Fincentrum a.s.
Hypoindex.cz Hypoindex.cz ČeskéReformy.cz ČeskéReformy.cz Bankaroku.cz Bankaroku.cz Investiceroku.czInvesticeroku.cz Investujeme.sk Investujeme.sk InvesticiaRoka.sk InvestíciaRoka.sk Ověření poradců Ověření poradců

Děkujeme našim partnerům:

fincentrum-mensi-nove

logo

cp-financni-poradenstvi


Podílové fondy: Jak ovlivní poplatek výnosy

Při investicích do podílových fondů se poplatkům (zpravidla) nelze vyhnout. Volbou způsobu úhrady vstupních poplatků ale lze ušetřit nemalé částky. O kolik je výhodnější průběžně placený oproti předplacenému?

Podílové fondy: Jak ovlivní poplatek výnosy >> sdílejte na sociálních sítích

 
 
Titulek: Výnos po 30 letech?
Od: Neregistrovaný
Datum: 25.07.2012 07:23
 

Dobrý den,
může mi někdo znalý objasnit, jak došla autorka k číslu 966 559,19 Kč v řádku „výnos po 30 letech“ v Tab.č.1 (a samozřejmě i k ostatním číslům v těchto řádcích.
Děkuji.

Titulek: Bez nadpisu
Od: Tomáš Marný
Datum: 11.07.2012 14:10
 

Už se nechci zdržovat diskuzemi ne net forech. Kdysi jsme tu ambici měl, dnes vím, že je to v zásadě ztáta času.
Ale je slušností odpovědět, když jste odpoděl Vy mě.
ad 1. CQ Dyn TR má proměný obsah portfolia, je to vidět na grafech poměru mezi akciovými a dluhopisovými nástroji a nástroji peněžních trhů. Poměry se dynamicky mění podle matematického modelu, který by měl vybírat podle středních trendů odpovídající teritoria, třídy aktiv a tomu odpovídají fondy. (Dyn TR je fond fondů.)
ad 2, pokud jste uzavřel smlouvu přes JUNG v poslední době, máte ji uzavřenou podle rakouského práva, nikoli podle českého. Což si nutně nemyslím, že je špatně, jen případné škody, pokud byste měl pocit že nastali byste neřešil za pomoci českých dozorujícíh orgánů a případná pře by se řešila před rakouským soudem. /Vycházím z toho, jaké smlouvy jsem viděl u klientů./
A jak už jsem jednou psal, nepovažuji CQ xx TR za výhru, i když si umím představit že pro někoho mohou být zajímavé.
Ale ani FT fondy nepovažuji za božské, něco umí lépe, něco hůře než jiní. Je to prostě jenom jeden ze správců.
A srovnání fondů se má dělat, pokud už mám tendeci srovnávat fondy, podle toho co od nich Vy sám očekávate. Protože Vy řešíte jako prioritu výnos, někdo řeší maximální propad.

Titulek: Re:
Od: STAS
Datum: 11.07.2012 21:02
 

OK to je jasna informace, diky

Titulek: Přesně naopak, předplacený poplatek se nevyplatí
Od: Jan Traxler
Datum: 10.07.2012 21:59
 

To je hrozný blábol. Naopak předplacený poplatek se vůbec nevyplatí, protože za jiných okolností by ty peníze mohly být rovnou investovány a vydělávat. A také se nevyplatí kvůli inflaci, kdy předplacený poplatek „se slevou“ je vlastně reálně dražší než průběžně placený poplatek.

http://www.fi­nez.cz/odborne-clanky/fondy/pra­videlne-investovani-do-fondu-predplacet-ci-nepredplacet

PS: Navíc i bez předplacení poplatku je možné nakupovat fondy za nižší vstupní poplatky.

Jan Traxler
FINEZ Investment Management

Titulek: Bez nadpisu
Od: stas
Datum: 09.07.2012 23:29
 

nemluvime o stejnem, jestli muze zprostredkovatel neco odpustit, tak neni zprostredkovatel, ale prodejce a to conseq je! On kupuje jako pool partner a dal prodava a proto muze manipulovat s agiem a taky pripisuje min nez FT, jinak neobjevuji ameriku, jen vy chlapci jste nabuseni a nadseni , ale nic neovlivnujete, to jen fondovy manager consequ si hraje podle sveho s necim, co stejne ridi jini a votomtoje!!

