CZK/€ 25.305 -0,06%

CZK/$ 23.413 +0,02%

CZK/£ 29.594 +0,24%

CZK/CHF 25.911 +0,38%

Text: Jan Lener

17. 05. 2007

75 komentářů

Editorial ze dne 22.3.2007

 


 

Já osobně považuji tento Mystery shopper za trochu podivnou a hlavně neobjektivní rubriku. Ale proč ne, ať tu máme trochu legrace.

Nedávno jsem se na stránkách www.investujeme.cz dozvěděl, že i na naší firmu Top Consultant byl proveden v únoru Mystery shopping v časopisu Finanční poradce. Dlouho jsme tento časopis sháněli, neboť jej bohužel neodebíráme. Nakonec se to zdařilo a mohli jsme se podívat, který z těch dotazů, na které každý týden klientům odpovídáme, byl ten „od pana Fejtka“, šéfredaktora tohoto časopisu.

Byli jsme ohodnoceni známkou 5 za neodpovědění do 13.2.2007.

Dotaz byl zaslán odpoledne v pátek (!) 9.2.2007 na náš obecný email info@topconsultant.cz. Dne 13.2.2007 v 15:44 na tento email odpověděl Jan Rettich. Odpověděl tedy do dvou pracovních dnů, což u obecného mailu považuji za naprosto v pořádku. Klient nechtěl nic urgentně…

Předpokládám, že v časopisu Finanční poradce potřebovali prostor pro uveřejnění ostatních upovídaných odpovědí, a protože Top Consultant nenašli v seznamu předplatitelů, rozhodli se nás neuveřejnit. Je to tak?

REKLAMA

Text naší odpovědi:

—– Přeposlaná zpráva —–
Od: „jan.rettich@topconsultant.cz“
<jan.rettich@topconsultant.cz>
Komu: da.hamplova@volny.cz
Předmět: Předat dál: Předat dál: dotaz na
pojištění
Datum: Tue, 13 Feb 2007 15:44:23 +0100

Vážená paní Hamplová,
děkujeme za Váš zájem.

K Vašemu dotazu. Investiční životní
pojištění je moderní produkt, který spojuje
pojištění (a to považuji za důležité) a
investice do fondů.

REKLAMA

V případě, že Vám jde hlavně o pojištění
máte k dispozici 2 možnosti.
1)Pojištění v IŽP
2)Rizikové životní pojištění

Pro Vašeho manžela by vycházela platba za riziko
(smrt)v IŽP na 1mil kč zhruba 640Kč měsíčně(u
každé pojišťovny je tato hodnota jiná- tato mi
vyšla jako nejnižší).

Od pojistného musíte pak ještě odečíst poplatky
spojené s fungováním smlouvy (každá pojišťovna
to má jinak) a pokrytí počátečních nákladů
společnosti a provize a rozdíl mezi nákupní a
prodejní cenou.

Nicméně bych doporučoval osobní schůzku, abychom
zjistili jaká rizika skutečně potřebujete pokrýt a
v jaké výši a jestli tedy bude výhodnější
varianta IŽP nebo rizikového životního
pojištění a otevřených podílových fondů.

REKLAMA

Napište zda budete mít cestu do Prahy, pokusím se
Vám pak přizpůsobit v termínu.

Pěkný den

Jan Rettich

Tak nevím, nevím k čemu ten Mystery shopper je, když hodnotí to, že firma nereaguje na obecný dotaz o víkendu…

Loading

Vstoupit do diskuze 75 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz



Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář: Jan Rettich Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

 
 
 

 
  • Jan Rettich

    22 března, 2007

    Aby i nečtenáři časopisu FP pochopili o čem že je to vlastně řeč posílám dotaz fiktivní klientky paní Hamplové tak, jak jsme jej dostali na náš firemní email:

    —– Přeposlaná zpráva —–
    Od: da.hamplova@volny.cz
    Komu: info@topconsultant.cz
    Předmět: dotaz na pojištění
    Datum: Fri, 09 Feb 2007 14:07:57 +0100 (CET)

    Dobrý den,

    chtěla bych pojistit manžela, kterému je teď 45 let.
    Měsíčně
    bych byla ochotná platit zhruba 2500 korun
    měsíčně.
    Předběžně jsem uvažovala o tom, jaké
    pojištění vybrat, a asi
    bych byla pro investiční životní pojištění.
    Není mi však jasné, když bude pojistná částka
    milión korun,
    kolik z těch 2500 korun, které bych platila
    měsíčně za
    pojištění, by se skutečně investovalo do
    nějakého fondu.
    Případně byste mi poradil něco jiného?
    Kdybychom se domluvili, mohu přijet i za Vámi.

