CZK/€ 25.305 -0,06%

CZK/$ 23.413 +0,02%

CZK/£ 29.594 +0,24%

CZK/CHF 25.911 +0,38%

Text: Martin Bouček

12. 03. 2007

47 komentářů

Editorial ze dne 9.3.2007

 


 

Zeptal jsem se dnes odpoledne pod vlivem odpovědi v rámci jedné diskuse (od pana Michálka z OVB) sám sebe, kdy jsem naposledy smazal celé vlákno. Bylo to tehdy, když anonym Daniel Ocean opravdu překročil hranici a jeho oponent též. Pak už nic. Jen sem tam nějaká ta oprava nebo moje vlastní zklidňující reakce – bez účinku.

Důvody jsem si pro sebe odhalil dva: moje kapacity nejsou nevyčerpatelné, nejsem s to kontrolovat diskuse 12 hodin denně a zároveň publikovat články přispěvovatelů a dělat všechny související práce jako správce webu, a druhý důvod je technický (nic není na světě bez problémů), neboť krátce po mém zásahu v „případu Dannyho Oceana“ jsme zavedli spojovací linky se šipkami mezi souvisejícími příspěvky, a zároveň zmizela možnost smazat celé vlákno vymazáním původního příspěvku.

V době, kdy píšu tento editorial, se pracuje na opravě a znovu umožnění této funkcionality. Mám tedy vzkaz pro účastníky několika posledních hádek (pánové V., L., N. a M., ale i jiné účastníky), že tyto hádky smažu okamžitě, jakmile se funkce obnoví. Jejich vzájemné invektivy na tento web nepatří. Chápu velmi dobře, že reakce oponenta může zvednout hladinu emocí do nedozírných výšek, ale sem to prostě nepatří.

V souvislosti s výmazem doličných diskusí se rovnou omlouvám všem rozumným čtenářům, kteří se připletli s umírňujícími příspěvky do těchto minulých diskusí. Vždy jsem se s jejich postojem shodoval a je mi líto času, který jsme všichni, co jsme hádky četli, ztratili.

Ještě se vrátím k anonymovi Danielu Oceanovi. Ve skutečnosti mu tímto chci poděkovat za pomoc, protože jsme pokračovali v emailové korespondenci a ukázalo se, že to vůbec není pouhý bezohledný útočník, ale naopak inteligentní člověk (třebas občas s radikálními postoji). Anonymy jsme zde nikdy netolerovali. Ale zavádím tímto do doby, než se mi podaří vytvořit registrovanou diskusi (zaznamenal jsem první útoky spamovacího robota), že čtenáři, kteří chtějí slušně přispět do diskuse, ale mají čestný důvod vystupovat pod nickem, mi napíší email, a já jejich příspěvky nebudu automaticky mazat. (Zdravím tímto pana Michala.)

REKLAMA

Editorial chápu ze zkušenosti s tištěnými médii jako slovo šéfredaktora nebo editora daného vydání tiskoviny. Tady jsme si zvykli chápat tento drobný útvar jako prostor pro odlehčené vyjádření komunity čtenářů a přispěvovatelů investujeme.cz. Jestliže se zde objeví něco provokativního v dobrém, co vyvolá diskusi, je to myslím v pořádku. Vyhrazuji sem ale právo pro každého, kdo je podobného tvaru (v podstatě úvahy) schopen, na určitou míru volnosti. Smyslem editorialu je spíše setkání než poučení, jako v hlavních článcích. Proto obsahovou kritiku pod editorialem pro příště netoleruji, polemiku z obsaženými myšlenkami ano.

Přeji pěkný víkend.

PS: Dovětek psaný dnes téměř ve 23 hodin. Při opravě mazání se nějakým způsobem stalo, že mi nefunguje vkládání příspěvků do diskuse z mého počítače, takže zřejmě o víkendu nebudu s to odpovídat jinak, než emailem. Omlouvám se.

PPS: V rámci emailové komunikace jsem byl požádán, abych ze svého editorialu konkrétní jména vymazal, protože text vyzní tak, že právě v pátek jmenovaní lidé, przní diskuse na investujeme.cz. To jsem ale neměl v úmyslu. Ne všechny příspěvky těchto pánů znamenají přece hádku. Chci jen odstranit vlastní hádky (někdy to jsou celá vlákna), ne dotazy a odpovědi a názory s webem související a obohacující. Vlivem emoce jsem se nepřesně vyjádřil. Takže daná závorka je změněna.

