12. 02. 2015
Subjekty:
Sberbank první letošní marketingovou kampaní podporuje bezkonkurenční spořicí účet na trhu FÉR spoření
„Kampaň má za cíl podpořit růst počtu aktivních klientů banky, jejichž počet v loňském roce vzrostl o třetinu, a atraktivní spořicí účty jsou jedním z našich stěžejních akvizičních produktů. Naší strategií lepší péče o klienty je nejen bezchybná obsluha v distribuční síti, kterou jsme v loňském roce výrazně rozšířili, ale zároveň nabídka nejlepších produktů, které se řadí na špici jak v parametrech, tak v jednoduchosti a srozumitelnosti – náš spořicí účet získal nedávno ocenění Finparáda – Finanční produkt roku 2014. Druhým cílem je další zviditelnění naší banky a zvýšení znalosti značky Sberbank,“ uvedla Alžběta Kellersteinová, vedoucí marketingové komunikace Sberbank CZ.
Spoty uvidí diváci televizních stanic skupin Nova Group, Prima Group a AT Media. Bannerová kampaň poběží na vybraných zpravodajských a finančních serverech. Návštěvníci jsou přímo směřování do nového eShopu banky, který umožňuje jednoduché založení spořicího účtu během několika minut bez nutnosti návštěvy pobočky.
Hlavní vizuály budou samozřejmě použity i na všech pobočkách banky, ať již ve formě polepů výloh či dalších marketingových materiálů.
Kampaň vznikla ve spolupráci s reklamní agenturou Made by Vaculík.