CZK/€ 25.320 +0,18%

CZK/$ 23.408 +0,56%

CZK/£ 29.523 +0,28%

CZK/CHF 25.813 +0,21%

Helvag opět na scéně: Klienti znovu žalují OVB

 


 

Helvag – stručná historie podvodu

Občanské sdružení Klienti Helvagu podalo novou žalobu na OVB. Jejím cílem je získat odškodnění ve výši přes 300 mil. Kč pro přibližně 1 200 klientů, kteří investovali za zprostředkování OVB do akcií švýcarského gastronomického řetězce a provozovatele hotelů. Investoři přišli o všechno. Společnost Helvag byla definitivně vymazána z rejstříku 1. 6. 2006.

V případě Helvagu se podle soudů, které se společností Helvag a jejím vedením zabývaly, jednalo o podvod.

Společnost Helvat založili v roce 1996 bratři Karl-Heinz Klefisch a Peter Klefisch, později je doplňuje ještě právník Wolfgang Graf. OVB Allfinanz začala zprostředkovávat investici do Helvagu již rok po jeho založení.

25. července 2001 začala na popud vrchního zástupce v Německu policejní razie proti společnosti Helvag ve čtyřech státech – Německu, Švýcarsku, Lucembursku a Česku. Důvod? Podvod, praní špinavých peněz, zpronevěra.

OVB vždy vystupovala jako zprostředkovatel. Ostatně v tomto směru se vyjádřily i soudy, které v několika sporech vedených proti OVB Allfinanz jak klienty, tak finančními poradci společnost zprostili obvinění.

REKLAMA

Klienti Helvag se nevzdávají

Na sklonku minulého týdne se opět ozvali poškození investoři, kteří své peníze vložili do projektu Helvag. Podali novou žalobu na českou pobočku OVB Allfinanz. Účelem této žaloby přitom je, aby OVB Allfinanz odškodnila naše členy v plné výši jejich vkladu,“  uvedla zástupkyně občanského sdružení Klienti Helvag Michaela Lašťovičková.

„OVB Allfinanz v minulosti čelila několika žalobám na náhradu škody v souvislosti se zprostředkováním investice do produktů Helvag. Soud dosud ve všech případech společnost OVB Allfinanz zprostil jakékoliv odpovědnosti. Je pravděpodobné, že další spory na základě těchto precedenčních rozhodnutí dopadnou podobně,“ sdělila k nové žalobě Jaroslava Matoušková, tisková mluvčí OVB.

Sdružení Klienti Helvag ovšem tvrdí, že má k dispozici nové podklady a připravena nová svědectví, která by mohla minulá rozhodnutí soudů zvrátit.

V kauze Helvag se ale za poškozeného považuje i OVB. „Společnost OVB Allfinanz, která poškozeným klientům od počátku nabízela součinnost při snaze o dosažení náhrady škody za zmařenou investici, však sama patří k poškozeným včetně řady jejích finančních poradců, kteří do produktů Helvag rovněž investovali nemalé částky,“ uvedla Jaroslava Matoušková.

REKLAMA

Na druhou stranu smlouva o zprostředkování mezi OVB a společností Helvag měla přiznávat vysoce nadstandardní zprostředkovatelské provize ve výši téměř 30 %. Smlouvu podle sdělení sdružení Klienti Helvag OVB údajně ztratila při stěhování.

Investice… vždy si zjistěte rizika

Každá investice s sebou nese rizika. Investor by si vždy měl maximálně prověřit, jaká rizika jsou se zamýšlenou investicí spojena. Investice do společnosti Helvag byla prodávána s tím, že se jedná o bezpečnou investici do nemovitostí, navíc ve Švýcarsku. Ovšem podvodníci se nevyhnou žádné zemi – ani jedné s nejvyspělejším bankovním systémem.

„Rozhodnutí o investicích do řetězce firem Helvag činili investoři svobodně a výhradně na základě vlastního vyhodnocení míry investičního rizika. OVB za individuální rozhodnutí investorů nenese žádnou odpovědnost,“ uvedla Jaroslava Matoušková.

Rozhodnutí o investicích je nepochybně záležitostí svobodné vůle investora. Ovšem investor se rozhoduje na základě informací, které jsou mu dostupné. Ano, měl by si je ověřovat z více zdrojů a nevěřit pouze zprostředkovateli, jehož cílem je navíc prodat… a získat tučnou provizi.