    S pozdravem

    Dana Hamplová
    Náchod.

    Odpovědět

  • Jan Traxler

    22 března, 2007

    Honzo, FP neodebírám a přesto mou odpověď uveřejnili. 😉
    Jinak musím říct, že mě ani nenapadlo, že by mohlo jít o „zkoušku poradců“. Tímto chválím Petra Fejtka. 😉 Dokonce jsem asi po týdnu ještě reagoval „paní Hamplové“, že mi od ní nepřišla žádná reakce. Až později jsem se chtěl podívat, v čem že TC a FCT dopadly tak špatně, a ejhle, já tam byl uvedený taky. ;-))
    Pravdou je, že testovat rychlost odpovědi asi není to nejdůležitější. Redakce FP mohla nechat na reakci alespoň týden. Výsledky by byly objektivnější.

    Pavle Hanzle, odebíráte FP? Vy jste tam byl v Mystery shoppingu též. 😉

    Odpovědět

  • Pavel Hanzl

    23 března, 2007

    Odebírám. I bez svého ohodnocení v M.S. bych napsal, že jde o dobré periodikum. M.S. však opravdu nic neřeší, pokud jde o periodikum pro fp a ne pro laickou veřejnost. Zrovna jsem seděl u počítače, když to přišlo. To že jsem bleskově odpověděl neříká nic o mé odbornosti, o snaze uspět na trhu FP, je to spíše smutnou vizitkou pro mě, protože jsem právě neseděl u klienta… což možná p. Lener právě seděl. Byl bych panu Fejtkovi věčný, kdyby z tohoto časopisu nedělal pokleslý plátek, byť určitě neúmyslně. Ono se pak spoustě lidem hodí – i z branže – vysmívat se někomu, kdo nestihl reagovat. Mimochodem, mně to bylo od počátku hodně podezřelé. Nestává se zrovna často (= téměř vůbec), aby někdo napsal, někdo zcela neznámý a jasně věděl co chce. Jen na 10 vteřin mě napadlo že možná proto, že se mu líbí moje texty :-)) A tak M.S. posloužil nechtěně Vám všem a v můj prospěch – jasně jste viděli, jak působím….. a že tedy nejsem jen mazaný prodejce.

    Odpovědět

  • Zachrdla - TriMan

    22 března, 2007

    Rubriku „mystery shopper“ vnímáme jako to nejslabší, co FP nabízí. Pokud se má jednat o profesní časopis pro poskytovatele služby (nikoli o časopis pro laickou veřejnost), pak tam tyto testy, dle našeho názoru, nepatří. Taková náhodná zjištění o ničem nevypovídají, ničemu nenapomohou, ale mohou hodně ublížit.
    My jsme se od tohoto „testování“ distancovali již preventivně předem. Hned zpočátku jsme panu Fejtkovi sdělili, že po telefonu ani mailem žádné rady neposkytujeme. Zatím, jak se zdá, to funguje a redakce časopisu naše zásady respektuje. Je ale pravdou, že takovou výhradu je třeba učinit předem, dříve než k testování dojde. Dodatečné námitky budou mít vždy poněkud účelový nádech.

    Odpovědět

  • Jan Hybner

    22 března, 2007

    No je vidět, že potrefená husa vždycky zakejhá….. Přepis e-mailu jako důkaz mailové komunikace, to by snad nevzali vážně na žádném serveru…. 🙂 Jen mě zaráží, že TOP CONSULTANTi nepracují i o víkendu…..

    A známku 5 jste zřejmě dostali za neodpovězení, ne neodpovědění…. to by bylo za pět i z češtiny 🙂

    Odpovědět

  • Jan Lener

    22 března, 2007

    ???

    Odpovědět

  • :-)

    22 března, 2007

    !!!

    Odpovědět

  • Jan Hybner

    22 března, 2007

    Čemu z mého příspěvku jste p. Lenere nerozuměl ?