Titulek: Re:
Od: Tomáš Marný
Datum: 10.07.2012 15:39
 

Postupne,

já jsem se neptal co je smíšený fond, ale co je cituji Vás „smíšený fond, ale s převahou finančních podílů“, Nerozumím hlavně té druhé části. CQ TR už z názvu je total return fond, tzn. srovnávacím indexem je za a/kladná výkonost, b/ inflace /a podotýkám, že CQ nepovažuji za žádnou výhru./ Proto Vaše srovnání s ATX je nesmyslné, ať chcete nebo nechcete. Conseq je OCP, tečka. To říká vše co je a co může a nemůže. "jelikoz jsem nepsal nic o brani z uctu ,ale o mensim pripisovani ve stejnem fondu FT nebo pod Conseq ,

a to jiste uznate, je dost velky rozdil v jurisdikci" jinak řečeno je rozdíl v právním řádu a jeho zvyklostech? Nějak nerozumím co jste tím měl na mysli.

pokud to máte rozdílný výnos černé na bílém, doporučuji podat stížnost na ČNB. Je to totiž stejná myšlenka, jako že pokud zaparkuji své ČEZ akcie u FIO OCP nebo u KB, FIO mi připíše menší zhodnocení? Není možná, protože ocenění je dáno uzavírací cenou burzy. Cena PL je dána uzavíracím cenami jednotlivých CP v portfoliu. OCP nemůže svévolně manipulovat s cenou CP, protože on ji nekotuje. "v ČR JE

možné podle českého práva uzavřít smlouvu se správcem fondů Franklin Templeton" skutečně? Na stránkách FT jsou uvedeni tito distributoři – Citibank, Conseq, Deutscher Ring, UNG, DMS & Cie, J&T Banka, Raiffeisenbank a UniCredit Bank. Chybí mi tam samotné FT. S vyjímkou DMS, kde uzavíráte smlouvu podle rakouského práva, všichni ostatní parkuji PL na svých subregistrech. Takže jak chcete uzavřít smlouvu podle práva ČR přímo s FT?
Pro rozšíření mých málo informací, kde jste si uzavřel smlouvu přímo s FT? Pokud se mýlím, nemám problém to přiznat.

ano, k změně ceny CP se běžně připočítává kurzové riziko, proto i FT udává ceny v USD a EUR, protože dochází ke kurovým posunům. agio je skutečně vstupní poplatek. Lze ho definovat jako rozdíl mezi nákupní a prodejní cenou, ale i jako diskont. Ale ve smyslu srážky ze zaslaných prostředků na vyrovnávací účet. Agio, diskont, vstupní poplatek, poplatek za zprostředkování nemá žádný vliv na cenu PL /CP/, PL má stále stejnou cenu, až je vstupní poplatek, či diskont, 5%, 5,75% nebo 0%. Cena PL je dána tím kdo kotuje cenu PL a to OCP není, ať už si říká Conseq, Atlantik, nebo Vontobel /i když V je banka/. srovnávání smíšených fondů – jabka a hrušky, není možné férově srovnávat konzervativní smíšené fondy, dynamické SF. A když už jdeme opravdu do detailů CQ Dynamik TR není smíšený fond, ale total return fond fondů. Ale můžete je srovnat neférově, říci si, že podle Vás jsou srovnávací kritéria výkonost a sharpe ratio. A sharpe ratio si dopočítáte sám z výkonosti a bench marku,který si stanovíte Vy sám. /Což je upřímně i logičtější, jak mohu porovnat sharpe, když jeden fond má bench 25% US 10y treasury a 75% SaP 500 a druhý fond 40% Patria GPRI a 60% PX?/ porovnávání podle A acc, ano máte pravdu, pokud máte ambici porovnávat fondy, měl byste porovnávat fondy ve stejné třídě. Ale stejně můžete porvnávat dondy třídy N(acc) /nebo chcete-li třídy D/. OCP, i když zlomkuje CP nemůže manipulovat s cenou CP. Naposledy, jednalo by se o trestný čin, pokud k tomu máte důkazy, hned s nimi na ČNB. ne, já skutečně cenu CP ve formě PL neovlivňuji. Ale to ani chlapci z Consequ. Proto musí být vypořádání CP u Consequ stejné, jako kdybyste prodal své CP v DE, AT nebo GB. ES do toho někdo zakomponoval, protože používáte výrazivo a nesprávnou argumentaci jako používají zástupci ES, kteří zprostředkovávají pro AT větev OCP DMS Jung ze skupiny Aragorn. myslím, že argumentace 8%, 5% nebo 15% růstu ceny PL je v této diskuzi lichá, autorka neřešila výběr PF, ale vliv poplatku na výsledný stav účtu. Nesouhlasím s ní, k čemu došla, jak tady někdo níže trefně poznamenal něco o mrtvých, ale nehodnotím ji, že použila PF CQ Dynamik TR. Mohla tam klidně dát BlackRock, CreditSwiss nebo Vámi protěžované FT. Na její výpočet vlivu popltaku by to nemělo vliv. ano, jsem skutečně nabušený. :-))) Nějak Vám to vadí? Ano, mám zkoušky odborné způsobilosti na kapitalových trzích, je v tom nějaký problém?

