CZK/€ 25.265 -0,04%

CZK/$ 23.672 -0,38%

CZK/£ 29.357 +0,28%

CZK/CHF 25.977 -0,36%

27. 04. 2017

0 komentářů

Subjekty:

Asistenční službu podle Allianz využije každé 83. auto

 

Každý měsíc volá na asistenční službu Allianz pojišťovny přibližně tisícovka řidičů, kteří potřebují vyřešit problém související nejčastěji s nepojízdným autem. Základní asistenční služby má u Allianz každé pojištěné vozidlo. V praxi to znamená, že každý řidič tak může využít minimálně asistenci v hodnotě 3 tisíce korun.

Loading



 

Jednoznačně „vede“ odtah nepojízdného vozidla. Dále pak jeho oprava na místě a zapůjčení náhradního osobního automobilu. Naše asistenční služby se nevztahují pouze na nehody, ale i na poruchy a chyby řidičů,“ říká metodik autopojištění Allianz pojišťovny Václav Dub.

Častým šoférským omylem je představa, že asistenční služby jsou spojené pouze s havárií, případně zapůjčením náhradního vozu. Řidiči však mohou asistenci využít třeba i k řešení takové lapálie, jakou je prázdná nádrž a nejbližší čerpací stanice ještě třeba 10 kilometrů daleko. Dalším typickým příkladem, kdy se bez asistence neobejdeme, jsou zabouchnuté klíče uvnitř auta. Vždy je ale potřeba počítat s tím, že řidič má asistenční služby pojištěné jen do určitého limitu. Standardně jsou to tři tisíce, ale lze získat i variantu vyššího krytí 15 tisíc korun a nebo dokonce bezlimitní asistenční služby. Nadstandardní asistenci přitom využívá přibližně třetina řidičů.

„Přestože některé zásahy limit tří tisíc korun nepokryje, motoristé jsou spokojení s tím, že nemusí platit celou částku ze svého. Navíc oceňují, že jim stačí zavolat na číslo 241 170 000, kde domluví s operátorem na řešení vzniklé situace bez toho, aby museli sami shánět opraváře, případně odtah nepojízdného vozidla,“ doplňuje Václav Dub.

„V loňském roce vyplatila Allianz za asistenční služby 96 miliónů korun, ve více než 80 procentech případů byly asistence spojené právě s odtahem vozidla,“ upřesňuje analytik Jiří Klempera.

REKLAMA

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz


Související články

Rozhovor: Pojišťovna má vyřešit problém, ne jen zaplatit škodu

Skutečnou hrozbou pro pojišťovny nejsou klimatické změny ani technologické firmy, které by si rády ukrojily díl trhu, ale to, jak rychle se dokáží pojišťovny přizpůsobit změnám a nepodcenit žádný aspekt, který na ně může dopadnout. V rozhovoru to uvedl prezident České asociace pojišťoven Martin Diviš.

Text: Redakce

24. 04. 2024

Kalkulačka pro výpočet orientační pojistné hodnoty – snížení rizika podpojištění

V roce 2023 Česká asociace pojišťoven (ČAP) představila nový standard pro výpočet pojistné hodnoty nemovitostí, zaměřený především na rodinné domy. Cílem tohoto standardu je minimalizovat riziko podpojištění. V rámci tohoto úsilí byla vytvořena kalkulačka pro orientační hodnotu pojistného, dostupná na webových stránkách ČAP. Tato kalkulačka umožňuje zadat […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

27. 03. 2024

Jaké sankce hrozí při nedodržení povinností v rámci daňového přiznání?

Stále platí, že nejvíc lidí podává přiznání k dani z příjmu fyzických osob až poslední týden v březnu. Proto Finanční správa od pondělí 25. března do úterý 2. dubna letos prodlužuje úřední hodiny podatelen všech finančních úřadů. Finanční úřady budou otevřené od 8 do 17 hodin. Neplatí to však pro […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

26. 03. 2024


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *