měsíční almužnu od pražské centrály OVB. Navíc jsem měla už po krk arogance a povýšenosti své vedoucí Ludvíkové (dnes již asi Kovářové).

    Odpovědět

  • Anonym

    14 března, 2008

    „Jak může server, ktery v několika článcích kritizoval OVB, mimochodem v jednom článku byl kritizován jejich „nejlepší“ prodejce pak za několik týdnů příjmout OVB za svého partnera a dělat mu tak reklamu.“
    – naprosto jednoduše. Redakce je zcela nezávislá a píše o tom, co se děje (i na finančně poradenském trhu). Obchod je samostatný a nezávislý na redakci.
    – příležitost stát se partnerem serveru měli (a mají) i jiní. Možná vám to připadá zvláštní, ale i na provoz serveru je třeba si vydělat. My v redakci se staráme o kvalitní obsah, obchodníci se starají o finanční zajištění. Proto když jakákoli instituce či její člověk udělá něco, o čem stojí za to napsat, napíšeme to bez ohledu na skutečnost, zda se jedná o našeho partnera či nikoli. Obchodníci nám do redakční části nemluví. My zase nemluvíme do jejich práce. To je základem nezávislosti média.

    Odpovědět

  • Ota Čermák

    23 března, 2008

    Děkuji Vám všem, kteří zde haníte společnost, pro kterou pracuji.
    Je vidět, že v tomto oboru pracují samí slušní lidé, kteří neháží všechny lidi pracující pod určitou značkou do jednoho pytle.Alespoň jsem obeznámen s názory pravých profesionálů, kteří jsou daleci toho nechat se strhnout emocemi.
    Já mám OVB rád.Mám rád hlavně lidi, se kterými pracuji ( jak kolegy, tak klienty ).Z toho pramení můj osobní pocit se ke všem alespoň snažit chovat hezky.Urážky přijmout s úsměvem.
    Jsem Velmi mladý a Vím pánové, že někteří z Vás by mohli být mým otcem, tak co se mám nebo můžu od Vás naučit?
    Nadávat?
    To i před klienty haníte konkurenci? Zajímá je to vůbec?
    NEMÁTE RÁDI OVB?
    Buďme rádi, já jsem rád, že jsou tu ambiciózní Partners, zkušená AWD a další společnosti, tomu se říká zdravá konkurence.
    Ano, jsem samostatný, zároveň dělám pro velkou firmu a co se dozvím o Vás?
    Jen to, že si musíte stoupnout na špičky abyste viděli přes plot.
    Děkuji Vám, pánové, bylo to pro mě velmi poučné.

    Odpovědět

  • Pavla

    27 března, 2008

    Konečně něco hezkého pod všemi těmi hrůzami…
    Ano, i já pracuji jako konzultant a hlavička na mé vizitce patří OVB, jak s partnery, tak se servisním centrem se mi spolupracuje výborně, mám ráda své kolegy a práce s klienty mně velmi baví. A ne každý klient je zlatý důl, tak jak to tu podává mnoho takzvaně chytrých a zkušených… Pouze spokojený klient dá své jméno všanc a poskytne mi opravdu kvalitní doporučení… nebo si myslíte, že když budete z někoho páčit telefonní číslo tak to má smysl…??? a jestli jste to tak dělali, tak jste to dělali opravdu VELMI špatně…
    A jak myslíte že se slavní Partners ocitli na finančním trhu? OVB je něco naučila a oni se zachovali podrazácky, tak to vidím já…
    Jsem ráda, že mou firmou je OVB a že mám možnost s ní spolupracovat.

    Odpovědět

  • Ota Č.

    2 dubna, 2008

    Pavlo, tyhle diskuze nemají smysl.
    Naše ředitelství má vyrovnanou účast IŽP v celkové produkci tvoří kolem třetiny.
    Jenže bratři NEZÁVISLÁXACI si staví PR politiku na pomluvách OVB, tím se snaží vyhranit.
    Osobně ze svého okolí vím o dost případech narvání komba třeba hypo+6000,- IŽP, ale neřeším to.
    Nemá to smysl.