Loading

Vstoupit do diskuze 47 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz



Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář: Martin Bouček Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

 
 
 

 
  • Anonym

    12 března, 2007

    To je stále dokola. Co kdybyste diskuse vyřešil v rámci svých kompetencí a čtenářům pro příště nabídl něco z jiného soudku? Témat je kolem dost, jen se rozhlédněte po světě, pane šéfredaktore.

    Odpovědět

  • Martin Bouček

    12 března, 2007

    Dobrý den, proč se nepodepíšete nebo nepoužijete nick s doprovodným emailem na redakce@investujeme_cz? To je škoda. 🙁

    Odpovědět

  • Jirka

    12 března, 2007

    Dobrý den,
    tak jsem přemýšlel co bych Vám chtěl zdělit a došel jsem ke dvoum věcem.
    add1) Protože se diskuze zvrhly na příšernou úroveň tak jsem je přestal číst. Což je škoda, občas tam byly i zajímavé doplňující informace.
    add2) Co takle změnit diskuzi veřejnou na takový OFF-line rozhovor. Diskutující napíše příspěvek, ten se odešle autorovi článku (nebo editorialovi) a ten rozhodne jestli se má zobrazit případně na něj odpoví.
    Jinak bych chtěl panu Lenerovi říct že jeho minulý Editorial se mě osobně moc líbil. Byl asi jeden z nejlepších za poslední dobu.
    Hezký den

    Odpovědět

  • Martin Bouček

    12 března, 2007

    Dobrý den, Jirko. Děkuji za reakci, protože mně se ten minulý editorial také moc líbil, proto jsem ho zveřejnil.

    Jinak s tím off-line rozhovorem je velmi zajímavá – dosud nezaznělá – inspirace. Díky.

    Odpovědět

  • Miroslav Piták

    12 března, 2007

    Velice zajímavá myšlenka, otázkou je, jestli bude v lidských silách tímto způsobem diskuzi moderovat. Něco podobného praktikují na finančníku pouze pro nově registrované.
    Jestli to nebude technicky velký problém, navrhoval bych pro možnost přispívat v diskuzích povinnou registraci. Zmizely by spamy, které se začaly ve větším měřítku objevovat.

    Odpovědět

  • Vladimír Kutálek

    12 března, 2007

    Stále tu více a více zaznívá možnost povinné registrace… Sice jsem proti, ale pokud ano, zaveďte nějakou formu, která bude co nejsnadnější nejrychlejší. Např. Aby člověk zadal jen nick a email (možná uvažovat klasický trik s obrázkem a opisovat text jako ochrana proti robotům). Na email by mu pak došlo vygenerované heslo, které si může změnit, všechny ostatní údaje volitelné, možnost potlačit zobrazování emailu.

    Odpovědět

  • I. Balon

    12 března, 2007

    Divné, na jedné straně jsou tady rozsáhlé diskuse na téma samoregulace nebo podmíněné regulace trhu poradců nebo zprostředkovatelů vůči klientům, na druhé straně je zde „cenzura“ diskusních příspěvků (kvalitních nebo „nekvalitních“ – kdo to posuzuje?) jednotlivých poradců. Kolegové, co se zaplétají do hádek, by si to, na základě zpětné vazby, měli uvědomit, a do budoucna se podobných excesům vyvarovat. Jsem osobně proti cenzuře. Buď účastníci tohoto serveru vyřadí anonymy a nevhodně diskutující sami, nebo budou s nimi „bojovat“.

    Odpovědět

  • Martin Bouček

    12 března, 2007

    Pane Balone, jsem jako šéfredaktor zodpovědný za veřejný obsah webu. Mně se hádky bez naslouhání oponentovi zde nelíbí a nebudu je tolerovat, stejně jako anonymy nebo tzv. „podepsané anonymy“, jak říkáme, jak jistě víte, těm, co sice použijí nějaké realně vypadající jméno, ale svou neurvalostí na sebe prozrazují, že je falešné. Protože když se někdo chová nevhodně, může se mu to jednou nevyplatit. Po měsíci a pár dnech nevěřím v případě webu (obecně) na samoregulaci. Jako cenzor jsem zásadně PRO cenzuru – osobní invektivy zde prostě již nestrpím. Přeji hezký den.

    Odpovědět

  • Slavomír Kožúšek

    12 března, 2007

    Pokud se někteří poradci chovají, jako malé děťi samoregulace nepomůže. Spamovací roboty taky neodradí domluva 🙂 SK

    Odpovědět

  • Richard Novotný

    13 března, 2007

    Mám jiný dotaz pánové poradci. Jaký předmět podnikání máte uveden na ŽL? (pokud pracujete např. u ovb, fct, ztp, tc, prostě ti nezávislé 🙂 Díky..

    Odpovědět

  • Jan Lener

    13 března, 2007

    Proč dáváte do jednoho pytle tyhle firmy?

    Odpovědět

  • Richard Novotný

    13 března, 2007

    Ani nevím. Prostě to jsou jediné firmy, které nejspíš znám a za to se omlouvám, ale nepohybuju se v tomto oboru..Čekal jsem jinou odpověď, než zase boj proti konkurenci!

    Odpovědět

  • Michal

    13 března, 2007

    „činnost podnikatelských, finančních, organizačních a ekonomických poradců“
    (zbytek odpovědi jsem cenzoroval jako osobní útok na pana Lenera. M.Bouček)

    Odpovědět

  • Jan Lener

    13 března, 2007

    (zde byla ta cenzorovaná poznámka zopakována. M. Bouček) To je přesně, dle mého názoru, ten zbytečný a drzý příspěvek, který sem nepatří a který totálně shazuje takovéto diskuze. Velmi vážně zvažuji bojkot místních diskuzí. Kvalita diskuzí neklesla kvůli hádkám, ale kvůli odchodu většiny lidí, kteří zde diskuze dříve zajímavé příspěvky tvořili. Majer, Hanzl, Kožúšek, Borkovec, PMČ, Šafránek, a několik pánů z OVB (Angel, a další samozřejmě). I má účast už je nyní řidší…

    Odpovědět

  • Jan Lener

    13 března, 2007

    pardon, slovo „diskuze“ do jedné z vět nepatří :-).

    Odpovědět

  • Martin Bouček

    13 března, 2007

    Pane Lenere, pan Michal to určitě nemyslel zle, neboť připojil smilíka. Nicméně to osobní invektiva byla, tak jsem příspěvek redakčně upravil. Rozhodl jsem se v tomto případě nemazat celé vlákno.

    Odpovědět

  • Michal Ott

    13 března, 2007

    S tím mazáním jste mě nepotěšil, pane Boučku, ale stalo se.
    Ale rozhodně jsem to nemyslel nijak zle.
    Prostě mě trošku rozladilo, že tak vyjel na pana Novotného, přitom kvůli takové prkotině. Alespoň já to tak viděl, možná to Honza nemyslel tak, jak mi to vyznělo..
    Přitom to o tom poštěkávání nebylo myšleno nijak pejorativně, jako nějaká osobní invektiva – prostě takové porýpnutí. Ale budiž, stalo se.

    Odpovědět

  • Jan Lener

    14 března, 2007

    Nevyjel :-), zeptal jsem se. Jak si tedy mají klienti myslet, že jsem úžasní poradci když štěkáme a koušeme Michale? 🙂 Spíš si řeknou, že jsme vtipní až směšní. Ale pokud se hádáme, kdo dělá 1000000 měsíčně a kdo 30000000 obratu, pak spíše vnímají, že sice jsme jak malí kluci (což jsme – jo a nezapomeňte někdo tuto větu použít proti mně), ale firmy nám docela šlapou. Tento příspěvek je psán s úsměvem. Dejte k němu sluníčko a sluneční zář, jako při rozbřesku.

    Odpovědět

  • Martin Bouček

    14 března, 2007

    Já Vám to tam klidně zase dopíšu, ale nechci to tam. Co mám dělat? Nedovedete si představit (a možná že i ano – to nemůžu vědět), do jaké situace jsem se dostal. Příspěvky jsou někdy tak ostré, že opravdu slušné lidi rozladí. Jsem přecitlivělý už i na takové poznámky, které nejsou myšleny zle, ale DAJÍ se vyložit jako osobní útok.

    Taky jsem si Vás spletl s Michalem, s kterým jsem v emailové korespondenci. Doufal jsem, že se autor přispěvku v případě protestu ozve emailem. Jediné řešení dané situace dnes vidím v zavedení nějaké přátelské formy registrace do diskuse. Na tom se snažím pracovat…

    Odpovědět

  • Anonym

    14 března, 2007

    Pánové, tohle je parodie na diskuse odborníků:-) Monty Python, besídka divadla Sklep. Nepodepíšu se, ať může moji invektivu pan Bouček může smazat:-)))

  • Martin Bouček

    14 března, 2007

    Ale ne, vždyť je to pravda 😉 Proč bych to mazal? Ano, protože anonym si nic jiného nezašlouží… Uff. Dokážu se zasmát sám sobě, ne že ne. Jen jsem jaksi z toho napětí v některých diskusích unavený, což jistě chápe i anonym, ne?