REKLAMA

Zodpovědnost OVB?

Prohlásit OVB Allfinanz zodpovědnou za škody z investice do Helvagu se nikdo nehrne. Soudy OVB dosud vždy zprostily obvinění a ani další instituce a státní orgány se vyjadřují spíše vyhýbavě.

„AFIZ nemůže vyvozovat případnou disciplinární odpovědnost OVB Allfinanz, a.s., za zařazení investice Helvag do portfolia ani za způsob jeho nabídky klientům. V letech 1997 až 2001, kdy měla společnost OVB Allfinanz, a.s., tuto investici v nabídce, AFIZ neexistovala,“ konstatoval AFIZ ve svém vyjádření. Doporučil však, aby „v zájmu zachování důvěry veřejnosti k celému zprostředkovatelskému a poradenskému sektoru zvážila svůj postoj k morální odpovědnosti za zařazení neregulované a nedozorované formy investice do veřejné nabídky.“ 

Ministerstvo financí se společně tehdy ještě s Komisí pro cenné papíry v srpnu roku 2005 postavili k Helvagu též neutrálně: „Stát dohlíží pouze na prodej pojištění, podílových fondů a veřejně nabízených cenných papírů, nikoliv na nestandardní nástroje pro ukládání peněžních prostředků jako v případě Helvag.“

Má podle vašeho názoru OVB nést finanční odpovědnost za ztráty investorů do společnosti Helvag? Podělte se o své zkušenosti a názory v diskusi. 

Loading

Vstoupit do diskuze 52 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz


Související články

Petr Saic

Petr Saic: S OVB se chci dohodnout na hladkém odchodu

Petr Saic působí v OVB 12 let a dostal se na pozici zemského ředitele. Nyní chce odejít a nastoupit vlastní cestu finančního poradenství. „Byl jsem historicky jako první zemský ředitel OVB ponížen do pozice regionálního ředitele,“ říká Petr Saic v rozhovoru pro Investujeme.cz.

Text: Petr Zámečník

24. 05. 2017


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

 
 
 

 
  • Karel

    22 dubna, 2008

    Stovky poradců OVB mohou dosvědčit že jim bylo prohlašováno že OVB má v nabídce vždycky jen důkladně prověřené produkty od firem který jsou na trhu desítky let. S touhle informací pak prodávali i HELVAG kde to byla jasná lež. OVB tedy minimálně podvedla své vlastní poradce! A podvádí je dál – pořád poradcům tvrdí že jsou evropská jednička ale podle veřejnýho účetnictví za rok 2007 je AWD už 4 x větší firma než celá slavná OVB HOLDING!

    Odpovědět

  • poradce OVBák

    22 dubna, 2008

    Co to plácáš za nesmysly, Karle??
    Já jsem od Plzákové (dnes LD Šafr). V době, kde se doporučooval některými ředitelstvími Helvag, jsme to MY vyhodnotili jako rizikovou investici a z našich poradců nedošlo k jedinému prodeji. Tak mluv za sebe, laskavě!Už je toho Helvagu opravdu dost. At si tedy klienti Helvagu žalují Žemličku a spol. a atuž dají ostatním poradcům z elitních struktur pokoj.

    Odpovědět

  • exOVB

    22 dubna, 2008

    Plky plky. Všechny školení Helvagu organizovala centrála OVB pan Smaha a školil to Rakušák v němčině s tlumočnicí. Dost lidí to má nahraný na diktafonech. A provize taky vyplácelo OVB a ne Žemlička. Doporučení žalovat Žemličku dokazuje odbornou úroveň OVBáků který nevědí která bije.

    Odpovědět

  • kolega

    22 dubna, 2008

    Potvrzujete tedy že Helvag bylo možno vyhodnotit jako rizikovou investici čímž bohužel dokazujete nekompetentnost a totální absenci odborné péče centrály OVB při uvádění produktu na trh.

