CZK/€ 25.305 -0,06%

CZK/$ 23.413 +0,02%

CZK/£ 29.594 +0,24%

CZK/CHF 25.911 +0,38%

Text: Redakce

24. 01. 2008

46 komentářů

Marshaly přichází do České republiky

 


 

Společnost Marshaly Insurance Financial Associated je postavená na silné mezinárodní bázi. Stojí za ní odborníci s více než dvacetiletou mezinárodní zkušeností v oblasti finančního poradenství.

Konzultanti Marshaly nabízejí privátní klientele nezávislé a komplexní finanční poradenství s osobním přístupem ke každému klientovi.

Zástupci společnosti očekávají, že v České republice bude zájem především o investiční a úvěrové produkty.

Akciová společnost se sídlem ve Švýcarsku, centrálou v Rakousku a controllingem v Německu disponuje silným zázemím pro expanzi na další evropské trhy.

Jako součást skupiny Zepter International Group má Marshaly ve svém mateřském koncernu zavedeného a úspěšně operujícího partnera, který je již léta činný ve více než 40 zemích na 5 kontinentech a patří celosvětově k nejúspěšnějším společnostem zaměřeným na přímý prodej zboží.

REKLAMA

"Chceme využít potenciál a prodejní úspěch Zepter International Group a poskytnout jejím klientům finanční produkty a nezávislé finanční poradenství. Proto vznikla Marshaly," prohlásil zakladatel společnosti Philip Zepter.

"Aby bylo možné najít co možná nejvýhodnější řešení finančních potřeb klienta, je zapotřebí široký přehled v oboru a fundované odborné znalosti orientované na detailní znalost trhu, jeho vývoj a budoucnost."


Generálním ředitelem české pobočky Marshaly v Praze byl jmenován Mgr. Roman Stieger.

REKLAMA

"Prostřednictvím individuální analýzy chceme klientovi pomoci ujasnit si to, co skutečně potřebuje, navrhnout mu co nejvyšší úsporu jeho financí a zároveň vytvořit potenciál pro možné investování," vysvětluje strategii společnosti Marshaly v České republice.

"Největší význam v celé naší práci, tzn. v procesu osobní finanční analýzy, následném poradenství a ve finančním plánování, má nezávislost, serióznost a diskrétnost. Zvláště nezávislost považujeme za klíčový závazek vůči důvěře našich klientů a je to též jeden z nejvyšších principů morálního kodexu společnosti Marshaly."

Společnost Marshaly již získala všechny potřebné certifikáty a licence a očekává, že českým klientům bude moci nabídnout plné portfolio služeb již na počátku příštího roku.

"Naše filozofie je prostá: Půjde-li klient k jedné finanční instituci, dostane jen to, co chce. Když však přijde do Marshaly, dostane to, co skutečně potřebuje," shrnuje Mgr. Roman Stieger.

Loading

Vstoupit do diskuze 46 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz



Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář: Ladislav Budilek Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

 
 
 

 
  • Fárek

    11 prosince, 2006

    Všimli jste si, že i ten kariérový plán mají ve tvaru hrnce?

    Odpovědět

  • Angel Bratovanov

    11 prosince, 2006

    to se vám povedlo 🙂
    takže tady bude akce : chcete kastrol, nebo stavebko ? ?
    ještě čekám na Amway, kdy k mýdlu a pastě přidá totéž 🙂