    Odpovědět

  • Jan Lener

    22 března, 2007

    Rozumněl jsem všemu.

    Odpovědět

  • :-)

    22 března, 2007

    ???

    Odpovědět

  • Jan Rettich

    22 března, 2007

    Pane Hybnere,
    z čeho usuzujete že Top Consultanti o víkendu nepracují???
    To mi prosím vysvětlete.

    Odpovědět

  • Jan Lener

    22 března, 2007

    Honzo, pan Hybner si hlavně myslí, že jsme si ten mail vymysleli, nemarni čas…

    Odpovědět

  • Jan Hybner

    22 března, 2007

    Víte pane Rettichu, čtu občas diskuse na tomto serveru a p. Lener se zde vyskytuje x-krát denně, tzn. že u internetu z mého pohledu sedí immer furt a na mail, který je poslán v pátek odpoví Vaše firma až v úterý ?? To mi nějak nesedí…. a s tím víkendem…. pokud pan Lener argumentuje tím, že bylo odpovězeno do dvou pracovních dnů, tak do toho zjevně víkend nepočítá, z čehož tím pádem usuzuji, že o víkendu Top Consultanti nepracují…. jsou mé úvahy srozumitelné ??

    Odpovědět

  • Jiří Novák

    22 března, 2007

    Zcela srozumitelné! 🙂 Vidím to stejně jako Vy. A myslím, že o existenci mailu tu nikdo nepochybuje..

    Odpovědět

  • Jan Rettich

    22 března, 2007

    To jestli pan Lener sedí u počítače celý den je zajisté pouze jeho záležitost.
    Nicméně firemní mail mám na starosti za Top Consultant já a já nejsem takový počítačový fanatik, abych i o víkendu kontroloval firemní email. 🙂 Takže toliko k tomu pane Hybnere.
    P.S.: Čím se zabýváte Vy, pane Hybnere?

    Odpovědět

  • Pavel Vopršal

    22 března, 2007

    Očekávám reakci p. Fejtka. Poslední odstavec je dosti závažný.

    Odpovědět

  • Vit Kalvoda

    23 března, 2007

    No tak Honzo, nebyl bych na FP tak ostrý, samozřejmě by bylo dobré, kdyby přišla v dalším čísle nějaká omluva. Prostě nám pan MysteryShopper dal pětku, kterou si nezasloužíme, pokud ji škrtne a dá nám místo toho jinou známku, bude vše OK.

    Odpovědět

  • Zachrdla - TriMan

    23 března, 2007

    No ono je otázkou, nakolik je vůbec legitimní, aby někdo někoho klasifikoval. Ale toto téma jsem již jednou poměrně rozsáhle rozebíral v diskusích pod testy na Peníze.cz.

    Odpovědět

  • Jan Rettich

    23 března, 2007

    My s panem Fejtkem žádnou domluvu jako Vy, pane Zachrdlo zatím nemáme. Takže ať nás pan Fejtek klidně testuje. 🙂 To co se nám nelíbilo bylo, že bylo zveřejněno, že jsme neodpověděli do 13.2.2007, což není pravda. Viz. přeposlaný text v editorialu Honzi Lenera.
    Co mrzí mě osobně je to, že se nám pan Fejtek ač nás (ne)vědomě poškodil ani neomluvil. :-((

    Odpovědět

  • Pavel Zachrdla

    23 března, 2007

    No my také žádnou dohodu nemáme. Jen jsme vyhlásili (a informovali o tom i redakci FP), že anonymům a fiktivním klientům neradíme.
    Pokud jde o to právo někoho známkovat, je to poněkud složitější. Myslím, že právo hodnotit mě má pouze ten, vůči němuž jsem v podřízeném stavu a nebo ten, komu toto právo sám udělím, protože jej považuji za autoritu. (viz např. rating).

    Odpovědět

  • Jan Rettich

    23 března, 2007

    Souhlasím s Vámi pane Zachrdlo. Nicméně mě by opravdu nevadilo, kdyby mě pan Fejtek oznámkoval. 🙂 Za svojí práci se doufám opravdu stydět nemusím…

    Odpovědět

  • Pavel Zachrdla

    23 března, 2007

    Mystery shopper je hra bez pravidel. Pokud na ni přistoupíte, je docela problém se pak dožadovat omluvy. Nedávno jsem zde někde napsal, že klienti si vůči nám dovolí jen tolik, kolik jim dovolíme, aby si dovolili. Myslím, že to platí obecně :-).