    Odpovědět

  • Horst

    22 dubna, 2008

    dovolím si trochu něco připomenout, co se týče Helvagu. Při školení produktu zaznívalo, že Klefisch /nyní odsouzený zločinec/ byl jedním z nejlepších ředitelů OVB a proto nebylo třeba o Helvagu pochybovat. Myslím, že klienti Helvagu mají vysokou šanci na úspěch. Na rozdíl od předchozích sporů /pokud skutečně proběhly/ pozadí Helvagu znají a měli dost času si důkazy opatřit. Dále bude zřejmě mnoho bývalých poradců ochotně svědčit proti OVB. V neposlední řadě klientům Helvagu jde o všechno a dá se očekávat rozmáznutí Helvagu do posledních detailů nejen před soudem, ale i v médiích. A komu to prospěje? Počkáme si na výsledek a ať již dopadne tak či onak, určitě bude spousta lidí rozdýchávat smutná zjištění. Pokud klienti prohrajou, rozsudek poškodí všechny finanční poradce bez rozdílu, neboť česká investorská veřejnost bude vědět, že nikdo za nic neručí. Pokud vyhrajou, OVB asi skončí a pro zbývající část poradenských firem bude rozsudek jasnou výstrahou. Faktem však zůstává, že OVB už nemůže z tohoto sporu nikdy vyjít, alespoň jako morální, vítěz. Už nyní zaplatila za Helvag vysokou cenu za ztrátu prestiže a ta cena se bude dále zvyšovat. Je jasné, že OVB jde v případě helvagu, cestou vlastní zkázy. Je to nemorální, neetické a sprosté nejen k těm podvedeným, ale i k interním klientům-poradcům OVB.

    Odpovědět

  • tim

    22 dubna, 2008

    tak tak naprosto s tebou souhlasím!

    Odpovědět

  • neOVBák

    22 dubna, 2008

    Souhlasím s Karlem. A pokud dostávají poradci elitních struktur? stejně kvalitní podklady od OVB jako byly podklady k Helvagu, tak před OVBákem zamknout, pustit psa a klacek do ruky.
    Apropo, pane poradče OVB, řekněte nám, které struktury OVB jsou neelitní, abychom si na ně dali případně pozor. Děkuji.

    Odpovědět

  • poradce OVB

    22 dubna, 2008

    Elitní ředitelství jsou určitě tato:
    BD Pixa
    RD Horák
    BD Plzáková
    A pokud jsem v kontaktu s ostatními kolegy, ta určitě přímá struktura Petra Křena.

    Odpovědět

  • Karel

    22 dubna, 2008

    Nejelitnější z elit Petra Křena je Lukáš Štork!

    Odpovědět

  • poradce OVB

    22 dubna, 2008

    Štork nepatří do příme struktury Křena. Je pod Podolákem

    Odpovědět

  • major

    22 dubna, 2008

    takže neelitní Štork je pod chudákem elitním Podolákem. Škoda, že ta elita s tou neelitou ve své struktuře nic nedělá.

    Odpovědět

  • Jan Bartoš

    22 dubna, 2008

    Řekněte mi prosím, ať nejsem hnusný, kdo konkrétně ze struktury LD Horák je ten elitní? Prosím, alespoň 2 BL.
    s díky a pozdravem JB

    Odpovědět

  • poradce OVB

    22 dubna, 2008

    Myslím, že BL Jan Votruba je určitě elitním. Viděl jsem před rokem jeho školení a myslím, že je to odborník. Koneckonců,jestli ho někdo z diskutujících zná, tak ať se k němu vyjádří.

    Odpovědět

  • NeOVB

    23 dubna, 2008

    Děkuji pane poradče za snahu reagovat, už i to se cení. Jenom mi prosím odpovězte, co může elitní poradce-struktura udělat pro investora v případě, že se produkt, který prodal dostal do problémů a morální gigant OVB nechce o problému vůbec slyšet, natož něco řešit. Troufám si tvrdit, že nemůže nic, ano vůbec nic, protože elitní i neelitní struktura je závislá výlučně na centrále OVB, se kterou je smluvně svázána. Elitním v oboru /to platí ve všech oborech a v poradenství dvojnásob/ se stanu v okamžiku, kdy mám své vlastní vynikající jméno v daném segmentu, nebo firma pro kterou pracuji je považována za elitu v oboru. Vynikající jméno této firmy je pak zárukou za mou profesní kvalitu. V našem případě se obávám, že tomu však tak není. Pozitivní nebo negativní vnímání erudity, solidnosti a profesionality poradců zásadně ovlivňuje partner poradců. Ve Vašem případě OVB degraduje bez rozdílu všechny své interní klienty, tedy chcete-li,i tu tzv. elitní prodejní síť – strukturu. Tak se ptám, na základě čeho jsou uvedené struktury či jedinci považováni a označováni za elitu. když jsou profesně spojeni s něčím a někým, kdo se pohybuje na samém dně profesní morálky, profesionality a obyčejné lidské slušnosti. Alespoň v mých očích sebevětší odborník, pracující ve prospěch OVB, nemůže být elitní v širším slova smyslu. Jeho výjimečnost totiž končí u dveří centrály OVB, která má poslední a rozhodující slovo nejen k investorské veřejnosti, tak i k Vám. A tato situace vypovídá o poradcích OVB samotných, o jejich malosti a nedostatku sebevědomí. Pokud budu v oboru skutečně elitní, tak nebudu a ani nemohu spojovat své renomé s někým, koho si nemohu vážit, nebo kdo je v opovržení v tom či onom oboru.