  • MHMO

    11 března, 2008

    Nevím kolik ještě „kauz“ typu Štork a Helvag konečně lidi přesvědčí, že OVB je tou nejhorší volbou, kterou mohou jako klienti nebo poradci v rámci finančního poradenství udělat…
    Stačí se opět podívat na včerejší Černé ovce na ČT. Jediný, kdo ze čtveřice testovaných poradenských firem vyhořel bylo opět OVB!! To co tam předvedl jejich poradce bylo opravdu k smíchu. Žádný plán redaktorce ČT ani neudělal, protože by to potom dle jeho slov od něj vyžadovala a to on si přece nevezme na triko. Fakt funny. Fincentrum, Partners a AWD prošli v pohodě i podle dohlížitele p. Šafránka.. 🙂

    Odpovědět

  • OVB z LD Šafr

    11 března, 2008

    Nezlobte se na mě, ale včerejší Černé ovce, mi připadaly jako totální podvrh. Ten poradce OVB postupoval naprosto nestandardně a úplně proti osvědčeným pravidlům práce poradců OVB. Já své spolupracovníky učím vytvářet finanční plány,a jsem přesvědčen, že to tak dělá celá řada jiných poradců. Pan Syrový i pan Šafránek jsou zarytí nepřátelé OVB, což je všeobecně známo. Mám pocit, že si vybrali nějakého herce z DAMU, který si věrohodně odehrál roli „nesmlouvavého a neústupného bouchače“ IŽP popř. KŽP nebo penzijek.
    To si myslíte pane Syrový a vy podobní, že Vám to každý sežere.

    Odpovědět

  • MHMO

    11 března, 2008

    Tak to už je několikátý (v poslední době např. po Štorkovi) co postupoval naprosto nestandratně :)Není těch nestandartních nějak moc? Že by bylo tak těžké potkat toho standartního ???
    Myslím, že Mafra nemá důvod si najímat herce, podle kanceláří by se to určitě dalo poznat. A že by šli tak do důsledků, aby si na dveře atd. ve videu lepili loga OVB, jenom aby mohli OVB poškodit, to je ještě více postavené na hlavu…

    Odpovědět

  • Voňka

    12 března, 2008

    Každý poradce se snaží prodat alespoň rozumně nastavené investičko. Kdyby dělali pradci prodávali jen úrazovky a rizikovky, museli by udělat 30 klientů měsíčně, aby se uživili.Provizní podmínky stanovují pojišťovny nebo poradenské společnosti.

    Odpovědět

  • Anonym

    14 března, 2008

    Takže je normální jít proti zájmům klienta (byť i jen částečně)?
    No to snad není pravda :(.
    Vy opravdu nejste poradci, ale bouchači.
    Pravý poradce bude vždy navrhovat pro klienta to nejlepší řešení, a POKUD, pokud když si spočte všechny provize za všechny klienty mu výjde, že je to málo, tak začne od svých klientů vybírat peníze.
    A ne cpát každému klientovi IŽP ve stylu „aby se to zaplatilo“, tohle je okrádání a poškozování klienta.
    Nejste pro mě nic jiného, než zloději.

    Odpovědět

  • Táta Adámek

    14 března, 2008

    Pane Adámku, o Vašem „rozhledu“ nejvíce vypovídají informace o Vás na http://www.adamek.biz. „Bc. Jaromír Adámek“ (blahopřeji k vysokému vzdělání) a „Třinec, EU – Czech republic“. Jste fakt Bc. Vraťte se do železáren.

    Odpovědět

  • Petr Šafránek

    11 března, 2008

    Milý anonyme, označit mne za „zarytého nepřítele OVB“ je asi totéž, jako byste pana prezidenta Klause označil za zarytého nepřítele ODS…. Jste prostě úplně mimo mísu a pokud jste opravdu spolupracovník OVB, buďte raději zticha, prokážete tím OVB tu nejlepší službu. Mimo jiné byste si mohl povšimnout toho, že já i pan Syrový jsme dostali očíslované materiály zbavené všech log a dalších identifikátorů, televizní záběry jsme k dispozici neměli. Hodnotili jsme předložené materiály, nikoliv firmy. Podle dostupných informací byl dotyčný poradce OVB doporučen autorce testu na základě jejího telefonátu do sídla OVB. Rozhodně nešlo o herce – ostatně někteří kolegové už ho podle hlasu a kanceláře poznali…. Vaše výroky jsou tedy opravdu trapné a já mohu jen doufat, že opravdu nejste z OVB…