    Odpovědět

  • Jan Rettich

    23 března, 2007

    Nezbývá mi, než s Vámi souhlasit. Přeji pěkný víkend.

    Odpovědět

  • Fejtek

    24 března, 2007

    Nu, smůla. Prošvihli jste pracovní dobu (naši), ale my taky musíme někdy do tiskárny 🙂 A neplačte, bude ještě hůř… Jedině průšvihy zocelují charakter.
    Ostatně, kdo sleduje slovenský časopis Investor, mohl si přečíst, v jakém stavu-srabu jsou bratské firmy i banky. Pravda, tam neznámkují, ale my jsme to tak kdysi zavedli – je to přehlednější.
    Jinak za odpověď máte krásný červený puntík (u mě jako v kampeličce Fio).

    Odpovědět

  • Jan Lener

    24 března, 2007

    Pracovní dobu? Děláte jen dopoledne? Do tiskárny? Tak proboha zadejte zadání dříve. Průšvihy? Ne, FP se ztrapnil. My toto za průšvih nepovažujeme. Považujeme to za (ne)úmyslné poškození v absolutně zbytečné věci. Červený puntík? To je co, pane Fejtku?
    „Nu, smůla“? Děláte si ze mně legraci? Pak se divte, že FP polovina poradců raději nečte…

    Ale jinak Vás máme docela rádi. 🙂 Tohle ovšem opravdu šlo mimo rozumné hranice.

    Odpovědět

  • Fejtek

    24 března, 2007

    Milý Jene, na to ztrapňování pozor 🙂
    Jestli i vaše další výpočty vycházejí z premisy, že čas 15:44:23 je dopoledne, tak nás čekají ještě mnohá astologická překvapení. Ostatně puntík má u mě kolega Rettich…
    Navíc vám prozradím tajemství: snad si nemyslíte, že FPéčko čte celá polovina poradců? Á propos, udělejte si občas sám nějaký mysteráček (koupím i ojetý 🙂

    Odpovědět

  • Jan Lener

    24 března, 2007

    Mysteráček jsem udělal a klidně Vám ho prodám. 13.3 bylo celý den 13.3., nejen dopoledne 🙂 Jaký puntík? Vy u mne máte puntík. Ale to už jsem psal tak 21 dní zpět. Myslel jsem polovina normálních poradců. Že si jeden výtisk přečte tak 30 poradců víte, ne? Když už hodnotíte tak alespoň neklopýtejte a budeme se mít všichni radostněji. Asi Vás pozvu na kávu k nám…

    Odpovědět

  • Jan Rettich

    24 března, 2007

    No nedá mi to abych i o víkendu nezareagoval.
    1) Pane Fejtku, závidím Vám Vaší pracovní dobu. Chodit domů před 16-tou je úžasné. To je jako za bolševika ( což já naštěstí nepamatuji). 🙂
    2) Bohužel Váš smysl pro humor nechápu. Ani kočky na notebooku, ani kočičí bowling, ani Vaše červené puntíky- ty jsem naposledy dostal v mateřské škole 🙂
    3) FP nečte z cca 20 lidí v TC nikdo! (opravte mě kolegové jestli se pletu)
    4) Připojuji se k Honzovi Lenerovi, ozvěte se a stavte se u nás na kafe. Vymyslíme jak si to u nás(mě) můžete vyžehlit… 🙂

    A pěkný zbytek víkendu

    Odpovědět

  • Jan Hybner

    25 března, 2007

    Tak jsem zase nakoukl do těch vtipných diskusí…. opět se tu dobře bavím… asi sem budu chodit častěji…..

    Pane Fejtku, měl by jste se asi opravdu těm hochům omluvit, nějak to nemůžou skousnout… a když ještě navíc nikdo z těchto „TOP“ poradců ten Váš (předpokládám profesní) časopis ani nečte, tak je přece netrapte 🙂 Není lépe být s tak „obrovskou firmou“ jako je TC být zadobře ??? Aby Vám to nezavařili….:-)

    Vidím p. Rettichu, že jsem z Vás udělal „počítačového fanatika“ :-), už na web chodíte i o víkednu. Zkuste si stáhnout poštu, jestli Vás p. Fejtek zase z něčeho nezkouší.

