CZK/€ 25.320 +0,18%

CZK/$ 23.408 +0,56%

CZK/£ 29.523 +0,28%

CZK/CHF 25.813 +0,21%

Chystá se velký odchod z Partners

 

Finančně poradenskou společnost Partners v současné době zasahuje odchod významných struktur. Se společností se loučí zemská ředitelství Michala Oppla a Karla Marouška, následovat je mohou i další. Kam míří a jaké budou dopady na Partners?

Loading



 

Velké odchody finančně poradenských skupin v průběhu času zasáhly každou větší finančně poradenskou společnost. Partners Financial Services až dosud patřila mezi společnosti, kterých se exodus téměř netýkal. Byla častěji příjemcem odcházejících poradců z jiných společností.

Kolo odchodů se ale otočilo a nyní čeká Partners nejspíš jeden z největších odchodů v historii finančně poradenských společností, který se svým rozsahem může blížit až velikosti odchodu Petra Borkovce a Radima Lukeše z OVB Allfinanz v době, než založili společnost Partners.

Skutečný rozsah odchodu finančních poradců z Partners je zatím nejistý. Neověřené zprávy hovoří o 200 poradcích, některé odhadují ještě více. Odhady jsou pravděpodobně až příliš optimistické. Ještě před dvěma týdny uváděl Petr Borkovec, generální ředitel a majoritní vlastník Partners, pouze několik desítek obdržených výpovědí v souvislosti s odchodem dvou struktur.

Postavili to naštěstí hodně na nereálných slibech a negativních emocich, takže jim to většina nevěří. Výsledek je, že výpovědí přišlo 48 a některé z nich byly pod časovým a jiným tlakem a budou je rušit,“ uvedl Petr Borkovec k našemu dotazu.

REKLAMA

Stejně tak nadnesené mají být i odhady dopadu na produkci Partners, které se pohybují od 20 do 30 %. Obě struktury podle údajů Petra Borkovce tvořily přibližně 10 % produkce společnosti a byly v sestupné tendenci. Odhaduje dopad maximálně na úrovni 2 až 4 %, což při meziročním růstu o 10 % není zásadní. Navíc od prosince by měly Partners začít chodit průběžné provize ze životního pojištění, které mají produkci dále vylepšit.

Firma se zbavila lidi, kteří netáhli za jeden provaz a stejným směrem a je o to naopak silnější,“ konstatoval Petr Borkovec s tím, že žádná mimořádná opatření k zamezení odchodů nechystají.

Na druhou stranu finální množství odchodů může být významně větší, než co dosud vyplývá z již podaných výpovědí. Kromě ověřených odchodů struktur Michala Oppla a Karla Marouška odcházejících do entity Sirius vyplývají na povrch spekulace o dalších odcházejících. Objevují se jména jako Cisarzová či Chmelař.

S odcházejícími strukturami, konkrétně s Michalem Opplem a Karlem Marouškem jsme se spojili. Kromě potvrzení, že odcházejí, ovšem nechtěli zatím na další otázky odpovědět. Více informací prý budou moci poskytnout přibližně za dva až tři týdny.

REKLAMA

Historicky největší přechody finančně poradenských struktur

Odchod z finančně poradenské společnosti a přechod k jiné firmě či založení vlastní společnosti je poměrně běžným jevem. Finanční poradci jsou ze zákona samostatnými podnikateli, kteří využívají servis své společnosti, ovšem pokud s nabízenými službami či jejich cenou nejsou spokojeni, odcházejí ke konkurenci.

Nejčastěji se jedná o odchod menší skupiny finančních poradců, který velká finančně poradenská společnost ani nepocítí. Občas ale přijde situace, kdy se sebere významná struktura a jde hledat štěstí jinam.

Snad historicky největším přechodem finančně poradenské struktury byl v roce 2008 odchod Petra Borkovce a Radima Lukeše z OVB Allfinanz a založení společnosti Partners (tehdy Partners for Life Planning, dnes Partners Financial Services, která již má i vlastní investiční společnost, spolu s UniCredit Bank nabízí i bankovní služby a připravuje spuštění vlastní pojišťovny). Mince se tedy po 10 letech obrací.

OVB Allfinanz se v průběhu času stala největším zdrojem finančních poradců malých i velkých společností. Vždyť to byla ona, která na naše území přivedla finanční zprostředkování na principu multilevel marketingu a která lépe či hůře vychovala celou první generaci finančních poradců. Z řad OVB rozšířili Fincentrum v roce 2009 Stanislavové Dostálové se svými strukturami a v roce 2012 Franitšek Chotovinský se svým týmem, v roce 2013 odešlo z OVB do Partners celé zemské ředitelství Petra Havla (které bylo o pár let dříve zeštíhleno odchodem Stanislavů Dostálů) a za pozornost stojí i sice individuální, nicméně velikostí produkce odpovídající středně velkému ředitelství, přechod Lukáše Štorka (Mikuly, Štorka…) do Broker Consultingu, kde se ale dlouho neohřál.

REKLAMA

Není to ale jen OVB, kdo je zdrojem finančních poradců. Kupříkladu společnost Fincentrum v roce 2010 přijala zemské ředitelství Milana Švece z distribuční sítě ČMSS.

Fincentrum se stalo zřejmě největším příjemcem již vypracovaných finančně poradenských struktur. Ovšem ani to se nevyhnulo odchodům. Největší se neuskutečnil v Česku, ale na Slovensku. Fincentrum na Slovensku opustilo v roce 2016 přibližně 20 % produkce spolu s tehdejším generálním ředitelem Milanem Repkou, který si spolu s některými dalšími poradci založil vlastní společnost.