    Odpovědět

  • Divák

    13 března, 2008

    Vážený pane Šafránku,upřimně Vás lituji, že jste zřejmě kolegou toho anonyma. Mrzí mě, že nebyl tento poradenský gigant vybrán k testu poradců a Vy jste neměl tu čest před kamerou hodnotit jeho jistě kvalitní práci. O kvalitě jeho práce, vzhledem k jeho oduševnělému příspěvku zde, totiž vůbec nepochybuji.

    Odpovědět

  • taky OVB

    12 března, 2008

    Hele, kolego,měl jsi asi špatný měsíc. Vůči Petrovi Šafránkovi je to trochu nefér. Pozor na emoce!!
    Mě dost udivuje, že centrála nedokázala ke klientce poslat kvalitního poradce. Jestli byl výběr tohoto „Šmudlíka“ ovlivněn jeho produkcí na únorovém Ranglistu, pak je to do nebe volající. Ještě že svým podřízeným kontroluji finanční plány.

    Odpovědět

  • James Bond

    16 března, 2008

    Zato ten váš článek mi připadá jako zaplacený…

    Odpovědět

  • Bluesun

    15 března, 2008

    Jako začínající čtenář Investujeme.cz bych řekl, že server se podle názvu bude zabývat zajímavými způsoby investování. Pokud si ale jako partnera zvolí OVB,která se s investicemi moc nevytáhla (Helvag), na důvěryhodnosti to moc nepřidá.
    Jinak článek je velmi divný, plný zvláštních řečí o ničem. Jako by tyto řeči měly přehlušit skutečný význam spojení.

    Odpovědět

  • Anonym

    15 března, 2008

    Server se zabývá dvěma základními tématy: Investicemi a finančním poradenstvím. Jak jste se z článku dočetl, sesterskou společností vydavatele serveru Investujeme.cz je finančně poradenská společnost. Proto považuji partnerství OVB za pozitivní zprávu.
    Jen bych ještě upřesnil, že se nejedná o „spojení“, ale o partnerství na komerčním základě, které bylo nabízeno i dalším finančně poradenským společnostem.

    Odpovědět

  • colombo

    16 března, 2008

    Nestačím se divit kolik je zde \“odborníků\“, kteří hned všechny odsoudí. To na základě případu Štork a Helvag děláte všichni tak rychlé závěry? Pak vemte prosím také v úvahu, že OVB je největší firmou zabývající se finančním poradenstvím,má několik tisíc spolupracovníků a na trhu v ČR je již více než 15 let – která z těch ostatních firem to může říct? Možná by bylo zajímavé se podívat po čase třeba na Partners… ( notabene vždyť také přišli z OVB )

    Odpovědět

  • Jaromir Hubalek, OVB

    16 března, 2008

    Plně s Vámi souhlasím. Jsem zhrozen z těch příspěvků tady. Ano OVB udělala chybu v kauze Helvag, měla se k tomu postavit čelem, ale to neznamená, že jsou i všichni poradci špatní. Navíc teď máme nového člena představenstva a p. Uzel se snaží. Ke kauze Štork se nebudu vyjadřovat, neznám všechny podrobnosti. A černé ovce? Ten pořad mám rád, ale nějak jsem z toho co bylo v televizi nepochopil o co jde, chtělo by to tam dát celou schůzku, jak to přesně probíhalo, co jí poradce přesně řekl, a hlavně by se mělo jméno poradce zveřejnit, jestli poskytl opravdu tak strašné poradenství tak by to měl přestat dělat.