    Jinak si neodpustím jednu poznámku…
    Víte, ten kdo chodí domů před 16. hodinou nemusí být nefachčenko, jak naznačujete panu Fejtkovi. Oni totiž existují i lidé, kteří zvládají svůj time management. Nevím proč si všichni myslí, že když chodí domů z práce pozdě v noci, tak je to znakem toho, že jsou „tvrdě pracující manageři“ 🙂 A přitom po nocích pouze vysedávají na diskusích… 🙂

    Pouze pro jistotu…ten druhý odstavec má opravdu být hodně ironický…..

    Odpovědět

  • Jan Lener

    25 března, 2007

    O co Vám jde Jane? Jaký je Váš motiv sem psát?

    Odpovědět

  • Jan Hybner

    26 března, 2007

    Baví mě sledovat dětinské reakce ukřivděných „TOP“ managerů 🙂 A když už jsme u toho familierního oslovování, jaký je ten Váš Jane ??

    Víte, pokud chcete tu svoji firmu opravdu prezentovat v médiích, tak si buď najměte někoho kdo tomu rozumí, nebo se nepouštějte do tak vtipných a sebedestrukčních kroků, které jste tímto malým editorialem předvedl…. Berte to jako dobrou radu od člověka, který pracuje v oblasti komunikace…. (PR, ne ty asfaltové… 🙂

    Odpovědět

  • Pavel Hanzl

    26 března, 2007

    Přeji Vám pěkný den, pane Hybnere!
    Jsem z Vašeho smyslu pro humor úplně odvařený. Co si tady chcete dokazovat? Tady nejste na serveru bulvárního tisku, ani na lidovém serveru typu penize.cz. Pan Lener prostě jen po svém reagoval na mysteryshopping, který nehodnotí kvalitu jeho firmy, ale rychlost reakce. A proto Vás prosím, pokud se chcete jen bavit (nejste tedy klient a jak sám deklarujete, ani nejste poradce), zapněte si televizi Nova, či jiný zdroj zábavy. Anebo se jen tiše bavte a do diskusí se nezapojujte. Mohly by Vaše mozkové buňky odumírat poněkud tišeji? Děkuji!

    Odpovědět

  • Jan Valachovič

    26 března, 2007

    Hmm, jakmile někdo plně nesdílí TOP názor, hned mu odumírají hlasitě mozkové buňky, bravo.
    Teď si zacpěte uši, neb ty moje to asi skutečně neunesou a odumřou tak hlasitě, že i u Duchcova to bude rána jak z děla (pokud nic neuslyšíte, je to zřejmě chyba Vaší dedukce nikoliv té mojí, která z ní pouze vychází).

    Odpovědět

  • Pavel Hanzl

    26 března, 2007

    Proč plýtvat střelným prachem? Zastal jsem se někoho z TC proto, že také nesouhlasím se známkováním rychlosti reakce. Zastal bych se i Vás, i kdybyste nebyl z FCTR. Po pravdě: myslím že byste se neměl nechat unášet nevraživostí k mladíkům z TC jen proto, že nesdílíte jejich myšlenkové pochody, pane kolego. Tím zbytečně snižujete svou vážnost – oni se pak našim šedinám smějou, místo aby mlčeli a šoupali nohama, když tu něco napíšeme :-)) Zcela samostatným problémem je existence rejpalů, kteří nemají jiný cíl, než někomu ublížit – pro ty je určena lidová zábava. Copak je pan Hybner v situaci majitele TC, který již téměř rok lopotně buduje své image? A najednou nějaký tiskařský šotek (Fejtek) mu dá kuli… Přitom doufám, pevně věřím pane kolego, o 4 roky služebně starší a uznávaný kolego moralisto, že připouštíte existenci nemalého potenciálu rozvoje dotčených poradenských pulců, co rejdí okolo Vašeho ctihodného vousu….?