Rok 2016 byl významný i na poli přechodu významných struktur i v Česku. Ze společnosti ZFP akademie přešla velká skupina poradců do Broker Trustu. Broker Trust a další broker pooly přitom častěji pojímají spíše menší skupiny a nově vznikající společnosti.

Ve stejném roce navíc OVB Allfinanz vyhodila tři zemské ředitele – Martina Zoubka, Lukáše Lichtenberka a Jana Koktu. Jan Kokta našel útočiště v broker poolu SABservis a Lukáš Lichtenberk zamířil do OK Klient.

Loading

Vstoupit do diskuze 47 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz


Související články

Kalkulačka pro výpočet orientační pojistné hodnoty – snížení rizika podpojištění

V roce 2023 Česká asociace pojišťoven (ČAP) představila nový standard pro výpočet pojistné hodnoty nemovitostí, zaměřený především na rodinné domy. Cílem tohoto standardu je minimalizovat riziko podpojištění. V rámci tohoto úsilí byla vytvořena kalkulačka pro orientační hodnotu pojistného, dostupná na webových stránkách ČAP. Tato kalkulačka umožňuje zadat […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

27. 03. 2024

Jaké sankce hrozí při nedodržení povinností v rámci daňového přiznání?

Stále platí, že nejvíc lidí podává přiznání k dani z příjmu fyzických osob až poslední týden v březnu. Proto Finanční správa od pondělí 25. března do úterý 2. dubna letos prodlužuje úřední hodiny podatelen všech finančních úřadů. Finanční úřady budou otevřené od 8 do 17 hodin. Neplatí to však pro […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

26. 03. 2024


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář: Anonym Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

 
 
 

 
  • matka

    24 září, 2018

    Jak funguje bagaterie?

    Odpovědět

  • Insider

    24 září, 2018

    Nová hvězda na obzoru! Brzy Vám odhalíme více. Již žádné černé díry ve financích!

    https://www.siriusfinance.cz

    Odpovědět

  • Insider

    1 října, 2018

    Jsem zvědav na reakci lidí v Sirius Finance, až se dozví, že jim ta která pojišťovna, banka, investiční společnost či penzijní fond vypověděla smlouvu o spolupráci díky intervencím a zásahům „z jistých míst“. To pak bude sranda :0) Kolegové z jistých brokerpoolů, odešivší z Partners, by zpětně mohli vyprávět…

    Odpovědět

  • NowExPartners

    24 září, 2018

    Dobrý den, sám patřím k lidem, kteří v Partners dali výpověď a mohu potvrdit, že se v tuto chvíli jedná o několik set lidí, kteří jsou rozhodnuti odejít. Petr Borkovec v článku argumentuje „nereálnými sliby a negativními emocemi“, o kus dále konstatuje, že „firma se zbavila lidi, kteří netáhli za jeden provaz a stejným směrem a je o to naopak silnější.“ Myslím, že bude ve finále sám překvapen, kolik lidí Partners opustí. Mnozí další jsou ve fázi „brouka v hlavě“, avšak nechávají si to pro sebe, ale ten prvotní impuls už tam je a jen otázkou času, kdy dozraje. Důvody odchodu jinam, do nově vzniklé společnosti ? Absence neustálého obhajování kariérního a provizního řádu, žádný tlak na produkci, žádné konkurenční doložky, žádné statisícové sankce za odchod ke konkurenci, vyšší provize (nerozděluje se do x-pater nad poradcem „za nic“). Petr Borkovec se stále diví, ale ať si vzpomene 10 let nazpět. Taktéž byl nespokojený s tím, jaké praktiky tehdy panovaly v OVB, tak se dohodl s tuším se 150 poradci, odešel a založil Partners. Dnes se jemu samotnému děje to samé, co sám udělal OVB před deseti lety. A poradce od Michala Oppla, Karla Marouška, Cisarzové či Chmelaře bude v dnešní době legislativních nároků a stupňující se regulace velmi těžké nahradit, natož pak znáborovat a nově vychovat. Nu nic Petře Borkovče, kdo s čím zachází, tím také schází, že ?

    Odpovědět

  • Pavel

    24 září, 2018

    Já myslím, že budeme v pohodě, uvidíte. 🙂 kdyby ty stovky mely odejit, tak uz jsou pryč. Ale odchazet v dobe, kdy se firme i lidem dari, maji definitivy, nejvyssi nasledne z investic na trhu, prerozdeluje se 85% peněz, zacnou chodit PAYGY atd., se nikomu nechce.

    rychlejsi rozpad bych cekal ve Fincentru, jakmile Swiss life zacne úřadovat řezat. A tam půjde skutečně a stovky lidí.

    Btw: Vladka Cisarzova žádné poradce neměla. Byla z centrály. 🙂

    Odpovědět

  • NowExPartners

    24 září, 2018

    Tak určitě :0) Bagatelizovat a zlehčovat, to by vám šlo. Čas samozřejmě ukáže, v každém případě je od Vás pěkné, jakou máte za současné situace uvnitř Partners starost o Fincentrum (Swiss Life).

    Odpovědět

  • Anonym

    24 září, 2018

    A do toho Siria jdete, protoze to je to nejlepsi na trhu anebo proto, ze Vam to rekl vedouci, ktery tam odchazi?

