Čtvrtek 01. října. Svátek má Igor.

Nastartujte svůj firemní obchod

ghostrider 05.04.2014 | 09:18 0 Komentářů

Pokud se, coby finanční poradce, soustředíte na zprostředkování zaměstnaneckých benefitů (životní pojištění, doplňkové důchodové spořen), jistě mi dáte za pravdu, že nic není víc, než osobní vazby v daném podniku. Jenže, co dělat v případě že se vám zrovna „zadrhla“ doporučení, nebo pokud žádné dobré vztahy mezi podnikateli či vrcholovými manažery nemáte?

V tomto případě můžete veškerou snahu o firemní obchody vzdát, či začít volat na studené kontakty (což je pro mnoho poradců pouze krátký mezistupeň mezi prvotním zápalem a uznáním porážky). Stejně jako bývají různá doporučení, mohou být různé i studené kontakty. Pokud se rozhodnete navolávat telefonní čísla ze zlatých stránek, velmi rychle si uvědomíte, že vaše snaha o jakýkoliv kontakt se zodpovědnou osobou končí na stole asistentky, která velmi dobře ví, jak s náhodnými „prodejci“ naložit.

Druhým typem studených kontaktů jsou ty z databází firem, ve kterých jsou uvedena přímo čísla na majitele či vrcholový management firem. Kromě toho, že díky nim snadno obejdete pracovníky na info linkách, mají kontakty z databází i další výhody. Dozvíte se například, jak velká daná společnost je jaký má obrat), v jakém oboru podniká a jak to má s platební morálkou. Díky tomu snáze odfiltrujete společnosti, které pro vás nejsou zajímavé např. z hlediska své velikosti. Svoji šanci na úspěch můžete naopak zvýšit tím, že si v databázích vyfiltrujete společnosti z oborů, které jsou vám něčím blízké, či které nabízí potenciál nejzajímavějšího obchodu. Tímto však výhody pro vás nekončí, přesvědčte se sami např. na stránkách společnosti Albertina, která je jednou ze společností, která databáze firem prodává, viz. http://www.albertina.cz/priklady-pouziti/

Řekněte sami, není lepší zainvestovat do kvalitní databáze a ušetřit tak v budoucnosti čas strávený nikam nevedoucími telefonáty či schůzkami?

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.