Titulek: Re: Re:
Od: stas
Datum: 10.07.2012 18:19
 

1/ smiseny fond a jeho porfolio, kde nejsilnejsi pozice jsou penezni tituly
2/ mam ceskou zadost Franklin Templeton o koupe podilu, pres Aragon-JUNG, ktery je registrovany u CNB, takze asi podle ceskeho prava

Titulek: Re: Re:
Od: stas
Datum: 10.07.2012 18:16
 

to jen vysvetluje, ze si jako srovnani investice muzu pouzit co chci ze stejneho baliku OPF, vse ostatni uz jsou standarty, ale nikdo se nepozastavil nad tabulkou v clanku a temi cisly!!

Titulek: Re: Re:
Od: vasek
Datum: 10.07.2012 17:04
 

souhlas. jak se říká, tahle odpověď pásla jak „p*del na hrnec“ . Snad je to konec všem těm nesmyslným spekulacím.

Teď už se to zřejmě posune jen do diskuze na téma investování do FT přes E&S… :-)

Titulek: Re: Re: Re:
Od: stas
Datum: 10.07.2012 18:16
 

a to je mozne???

Titulek: Re: Re: Re: Re:
Od: vasek
Datum: 10.07.2012 18:32
 

http://www.pe­nize.cz/finan­cni-poradenstvi/206537-ertrag-und-sicherheit-vynos-a-solidni-nejistota

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re:
Od: STAS
Datum: 10.07.2012 18:43
 

a tento clanek ma neco vysvetlovat? Dival jsem se na CNB a tam ES neni

Titulek: ja se mám probrat?
Od: stas
Datum: 09.07.2012 21:40
 

já o voze a vy o koze! pokud není srovnávací index, jak tedy chcete srovnat vynosnost investice?? pokud je tedy jediny vystup vykon p.a. a jedna se o smiseny fond, tak potom muzu porovnavat jen smisene fondy ! Vsechno motate dohromady ! To je videt u vaseho vysvetlovani agia. A ted do toho pletete nejake ES. Jinak popisovat vstupni poplatek jako rozdil mezi nakupni a prodejni cenou je vas skutecne hodno ! Zjednodusene receno, abyste pochopil, agio je discont fondu pri prodeji novemu investorovi
a neco jako nakupni a prodejni cena je hoooodne zavadejici, spis jste asi myslel aktualni cenu podilu ! A ted si predstavte, ze ja nakupuji a prodavam switchem v ramci fondu FT a i jinych (dle podminek depozitni banky/ podily bez agia jen za aktualni cenu podilu'
Pokud nemate srovnavaci index muzete srovnavat akciove fondy jen podle oznaceni A acc nebo jineho stejneho oznaceni, ale to byste mel vedet!! :-)
a jeste k tomu vzpominat menoveriziko nebo dokonce volatilitu ???? A jeste primoneu, asi pro vas nekolikrat, kde autorka vzala 8,05% p.a. , kdyz uvadeny fond ma k dnesnimu datu bídných 2,47% , potom je mi zcela jedno kolik cini poplatky v desetinach rozdilu kdyz takova investice nevydela na slanou vodu, bez ohledu na volatilitu, menove riziko, index a jina cizi slova, jejichz vyznam je vam zastren…-)