    Odpovědět

  • Petr Jarolímek

    23 dubna, 2008

    kdo Vám dává právo posuzovat někoho koho vůbec neznáte?? Pokud jde o Honzu Votrubu (patří do RD Pavla Horáka), kterého znám velmi dobře, troufám si říct, že je to opravdu špičkový poradce.
    Jděte tedy do háje se svými rozumy!!
    Řada celebrit má své poradce z řad OVB. To myslíte, že třeba Felix Slováček je hlupák, který by si nechal radit od nějakého hovada??
    Vím, že pan Slováček je zrovna klient BL Honzy Votruby.

    Odpovědět

  • Demence

    23 dubna, 2008

    Ať žije diskrétnost!!!!!!!
    Asi není zas takový borec,když to vyžvaní Vám.

    Odpovědět

  • NeOVB

    23 dubna, 2008

    Pane Jarolímku, to že je někdo z vašeho pohledu špičkový poradce automaticky neznamená, že takto bude vnímám celou republikou. Každý můžeme mít o nárocích na titul špičkový poradce rozdílné představy, v tom se snad shodneme. Já osobně bych za TOP poradce OVB považoval toho, kdo splňuje nejen odborné nároky na osobu poradce, ale i nároky lidské, což třeba pan Votruba bohatě splňuje, já nevím. Špičkový poradce má svou vysokou cenu pro každou firmu a špičkového poradce si každá firma hýčká. Pak i jeho názory a postoje jsou pro firmu důležité a je třeba s nimi pečlivě pracovat. Zatím jsem však nezaznamenal, že by tito TOP poradci OVB jasně řekli: buď OVB napraví své renomé nebo sbohem. Takto to vypadá, že postoj OVB k Helvagu, byť mlčky, schvalují, což jejich morální kredit bohužel snižuje. A k vaší poznámce o F. Slováčkovi: mám za hovada považovat všechny poradce prodávající Helvag /řada dodnes v OVB působí, včetně velmi známých a zvučných jmen/ a mám za hlupáky považovat investory ? Možná ano, protože oni svou důvěru vložili v OVB a za svou důvěru sklidili ztrátu, životní trauma, přišli o přátele, někteří to odnesli zdravotně atp. Závěrem : pan Slováček Vám možná hezky poděkuje, když bude určitě rád za případný dotaz z rodiny, kdepak a jaké že to prachy uložil. A je velmi, ale velmi profesionální,když klienty pana Votruby znají další osoby ze struktur OVB /možná že celou klientskou síť zná každý OVBák/. Ta diskrétnost je příkladná, téměř jako u švýcarských bank. Jak vidno, nediskrétnost u OVB funguje nejen ve vnitřním prostředí, ale i navenek. Inu, OVB a špičkoví poradci v celé své kráse !

    Odpovědět

  • OVB

    23 dubna, 2008

    Jen tak na okraj. Osoba pana Slováčka se objevila přímo v OVB žurnálu, a poněvadž tento žurnál není diskrétního charakteru, jsou tyto plky totálně mimo mísu. K OVB Journalu se dá dostat na příč všemi strukturami OVB, takže například parta od Slezákovic ví, jaké celebrity mají Horákovci a naopak

  • NeOVB

    24 dubna, 2008

    Děkuji za vaši odpověď. Pokud to takto v OVB skutečně funguje, tak je to na podmět k úřadu pro ochranu osobních údajů. Pokud se nemýlím, investoři nedávají OVB potřebný souhlas se zveřejněním svých údajů.