    Odpovědět

  • Slavomír Kožúšek

    11 prosince, 2006

    Zepter poradenství…(proč ne)? Pánové, myslíte si, že je v tom takový rozdíl prodávat hrnce a nebo finanční produkty? Budete se divit, ale není (kdyby tomu totiž tak bylo, tak sem ani Zepter nevcházel). Produkce je to co rozhoduje (bohužel). Proto se daří společnostem typu ZPF, Kapitol a dalším, které si tolik hlavu nelámají jako vy s tím komu, co a jak prodají. Postupem času převezmou do svých portfolií další produkty, protože je třeba obměnit nabídku a také alespoň naoko vylepšit image. Prodávat však budou stále to co jim bude vynášet nejvíce.. To je bohužel realita. Co s tím? Možná, že by se nějaká profesní organizace měla zasadit i o to, aby se oddělilo finanční poradenství od finančního dealerství. Už to by byl další výrazný krok vpřed. To ale půjde velmi těžko, protože trh ovládají obchodníci. Takže mám jednu radu. Najděte si své etické poradenství, ale zároveň prodávejte. Vaše práce má takovou cenu, za kterou je ji ochoten akceptovat trh. Klient musí sám poznat, že vy jste pro něj lepší (kvalitnější) službou, než dráteníci. Pokud přestanete prodávat, může se totiž stát, že vás příště nahradí jednak ti dráteníci a nebo i jiný zpravidla MLM systém.
    Pěkný den
    SK

    Odpovědět

  • Petr Šafránek

    11 prosince, 2006

    Pokud by se mělo oddělovat poradenství a zprostředkování, pak by to mohl udělat jedině stát zákonem, nikoliv profesní organizace s dobrovolným členstvím!

    Odpovědět

  • Slavomír Kožúšek

    11 prosince, 2006

    Samozřejmě. Profesní organizace by však tomu mohla výrazně pomoci. Nebo to není vaším cílem? SK

    Odpovědět

  • Jozef Šulík

    11 prosince, 2006

    Pane Šafránku, čistě teoretický, kdyby stát zákonem oddělil poradenství a zprostředkování, kterou skupinu by sdružoval AFIZ?

    Odpovědět

  • Petr Šafránek

    11 prosince, 2006

    Především záleží na tom, jak by stát definoval poradenství. Pokud jako klientem přímo placenou službu, pak by AFIZ jednoznačně sdružoval zprostředkovatele, kterých je na trhu nesrovnatelně více. Mimochodem – účetních, kteří umí též sestavit daňové přiznání, je na trhu také podstatně více, než daňových poradců… Stát přitom nezakazuje účetním sestavovat daňové přiznání, rozdíl je pouze v tom, že účetní nenese za takové daňové přiznání odpovědnost zatímco daňový poradce (definovaný zákonem) ano. Většina podnikatelů si přesto nechává daňové přiznání sestavit od svých účetních….

    Odpovědět

  • Jozef Šulík

    11 prosince, 2006

    Ano, většina podnikatelů si nechává daňové přiznání sestavit od svých účetních….
    Já si svá daňová přiznání sestavují sám.
    Pane Šafránku, když už jsme u daňového přiznání, stalo se Vám někdy, že Vám nějaká firma odmítla vydat daňový doklad o zaplacení za služby? Nebo, že by Vám vydala daňový doklad s razítkem jiné firmy?

    Odpovědět

  • Pavel Hanzl

    11 prosince, 2006

    Pěkný den, pane kolego!
    Vidím, že jste přemýšlel o mém příspěvku na Váš editorial. Vidím, že chápete podstatu a to mě velmi těší. Skoro mě citujete a to zahřeje.