  • Jan Valachovič

    26 března, 2007

    Každý to zřejmě vnímáme trochu jinak. I já jsem si MS prošel (není to podstatné ale tuším 1-) a nijak nad ním neplesám (již to, že se hodnotí kolikrát zazvonil telefon je poněkud out, řídím, schůzka atd.) a hodnotit rychlost reakce je taky poněkud zvláštní kritérium (buď je reakce nebo není za měsíc to již není reakce). Jde spíše o způsob prezentace přípomínající onu pověstnou bábovičku….
    Apropo kolego nejspíš jste si mě trošku nešikovně zařadil, ač služebně takřka přesluhuji, věkem jsem mnohem blíže (ne-li totožně) k těm poradenským pulcům (Vám to oslovení projde, mě asi ne:-).

  • Pavel Hanzl

    26 března, 2007

    Proč myslíte, že mi to projde? Už mě ti hoši mockrát popravili za mnohem menší počiny. Naposledy mě jistý pan Lener veřejně vyzýval, ať si na vizitkách škrtnu slovo poradce a dopíšu obchodník. Je úplně jedno, zda se Vám nebo dalším kritikům obchodu s finančními produkty vzteky ježí vlas či vous. Zvítězí obchod, je úplně jedno zda poradenství chápete jako nástroj obchodu, nebo cosi čistšího než cíl, pro který se ten nástroj používá. Od Vás očekávám daleko větší uvážlivost, než že se necháte vyprovokovat k dětské hře na honěnou, Vy přece již dávno zasedáte v radě starších. Očekávám maximálně naběhnutí a zrudnutí žíly na Vašem krku a prohloubení vrásek na čele, doprovázené pohrdavým mlčením, v krajním případě doplněné o zlověstné „Mlč, ty nevychovaný pse! Howgh!“ Mě tady většina kolegů toleruje, protože mám, ehm jisté literární vlohy, ale nikdo mě nešetří, když si rýpnu do vosího hnízda. Vemte si ze mě příklad v sebeovládání. To, jak jste se jednou celé odpoledne zabýval zničením a rozdupáním identity kohosi z TC (tuším, že onen muž se zase jmenoval Lener, jaká to náhoda?), snaže se úporně dokázat, že onen nešťastník je vlastně jen uprchlý chovanec lékařského zařízení, Vás jen vyčerpalo a nás všechny otrávilo.

  • Jan Valachovič

    26 března, 2007

    V jistých věcech pravdu máte, ale teď a obzvláště zde se mi to nechce rozebírat….

  • PH

    26 března, 2007

    OK, stačí mi že vím, že víte o čem jsem psal.

  • Pavel Zachrdla

    26 března, 2007

    Pane Hanzle, začínáte se i literárně vylepšovat. Nyní jste již o poznání stručnější a vtipnější. Ta poslední věta se Vám moc povedla :-).

    Odpovědět

  • Pavel Hanzl

    26 března, 2007

    Oh děkuji, Vy poradenský stařešino! Váš hlas je mi milý. Měl byste zájem o můj nejnovější literární poklesek o klientově duši? Zašlu mailem …..

  • Pavel Zachrdla

    26 března, 2007

    Pošlete. Ale upozorňuji, že mám kapacitu schránky nastavenu jen na 50MB :-).

  • Pavel Hanzl

    26 března, 2007

    Máte to na info@triman.cz Jak se jinak máte?

  • Pavel Hanzl

    26 března, 2007

    Jen na okraj, nejsem původním autorem oné pochválené věty. Původně ji použil Vladimír Renčín v kresleném vtipu, kde se kdosi takto dotazuje své paní choti. Myslím že ta geniální věta už je asi tak 20 let na světě, ach jo, budu muset vymyslet něco vlastního :-)) a přiblížit se mistrovi slova i obrazu…

  • Pavel Zachrdla

    26 března, 2007

    Z info@triman.cz mi to přepošlou až zítra. Buďte proto, prosím, tolerantní a nedávejte mi za to nedostatečnou :-). Více si pak povíme mailem, ať tím ostatní tady nezdržujeme.

  • PH

    26 března, 2007

    Klidně Vám to pošlu ihned jinam. Napište kam. Už se klepu na Vaše pochvalné zamručení.

  • Pavel Zachrdla

    26 března, 2007

    Vy mě nemáte ve VIP adresách 🙂 ? Nu dobrá, takže zachrdla@triman.cz

  • PH

    26 března, 2007

    Přeposláno. Přeji pěkné počteníčko.

