Úterý 29. září. Svátek má Michal.

Nechcete platit dvakrát?

Petr Zámečník 29.01.2009 | 14:13 0 Komentářů

Komu by se to nestalo… zaplatí kartou u obchodníka a platba je mu stržena dvakrát. Jednou mi byla dokonce táž platba odepsána z účtu třikrát. Následuje fáze reklamace přes banku.

Dnes jsem reklamoval dvojí zaúčtování platby u jednoho obchodníka při platbě kreditní kartou Citibank. A octl jsem se v informačním pravěku.

Když jsem se probil automatickým systémem, kterému se z nějakého důvodu postupně 6x nelíbilo zadané číslo karty (poprvé jsem se skutečně přepsal, ale 6x s nejvyšší pravděpodobností nikoli), přesně jsem identifikoval platbu, o kterou se jedná.

„Ano, tu tu vidíme.“

„Výborně, tak tu bych chtěl reklamovat.“

„Dobře, zašleme vám e-mailem formulář, ten vyplňte, a zašlete zpět faxem nebo (klasickou, nikoli elektronickou) poštou.“

Na poprvé se přes upřesnění mého e-mailu „transakce“ nezdařila a na můj e-mail formulář nedošel. Zkusil jsem to tedy znovu a již úspěšněji. Celá reklamace včetně dvou hovorů (při nichž jsem vyřizoval i další záležitosti) trvala přes půl hodiny.

Co mě ale zarazilo nejvíc, byla skutečnost, že telefonicky jsem musel nahlásit veškeré informace o chybné transakci – ale následně bylo nutné poslat ještě papírovou žádost. Přitom kdybych chtěl zažádat o půjčku, což je dle mého skrovného názoru mnohem citlivější operace, stačí ve správný moment sdělit do sluchátka „ano“ a nadiktovat číslo účtu, kam mají peníze převést…

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.