    Odpovědět

  • Angel Bratovanov

    11 prosince, 2006

    to s vámi samozřejmě souhlasím

    Odpovědět

  • Slavomír Kožúšek

    12 prosince, 2006

    Dobrý den! Mohl by jste se rozepsat, nějak vám nerozumím. SK

    Odpovědět

  • Martin Ruda

    13 prosince, 2006

    A vy si opravdu myslíte, že v tom rozdíl není?
    -> Dealer Zepter
    1) Dealer od Zepter jde ke klientům s pánvemi a hrnci , které může fyzicky ukázat a předvést na místě jejich funkčnost a klient si daný hrnec, či pánev zakoupí, i když jej zrovna nepotřebuje, protože jej dealer ukecal.
    2) Dealera nezajímá, jestli tyto pánve, hrnce a podobné kuchyňské potřeby opravdu klient potřebuje, jde za účelem prodat je a netáhnou se s nimi zpět.
    -> Finanční poradce
    1) jde ke klientovi s informacemi, které, myslím se shodnem, nelze předvést jako pánve a hrnce a názorně na nich uvařit lososa s holandskou omáčkou bez použití špetky tuku.
    2) analyzuje finanční situaci klienta a jeho přání a potřeby, následně na základě těchto získaných informací připravuje pro klienta nezávislé poradenství (finanční plán)
    ZFP, Kapito a podobní? Ano máte pravdu, není mezi nimi moc poradců, kteří by uctívali kakýkoliv kodex a je opravdu pouze otázkou času, kdy si toto i široká veřejnost uvědomí. Ono nabízet k poradenství například kreditku na které můžete u čerpací stanice Petra natankovat o pár haléřů levněji již není až tak v módě a hlavně uvažte, kolik čerpacích stanic této značky v ČR je? Pokud si máme vybrat mezi kvalitou a nějakou zanedbatelnou slevou, kterou stejně ani moc nemám šanci využít, co si asi tak vyberu???? A vylepšovat si image tím, že k poradenství, ať je jakékoliv kvality klient získá poukázku a to či ono, neshledávám nejlepším tahem.
    Na jedné věci se určitě shodnem. Trh ovládají opravdu obchodníci. Jediný rozdíl mezi obchodníkem a úspěšným obchodníkem ale není v kvantitě, nýbrž kvalitě!!!
    A oddělit finanční poradenství od finančního dealerství? Tak teď tak trochu popíráte obchodního ducha a vše, co jste napsal o ovládání trhu obchodníky. Protože každý poradce musí mít značnou dávku obchodního ducha v sobě, aby mohl dotáhnout poradenství k úspěčnému konci ke spokojenosti klienta, své a finanční instituce. A prodat za každou cenu je hodně krátkozraké!!! Přinejmenším je to pouze neopakovatelný obchod!!! viz většina našich již zmíněných a pojišťováků!!

    Odpovědět

  • lambro

    11 prosince, 2006

    Mas pravdu. Prijde jich jeste mnoho. Kdo vyhraje a bude „jednickou?“

    Odpovědět

  • Michal

    11 prosince, 2006

    No tohle je PR jako sviňa… se nedivím, že se pod to nikdo nepodepsal (autor: investujeme.cz). Haló, hledá se zdravý rozum.
    Ale jinak jsem docela zvědavý, co tady předvedou – jaké partnery budou mít a jak začnou budovat prodejní síť. Nebo snad budou přeškolovat prodejce hrnců?

    Odpovědět

  • Petr Šafránek

    11 prosince, 2006

    To je zpracovaná oficiální tisková zpráva společnosti Marshaly, nikoliv autorský článek, proto podpis „investujeme.cz“. Samozřejmě, že budou využívat stávající síť, která prodávala hrnce, porcelán, atd. – na tom je to celé postavené!

    Odpovědět

  • Michal

    11 prosince, 2006

    Ok, díky za info. Takže to opravdu budou akce typu „ke každému KŽP hrnec zdarma“..

    Odpovědět

  • Jan Majer

    11 prosince, 2006

    Michale, k vaší poznámce o zdravém rozumu – slyšel jste někdy slovní spojení „tisková zpráva“? Čím to je, že ty největší bláboly napíšou do diskuse vždycky anonymové:-)

    Odpovědět

  • Michal

    11 prosince, 2006

    Ano, Jane, toto slovní spojení jsem již slyšel, nicméně považuji za vhodné to uvést na začátku článku, nebo místo autora napsat „tisková zpráva“.
    Uznávám, že moje reakce nebyla z nejinteligentnějších, ale opravdu mě ty PR kecy přišly ujeté :-/

    Odpovědět

  • Jan Majer

    11 prosince, 2006

    Jak často vídáte na začátku článku v jiných médiích označení „tisková zpráva“, Michale?