    Odpovědět

  • Pepa Uchytil

    25 září, 2018

    Evidentně z Partners nejste, když píšete o poradcích od Cisarzové a Chmelaře 😉 Ale pokus je to pěknej.
    PS: pro ty, kteří netuší – Petr Chmelař už v Partners není asi 2 roky a Vlaďka Cisarzová žádné poradce nemá, protože pracovala na centrále 😀

    Odpovědět

  • Anonym

    25 září, 2018

    tak ty ses presne ten, kteremu HODNOTY nic nerikaji, a resis jen prachy prachy prachy, a vubec si neuvedomujes,ze kazdy kdo honi jen prachy a slibuje prachy, drive nebo pozdeji papa lala. Ver si cemu chces, ale Partner je momentalne jedina spolecnost, o ktere muzeme rikat, ze dela financni poradenstvi. Krasne mluvis o tom, jak se rozdeluji penize „za nic“…ale vsak uvidis ty naslapnute technologie ktere vyuzivaji ostatni, uvidis jak ti budou lide makat bez jakehokoliv tlaku na produkci, kdyz za nic budou mit hodne muziky, atd atd atd…vsak uvidis sam. Naopak, od Marouska bych to i cekal, ale to co predvedl Majkl, to je ubohost nejvetsiho razu. Mel jsem ho za uplne jineho cloveka, a nejde o odchod, ale o zpusob, kdyz se jeste pred par mesici nakrucoval v barvach Partners, konferenci moderoval, a pak udela tohle? Nejvetsi spodina spolecnosti, a ja rikam, karma je, a to se ukaze…

    Odpovědět

  • 25 září, 2018

    Souhlasím, karma existuje a Petr Borkovec nyní zažívá přesně to samé, co udělal před deseti lety svojí mateřské OVB. Boží mlýny melou, jen to občas trvá (i těch dlouhých deset let).

    Odpovědět

  • Insider

    25 září, 2018

    Svým příspěvkem jste vážně pobavil, předpokládám, že jste z Partners. Je velkou naivitou spojovat hodnoty s finančním poradenstvím, to je snad oxymóron, nemyslíte ? Schováváte se za vznešené a vzletně působící pojmy a ve finále prodáváte IŽP, předplacených poplatků u investic se taktéž neštítíte a takhle bych mohl pokračovat dál. Hodnoty se dají krásně ohýbat dle potřeby, že ?

    Odpovědět

  • Pavel Hanzl

    26 září, 2018

    Pane Insidere, vy se klidně můžete za svou práci stydět, to vám nikdo nebere.

    Odpovědět

  • Pamětník

    26 září, 2018

    No jo no, léta tyrkysu na některých zanechají hluboké stopy. A popovídal Vám Váš guru Borkovec a Lukeš příběh, jak když odcházeli z OVB, jeli se svými top manažery do Německa přímo ke Kempchenovi (pro neznalé SSLD OVB) domů? Bylo to v květnu 2007. Mr. L pak všem po cestě důsledně kladl na srdce, ať si dávají pozor co říkají (v té době již bylo v Partners v podstatě vše připraveno), že si jedou pro poslední květnové provize tak ať to někdo neposere. Nechali se od Kempchena hostit (šampaňské večer teklo proudem), vozit v supersportovních drahých autech a když si L+B po školení vzal Kempchen myslím s Gramlichem (šéf centrály ČR) nebo Franerthem (šéf centrály DE) bokem na rozhovor a napřímo se zeptali, jestli odcházejí, lhali jim přímo do očí, že se nic neděje…. Jj, to jsou ty prachy, prachy, prachy…. A to nebylo moderování zadara na konferencích měsíce před, ale jednotky týdnů, když vše bylo připraveno… Už mi je tento obor naštěstí roky volnej, nicméně když mě na tento článek bývalí kolegové upozornili a čtete tady ty moudra, tak se člověk fakt neudrží zavzpomínat a nepřidat pár faktů…. Ale to by vydalo na knihu o hodnotách lidí, které dnes označujete za svoje leadery….by jste se asi nestačil divit….

    Odpovědět

  • Free

    26 září, 2018

    A vy jste jim u toho svítil, že to tak dobře vše víte?

    Odpovědět

  • Partnersák

    27 září, 2018

    Závist, závist a zase jenom závist, ale chápu, že byste rádi naši kvalitní produkci a podíl na trhu, který neustále roste. Nikdo na trhu není tak inovativní a nemá takový tah na branku jako Partners. Můžete mít buď výsledky nebo výmluvy, nic mezi tím. Založili jsme vlastní pojišťovnu a v uplynulých dnech se Petru Borkovcovi podařil mistrovský mastrštyk, , výrazně posilujeme náš produktový a inovační tým. Na začátku října přichází nový produktový ředitel Martin Podávka. Před svým nástupem do Partners působil více než 15 let ve společnosti Allianz. Investiční společnost, banka a spousta dalších novinek, které nebudou mít na trhu obdoby. Pište si tu o Partners a jeho vedení pomluvy jaké chcete, stejně vám je lidé z Partners nevěří, Petr takový není. Kdyby byl, tak by to nemohl dotáhnout tam, kam to se společností dotáhl. A to ještě nekončí a má plnou hlavu dalších nápadů, inovací a produktových pecek.

    Odpovědět

  • Tomáš Nesrsta

    27 září, 2018

    Tak minimálně je vidět, že vnitřní propagandu má alespoň u nějaké části Partners zvládnutou na jedničku 🙂
    Pracuju u jiné společnosti a myslím si, že spoustu věcí máme naprosto super, ale abych byl tak naivní a myslel si, že vše máme nej nej nej, to fakt né.