  • Jan Bartoš

    25 dubna, 2008

    Vážený pane Jarolímku,
    nedá mi to nereagovat, když jste si takhle naběhl. Myslíte toho Honzu Votrubu, s náležitým entuziazmem vychvaloval kombinace KŽP + HÚ? Toho Honzu Votrubu, který pro své klienty má ten nejlepší produkt na trhu, IŽP od Credit Suisse? Omlouvám se, jestli si nepamatujete Credit Suisse, možná jste v té době ještě v OVB ani nedělal, v současné době je to AXA.
    Aha, tu už vlastně OVB nemá, že? Tak to bude mít jistě p. Votruba teď jiné nejlepší IŽP, zjistíte nám které?
    s pozdravem JB

    Odpovědět

  • Jan Bartoš

    25 dubna, 2008

    A Apropos, měl jsem za to, že p. Slováček je klientem p. Horákové, ale možná se pletu.

    Odpovědět

  • Jan Bartoš

    23 dubna, 2008

    Dobrý večer,
    pošlete mi prosím email.
    bartos_jan@centrum.cz

    Odpovědět

  • Pavel

    22 dubna, 2008

    Ale ,to by mě zajímalo co si představujete pod slovem ,,elitní struktura “ ? Elitní bouchači ? Elitní investiční poradci prodávající Profiinvest,Future atd. jako skvělou investici bez pojistných částek ? Elitní struktury ,kterým se tleská na FKT ? Elitní chytráci s heslem : kdo má BJ má pravdu ? A pokud si myslíte ,že jste ,,elitní“ vzdělaní,poctiví poradci co jsou pro klienty přínosem ,na co ještě v OVB čekáte ? Proč už nemáte svou firmu ,nebo nejste v jiné opravdu poradenské firmě ? To vám pověst OVB a jiné ,,neelitní struktury “ nevadí ?

    Odpovědět

  • Modrá elita:)

    23 května, 2008

    Jen pro vaši informaci: Všichni ti elitní, vzdělaní a poctiví poradci jsou u klienta. Pravděpodobně na rozdíl od vás, protože pokud má někdo čas na takto intenzivní, nesmyslnou a závistivou diskuzi, tak pravděpodobně nemá komu radit, ne?:))) Pověst OVB, kterou se pilně snaží poškodit pár závistivých a neúspěšných bývalých OVBáků je podle těch tisíců spokojených klientů v pořádku, nemyslíte? A nebo jim to jděte rovnou ukázat a poražte nás. U internetové diskuze to ovšem dáte těžko. Ale je to opravdu zábavné:))))

    Odpovědět

  • Luba

    22 dubna, 2008

    Co se tyce selskeho rozumu, tak je podle mne chyba na strane OVB. Podle clanku v tydeniku Euro nabizeli produkt spolecnosti, ktera nemela zadnou historii ani rating. Asi jen blazen by neco takoveho nebizel klientum. Co je ale pravda podle prava o tom nemam zdani 🙂

    Odpovědět

  • life-finance

    22 dubna, 2008

    Štork sem Štork tam… poskytněte unikátní foto tohoto prodejce, abych mohl chránit zájmy svých klientů a věděli na koho si mají dávat pozor.

    Odpovědět

  • Karel

    22 dubna, 2008

    Navrhuju „produktu“ HELVAG v soutěži „OVB Zlatá koruna“ udělit zvláštní cenu in memoriam.

    Odpovědět

  • OVB

    23 dubna, 2008

    Připojuji se k návrhu Karla. Přimlouvám se, aby zvláštní cenu vyhlásil bývalý činovník OVB Holding a současně představitel Helvagu herr Klefisch !