Titulek: Re: ja se mám probrat?
Od: vasek
Datum: 09.07.2012 22:18
 

Divil byste se, ale kupovat(přestupovat mezi) fondy bez poplatku není nic mimořádného. Vstupní poplatek je odměna zprostředkovateli, tedy pokud zprostředkovatel uzná za vhodné, klient má investici bez tohoto poplatku.
Např. někomu doporučím fondy FT přes smlouvu u Consequ např. do Lat. Ameriky a následně mu doporučím relokaci do jiného fondu(třeba dluhopisy). Dluhopisy tedy budou bez vstupního poplatku. Nemusím si tedy nic představovat. Neobjevujte Ameriku.
Mluvíme o tom samém…

Titulek: VÝPOČET
Od: stas
Datum: 09.07.2012 10:26
 

Jen pro pořádek! Kde vzala autorka 8,05%, když tento fond k dnešnímu dni dělá 2,43% ???? A s ohledem na to, že se jedná sice o smíšený fond, ale s převahou finančních podílů a navíc je pod benchmarkem ATX –20%, tak je to celkem velky propadák!

Titulek: Re: VÝPOČET
Od: Tomáš Marný
Datum: 09.07.2012 16:39
 

Pane Stas,
zkoušíte tu nějaké myšlenky, ale jste, slušně řečeno, trochu mimo.

Mohl byste, prosím, definovat co je to „smíšený fond, ale s převahou finančních podílů“? Nějak v tom tápu. Index ATX, jak prosím souvisí s výkonnosti aktivně řízeného podílového fondu, který není teritoriálně omezený? A až se budete nudit, někdy večer, prostudujte si Zákon o cenných papírech a Zákon o podnikání na kapitálovém trhu. A pokud budete mít ještě trochu času, dejte si vyhledat co jsou to omnibusy, registry a subregistry. Trochu by Vám to mohlo ozřejmit, že bohužel nemáte pravdu, pokud popisujete jakési přímé či nepřímé vlastnictví cenných papírů. A i totální neznalost v představě, že obchodník s cennými papíry si může brát cosi z klientova účtu, pokud to není uvedeno přímo v sazebníků poplatků OCP. Pokud byste na něco takového narazil, doporučuji se obrátit na ČNB, s obchodníkem bude zahájeno správní řízení a pokud to tak opravdu bude, bude mu udělana pokuta. A Vy bez problému z obchodníka dostanete rozdíl, o který Vás obral. Ale to, myslím, není problém ani Consequ ani Atlantiku. Vsadil bych ale na kurzové riziko, jako důvod Vaší představy, tak jako to předpokládál pan Vašek. agio se omezeně používá jako vyjádření vstupního poplatku v některých německy hovořících zemích. Jsme v ČR, mohl by tu být snaha používat ustálené výrazivo. (Ale jasně, lépe se prodává agio, lépe to zní, tak nějak vzletně, než vstupní poplatek. :-) ) porovnávat výkonost smíšeného fondu a výkonsot akciového je jak porovnávat zda je rychlejší Ferrari F40 nebo RangeRover. Ano, RangeRover bdue na dálnici pomalejší. Ale většina lidí, co ho kupuje ho nemá kvůli dálnici. Mimochodem, v ČR není možné podle českého práva uzavřít smlouvu se správcem fondů Franklin Templton.

Titulek: Re: Re: VÝPOČET
Od: stas
Datum: 09.07.2012 19:37
 

Neznate pojem smíšený fond?? A fond , ktery nema uvedeno srovnani na odpovidajici benchmark je trochu tajuplny protoze neni mozne posoudit
sharpe ratio, coz je pomerne dulezity
ukazatel investice a protoze byl fond emitován v rakousku , tak index ATX, ale to byste mel vedet. Jinak si to pletete cely clanek je tom kolik vydela
nebo nevydela poplatek /agio/
, jelikoz jsem nepsal nic o brani z uctu ,ale o mensim pripisovani ve stejnem fondu FT nebo pod Conseq ,
a to jiste uznate, je dost velky rozdil v jurisdikci…a kdyz jeste k procentum pripisujete kurzovni riziko, tak to budete velky znalec. :-D Jinak Agio je bezny vyraz ve
vsech prospektech fondu a je to prirazka k cene nakupu podilu a ne neco jako vstupne do klubu..pro vasi informaci FT Growth je smiseny fond , takze ho muzu porovnat s uvadenym fondem a vysledek je tristni!! Mimochodem, v ČR JE
možné podle českého práva uzavřít smlouvu se správcem fondů Franklin Templeton. Asi by to chtelo vic informaci. Takze se spis drzte tematu a vysvetlete, kde vzala autorka 8,05% p.a. cesky rocni vykon, kdyz uvadeny fond neudrzi ani inflacni uroven…!!!