    Odpovědět

  • OVB (pozice R3)

    16 března, 2008

    Zastávám podobný názor jako pan Hubálek.Je těžké se vyjádřit k části schůzky vytržené z kontextu. Jsem přesvědčen, že mnohým poradcům se např. přohodilo to, že mu zavolal klient s potřebou řešit hypotéku. Takový klient byl nejspíš odmítnut nějakým finančním domem a doufá, že to poradce ve finále nějak zvládne a hypotéku prostě zařídí. Nezřídka má řada těchto klientů bohužel nelichotivý záznam v bankovním registru. Debata s takovými klienty je pak mařením drahoceného času.
    Příspěvek byl příliš krátký na to, aby se k tomu dalo něco blíže říci. Já bych třeba také trval na tom, aby byla uzavřená alespoň rizikovka a úrazovka (předpokládám, že klientka nebyla vůbec pojištěna). Pokud jde o finanční plán, možná, že poradce uvažoval o dalších setkáních, která považoval za nutná.Nechtěl přece „vařit z vody“. Sám pan Hanzl kolikrát uvedl, že s řadou klientů uzavírá smlouvy až po několika sezeních .

    Odpovědět

  • OVB

    17 března, 2008

    Bohužel mám s hypotékami podobnou zkušenost.
    Klienti často testují, která banka nabídne lepší úrok a tak volají finanční poradce, který to za ně nejspíš zdarma udělá. Většinu hypoték, které jsem zprostředkoval byly ze servisních termínu s klienty.

    Odpovědět

  • Anonym

    17 března, 2008

    Úvěry na bydlení jsou velmi konkurenčním byznysem,nedivte se,když se Vám ozve klient s touto potřebou a vy ho nezískate.
    Vystihl jste to přesně,je to ztráta času pro mnohé Vaše kolegy z OVB.Je příliš složité se zabývat úvěry,protože je jednodušší sem tam bez práce bouchnout nějakou pojistku a pro očištění svědomí rentíka.
    Druhý faktor je,že OVB nemá dobré podmínky pro hypoteční specialisty.To je ještě důležitější.

    Odpovědět

  • OVB

    17 března, 2008

    V tomto ohledu s Vámi, pane Zárubo, souhlasím.
    V hypotékách jsme opravdu málo konkurence schopní. Nevím sám, proč máme tak málo bank v portfoliu. Někdy své klienty z důvodu dobrých vztahů posílám v případě řešení jejich bydlení ke konkurenci. Nemám bohužel nástroje k tomu, abych pro ně připravil lepší podmínky.

    Odpovědět

  • Anonym

    17 března, 2008

    Bohužel to neplatí jen pro hypotéky,ale i pro investice.Nejlepší by pro Vás bylo,kdybyste se všichni začali považovat za pojišťovací makléře.Pak by trh OVB začal brát seriózněji.Pojištění osob je totiž jedinná věc,které ti největší profesionálové v OVB opravdu rozumí a pro co mají lidé z OVB konkerenceschopné podmínky.

    Odpovědět

  • colombo

    17 března, 2008

    Vážený pane Zárubo, nemohu s vámi souhlasit, neboť OVB má na výběr, a to jak z pojišťoven, tak samozřejmě i z hypoték, ( Raiffeisen, Hypoteční banka, Česká spořitelna, Wustenrot… )z toho už se přece dá vybírat nemyslíte? Ale záleží na úhlu pohledu… Co se týče pojištění myslím, že ani tady nemáte pravdu, protože i z majetkového pojištění má OVB podobný výběr a to jak jistě sám uznáte není produkt na kterém by se člověk „zahojil“

    Odpovědět

  • Ondřej Záruba

    17 března, 2008

    Za časů mého působení v OVB jsem řešil případ komerčního majetkového pojištění a setkal jsem se s velikou mezerou ve vědomostech lidí v OVB a to i na centrále,kde neexistovala žádná podpora.Musel jsem zvednout telefon a volat přímo do jednotlivých pojišťoven a vyjednávat něco,co nemá ani OVB stanoveno ve své spoluprácí s danými ústavy.V řadách kolegů jsem byl jeden z mála,který pravidelně uzavíral majetkové pojistky a který měl zkušenosti s pojistným plněním z těchto pojistek.Nevzpomínám si,že by někdo z vedoucích domluvil školení s partnery na téma majetkového pojištění.Proč asi?Moc práce za málo peněz.Takže asi tak k pojištění.
    S těmi hypotečními bankami jste mě rozesmál,tomuhle říkáte nabídka?Ok,HB je teď určitě v některých případech konkurenceschopná,ale nyní mají nejlepší podmínky UCB,KB,mBank,GE….A Raifka tam opravdu dlouho nebude,ikdyž jí úplně nezavrhuji,v některých případech je zlatá.
    Jsem rád,že nenamítáte nic proti těm investicím.