    Monty Python i Sklep mám hodně rád. Takže tím přirovnáním jste mi udělal/a radost, takže to nesmažu, což jistě chápe i každý podepsaný. :-)))

  • Michal Ott

    14 března, 2007

    Já chápu, že je někdy těžké rozeznat neškodné rýpnutí od osobního útoku, chce to víc citu, myslím si.
    Jinak jsem (a od začátku jsem byl) pro zavedení registrace v nějaké – jak říkáte – přátelské formě.
    Předpokládám, že i laik, který sem přijde, si tu minutu na registraci najde – pokud se opravdu na něco chce zeptat.

  • Jan Lener

    14 března, 2007

    Vím, že to nemyslel zle.

    Odpovědět

  • MD

    14 března, 2007

    Pan Lener má pravdu. Vzpomínám na diskuse z doby kolem vánoc, byla to lidská rozprava skutečné komunity o práci i o životě. Byla radost sledovat, jak poradci z konkurenčních firem hledají a hlavně nacházejí společnou řeč. Poradci zde zviditelňovali své silné stránky, přiznávali své slabosti, otevírali témata, o nichž se nemluvilo. Cosi se stalo, nevím co, ale je to pryč. Dře to, chybí zde humor, který zde fungoval jako svěží lubrikant.

    Odpovědět

  • Pavel Hanzl

    14 března, 2007

    Všem pozůstalým diskutérům se s hlubokým zármutkem sděluje, že ikonu tohoto webu neživí publikování, ale poradenství (fuj, zprostředkování). Protože i nadále lpí na touze požívati statutu TOP poradce (zde nikoliv v souvislosti s jistou firmou TC z Prahy), musí se nyní věnovat výlučně klientům. Pan Hanzl se vrátí… a s ním se vrátí příležitost zabojovati slušně a urputně. PS: nebude to brzy.

    Odpovědět

  • Jan Lener

    13 března, 2007

    Pokud má poznámka působila útočně, tak se omlouvám. Konkurenční boj je dle mého názoru pozitivní jev pro klienta i poradce, je to něco, za co máme být vděční (kartel je špatný), vzájemné hašteření mezi poradci je naprosto pochopitelné a klienta nemusí znepokojovat. Naopak.
    Nejde provozovat server pro poradce i pro veřejnost zároveň. Nebo budeme snad radši, když se tady budou poradci plácat po ramenech? „No Petře, Ty jsi udělal tak dobré řešení, KŽP na 5 let jako příprava na bydlení, tak se to má dělat. I my v naší firmě se to musíme takhle dobře naučit! Škoda, že nejsem Tvůj klient.“ Jen aby to dobře vypadalo? Tento příspěvek je zejména na pana Boučka…
    A ještě jedna věc. Úspěšní podnikatelé jsou většinou cholerici…to je realita.
    Jinak ŽL raději dva, činnost ekonomických…poradců a obchod, zprostředkování…

    Odpovědět

  • Martin Bouček

    13 března, 2007

    Snažím se redigovat web pro poradce, ale to už jsem zde říkal mnohokrát. Je v tomto punktu jedinečný.

    Ovšem možná ani to haštěření bych tu nerad viděl – pokud si někdo (a cholerik určitě ne!) nedá pozor, osobního útoku se dříve či později v průběhu diskuse dopustí. Stojím zde o střet názorů, ne lidí, kteří je zastávají. Chci se tímto zeptat účastníků diskusí: Je tento můj postoj nepochopitelný, případně nepřijatelný?

    Odpovědět

  • Richard Novotný

    14 března, 2007

    Ježiši. Tady to vře a je to kvůli mně 🙁 Jsem ale rád, že se mi dostálo odpovědi už ve druhém příspěvku. Děkuji

    Odpovědět

  • Martin Bouček

    14 března, 2007

    To tak neberte :-))) šéfedaktor (tedy já) je poněkud přetížen a vynervován, tak neví kudy kam. ROZHODNĚ ZA TO NEMŮŽETE VY!!!