Titulek: Re: Re: Re: VÝPOČET
Od: vasek
Datum: 09.07.2012 21:14
 

Také nerozumím Vaší argumentaci ohledně indexu ATX. Pokud se nemýlím, jedná se o index tvořený 20ti nejvýznamějšími tituly, které jsou obchodovány na vídeňské burze. Jenže onen zmiňovaný fond není teritoriálně omezen na rakouské akcie…
Jinak exituje více fondů, které nemají přímý srovnávací index…
Mimochodem dle Vaší logiky mám porovnávat české fondy s indexem pražské burzy i v případech, že jsou zaměřeny např. na globální značky?
Trošku ujeté,ne?
Také u Agia nikdo nehovoří o „nějakém vstupném do klubu“(jako např. u společnosti E&S) ale o vstupním poplatku(rozdíl mezi nákupní a prodejní cenou)

Pak Vaše porovnávání smíšeného fondu vs smíšený fond. Takže jako mohu porovnávat i jakýkoliv akciový fond proti jinému libovolnému akciovému fondu? Bez ohledu na to, do čeho a kde fond investuje, přístup k měnovému riziku, přístup k volatilitě? Člověče, proberte se

Titulek: poplatky?
Od: stas
Datum: 08.07.2012 08:34
 

Milá autorko, článek jako takový je zpracovaný velmi dobře, ale má jednu zásadní chybu! Poplatky NEJSOU až tak moc důležité! Sice se investorovi může snížit výkon až o desítky tisíc za 30 let investování, ale správným nastavením portfolia umí správce vydělat statisíce až miliony z investice! A o tom to je! Investor si musí položit otázku: chci být věřitelem Consequ nebo Atlantiku, že něco vydělají s mou investicí nebo chci být majitelem a mít přímé výnosy. pokud chci mít přímé výnosy, musím být přímým majitelem podílů a najít takového správce, který je přímo zainteresován na vásledku investice!! Jen pro porovnání klasiky: Franklin Templeton Growth US, dělá k dnešnímu dni 12,1% p.a. a pokud by investor investoval přímo u fondu, tak by jeho majetek byl v objemu 3 186 136,– při stejných investičních podmínkách jako v modelu a to při agio 5,75% a fee 2,15% .......

Titulek: Re: poplatky?
Od: vasek
Datum: 08.07.2012 10:36
 

Člověče co to plácáte? Jakým věřitelem Consequ či Atlantiku? Nepleťte si to s pojišťovnami.
Už snad bylo dost toho nesmyslného obhajování E&S a „pošpiňování“ Consequ a teď i Atlantiku

Titulek: Re: Re: poplatky?
Od: stas
Datum: 08.07.2012 12:44
 

já plácám??? Tak se stačí podívat do podmínek smlouvy s Conseqem , kterou jsem měl v té době i já !! Stačí porovnat stejný fond, např. FT Global Bond LU0252652382. FT má výnos 9,67% p.a. a Conseq připisuje jen 5,26% p.a. a to znamená jen jedno pane ! Conseq si dělal s mou investicí co chtěl"""

Titulek: Re: Re: Re: poplatky?
Od: vasek
Datum: 08.07.2012 20:44
 

a pak jste zjistil, ze jedno procento je v usd a druhe v czk

Titulek: Re: Re: Re: Re: poplatky?
Od: stas
Datum: 09.07.2012 06:51
 

no vidim ze jste odbornik na slovo vzaty!!!!! :-DDDDDDDDDDDDDDD

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: poplatky?
Od: Moah
Datum: 09.07.2012 11:23
 

Dejte sem prosím odkaz na oba grafy.