    Odpovědět

  • poradce OVB České Budějovice

    17 března, 2008

    Pane Zárubo!
    Dělat z nás na jedné straně pojišťovací makléře (což tedy nejsme- OVB má statut pojišťovacího agenta) a na druhé straně nedouky v oblasti hypoték je opravdu dobrý vtip. Můj známý, který pracuje jako realitní makléř pro AAA Byty v Praze, mi říkal, že Sophia Finance, s kterou tato realitka úzce spolupracuje, jsou taky teda experti, jen co je pravda. Takže by se vyplatilo být v různých soudech o konkurenceschopnosti OVB v oblasti hypoték opatrnější. Já osobně sice mám za sebou jen dvě desítky hypotéčních úvěrů, ale docela by mě zajímalo, kolik jste toho zpracoval Vy sám.

    Odpovědět

  • Anonym

    18 března, 2008

    1)OVB má licenci pojišťovacího makléře,pojišťovací agent má pravomoci zastupovat pouze jednu pojišťovnu.Poradci OVB jsou podřízenní pojišťovací zprostředkovatelé.
    2)Pokud se chcete pouštět do kritiky Sophia,tak jste prozatím velmi málo konkrétní.Já osobně nevím momentálně o jiné společnosti na trhu,která by poskytovala tak kvalitní zázemí pro hypoteční úvěry v kombinaci s finančním plánováním.Pokud poukážete na konkrétní problém,Sophia zjedná nápravu.Mám ale pocit,že Váš kolega u AAA má velkou možnost takto reflektovat přímo na centrálu Sophia.
    3)Máte-li problém přímo se mnou,můžete využít mého veřejného statusu zde ICZ a napsat mi mail.Ale pozor,mailovou korespondencí s anonymy neztrácím čas.

    Odpovědět

  • Anonym

    18 března, 2008

    Většina subjektů, které jsou PPZ a zastupují pojišťovacího makléře, vystupují spíše jako nevýhradní agent (pojišťovací zprostředkovatel pro více pojišťoven, tedy ne makléř, či finanční poradce). Zpravidla nedělají skutečnou analýzu v písemné podobě, kde by proti sobě byly postaveny třeba 3 navzájem konkurenční finanční produkty, ale dají klientovi podepsat, že si přál konkrétní produkt. Právě toto jsem byl já za dob svého působení v IMG, a.s. a nic na tom nemění fakt, že v té době jsem byl též investiční zprostředkovatel. Přeji pěkný den, pane kolego!

    Odpovědět

  • Anonym

    18 března, 2008

    Díky za Váš věcný příspěvek.Také přeji hezký den,pane kolego.

  • bývalý OVB

    18 března, 2008

    Pane Zárubo,copak je to za nesmysly?!?OVB není žádný pojišťovací makléř, ledaže by se za ten půl rok, co už nejsem u OVB něco výrazně změnilo. Poj. Makléř zastupuje klienta na základě smlouvy a samozřejmě, že je v jeho zájmu zajistit pro klienta ty nejlepší podmínky. Např. společnost Marsh patří mezi takové navíc renomované subjekty. Vzpomínám si, že OVB na pojistných smlouvách vystupovalo jako PA a to je pojistný agent. Jinými slovy, velký generální bouchač, kterému podléhají malí bouchači typu PPZ

    Odpovědět

  • Anonym

    18 března, 2008

    Já žil v domění,že společnost OVB má licenci pojišťovacího makléře,který je dokonce od klientů oprávněn inkasovat zálohy na pojistné atd.Ovšem to by měla být licence společnosti-nikoli poradců.Poradci jsou podřízení pojišťovací zprostředkovatelé,kteří si mohou o takových privilegiích a prestiži leda nechat zdát.Výše uvedená licence by se měla vztahovat na centrálu společnosti.Pojišťovací agent je také oprávněn inkasovat zálohy na pojistné,ovšem pouze pro jednu pojišťovnu,což není případ OVB.Takže agenta bych vyloučil.