    K odpovědi na otázku: já osobně, jakožto poradce, se kloním k odpovědi pana Lenera, tj. raději oba dva ŽL, jak je najdete podle kolegova náznaku (činnost ekonomických…poradců a obchod, zprostředkování…) v seznamu živností volných na živnostenském odboru místního úřadu. Přeji hezký večer a zachovejte nám přízeň 😉

    Odpovědět

  • Jiří Novák

    14 března, 2007

    Kvůli Vám to určitě není, ale ve třetí větě máte pravdu. O tom to přesně je! Místo aby Vám pan Lener hned odpověděl na položenou otázku, tak se chytl výčtu zkratek společností v závorce. Dotčeně se zeptal, proč je házíte do jednoho pytle. Takovýto způsob odpovědi/neodpovědi/protiotázky pak působil jako katalyzátor, resp. rozbuška k podrážděným reakcím od jiných a už to jede? A to je přesně ten způsob komunikace, který tady tolik snižuje úroveň diskuzí. A co je nejsmutnější je to, že jako viník nehezké diskuze v tomto případě vyšel pan Michal. Já to však tak jednoznačně nevidím? Nicméně, nic to nemění na tom, že s osobními útoky nesouhlasím.

    Odpověď na otázku: ?činnost podnikatelských, finančních, organizačních a ekonomických poradců?

    Odpovědět

  • Jan Valachovič

    14 března, 2007

    Nechci vám nabourávat představy, ale je to především o tom v čemže spočívá daná činost. Pokud pracujete za provize, musíte mít žl na zprostředkování (to že státní úřady fakticky trpí i jiné druhy je jiný problém) pokud se zabýváte poradenstvím (tj. klient Vám platí) potřebujete činnost podnikatelských, finančních, organizačních a ekonomických poradců? Čili můžete mít i poradenství, ale musíte mít zprostředkování.
    Nemá to nic společného s tím kdo všechno se označuje jako poradce (i já:-) dle intencí firmy – správně ale zprostředkovatel).

    Odpovědět

  • Richard Novotný

    14 března, 2007

    A k čemu jsou dal ŽL dobré? Přeci je to další tisícovka navíc ne? 🙂 V tom případě, jak říkáte využívá předmětu: činnost podnikatelských, finančních, organizačních a ekonomických poradců, strašně málo poradců ne? Vždyť většina FP pracuje provizně ne? Tak tedy jaký je přesný název toho zprostředkování?

    Odpovědět

  • Jan Valachovič

    14 března, 2007

    No on to moudrý zákonodárce vůbec moc neřeší a nepořešil. Zprostředkování obchodu a služeb, ale již jsem viděl i nějaké krajové niance (a vypustil je z hlavy). A jak jsem již poznamenal dost lidí má ten žl trochu na něco jiného, než by bylo třeba, jen to nikdo neřeší.

    Odpovědět

  • Richard Novotný

    14 března, 2007

    Takže Vy jako FP, kteří jsou placeni provizně byste měli mít co za ŽL?

    Odpovědět

  • Jan Lener

    15 března, 2007

    Zeptal jsem se, protože mě zajímá, proč veřejnost hází firmy z různým zaměřením do stejného pytle. To nesmím?

    Odpovědět

  • Jan Lener

    15 března, 2007

    Upsss „S“ různým 🙂

    Odpovědět

  • Milo

    15 března, 2007

    Dobrý večer, pane Lenere!
    A myslíte si, že ta veřejnost ví, že ty firmy mají různé zaměření? Nefunguje to v praxi (u klienta) tak, že kdo dřív přijde, ten dřív mele?

    MH

    Odpovědět

  • Jan Lener

    16 března, 2007

    Veřejnost neví nic. Bohužel. Já tvrdím, že před dobrým poradcem může mlít kdo chce, ale po něm už nemele nikdo. Jen opět on…Vlastně je úplně jedno kolik super smluv dnes kdo seká. Klienti stejně čekají na kvalitu. 🙂 Jen za to čekání občas tvrdě zaplatí.