    Odpovědět

  • Michal

    11 prosince, 2006

    Po pravdě moc často ne, ale myslel jsem, že tenhle server nechce být jako ostatní média…

    Odpovědět

  • Jan Majer

    11 prosince, 2006

    Michale, sory, ale vy jste nějak mimo. Vy to vidíte tak, že jsme udělali službu té firmě, jestli tomu dobře rozumím. Já to vidím tak, že jsme čtenářům předložili zajímavou, exkluzivní informaci. A lidé z Marshaly to zcela jistě vidí tak, že diskuse na ICZ o jejich vstupu na český trh je to poslední, o co by mohli stát. Problém, který vy vidíte, objektivně neexistuje.

    Odpovědět

  • Michal

    11 prosince, 2006

    Neberu to tak, že byste dělali službu nějaké firmě. Spíš si myslím, že jste měli tu zprávu označit jako tiskovou hned na začátku, protože mi to opravdu přišlo jako obyčejné PR. Vadí mi, že jste prostě přetiskli to, co vám poslali, bez nějakého kritického pohledu – i když o ten se zde jistě postará následná diskuze. Možná jsem opravdu mimo a jenom mi nedochází pro ostatní naprosto zřejmé věci, ale berte to tak, že i takoví lidé tady jsou.

    Odpovědět

  • Jan Majer

    11 prosince, 2006

    Ok, asi jste ne úplně dobře pochopil nezávislost tohoto webu. My dáváme prostor všem spolusoutěžitelům na trhu finančního poradenství (vítej, Marshaly!). Nekomentujeme, nehodnotíme. To je na čtenářích. Výjimkou je rubrika Editorial, kde si dáváme pořádně do těla. A někdy na začátku roku se začneme scházet i osobně, bude to myslím takový náš malý Fight Club nebo Celebrity Deathmatch:-)

  • Robin Štafl

    11 prosince, 2006

    Jsem tu nový. Jaké jsou stránky toho editorialu? 🙂

  • Jan Majer

    11 prosince, 2006

    Na hlavní stránce klikněte vpravo nahoře na malý článek – ten se otevře a pod ním se podívejte na starší kousky:-)

  • Jan Lener

    11 prosince, 2006

    Já to prostě musím napsat…Myslíte, Honzo jako, že si s Martinem Gardavským vjedeme do vlasů? 🙂 Dneska jsme o tom mluvili…:-) pozn. pro čtenáře.

  • Jan Valachovič

    12 prosince, 2006

    Pořiďte prosím obrazový záznam – to jak si vjedete do vlasů by mě opravdu zajímalo……

  • Michal

    11 prosince, 2006

    Neřekl bych, že chyba je v (mém) chápání nezávislosti tohoto webu. Jsem pro, aby byl dán prostor každému, kdo se deklaruje jako poradenská firma, ať už je to nový nebo zavedený subjekt – to se tady, myslím, děje a je to velice dobře. Ale to podle mě neznamená přetisknout bez komentáře kdejaký PR slovní průjem označený jako tisková zpráva.
    Jinak myslím, že tohle je zcela zbytečný flame. Měl bych návrh: co takhle příště tiskovou zprávu označit v úvodu jako tiskovou zprávu. Kdyby nic jiného, tak Vám to ušetří čas strávený dohadováním se s nějakým trotlem, co se ani pořádně nepodepíše 😀

  • Jan Majer

    12 prosince, 2006

    Michale, díky za smířlivá slova, ale chyba je opravdu ve vašem chápání. Na web občas dáváme i články a názory, s nimiž nesouhlasíme. Na začátku ani na konci textu na to čtenáře neupozorňujeme. Proč? Články na ICZ nevyjadřují názor redakce. V tom se přece nijak nelišíme třeba od novin a časopisů, které denně čtete. Ani v nich nenajdete výslovné upozornění, že se redakce od některých sdělení (ekonomika, politika…) distancuje. Proč bychom takovou nápovědu měli zavádět my? Vy ji opravdu potřebujete?