  • Petr Šafránek

    18 března, 2008

    Pane Zárubo, co to tu, ve vší úctě, vykládáte pořád za nesmysly? Podívejte se do zákona 38/2004Sb a udělejte si konečně jasno v pojišťovacích zprostředkovatelích! Pojišťovací agent je činný pro více vzájemně konkurenčních pojišťoven, nikoliv pouze pro jednu! To je tzv. výhradní pojišťovací agent. OVB je normální (nevýhradní) pojišťovací agent a může tedy nabízet produkty neomezeného počtu vzájemně konkurenčních pojišťoven. Ostatně stačí se podívat na justice.cz nebo do registru ČNB a snadno zjistíte, že OVB je skutečně pojišťovací agent, nikoliv makléř!

  • Ondřej Záruba

    18 března, 2008

    OK,děkuji za vyjasnění této záležitosti pane Šafránku.Přesto to nemění nic na fundamentu mích názorů.

  • Ondřej Záruba

    18 března, 2008

    Koukám,že gramatika není má silná stránka.
    „Mých názorů“

  • habakuk

    24 března, 2008

    A odbornost v posuzování finančního poradenství a orientace v něm už vůbec ne.

  • Karel Jarolím

    25 března, 2008

    Všem zájemcům o lži a manipulace OVB v praxi doporučuji článek Analýza podle OVB na Finmagu na http://www.finmag.cz/clanek/3415/
    Tohle je téma, které by se mělo objevit i tady na Investujeme ve spolupráci s analytiky – ale je v rámci „partnerství“ dovoleno, aby redakce kritizovala lži svého partnera?

    Odpovědět

  • Anonym

    25 března, 2008

    V rámci partnerství není nic zakázáno. Zvláštní, že? V médiích, která jsem kdy řídil, si inzerenti a partneři nikdy nediktovali, co se psát může a co ne. A tato praxe bude trvat minimálně tak dlouho, jak dlouho tu budu.

    Odpovědět

  • insider

    25 března, 2008

    Přesto by však bylo zvláštní rozebrat \“analýzu\“, jejíž zveřejnění si zároveň OVB zaplatilo jako komerční sdělení na I.CZ (objevuje se to v několika článcích přímo uprostřed textu)

    Odpovědět

  • colombo

    26 března, 2008

    Opět by stálo za úvahu se zamyslet nad tím odkud asi přišli pánové Borkovec a Lukeš? Myslíte, že tito spoluzakladatelé Partners šli za horším, když si snížili provize oproti OVB? Jakpak se asi dostali na tak vysoké posty ( jeden byl zemský ředitel a druhý regionální )? Nebo myslíte, že jsou to takoví samaritáni, kteří mají rádi lidi a sami chroupají kořínky?

    Odpovědět

  • insider

    26 března, 2008

    Colombo, přemýšlím, zda má vůbec cenu vysvětlovat něco, co je naprosto jasné a vy plácáte z neznalosti tyhle hlouposti. Navíc již to tu bylo mockrát řečeno.
    nemusí posílat 30 % peněz do Německa, mají výrazně vyšší provize z hypoték a některých dalších produktů. Jen prostě nemají předražená IŽP, ale u investic jsou na tom stejně. Navíc lépe jsou placeni hlavně poradci a ano Lukeš s Borkovcem, pokud by byli jako manažeři v síti jsou placeni naprosto stejně jako v OVB. jen prostě dělají v lepší společnosti. a hlavně skutečná KVALITA vede ke KVANTITĚ a tedy i u výdělků. není náhoda, že Partners budou mít v březnu 360.000 OVB jednotek, zatímco v OVB měli Lukeš a Borkovec rekord 150.000 BJ v loňském roce.
    Začněte používat prosím mozek – ideálně vlastní.