    Odpovědět

  • MH

    27 září, 2018

    Světu a většině úspěšných firem vládnou psychopati, proto je PB tam kde je:-) Ale vnitřní marketing má zmáklý perfektně, i K. Marouškovi a M. Opplovi to trvalo 10 let… To že je spousta věcí jinak, než se říká je fakt, je jen otázka jak moc se chce kdo dívat, a kolik pamětníků starých dohod a slibů v Partners přežije/vydrží…

    Odpovědět

  • Pamětník

    1 října, 2018

    Víte milý Partnersáku a právě v tom se hrozně mýlíte…. Závidět není co. Život není o podílu na trhu, pokud nejste právě ten psychopat, jak tady zmiňuje někdo níže nebo výše. Podívejte se kolik Ti Vaši leadeři mají opravdových kamarádů a lidí, kterým můžou věřit, případně jak vypadá jejich rodinné zázemí a nejbližší vztahy. To bych nepřál fakt nikomu. A ano, každý má možnost volby.. Přes totální destrukci osobních vztahů se vydrápat co nejvýše a pak nést následky je osobním rozhodnutím každého jedince.

    Mimochodem aby jste si nemyslel, že můj pohled je takový, že všechno v Partners je principielně špatně tak třeba FINMAG je něco velice kvalitního, i když to „vychází z Partners“. Ale hodně vtipně v kontextu událostí a těchto diskusí působí v této situaci článek Honzy Majera v aktuálním FINMAGu (a to že je to kvalitní čtivo myslím bez jakékoliv negativní konotace) nazvaný PROČ TO TADY VEDOU PSYCHOPATI. Jako by popisoval zrovna jednu konkrétní osobu…:-) Dovolím si z toho trochu odcitovat: „Zatímco prožívání a chování většiny dospělých vychází z kombinace chladného a racionálního úsudku a morálních zábran, v mozku psychopata je interakce mezi zadní částí prefrontální kůry a přední částí prefrontálního kortexu, tedy logikou a emocemi, omezená. Na vzniku psychopatie se vedle těchto neurogenetických předpokladů podílí stresující dětství.“ Toliko vzdělávací část příspěvku.

    Zpět k faktům. Žádné pomluvy o Partners nepíšu, výše jsem pouze popdal události tak jak se staly. Teď k Vašim „faktům“ … Pojišťovnu sice založenou máte, ale ještě nemá licenci od ČNB, takže je to taková pojišťovna nepojišťovna. Kdyby jste věděl, jak pár let zpět nemohl Podávkovi přijít Borkovec na jméno (v době kdy byl v produktových listech) tak by jste si též sám odvodil, že Podávku nepřivedl Borkovec ale Mr. S, který se k Vám chystá (i když otázka jestli se mu do toho všeho marastu bude nakonec chtít), ale zatím nemůže být oficiálně vidět. A když mi tak vehementně podsouváte lež, v čem konkrétně jsem ve svém příspěvku uvedl nepravdu či lež?

    Odpovědět

  • Pavel Hanzl

    1 října, 2018

    Pane Pamětníku, psychopat by nedokázal postavit Partners do velikosti a významu co má teď, za nějakých 11 let. Mimochodem, geniální Adolf Hitler byl rovněž velmi schopný muž a psychopat určitě nebyl, za pouhých 8 let od zvolení kancléřem v roce 1933 do 21.06.1941 měl hezky nakročeno, jeho říše byla impozantní, i když nelidsky zacházela s odpůrci a poraženými. Udělal pak chybu, když chtěl dál válčit na východě. Příklad s Hitlerem ukazuje, že to rozhodně nebyl křupan, šašek odněkud z Rakouska, jak se o něm historicky vyjádřili tehdejší politici. Byl naprosto výjimečný, měl úžasné rétorické schopnosti a hlavně měl pevnou vůli uspět jako politik, když jeho kariéra malíře byla zastavena komisí vídeňských akademiků.

    Psychopati, právě pro ty důvody jmenované Janem Majerem, mají zdravotní omezení, které je velmi limituje a zabraňuje jim v extrémním růstu moci či majetku. Někdo je včas odstaví. Mimochodem, Hitler byl příliš výjimečný, aby si ho nechali zabít při atentátu, unikl 40 pokusům. Vůbec nesouhlasím, že kapitán tak velké firmy, jako jsou Partners, je nemocný. Tímto zdravím pana PB (srovnání s Hitlerem rozhodně není na místě).

    P.S. Když odhlédneme od těch 50 milionů mrtvých ve druhé světové, kdyby byl Hitler majitelem obchodní firmy, byl by převelice bohatý. To obvykle nejsou psychopati.

    Odpovědět

  • Radek

    1 října, 2018

    Soude dle vaseho prispevku, ze vy jste volicem SPD? 😉

    Odpovědět

  • Pavel Hanzl

    1 října, 2018

    Nějak nechápu vaši otázku, Radku. Jsem milovník historie, zejména mě zajímá druhá světová válka. Co kdybyste mi to osvětlil? Podle vaší odpovědi si ovšem netroufnu hádat čí jste volič. Pokud například odpovíte, že milujete tématiku Válek růží, určitě si to nespojím s jednou nevolitelnou levicovou stranou, která má nakročeno do politického hrobu – ani s tím, že jste Angličan a potomek Lancasterů či Yorků.