    Odpovědět

  • Ojebavame Vydridusime Bonzujeme

    7 července, 2009

    jo a taky cenu pro PIONEER jenze ty jedou dal a proti nim jsou HELVAG amateri

    Odpovědět

  • Ali

    22 dubna, 2008

    Dneska jsem měl schůzku s investičním poradcem z menší poradenské společnosti, která působí na Ostravsku.
    Zadání:
    Je mi 25 let, svobodný, příjem 30 000 Kč
    Za 5 let chci kupovat byt 1500 000 Kč
    Bokem chci hned dávat 5000 Kč/měsíčně
    Mám kvalitní úrazovku
    Výsledek:
    IŽP ING Investor B250
    Pojistná doba: 41 let
    Pojistné hlavní krytí: 5000 Kč
    Pojistná částka:30 000Kč
    Investovaná částka celkem:2 460 000 Kč Předpokládaná naspořená částka:14 488 271 Kč
    Husté co? 🙂

    Odpovědět

  • Anonym

    22 dubna, 2008

    Pošlete mě na mail o koho se jedná. Zajímalo by mě to. Díky
    info@life-finance.cz

    Odpovědět

  • Muhamad

    23 dubna, 2008

    Husté to je.A co to byla za firmička?Jen tak pro info.

    Odpovědět

  • dan

    23 dubna, 2008

    Nechte si to tlachaní na koledu!! Jste horší než parta bab po sedesátce. Každý podnikatel svým osudem strůjce, pokud někdo chce radit klientům a nazívá se poradce, tak ať radí dle svého svědomí a vědomí. Pokud někdo buší BJ a myslí, že je to tou správnou volbou, tak ať to dělá!(třeba na to dojede, třeba ne). V OVB je tak jako v každé společnosti někdo poradce jiný prodejce. A s Helvagem jste už trapní, lovit špínu!!

    Odpovědět

  • Karel Jarolím

    23 dubna, 2008

    Pro zajímavost doporučuji jeden článek z iDnesu z léta 2005:
    Prokuristka české centrály OVB Vladimíra Martincová již připustila, že peníze jsou s největší pravděpodobností definitivně ztraceny. „OVB nemůže a nebude přebírat odpovědnost za trestné činy spáchané třetími osobami na území jiných států, a to ani morální,“ říká Martincová. Náhrada škody tedy podle ní není na místě.
    V profesní asociaci AFIZ, která sdružuje větší sítě finančních poradců a zprostředkovatelů, však převládl jiný názor. „Není možné se zříci morální odpovědnosti za doporučení produktu klientovi tak, jako by si klient příslušný produkt koupil zcela bez účasti zprostředkovatele či poradce,“ uvedl sekretář AFIZ Martin Gardavský v písemném usnesení asociace.
    Jestliže se OVB odpovědnosti zříká, popírá tím podle Gardavského smysl práce finančních poradců a škodí pověsti celého oboru. Názor na to, jak by „morální odpovědnost“ měla vypadat, se v asociaci liší. Někteří členové ji podle Gardavského vnímají tak, že by se škody měly klientům vynahradit.
    To si myslí i náměstek ministra financí Tomáš Prouza, jehož úřadu působí švýcarská blamáž vážné starosti. „Hraje se o důvěryhodnost celého finančního poradenství,“ prohlašuje Prouza. OVB svým postojem podle něho nyní buď zachrání image celého odvětví, nebo naopak vydá signál, že jediným zájmem finančního poradce je rychle prodat cokoliv bez zájmu o klienta.

    Odpovědět

  • mhmo

    23 dubna, 2008

    Já pro změnu doporučuji pro pobavení některé články v novém OVB Journalu…
    Jedna z perel:
    „Zákazníci se k nám s důvěrou
    vracejí, což potvrzuje kvalitu
    našeho poradenství. Být součástí
    OVB není jen výzvou, ale i šancí.
    Dokážeme poskytovat finanční
    poradenství na vysoké úrovni
    a máme bohaté zkušenosti. Lehké
    situace klientů umí řešit každý,
    těžké jen OVB Allfinanz,“ zdůrazňuje
    předseda představenstva
    Pavel Uzel.
    Zajímalo by mne, kolik spokojených klientů Helvagu se k OVB vrátilo jinak než formou žaloby a kdy tedy OVB vyřeší ty „těžké“ situace svých klientů…
    Mimochodem je tam pěkná fotka, na které Štork přebírá na plese OVB ocenění za nejlepšího prodejce firmy… oni si z lidí dělají veřejně srandu a ještě to dají na web… neuvěřitelné…

    Odpovědět

  • OVBák

    23 dubna, 2008

    Neříkám, že přístup Šorka schvaluji, ale je to nejlepší prodejce OVB v Evropě. Když ho kritizují tedy „opadlíci“ od OVB, kteří se sami horko těžko motali na 150 bj měsíčně, je to víc než úsměvné. Také jsem se doslechl od kolegů, kteří jsou už u firmy dlouho, že ani zrovna Jan Majer neoplýval nějakými extra výkony. Tak raději o financích jen píše, než aby v terénu prodával finanční plány. :-))(Jak to zpívají No name? Čím to je, že kritik nenapíše pieseň)

    Odpovědět

  • Pavel

    24 dubna, 2008

    Štorka nikdo nekritizuje ,on je pouze ukázkový podvodník skrývající se za finanční poradenství a pokud ho OVB dává za vzor svým ,,poradcům“ tak z nich také nic jiného nebude.