  • Jan Lener

    11 prosince, 2006

    Co chcete kritizovat? Neznáte partnery, výše provizí, funkci centrály,know-how, poradce…Jen kvůli tomu, že firma je spojena s prodejem zboží, nemusí být špatná. Možná, že klienti dostanou i slevy na ty hrnce. A to může být zajímavé.

  • Michal

    12 prosince, 2006

    Jane, mít na něco kritický pohled a kritizovat jsou dvě odlišné věci. Je jasné, že se nebudeme bavit o Vámi zmíněných „technických“ ukazatelích, které navíc neznáme.
    Já měl na mysli to, že zpráva mohla být uvedena jako: Tady je tisková zpráva od spol. Marshaly, nového hráče na poradenském trhu, uvidíme co předvedou…hotovo. Přiznám se, že moje první, trochu exaltovaná reakce, byla asi ovlivněna představou, jak mi bude podomní prodejce hrnců nabízet zároveň i životko. Ale pokud to budou profíci, tak proč ne. A s tou slevou máte pravdu – třeba by se konečně dostali na trochu rozumné ceny.

  • Angel Bratovanov

    11 prosince, 2006

    naopak, nynéí už nebudou jejich klienti muset splácet hrnec 2 a půl roku (nebo kolik to je, al edoba splátek se změní na 6 let a ještě se jim ten hrnec zlevní o státní podporu a úroky na stavebním spoření. možná když už uběhne těch 30 měsíců tak se na stavebku udělá vinkulace a poběí úrok na půjčku, kterou pak zaplatí po uplynutí vázací lhůty 🙂

    Odpovědět

  • Robin Štafl

    11 prosince, 2006

    Pokud bude mít Marshaly v tomto oboru stejnou perspektivu, jako ostatní konkurence, tak bych se nebránil u nich toho poradce dělat i za cenu, že bych musel nabízet jako bonus hrnce 😀 Jsem totiž ve fázi, kdy nevím, do jako společnosti, v oblasti poradenství, se na školení vydat.

    Odpovědět

  • Angel Bratovanov

    11 prosince, 2006

    nechoďte za firmou, ale za lidma …

    Odpovědět

  • Robin Štafl

    11 prosince, 2006

    A co když nemám za kým konkrétně jít? :-/

    Odpovědět

  • Slavomír Kožúšek

    11 prosince, 2006

    Zkuste aukci 🙂 Ne, vážně zkuste ji. SK

    Odpovědět

  • Broněk

    20 ledna, 2007

    Robine,ozvěte se na můj email a já Vám to nabídnu a vysvětlím.Filozofie je promáklá ještě více než si myslíte.

    Odpovědět

  • Zikan Robert

    21 června, 2007

    Dobrý den,vydejte se do MBI
    Je to solidní firma,poctivá a na našem trhu je už 10 let bez problémů.
    Prošel jsem několika společnostmi,tady je fakt fajn.

    Odpovědět

  • Anonym

    21 června, 2007

    si děláte prču, ne?

    Odpovědět

  • xxx

    21 června, 2007

    to jako myslíte vážně? Už jen když se řekne MBI, tak se zvedá žaludek většině lidí – hlavně jejich „klientů“ a dealerů – kteří s nimi byli ve styku.

    Odpovědět

  • Vladan Narazec

    11 března, 2008

    Tak to jsi musel být na šrot. Jinak si to nedovedu vysvětlit.