    Pro neznalé: Války růží (1455–1487) byla série bitev občanské války v Anglii mezi spojenci rodů Lancasterů a Yorků. Příčiny konfliktu sahaly až k roku 1399, kdy přívrženci Lancasterů svrhli krále Richarda II. a ustavili novým králem Jindřicha IV. Po smrti jeho syna Jindřicha V. roku 1422 vládla zemi regentská rada místo nezletilého Jindřicha VI. Rozkrádání královského majetku regentskou radou a neúspěchy ve stoleté válce vedly Richarda Plantageneta z Yorku k mobilizaci vojenských sil proti královým rádcům. Zdroj: Wikipedia

    Odpovědět

  • Martin

    1 října, 2018

    Kamarád je v Partners od jeho založení, tuším to byl rok 2007 nebo 2008, už si přesně nevzpomínám. Tehdy nastoupil jako manažer týmu a je jím dodnes. Za tu dobu budoval několikráte od podlahy nový tým poradců, tuším tak 3x nebo 4x za sebou. Lidé přicházeli a s nimi i bodové jednotky, odcházeli a s nimi produkce a následná storna. Tím manažerem je dodnes, stále odcházejí a přicházejí noví lidé a můj kamarád stále věří, že když bude dostatečně dlouho dřít, tak jednoho dne tím partnerem společnosti bude. Kdyby pracoval kdekoliv jinde v poolu nebo makléřské společnosti, kde již dnes není problém vedle pojištění sjednávat i investice a hypotéky, tak by byl ve velkém balíku díky následným pečovatelkám a zajímavým získatelským provizím. K tomu všemu by mu jeho kmen říkal „pane“ a v případě odchodu kamkoliv jinam by si jej převedl s sebou (to je dnes ve slušných firmách naprostá samozřejmost). No nic, třeba si to uvědomí za dalších deset let, až zjistí, že je stále tam kde je. Komu není radno, tomu není pomoci…

    Odpovědět

  • Karel

    1 října, 2018

    jj…jako v tom filmu „Já to tedy beru šéfe“… 😀 Tuhle jsem nechtěně vyslechl v jedné kafetérce náborový rozhovor a musel jsem moc a moc potlačovat nutkání hlubokého výbuchu smíchu. Ale jak píšete komu není rady…..

    Odpovědět

  • Martin

    2 října, 2018

    Já spíš žasnu nad tím, že to dnes ještě funguje, po všech těch letech, co se o praktikách MLM firem ve finančním zprostředkování napsalo. Kamarád byl taktéž osloven jistou tyrkysovou firmou ke spolupráci, nakonec však po shlédnutí filmu Rada nad zlato (https://www.youtube.com/watch?v=rRloFqCiZsQ) s poděkováním odmítl. Já vím, že dokument je o OVB a né o Partners, ale i tak se kamarád rozhodl tak jak se rozhodl. Možná si řekl, že MLM funguje všude stejně, ať už se firma jmenuje jakkoliv, netuším.

    Odpovědět

  • MH

    27 září, 2018

    Část pravdy v příspěvku je, ale Vy jste v PFS na 99% nikdy nebyl…

    Odpovědět

  • Arnold

    24 září, 2018

    Z OVB a Parners či Capitolu by mohli odejít všichni slušní lidé, doporučuji vybrat nějaký pool, možná Broker Trust či něco podobného. A hlavně na sobě makat, protože co předvádí tyto společnosti je úděs. Ono takové Fincentrum není taky žádná hitparáda. Hlavně klienti musí bohatnout, jinak nás všechny za nějakou dobu budou hnát od prahu.

    Odpovědět

  • Anonym

    27 září, 2018

    Někdo přijde, někdo odejde. Zajímá mě, jak se zachovali k těm, kteří odchází? Někdy se zadrzovala provize a rusily přístupy do systémů… Víte něco?

    Odpovědět

  • MH

    27 září, 2018

    Všechny zmíněné varianty plus oslovování klientského kmene franšízami a to vše ještě ve výpovědních lhůtách… férovost, nebo alespoň postup podle MS nečekejte

    Odpovědět

  • Mechanik

    29 září, 2018

    Poradci z Partners, můžete nám prosím někdo objasnit, jak vám pan Borkovec vysvětlil, proč je pro-klientsky lepší dělat jenom 4 pojišťovny? Respektive jenom 4 za peníze, zbytek tedy také, ale už zadarmo (na centralu peníze dojdou, ale k poradcům už ne – pro nezasvěcené). Děkuji za objasnění. A ty vlastní produkty? Budete říkat to stejné, co říkají jedno-barevní pojišťováci? Že sice můžete dělat i něco jiného, ale že Partners produkty jsou nejlepší ? Nemáte strach, že budou nejlepší, protože vám za ně pan Borkovec jako za jediné bude platit ..?

    Odpovědět

  • Partnersák

    29 září, 2018

    Prostě Petr Borkovec nám to takto sdělil a my to takto děláme, co na tom nechápete ? Zpochybňujete snad Vy názory svého šéfa v zaměstnání ? Vedení společnosti v čele s Petrem takto v segmentu pojištění osob rozhodlo, tečka. O čem chcete debatovat ? Z mého pohledu přece není o čem, nebo snad ano ?

    Odpovědět

  • Pavel Hanzl

    29 září, 2018

    Milý kolego, a kde je vaše profesionální čest? Pracujete pod hrozbou velkých sankcí za jakási vám dodaná školení, kdybyste odešel. A mohl byste mít provize od všech pojišťoven, přes nějaký slušný broker pool. Bylo by to mnohem více pro-klientské, dostal byste zaplaceno vždy, byl byste nezávislý, nedělal byste pánům správcům modrého oceánu vola. Oni totiž chtějí trestat pojišťovny, s nimiž nekamarádí tím, že demotivují své poradce dělat jejich produkty. To je hnusné – hlavně hnusné ke klientům. Jak se vám plave?