  • Jan Hybner

    26 března, 2007

    I Vám pěkný den p. Hanzle,
    stejně tak jako pan Lener reagoval na mysteryshopping, já jsem reagoval na editorial, který p. Lener tímto směrem napsal. Nevím v čem se to liší…

    Dle Vašeho vyjádření o serveru bulvárního tisku a penize.cz se mi začíná potvrzovat pocit, že tento server si snad obhospodařuje úzká skupinka „TOP“ nadlidí, kteří nejsou schopni akceptovat externí názory. A nedej bože, aby byly nesouhlasné s hlavními přispěvateli. I vaše premisa o rejpalovi=neklientovi je zcela chybná a doba kdy jsme na povel museli držet ústa a krok je taky pryč. Takže Vás asi bohužel zklamu…
    A nemáte zač…:-)

    Odpovědět

  • Pavel Hanzl

    26 března, 2007

    Děkuji za Váš slušný příspěvek. Pište více. Díky.

  • Pavel Hanzl

    26 března, 2007

    Pane Hybnere, co kdybyste nás seznámil se způsobem své obživy? Třeba to prolomí ledy :-)) pokud jste klient, doufám, že bydlíte blízko od mého bydliště?

  • Jan Rettich

    26 března, 2007

    Tak už jsem to pochopil. Dalo mi to sice při pondělku trochu více práce, ale konečně mám jasno. Heuréka. 🙂

    Pane Hybnere, hoďte mi Vaší nabídku do mailu. Slibuji, že se jí budu seriózně zabývat.

    Odpovědět

  • Jan Valachovič

    26 března, 2007

    A bude to 28.3.2007 15:44 nebo déle?
    Světu MÍR….

    Odpovědět

  • Jan Rettich

    26 března, 2007

    Jane,
    zbytečné, nemyslíte? 🙂

  • Jan Valachovič

    26 března, 2007

    Ano, ale přesně v duchu báboviček…. 🙂

  • Jan Hybner

    26 března, 2007

    Doufám že tak, že mé příspěvky nebyly cíleny proti tomu Vašemu TC, ale proti způsobu reakce pana Lenera formou výše uvedeného editorialu a některých Vašich příspěvcích v diskusích. Pěkně to přirovnal výše myslím p. Valachovič. Bylo to přesně o těch „bábovičkách“….

    Předám Váš kontakt zodpovědným kolegům v pražském regionu…

    Odpovědět

  • Jan Traxler

    25 března, 2007

    S tím time managementem jste to vystihl moc pěkně. Na tom musím osobně ještě hooooodně zapracovat.

    Odpovědět

  • Jan Rettich

    26 března, 2007

    Pane Fejtku,
    díky za ten červený puntík, pan Bouček mi vysvětlil co že to vlastně znamená, za což mu ještě jednou děkuji. Jen teď vůbec nevím co to o mě ukazuje, když mi tato terminologie nic neříká. 🙁

    Odpovědět

  • Jan Valachovič

    26 března, 2007

    Věk…. Za komančů se dávali puntíky (červená, černá) leckde a kolují historky, že i ve vládě 🙂
    P.S. A komanč není jen indián 😉

    Odpovědět

  • Jan Lener

    26 března, 2007

    Wow, Valachovič napsal normální vtipný příspěvek!!!Bravo pane kolego, BRAVO bravo!

    Odpovědět

  • Jan Valachovič

    26 března, 2007

    Toho kolegu si Lenere odpusťte, děkuji. Já Vám také nenadávám…..
    A světu MÍR…

    Odpovědět

  • Pavel Zachrdla

    26 března, 2007

    Být dobrým poradcem nestačí být jen dobrým odborníkem, je třeba být i dobrým člověkem.

    Odpovědět

  • Pavel Hanzl

    26 března, 2007

    Vaše slova jsou hluboce pravdivá, pane kolego Zachrdlo. Ještě důležitější je dobrým člověkem i zůstat, navzdory všem možným tlakům a zklamání z marné práce.