    Odpovědět

  • colombo

    26 března, 2008

    Drahý insider, takže vy mě chcete namluvit, že Lukeš s Borkovcem a spol se během noci stali z vyvrhelů z OVB Jánošíky z Partners ( bohatým berou a chudým dávají? ) :-)) A jistě to není náhoda, že jsou na tom nyní lépe, vždyť Partners přece nevznikli ze dne na den a co se týče toho jestli dělají pro lepší společnost? To ukáže čas…
    Možná byste měl začít používat mozek pro změnu VY

    Odpovědět

  • insider

    26 března, 2008

    Colombo, ale oni přece nejsou žádní Jánošíci. Oni prostě jen využili díru na trhu a na nenažranosti OVB postavili podnikatelský záměr. Ostatně může si za to OVB, která kašlala na jméno, má směšné IT, drahé produkty, ještě nezaplatí svoje lidi, tahá peníze z bank bokem, lže a mlží o tom, jak to chodí, žádné informace pro své lidi – nemluvě o analytickém oddělení atd atd – v podstatě centrála a Německo pro lidi nedělala vůbec nic – žádná vize, filosofie, snaha o firemní kulturu, pouze tahat a ždímat peníze a ty posílat skopčákům. Přečtěte si borkovcův článek
    proč jsem odešel z OVB:
    http://www.partnersblog.cz/home/Archiv_2007/Entries/2007/10/10_Pro%C4%8D_jsem_ode%C5%A1el_z_OVB.html
    myslím, že to říká vše.

    Odpovědět

  • OVBák

    26 března, 2008

    Insidere, vysvětlete tedy, prosím, proč partnerské společnosti s OVB spolupracují, když je tak špatná?? Vždyť přece finanční instituce si mohou poradenské formy vybírat, tak proč se tedy nechají ždímat, když si můžou vybrat solidní Partners.Je to tím, že jim OVB nosí zajímavé kšefty, viďte? Proč samy tu „špatnou“ OVB tímto nezlikvidují. Aha.. To jsem zvědavý, co Vy na to. -:)

    Odpovědět

  • habakuk

    27 března, 2008

    Tak to jsem zvědavý, co, a jestli vůbec něco,
    z geniálního Insidera vypadne.

    Odpovědět

  • insider

    27 března, 2008

    Co řešíte. To je jednoduché. OVB patří mezi největší zprostředkovatele u nás a v Evropě. Ale to nemá s kvalitou nic společného. Byznys je byznys. Proč by s OVB nedělali, když provize zaplatí klient a marže pojišťovny je nedotčena a OVB těm vybraným udělá slušnej byznys.
    nicméně na 99 % Vám mohu říci, že OVB tady byla, je a určitě bude. Nicméně nikdy nebude dělat a podporovat kvalitu či do ní investovat. A nevěřím, že bude patřit dlouhodobě mezi největší a vždy to bude TA NECHVALNĚ ZNÁMÁ OVB, tak jak se to říká v Německu 30 let a tam je pozice OVB spíše marginální.

    Odpovědět

  • Jana Schiesser

    27 března, 2008

    Přeju dobrý večer všem diskutujícím!
    Ráda bych poznamenala jednu důležitou věc. OVB má v Německu celkem slušné renomé, ale není vnímaná jako vysloveně poradenská firma. Je to hlavně distribuční kanál pojistných produktů. Kdysi měla portfolio postavené jen na pojistkách. Byla v podstatě jen prodlouženým článkem pojišťoven nikoliv zprostředkovatelem investic do fondů.V Německu ale nemají pojišťovací agenti tak katastrofální pověst jako v České republice. Pracovala jsem kdysi v Koelnu a dokonce znám pana Kempchena, který byl u OVB už od počátku.
    Od OVB jsem sive odešla, ale jen z toho důvodu, že jsem se chtěla více věnovat přímým investicím.

    Odpovědět

  • Max

    27 března, 2008

    Věřím, že se stoupající gramotností v oblasti financí mezi lidmi OVB ČR dosáhne také takového jména. Prodloužená ruka finančních domů, nic víc, nic míň…

    Odpovědět

  • Pavel

    27 března, 2008

    Věřím, že se stoupající gramotností v oblasti financí mezi lidmi OVB ČR jich hodně odejde do jiných firem, nic víc, nic míň …….