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: poplatky?
Od: stas
Datum: 09.07.2012 11:32
 

jeden je bezne dosazitelny pres ft.com a druhy je vypis z uctu…

Titulek: rozdil!
Od: josef
Datum: 08.07.2012 08:20
 

Je obrovsky , kdyz budu investovat primo u Franklin Templeton bez Consequ ci Atlantiku! Pri stejnem procentu, ale vyssim agiu 5,25% je vynos 1 404 524 ,– Kdo investorovi sežral?? Kdo to umí vysvětlit??

Titulek: Re: rozdil!
Od: Veru
Datum: 10.07.2012 01:43
 

Prekontrolujte si ISIN jednotlivych fondu, skladbu portfolia a hlavne MENU, ve ktere je vynos uveden, protoze jste uplne vedle a vynos je pochopitelne totozny. Ke clanku samotnem… Ve chvili, kdy klient dodrzi investicni horizont, tak se mu vyplati poplatek predplatit.

Titulek: Re: Re: rozdil!
Od: stas
Datum: 10.07.2012 07:13
 

bozinku to je mi ale novinka, ISIN stejny , portfolio fondu nezmenim a jestli tady nekdo narazi na měnove riziko , tak je skutecny odbornik, protoze co bude zitra vi jen pan Buh a Kalousek!! Je mozny jen jede scenar a to ten , ze agio a fee uvadene v clanku je uvadeno jako soucast vynosu 8,05% !! ALETO JE POTOM MARKETINKOVA LUMPARNA, protoze vsude se uvadi vynos fondu oprosteny od techto nakladu. Takze v tomto pripade by tabulka musela vypadat jinak ! Agio 3,5% , fee 2% a performance 2,55% celkem 8,05% a to jak sami uznate vubec dobre nevypada!! Vitejte v Cesku… ted priznavam , ze jsem mimo a ani mne nenapadlo takto kroutit s vysledkem, PROTO KDYZ JSOU STEJNE FONDY NABIZENY FRANKLIN TEMPLETON ANEBO CONSEQ, TAK JE ROZDIL V PRIPISOVANEM VYKONU …proto se nemuzu dopocitat :-( , proto jsou investori v Cechach nasrani, ze vydelavaji malo ! Oni jsou vlastne podvadeni !!!!!!!!!!!!!

Titulek: Re: Re: Re: rozdil!
Od: Původní kolemjdoucí
Datum: 10.07.2012 13:40
 

Měnové riziko nehraje roli? Pak tedy neplatí jedna z pouřek, že investice má probíhat v měně, ve které bude probíhat spotřeba. K rozdílnosti výbosů /je to jen nápad, nekamenujte mne/, není to možná tím, že jak Conseq, tak FT máají poplatky a dojde ke zdvojení poplatku podobně jako je tomu v IŽP?

Titulek: Re: Re: Re: Re: rozdil!
Od: stas
Datum: 10.07.2012 14:01
 

nepsal jsem ze nehraje roli, ale je sekundarni. bohuzel nebo bohudik v poslednich letech uz penize nejsou to za co byly povazovany a protoze spotreba je mozna v ruznych menach , tak toto pravidlo je podruzne. s ohledem na to, ze se investuje s penezni hodnoty do vecne, se tento problem menoveho rizika dostava do roviny teoreticke , protoze v provazanosti globalni ekonomiky se prudky pad meny dostava uz do roviny spekulace. Ke zdvojeni poplatku to navadi, spis mne napada, ze Conseq / nebo jiny podobny/ jako pool partner nakupuje jako velkoobchod a potom si sam stanovuje spravcovskou politiku, ale tak jak to popisujete je to mozne. Bohuzel zatim neni nikdo kdo by vysvetlil tento rozdil v pripisovani vykonu. z praxe mam vice poznatku, ze se tak deje.

Titulek: Re: Re: Re: Re: rozdil!
Od: vasek
Datum: 10.07.2012 13:58
 

Conseq si žádné poplatky navíc u jednotlivých fondů neúčtuje. – ověřoval jsem to. Dle mého dostává část mfee od koncového fondu.
Své poplatky navíc má u Active a Horizont Investu, což jsou jimi řízená portfolia.