    Odpovědět

  • přihlížející

    24 dubna, 2008

    Štork není podvodník, on nikdy netvrdil, že je finanční poradce, ale pouze dealerem externí distribuční sítě finančních produktů, čímž OVB je. Každá finanční instituce, která spolupracuje s OVB, nepohlíží na OVB jinak než jen jako externího prodejce. Např. ČP je úplně jedno jak dealer OVB nastaví skvostný Profi Invest, hlavně ať je co nejvyšší měsíční platba – nebo raději rovnou roční kvůli snížení storno kvóty. U Štorka se mi líbí, že je přímočarý. Když IŽP neprodá on, tak ho prodá stejně někdo od konkurence, takže jde jen o boj o klienta a Lukáš v tom umí chodit. Vy tlachálci, máte se co učit.

    Odpovědět

  • Pavel

    24 dubna, 2008

    Štork je podvodník ,protože klientům tvrdí ,že je fin.poradce a samozřejmě se od něj učíme – jak to nedělat ! A protože se říká ,,boží mlýny melou pomalu“ já doufám ,že přidají na rychlosti.

    Odpovědět

  • mhmo

    24 dubna, 2008

    Vy jste typickej OVBák… když už jsme u té horkotěžké hranice odpadlíků, kterou jste nazančil na 150 BJ měsíčně… Tak se podívejme na březnový ranklist poradců OVB. Vezměme v úvahu kategorie R1, R2, R3.
    Poradců R1 je dle ranglistu 611. Nad 150 BJ má jen 98 z nich.
    Poradců R2 je dle ranglistu 1049. Nad 150 BJ má jen 206 z nich.
    Poradců R3 je dle ranglistu 420. Nad 150 BJ má jen 186 z nich.
    To znamená, že je v OVB 2040 poradců, z nichž se dle Vašich slov více než 75% se motá ne kolem 150 BJ ale pod touto hranicí. Pro ty, kteří neví co znamená 150 BJ vyjádřeno výdělkem je cca 10 tis. Kč měsíčně. Tak v takové firmě bych opravdu chtěl pracovat. Zaplatíte sociálku, zdravotní a telefon a zbyde Vám sotva na jídlo.
    Takže to jen trocha reality…. zkuste si někdy rangliste přečíst celé a ne jen tři největší bouchače v každé kategorii. Třeba Vám potom docvakne víc věcí…. a možná si přeberete i to, že kdyby p. Majer měl těch 150 BJ, (místo jedna paní povídala se raději podívejte do starých rangliste, které máte v systému, jedna paní povídala není příliš ideální způsob zjišťování informací) tak pořád bude mezi 25% nejlepších poradců ve firmě…

    Odpovědět

  • bývalý OVB

    24 dubna, 2008

    To šla tedy produkce u OVB za ten rok hodně dolů:-):-). Když jsem pracoval u OVB (2004-2006), tak jsem měl v průměru 247 bj měsíčně. Tak to nebylo asi zas tak špatné-:). Otázkou zůstává, jestli všichni ti pod 150 bj se práci opravdu věnují. To vypadá spíš na matky s dětmi, které si tu a tam přivydělávají jako jsem to dělal já.
    Udivuje mě, jak jste se dostal na Rangliste (asi nejste z OVB)??

    Odpovědět

  • bývalá poradkyně OVB

    24 dubna, 2008

    Mému vedoucímu bylo 200 bj měsíčně na vedlejšák také málo,tak jsem přešla k ING a nikdo mě neotravuje se stupidními bezbřehými konzultacemi.
    Mohu jedině doporučit. Provize za všechny produkty jsou téměř dvojnásobné než u OVB a nemusíte přitom sekat investička, abyste přežili.

    Odpovědět

  • Radim K.