    Odpovědět

  • Free

    29 září, 2018

    Už se nemůžu na ty blbosti koukat, jsem u Partners od začátku a na prvním místě u mě byla vždy kvalita a zatím lidí, kteří mají na prvním místě blaho klienta jsem potkal málo. Ale pořád jich bylo nejvíce v Partners, ale hodně záleží jaké je to ředitelství a jaké hodnoty do něj posílá ředitel. Proč spolupracuji s Partners je důvod, že mi nikdo neříká, jakou produkci musím dělat. A pokud jsem narazil na někoho od nás, že neudělal úplně dobrou práci, neměl jsem problém to nahlásit na watchdog, kde se to nikdy nezametlo pod koberec a dotyčný dostal buď pokutu a v několika případech i výpověd. ( dokonce i jeden manažer). To je důvod proč spolupracuji s Partners, protože mám hodnoty. A to, že je můžu vyznávat a dodržovat i v tak velké společnosti jako je Partners. To, že můžu mít někde více peněz vím, ale pochybuji, že když bych pod nějakým poolem narazil na prasárnu, že to samé udělá pool a dotyčného vyhodí. A s lidmi z Fincentra, OVB nebo poolu, kteří mě náborovali, tak vždy na začátku rozhovoru byly řeči o hodnotách a pak ze všech vypadlo, že je jedno, co se píše, hlavně, když jsou za to prachy. A teď trošku k otázkám, které padly v předchozích komentářích:
    1) ano spolupracujeme převážně s 4 pojišťovnami a nevadí mi to a tím, že jde produkce do méně pojišťoven, mnohem rychleji inovují podle našich představ v současné době například upravuje Allianz invaliditu, abychom byli spokojeni. Druhá věc je, že i když před tím jsem měl na výběr z více pojišťoven, tak 90% produkce šlo max do 4. A pochybuji, že člověk, který zajišťuje životní standard pojistkou, má produkci rozloženou do 10 pojišťoven rovnoměrně. A logicky je i lepší tlak na plnění, protože se mi lépe navazuje vztah s key acountama, když potřebuji nestandardní úkony například v plnění.
    2) ano pane Hanzle, v části máte pravdu, že s ostatními nespolupracujeme je trochu trest. Ale trest za to, že nechtěly nastavit podmínky, které centrála požadovala, tzn. kvalitu, zajímavé provize a nízká cena pro klienta,
    3) je blbost, že ostatní děláme zadarmo a centrála si nechává provize. To by popíralo hodnoty. Tzn. že pokud mi nevychází některá z hlavní 4 cenou nebo podmínkami, tj. je tak 10%, tak udělám tu která je pro klienta nejlepší, akorát musím důvod poslat na centrálu a pak dostanu smlouvu zaplacenou. Zatím ani jedna smlouva nebyla zamítnuta. Takže nevím, co je na tom hnusné, pořád se mi plave dobře pane Hanzle. Mám čisté svědomí.
    4) naše vlastní produkty – pokud trh něco neumí (například pojistit nemocného člověka) a pojišťovny, nechtějí takový produkt udělat, tak proč si takový produkt nevytvořit sami, není to náhodou díra na trhu. Druhá věc, že si můžeme udělat pojistné podmínky, cenu, provize podle sebe. A u rizikovky, je nejdůležitější cena a pojistné podmínky s minimem výluk a tohle je důležité. Sám jsem na to zvědavý, jak to bude vycházet.
    5) Příspěvek Partnersáka je provokace, a vy mu na to pane Hanzle ještě reagujete. Pochybuji, že tento člověk u nás je. Nebo to píše proto, aby takoví jako vy, jste na to reagovali. Takové idioty u nás nemáme, co by takovou slátaninu napsal na předešlou otázku.

    Odpovědět

  • Pavel Hanzl

    30 září, 2018

    „Tzn. že pokud mi nevychází některá z hlavní 4 cenou nebo podmínkami, tj. je tak 10%, tak udělám tu která je pro klienta nejlepší, akorát musím důvod poslat na centrálu a pak dostanu smlouvu zaplacenou. Zatím ani jedna smlouva nebyla zamítnuta. “

    Děkuji za upřesnění, to mi opravdu známo nebylo. Pokud pracujete tak jak píšete, ze srdce vám přeji mnoho sil pokračovat. Já bych v té nesvobodě nepracoval. A je jistě vaše svaté právo, plavat v oceánu který zvolíte. Já mám větší. Ještě více se mi to projevuje v odvětví investic, to je naše hlavní odvětví.

    Odpovědět

  • Pavel

    1 října, 2018

    Z hlavních 5.

    Ano.

    Pak také pracujete jen s tím, co je na trhu dostupné všem a nemáte žádnou produktovou konkurenční výhodu.

    Odpovědět

  • Pavel Hanzl

    1 října, 2018

    Milý kolego, klidně setrvejte v pocitu, že obchodní úspěšnost vám zajistí jen produktová konkurenční výhoda. V praxi nad produkty vítězí schopnosti prodat, když znalost produktů a jejich užití je jen podmínkou nutnou, nikoliv však postačující. Mockrát jsem viděl učiněná zvěrstva, naservírovaná jako lanýže, a to prosím nejen od poradců Partners, abych vám nekřivdil.