    Odpovědět

  • poradce

    12 prosince, 2006

    Jakmile nekde vidim pana Stiegra, tak zustavam klidnym… Tato spolecnost, stejne jako ty predchozi, ktere p. Stiegr vedl, je predem odsouzena k zaniku…

    Odpovědět

  • Patrika

    25 prosince, 2006

    Fandím každému, kdo ve financích něco rozjíždí, pokud něco dokázal.Tak moc se snažím,ale nemohu najít, bohužel, ani jediného človíčka z předešlých firem,který by něco shledával pozitivního v minulosti pana Stiegra (současného ředitele Marshaly)
    Kopírovat ale dokáže skvěle.S vedením …………..hm……no coment.
    Milé Marshaly, fandím Vám,ale je mi Vás tímto moc líto,především Vašich spolupracovníků v ČR.Zájem o přeběhlíky je asi všude.Jen do doby poznání jejich rádoby „vůdců“. Jsem z tohoto výběru po 18 letech na poli fin.poradenství na post ředitele u této společnosti přímo šokována.
    Myslím,že by bylo na místě si popovídat se spokojeností lidí ,které pan Mgr.R. Stieger vedl u předešlých (např.4 firem).

    Odpovědět

  • Kaja

    13 ledna, 2007

    Tak v tomhle jsem s Vámi zajedno. Měl jsem možnost zažít pana „Generálního“ na jednom z jeho bývalých působišť a o ostatních jsem slyšel dost, aby bylo jasné, kam to zase povede. Tenhle člověk má ovšem úžasnou schopnost přesvědčit zahraniční investory o tom, jak to tady v česku rozjede. A potom? Velké sliby a skutek utek. Takže teď nastává různé přetahování již dávno profláknutých přebíhačů z různých MLM „nezávislých finančních poradců“. Uvidíme, kolik nešťastníků jim ještě uvěří…

    Odpovědět

  • Ladislav Budilek

    23 ledna, 2007

    Jak tak čtu některé příspěvky, připadám si jako bych se ocitl v
    proslulé Delfské věštírně. Přijde mi opravdu předčasné tvrdit, že je
    „jasné, kam to zase povede“ nebo, že „Tato spolecnost, stejne jako ty
    predchozi, ktere p. Stiegr vedl, je predem odsouzena k zaniku.“. Pana
    Stiegera neznám, ale nevěřím, že kdyby za sebou nechával jenom spálenou
    zem, byl by tam, kde je dnes, a to navzdory poměrům, které u nás panují.
    Nevěřím, že by si na ústředí Marshaly v Rakousku nechali mazat med okolo
    pusy a zaměstnali ho jen proto, že má dobré přesvědčovací schopnosti:)
    Ale to je jen můj názor a vlastně to není podstatou mého příspěvku. Jde
    mi hlavně o to, že než vynášet předčasné soudy je lepší chvíli posečkat
    a hodnotit aktivity Marshaly ex-post a nikoliv ex-ante. Dopřejme jim
    nějaký ten čas hájení, jak bývá zvykem a nechť předvedou, co umí. V
    zahraničí mají úspěch, tak uvidíme, jak si povedou u nás…

    Odpovědět

  • xyxyxyx

    11 června, 2008

    Kdykoliv, cokoliv , jenom ne MARSHALY !
    Kvalitně poradit, to je přece cíl finančních poradců, ale o někom takovém v MARSHALY nemůže být ani řeč. Chcete hypotéku, investovat, pojistit se, zajistit se ? Udělejte to, ale ne s MARSHALY. V této firmě se vás ujme prodavačka, uklízečka, malíř, popelář, nikdy ne odborník. Tyto profese nepodceňuji, jsou jistě úspěšní ve svých oborech, ale MARSHALY je k sobě naláká, pod záminkou super výdělků a oni potom jedou hlava nehlava a sekají firmou nadirigované smlouvy a ani o tom nic neví. K tomu ještě dostanou na prodej hrnce a to je ještě větší tragédie. Nabízet jedním dechem pojištění a hrnce, to je asi to nejlepší, co dnes lidi potřebují a budou se o to rvát. Od této společnosti raději ten hrnec nebo cukřenku, ale co se týká financí, běžte raděj za tím, kdo tomu rozumí. MARSHALY a finance, to se fakt neslučuje.

    Odpovědět