    24 dubna, 2008

    Muzete mi napsat e-mail, docela bych se o toto rad zajimal. Chtel bych se zeptat, jak takova prace probiha.
    ownage46@centrum.cz

    Odpovědět

  • David

    31 října, 2008

    Tímto krokem se z Vás stala prodejkyně produktů ING místo toho abyste se učila a byla poradkyně, smutné rozhodnutí. Každopádně nevidím nikde výhodu krom toho, že můžete pracovat méně za více. 🙂

    Odpovědět

  • NeOVB

    24 dubna, 2008

    Mohu Vás ujistit, že neexistuje spokojený klient Helvagu a skutečně se k OVB vrací, ovšem formou žaloby.
    OVB zatím řeší těžkou situaci svých klientů vskutku svérázně :
    – neodpovídá investorům na žádné písemné dotazy.
    – v r. 2007 na právníka,zastupujícího občanské sdružení a poškozené investory podala OVB stížnost k advokátní komoře
    – v r. 2007 na právníka, zastupujícího občanské sdružení a poškozené investory podala OVB žalobu na ochranu dobrého jména a chtěla po něm jeden milion korun
    – v r. 2007 na právníka, zastupujícího občanské sdružení a poškozené investory chtěla OVB podat nebo podala trestní oznámení – viz prohlášení mediálního zástupce Donatha
    To jsou prosím příklady profesionálního řešení těžké situace klientů v podání OVB z r. 2007.

    Odpovědět

  • jasna_mysel

    25 května, 2008

    Ja som zo slovenska, ale s OVB mame tiez problemy. Skor sa zbavite piatich jehovistov ako jednej zapalenej R1-tky v saku zo stuzkovej. Vyhodite ho dverami, vrati sa oknom.
    Ale k veci. Ze oni nenesu ziadne riziko a je to chyba ludi??!? A kde je to OVB, ktore sa buchalo do hrude a tvrdilo, ze ich poradca ani nemoze zle poradit, pretoze oni maju len KVALITNE produkty. TRalala, vyskocila-zasrala vidite to teraz o com je ta banda vymyvacov mozgov.

    Odpovědět

  • marcelin37

    20 prosince, 2008

    kedže mám osobnu aj profesnu skusenost s OVB musim povedat že som tam zažil pekny humus a nech pride mi nejaky poradca OVB do domu tak mu spravim olimpijske hry pohnam ho s bakulou z dvora

    Odpovědět

  • wandas

    29 srpna, 2010

    Neni tajemstvim,ze helvag prodavala krome OVB take CSOB.Opravdu by mne zajimalo jak byla zduvodnena tato neuspesna investicni akce v takove vybrane spolecnosti jako CSOB byla..a dale-jestli se CSOB chovala k osizenym klientum a zneuzitym bank.urednikum stejne jako OVB ke svym klientum a spolupracovnikum.Nechci verit tomu,ze by se v CR klient nedomohl svych zasantrocenych penez ani v bance CSOB,ani v OVB pouze na zaklade tak nekvalifikovanych,jake s hruzou ctu v diskuzi o helvagu.To snad nemuze 21 let po sametove revoluci beztrestne projit a pokud ano,tak je na case,aby takova sametova revoluce v budoucnu uz nebyla tak sametova.

    Odpovědět

  • OjebavameVydridusimeBonzujeme

    14 ledna, 2011

    nejen Helvag, ale take investice do PIONEER dopadla katastrofalne pro klienty, a ovb je stale arogantni a drze

    Odpovědět

  • Michal

    25 února, 2011

    Vim,ze nejen OVB nabizela podilove listy Pioneer Investment. Je bezpredmetne obvinovat zprostredkovatele. Navic, timto se filtruji dobri a spatni financni konzultanti. Jako,kdyz vidim, ze Pineer ma za poslednich 5 – 10 let vynosy 0,02%,tak je jasne, ze nebudu klientovi radit, ze ma koupit tyto podilove listy…

    Odpovědět

  • Vuk Drazkovic

    25 února, 2011

    Slysel jsem,, ze Partners investicni spolecnost je vlastne take Pioneer. Je to pravda, jak to muze fungovat? Dekuji za odpoved.

    Odpovědět

  • Radek

    26 února, 2011

    Neřekl bych…
    http://www.investujeme.cz/clanky/partners-zalozili-investicni-spolecnost/

    Odpovědět