    Není zrovna ke všem poradcům na trhu spravedlivé, že někdo si od producenta vyjedná produkt, který pak po nějakou minimální dobu nikdo jiný k dispozici nemá. Pak podle vás rozhoduje o úspěšnosti poradce právě tato výhoda? Naštěstí tomu tak není. Co neumím dát klientovi parametricky pojistkou, to mu umím dát jiným produktem.

    Věřte mi, zajímaví klienti věří poradenským osobnostem, nikoliv jen osobám, ne parametrům nástrojů. Tak povídejte, jak vás tam učí uspět u osob s majetkem nad 200 M CZK? To jako argumentačně, že máte exclusivní produkty a jste tak nějak jiní? Nebo na ně vůbec necílíte? Stačí vám běžní klienti? U těch bohatých jsem vaši práci ještě neviděl.

    Odpovědět

  • Pavel

    30 září, 2018

    Pane Hanzle, co nechápete na tom, že Partners spolupracuje se všemi, ale vyjednává podmínky, poplatkové struktury, garance plnění a pojistné podmínky a na základě tohoto vyjednávání dělá poradcům před výběr. Věřím, že Martin Švec i Pavel Krejčík a teď i Martin Podávka vědí o životním pojištění a praktikách a fungování životního pojišťoven více než vy či jakýkoliv jiný poradce. Poradce pak musí vybrané produkty správně použít. Tato strategie dává Partners několik výhod. Za prvé, exkluzivní produkty = výhodnější než má k dispozici zbytek trhu. Za druhé, skvělé odměňování. Za třetí, vyjednávací sílu. Pro vybrané pojišťovny jsme strategickým partnerem a to se projevuje v servisu poradcům i klientům, v pojistném plnění i v inovacích. Pro poradce i pro klienta je na prd dělat s každým a u každého nemít vyjednávací sílu.

    těchto partnerů je mimochodem 5. u všech je rovná provize – tedy poradce se rozhoduje jen dle kvality produktu a služby.

    a ano, pokud nějaký produkt u některé jiné pojišťovny vyhovuje potřebám klienta více a neumíme to u některého z našich strategických partnerů, tak to poradce může sjednat u nestrategického partnera a je za to samozřejmě zaplacen stejně jako zbytek trhu.

    věřím, že to je velmi chytré, strategické a profesionální řešení proti tomu amaterismu a chaosu u zbytku.

    takže plave se nám skvěle. Top produkty, top odměňování, top servis, rovná provize. prostě vše, jak má být.

    Odpovědět

  • Pavel Hanzl

    30 září, 2018

    Milý Pavle, zajisté máte schopné školitele i manažery. Já jsem si tímhle prošel jinde v MLM a dnes mi vyhovuje jiný model. Opět platí, co jsem napsal vašemu kolegovi s nickem Free. Každý poradce se vyvíjí. V každém případě je na českém trhu velmi málo poradenských osobností a pokud u vás rostou poradci v osobnosti, je to pro trh dobře. Mohu mít k Partners desítky výhrad, to mi však nebrání k té firmě cítit respekt. Někdy, v hlubokých snech mám obrazy, jak sedím na přednášce třeba Pavla Kohouta, ale to se dá trochu dohnat i jinak. Nepracoval bych tam u vás, jsem sólista a nikdo mne dnes příliš neusměrňuje. Různá omezení ovšem přicházejí přes nové regulace i do broker poolů. To je pěkné, že chcete věřit značce. Taky jsem byl velmi loajální k Fincentru, ale každý si svou cestu musí najít a prošlapat sám. Přeji vám dobré klienty.

    Odpovědět

  • Taky od Parťáků

    30 září, 2018

    Pane kolego, pracuji taktéž v Partners a divím se, že tu ztrácíte čas reagováním na zcela zbytečné příspěvky, které slouží jen k tomu, aby dehonestovaly Partners a vůbec práci a filosofii Petra Borkovce. Můj vedoucí mi už před léty v dobré víře a s dobrým úmyslem zakázal navštěvovat konkrétně tyto stránky, neboť planým žvaněním a vypisováním na netu peníze nevyděláte, navíc Vás to ve výsledku jen demotivuje. Úspěch se v této zemi (ještě stále) neodpouští, takže se nedivím, že jsme tu (myslím tím Partners) v pozici toho, komu se okopávají kotníky. Vlastně se vůbec divím, že tu tolik rozruchu a pozornosti vyvolal odchod pár ředitelů, partnerů společnosti a údajně několika set poradců. Lidé přicházejí a odcházejí, co je na tom tak zvláštního ? Budou nám tito lidé chybět ? Neumím posoudit, to je věc Petra Borkovce. Bude nám chybět jejich produkce ? Neumím posoudit, to ví Petr Borkovec, on je chodící kalkulačka. Poškodí odchod těchto lidí nějak dobré jméno a pověst společnosti Partners ? Věřím tomu, že i toto má Petr Borkovec velmi dobře ošetřené po právní stránce. Upřímně, mě osobně nezajímá, co přimělo Majkla Oppla nebo Karla Marouška a další k odchodu. Nezajímá mě to, je mi to zcela jedno. Mě zajímá budování mojí struktury, nábor nových lidí, nárůst bodových jednotek a celkově progres směrem k vyšším postům v hierarchii společnosti Partners. Vím, že pokud budu makat a dřít dostatečně tvrdě a dostatečně dlouho, tak je zhola nemožné, aby se mi to nepodařilo. Pro mě osobně je hodně motivační i akciový program a definitiva, to už ale zabíhám do přílišných detailů. Závěrem radu všem, kteří zde píší: vykašlete se na mrhání času zde na Investujeme.cz vypisováním nesmyslných příspěvků a utrácejte místo toho raději svůj čas schůzkami u klientů, náborováním nových lidí a budováním svojí struktury, toto všechno vám vydělává peníze, nikoliv psaní sem.