    Odpovědět

  • Pavel Zachrdla

    16 března, 2007

    No já bych tak optimistický nebyl. Domnívám se, že většina národa i po té, co s Vámi jednou povečeří v kvalitní restauraci bude i nadále preferovat rychlé občerstvení, číst bulvár a sledovat televizní seriály. Kvalitu dokáže ocenit jen menšina populace (okraje Gausovy křivky). Je na čase to konečně vzít na vědomí. Snaha poskytovat kvalitní poradenství všem, i těm co o ně nestojí a nedokáží je náležitě ocenit, naší službě škodí a její hodnotu značně devalvuje.
    Je sice pravdou, že finanční gramotnost národa se postupně zlepšuje, ale zvyšuje se i kvalita kvalitního poradenství. Takže „novákům“ bude naše služba i do budoucna připadat hodně vzdálená a z jejich pohledu i zbytečná. Přemýšlivých a zodpovědných lidí bude vždy jen menšina.

    Odpovědět

  • Jan Traxler

    14 března, 2007

    Někde na tomto webu psal Petr Šafránek článek přesně o tom, jaké ŽL a jaká jiná oprávnění pro danou činnost potřebujete. Zkuste tento článek někde dohledat. Tam najdete asi nejucelenější odpovědi.

    Hezký večer 🙂

    Odpovědět

  • Richard Novotný

    14 března, 2007

    Doufám, že to najdu. Kdyžtak mi to sem taky hoďte..

    Odpovědět

  • Jan Bartoš

    15 března, 2007

    Co zkusit použít fci „hledat“ klíčová slova „Petr Šafránek“?:-)

    Odpovědět

  • Anonym

    15 března, 2007

    http://www.investujeme.cz/?object=toptema&sid=91

    Odpovědět

  • Jan Traxler

    14 března, 2007

    Upřímně Martine, myslím si, že to není dobrý nápad… redakčně upravovat příspěvky či mazat vlákna. Když už to tu jednou je, tak bych to nemazal. Na jiném místě na webu je pak spousta narážek na určité diskuze, které Vy ale smažete. To byste pak musel mazat i tyhle příspěvky a editorialy s narážkami na Vámi smazané diskuze atd. atd. Nakonec by tu z diskuzí zbyla desetina příspěvků. Tudy cesta určitě nevede.

    Nehledě na to, že sám říkáte, že nestíháte všechno editovat a kontrolovat. Tak proč si ještě přidělávat práci, která nic neřeší, jen odradí další lidi z tohoto webu?

    K debatám na webu patří i osobní pošťuchování, na tom není nic špatného. A když už nějaká debata povede k zákopové válce, pak jednoduše musí kolegové aktéry války napomenout např. slovy „Pánové, více vyřešte mailem!!!“

    Podobně to vidím s registrací. Jako zajímavé řešení proti spam robotům se mi zdá opisování kódu před vložením příspěvku. Někdo to tu již navrhoval.

    Čím víc budete Martine do diskuzí zasahovat – registrací, úpravami, mazáním… – tím méně lidí zde bude mít zájem se diskuzí účastnit.
    To, že zde nyní nejsou příspěvky některých schopných kolegů, to je pouze dočasná záležitost. Jakmile se zde bude diskutovat nad zajímavými tématy, oni se zase objeví.

    Myslím, že podobný názor zde sdílí většina lidí. Přemýšlejte o tom.

    Hezký večer 😉

    Odpovědět

  • Jan Traxler

    14 března, 2007

    Nehledě na to, že když se teď dívám na diskuzi níže, po smazání kratičné věty nyní vypadá Michal jako někdo, kdo tady na webu uráží ostatní. Přitom to tak není.

    Připadá mi to podobné jako se státní politikou. Každý i dobře myšlený zásah bývá zpravidla v konečné fázi kontraproduktivní – z dlouhodobého hlediska narušuje rovnováhu.

    Jinak Martine, neberte můj příspěvek jako výtku, ale pouze jako doporučení. 😉

    Odpovědět

  • Martin Bouček

    14 března, 2007

    Jene, rozumím. Snažil jsem si teď asi 2 hodiny připravit „promazání“ jedné kontroverzní diskuse. Aby dávala smysl i po dosti drastickém zásahu, dá to dost práce. Asi jsem před sebe v pátečním rozčílení postavil úkol náročnější, než kapacitně zvládnu.

    Panu Michalovi Ott (předpokládám nesklonnost): Mrzí mě, že jsem Vás nepotěšil tím výmazem. Uznávám, že to není standardní. Dělat to už nebudu, protože uznávám také, ža pan Traxler má pravdu.

    Odpovědět

  • Michal Ott

    14 března, 2007

    Skloňuje se – tedy Ottovi 🙂
    Naprosto souhlasím s tím, co tady napsal Honza Traxler.

    Odpovědět