  • chrobak vreco

    26 března, 2008

    zajímavé, Partners poměřují i v OVB jednotkách? A kolik činí průměr OVB jednotek na smlouvu nám taky napíšete? Toto je totiž ukazatel jestli jde o kvalitu nebo o kvantitu…

    Odpovědět

  • insider

    26 března, 2008

    🙂 opravdu? OVB jako celek má průměr na smlouvu velmi nízký. ale ZFP dokonce ještě poloviční a považujete ZFP za kvalitu.
    Křen, Slezáková a Šafr – jejich průměry jsou téměř na 40 BJ (slezáková méně, ale zoubek roste a tak roste i průměr) – tedy provize 11600 Kč na smlouvu. nyní to půjde ještě výše díky rostoucím provizím.
    Krásně to vyvažuje Žemlička, Benáčková apod, kteří mají zase průměr snad kolem 15 BJ, ALE co je kvalitního na jejich produkci, když tam je téměř 0 investic a mraky penzijního připojištění a stavebního spoření. a často KŽP na malé pojistné.
    pokud tedy považujete ZFP za kvalitní, tak OVB je také kvalitní – o tom žádná.
    Důležité také je, že 70 % příjmů OVB je z IŽP.

    Odpovědět

  • chrobak vreco

    27 března, 2008

    Děkuji za krásnou přednášku, nicméně jsem v ní nenašel odpověď na mou otázku, jak typické 🙂

    Odpovědět

  • insider

    27 března, 2008

    Omlouvám se, protože jsem nepochopil, co jste chtěl vědět. myslel jsem že narážíte na průměr OVB a ne že chcete vědět průměr Partners v OVB jednotkách. Je to aktuálně 25 BJ. ale nevím, co z toho vyčtete.

    Odpovědět

  • chrobak vreco

    28 března, 2008

    děkuji. pokud použijete měřítka OVB, nejde dělat tento průměr pouze s důrazem na investice. Nebo se mýlím? Nicméně je to slušné. Máte pravdu, přesného z toho nevyčtu nic, ale vyvrací to mou zkušenost s tím co poradci Partners nabízí klientům. Tedy aspoň ti poradci, jejichž návrhy jsem viděl. V rámci objektivity přiznávám že šlo nejspíš o úlety jedinců než o systematičnost.

    Odpovědět

  • Life-Finance

    27 března, 2008

    Víte do jakých investičních nástrojů je rozloženo pojistné u KŽP? Kolik asi tak činí podíl dluhopisů a konzervy? Díky

    Odpovědět

  • Max

    27 března, 2008

    Neúnavný Insidere, díky za to, že tu bojujete proti zavřeným očím, zacpaným uším a upřímně nevědomým hlavám. To samé co lidé z Partners šli dělat ven, Vy děláte tady. Respekt jim i Vám!
    Nechápu zde přítomné plácali proč stále hledají nějaký háček v tom, že Partners si snížili provize, zlevnili produkty, dokáží ušetřit víc z klientovi kapsy, sami díky nekonečnému toku informací, analýz, novinek, kalkulátorů z centrály velmi profesně dospívají a stávají se opravdovými profesionáli a odborníky a díky tomu vytvořili daleko spokojenější a giganticky se rozšiřující kmen klientů kteří čtou Partners v novinách, slyší v rozhlase a odebírají nejnašlapanější finanční časopis na trhu. Tam se nedá lhát, takže si mohou zkontrolovat svého poradce a jeho práci. Už vidím jak by jakákoliv jiná firma kde poradci žijí z vysokých investiček, hypotečních kombíků, dětských životek někde začala otevřeně mluvit o tom, jak má optimální portfolio vypadat a co tam obecně nepatří. To by si podřízli větev. Ano, spousta firem se houpá na větvi… Myslím, že Partners chodí po zemi, může zakopnout, ale určitě si „nerozmlátí hubu“, protože podle toho co jsem zatím viděl, dělá tu práci opravdu JINAK!
    Čekám na lynčování 🙂

    Odpovědět