    Odpovědět

  • Pavel Hanzl

    1 října, 2018

    Ale kdepak, pane. Poradci potřebují místo, kde by si nezávisle vyměnili názory. To na školení s panem Borkovcem jistě můžete také, ale poněkud závisle 🙂 . Ve výsledku má poradce mnohem více inspirace jak dál růst, než kdyby nevěděl nic o jiných oceánech.

    Odpovědět

  • Taky od Parťáků

    1 října, 2018

    Vážený pane Hanzle, věřte mi, že nemusím vědět nic o jiných oceánech, pro mě je klíčové a podstatné přesvědčení (hraničící s jistotou), že plavu v tom správném oceánu. Vy si pochopitelně plavte kde chcete a s kým chcete, každého věc.

    Odpovědět

  • Hall

    1 listopadu, 2018

    Takhle se argumentovalo za komunistů – mne nezajímá, co je za hranicemi našeho skanzenu, já věřím soudruhovi vedoucímu, neboť ten předvybere to co je správné pro ne a já se pak budu mít dobře oproti těm hloupým a zlým za plotem….Bože to je sekta…

    Odpovědět

  • Partners v p..i :)

    5 března, 2019

    jste tak trochu jako ,,ovecka v davu“ ….on nam to rekl a my to tak delame 🙂 …jak naivni. kvalitni poradce dela dle svych zkusenosti a dle analyz produktu a neustale se vzdelava a studuje

    Odpovědět

  • Bývalý Partnersák

    13 prosince, 2018

    Byl jsem u Partners dlouhá léta a přešel jsem do poolu. Presvědčila mě změna možností výberu „5 pojišťoven“, výplata provízí, resp. nevýplata při odchodu v meziobdobí 5-ti let. Mimochodem při odchodu jsem byl upozorněn, že mý kleinti nejsou mý, ale Partners… a výte proč? Proto v Parters NEPODNIKATE!!! jak se mylně domníváte, ale používáte v podstatě švarcsystém. Pořád řešíte nejaké vedoucí, manažeri a spovídáte se struktůře… :)))) To dělá soukr. podnital ve své firmě :o) Dnes jsem daleko svobodnější, mám větší elán, více možností a peněz. Používejte vlastní rozum lidi. MLM je pro manažery. Pro poradce jsou pooly. Mimochodem nejméně polovina lidí by už dávno odešla, ale bojí se kvůli „sankci za školní“. Prostě soukromý podnikatelé o:))))))

    Odpovědět

  • svobodny v rozhodovani

    5 března, 2019

    zacina jsem v teto branzi pred 20 lety. tehdy v mlm a pak presel pod banku (system mlm). posledni 3 rok jsem pod poolem a jsem taky spokojen. tech plusu je hodne. jen bych vas chtel upozornit, ze klienti opravdu legislativne nejsou vasi, ale mlm nebo poolu. jinac ve vsem svami souhlasim. cetl jsem tuto dlouhou konverzaci a musim rict, ze jsem byl stejne slepy, jako hodne lidi, co tu pisi do disluze. svet je jiny a otevre se, az se obchodnik opravdu postavi na ,,vlastni nohy“ jako je to v poolech. kdyz bych to vzal dle sebe, tak je to o tom, ze clovek casem dozraje. jinac nazory manazeru zavislych v mlm na lidech, se nadaji brat objektivne……….mlel bych to same, kdybych byl na lidech pod sebou ve strukture zavilsy.

    Odpovědět

  • Petr

    6 března, 2019

    Měl jsem nastoupit do Partners v Brně k paní Liškové, ale naštěstí mi kamarád, který zcela znechucen odešel z tohoto oboru, poslal odkaz na tento článek a veškerou debatu pod ním. Potkal jsem se ještě s pár lidmi z branže a vcelku jsem nevěřícně zíral na odměny a následné (pečovatelské) provize u konkurence a u Partners. No a finanční sankce za „školení“ u Partners byla poslední kapka. K paní Liškové jsem nakonec nenastoupil a jsem u Insie.

    Odpovědět

  • PB

    6 března, 2019

    Myslím, že jste udělal velkou chybu, které budete s odstupem času litovat. Partners je v současné době absolutní jednička na českém trhu a rok od roku neustále roste. Navíc se chystá naše vlastní pojišťovna – to budou ty konkurenční pěkně zírat, však uvidíte !!!

    http://www.jsmepartners.cz/o-partners/5997-rekordni-rok-2018-je-duvod-k-oslave!

    Odpovědět

  • Zdeněk Novák

    22 června, 2019

    Váženýpane, velmi se, i po těch dvaceti letech, mýlíte. Klient sounáleží, tedy patří, především finančnímu domu, tj bance nebo pojišťovně. Navíc jste i v dalších věcech příliš neprohlédl. Nicméně, chcete-li, mohu Vám představit společnost, kde máte smluvně zaručeno, že v případě Vašeho odchodu bude Váš kmen převeden za Vámi. Stačí si mne vyhledat na LinkedIn, kde jsem, stejně jako zde, pod svým skutečným jménem. ZN

    Odpovědět