    Pro všechny poradce, i třeba ty co zde dosud jen čtou, mám naléhavou otázku: jaké jsou 2 naprosto nejzákladnější vlastnosti a schopnosti, které jsou nutnou, avšak nikoliv postačující podmínkou k tomu, že se z někoho stane opravdu dobrý, relativně nezávislý finanční poradce? Nápověda: není to odbornost ani obchodní dovednost.

    Odpovědět

  • Adam Holý

    26 března, 2007

    Tak to nevím. Asi spolehlivost a trpělivost? 🙂

    Odpovědět

  • Pavel Hanzl

    26 března, 2007

    Není tomu tak.

    Odpovědět

  • Vladimír Kutálek

    27 března, 2007

    Jako realista říkám: dostatek peněz (množství dle inviduální potřeby), mravní hodnoty…

    Odpovědět

  • Pavel Hanzl

    27 března, 2007

    Přihořívá, beru ty mravní hodnoty, tedy SLUŠNOST. To druhé je už mnohem těžší…

    Odpovědět

  • Anonym

    27 března, 2007

    POKORA

  • Pavel Hanzl

    27 března, 2007

    Pokora je podmnožinou slušnosti. Nejblíže je termín trpělivost, ale ani ten přesný není. Přemýšlejte dál.

  • Anonym

    28 března, 2007

    VYTRVALOST

  • Anonym

    29 března, 2007

    VYTRVALOST?

  • Pavel Hanzl

    29 března, 2007

    Ne. Vytrvalost, trpělivost, to není podstata. Pro tuhle práci musíte mít přirozenou slušnost, podepřenou i hrozbami sankcí ze zákona a dále PSYCHICKOU ODOLNOST. Jinak se zhroutí všechny Vaše cíle a musíte odejít do jiného oboru. Co Vám bude platná trpělivost, odbornost a prodejní tchniky, když si nebudete věřit? Když Vás rozpláče dementní, nebo chorobně nedůvěřivý a nepřátelský potenciální klient v telefonu, když Vám někdo prokazuje neúctu rušením schůzky, nebo když se Vám vysmívá, že jeho paní je účetní a tak Vás rozhodně nepotřebuje? Když musíte skousnout pocity marnosti, pokud slibný vztah s klientem naruší jeho manželka, která nelení a zjistí si výši Vašich možných provizí. Málokdo z klientů ustojí, že něco umíme a chceme být dobře zaplaceni – mnohdy lépe než oni, odborníci ve svých oborech. Pro klienta mnohdy není rozhodující co umíte, ale co vyzařujete. Svět se vždycky rozhoduje podle očekávání. I kdybyste měl v kapse jen na polévku, klient to nesmí poznat. MUSÍTE napřed ovládat své emoce. Jen tak můžete umět ovládat emoce svého klienta.

  • Anonym

    29 března, 2007

    Není PSYCHICKÁ ODOLNOST jenom určitou formou VYTRVALOSTI nebo TRPĚLIVOSTI?

  • Pavel Hanzl

    29 března, 2007

    I když vytrváte, ale klient na Vás pozná že nejste v pohodě, i když jste trpělivý, ale jen trpíte, nestačí to. Musíte se otřískat, abyste se uměl smát i tehdy když se Vám chce plakat. Je to proces, málokdo to zvládne. Je to paradoxní, ale navenek musíte působit tak, že úskalí překonáváte lehce, stále s úsměvem, stále happy. Klienti nechtějí obchodovat s utrápenými poradci.

  • Anonym

    29 března, 2007

    O.K. Souhlasím s Vámi. Pro mne je to moc poučné vysvětlení. Díky.

  • Pavel Hanzl

    29 března, 2007

    Děkuji. Jsem zvyklý bojovat za své názory a je příjemné vítězit, tím spíše, že jsem si vším tím musel projít, než jsem si uvědomil, že to chci dělat, kde je tajemství úspěchu a že se stále mohu zlepšovat, že je to profese pro mě. Byl jsem už učitelem, manažerem v zahraniční firmě, účetním poradcem, IT technikem, majitele firmy s počítači a telekomunikační technikou, programátorem… ale nejradši jsem finančním poradcem. V mých připravovaných článcích naleznete mnohé další poznatky ze skutečného poradenského života. Na závěr tohoto lákna by mně bylo milé, kdybyste se představil a uvedl, zda jste poradce či klient. Rodné číslo nepožaduji. Přeji Vám krásný den!