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: rozdil!
Od: Původní kolemjdoucí
Datum: 10.07.2012 15:50
 

tak pak nechápu, kde se ten rozdíl může tvořit.

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: rozdil!
Od: vasek
Datum: 10.07.2012 17:12
 

osobně bych vsadil na měny(hodnotu toho zmiňovaného FT fondu jsem našel v USD,EUR i GBP, což může člověka zmást)

museli bychom mít od stase přímý odkaz na stránku, se kterou svůj výpis porovnával.

A nebo mě napadá, že jeden výpis obsahuje zhodnocení bez vstupního poplatku a druhý po jeho započtení

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: rozdil!
Od: stas
Datum: 10.07.2012 14:04
 

mam cerne na bilem u stejnych ISINu, ze jsou rozdily v konecnem pripisovani!!!! A to neni zadny vymysl!! To je realita. Na web conseq je psano u poplatku, ze muzou byt pripsany nejake zahranicni poplatky, ale myslim si ,ze u Consequ se smena CZK na investicni menu pripisuje v pozici nakup/prodej devizy a u FT se jedna o smenu za stred CNB ke dni prikazu. To by mohlo vysvetlovat rozdil ve vykonu

Titulek: Re: Re: Re: rozdil!
Od: vasek
Datum: 10.07.2012 10:50
 

člověče už to nehulte
Měnové riziko je jeden z faktorů, který je třeba brát v potaz. Někde více, někde méně.
Co se týká Consequ/Atlantiku, zavolejte si tam, reklamujte své výnosy, předneste svojí myšlenku o tom, že Vás okradli a dejte vědět. Nyní tady akorát plácáte absolutní populistické nesmysly

Titulek: Re: Re: Re: Re: rozdil!
Od: stas
Datum: 10.07.2012 11:50
 

aaaaaa pan je odpornik! Jake menove riziko mi hrozi? Ze se koruna prudce propadne nebo posili ? Pri pravidelne investici ? :-) Zajimave je , ze jste si neracil vsimnout , ze vypocty vynosu za 30 let neodpovidaji vynosu 8,05% , ze cela tabulka je zavadejici! Hlavne ze znate menove riziko !! :-DDDDD to je jen jedno ze sekundarnich informaci. Jeste nikdo neodpovedel, vcetne autorky clanku, na nesoulad vynosu a procent z investice ! Ucit se, ucit se, ucit se!!

Titulek: Re: rozdil!
Od: stas
Datum: 08.07.2012 08:24
 

To je přece velmi jednoduché ! Conseq nebo Atlantik jsou a.s. a jejich prioritou je jejich zisk a ne vynos investora!!!!!

Titulek: Re: Re: rozdil!
Od: vasek
Datum: 08.07.2012 10:31
 

pánové, netahejte sem zase E&S. Už se to tu řešilo více než dost a s jasným výsledkem

Titulek: Re: Re: Re: rozdil!
Od: stas
Datum: 08.07.2012 12:37
 

co to meleš? Jaký ES?? o tom není v textu ani čárka!!!!

Titulek: Videl jsem v jinem clanku
Od: viglib
Datum: 07.07.2012 22:27
 

vypocet, ktery pri zapocteni inflace vychazel presne opacne ;)

Titulek: "výborný" závěr
Od: VlK
Datum: 04.07.2012 07:58
 

„Ovšem tento výpočet nezahrnují náklady ušlé příležitosti z vydaných peněz na poplatek“
:-D
~Daný způsob přepravy je bezpečný, když nezahrnujeme počty mrtvých.
Ale závěr je pravdivý, to je fakt.

Připojte váš komentář!

* Pokud je obrázek nečitelný, nový načtete kliknutím na obrázek.
Pro přihlášené se kontrolní obrázek nezobrazuje. Přihlašte se či se zaregistrujte pokud ještě nemáte účet.
Opište text z obrázku: *

* Hvězdičkou jsou označeny povinné informace.


Články z Investice

Petr Fejtek | 20.05.2013 00:00 Cesta fondů zarúbaná

Domácnosti šetří. Nejvíc peněz ale ukládají do dluhopisů – a to především do státních dluhopisů pro občany. Výnosnější investice přitom zůstávají stranou. A co doporučuje norský vládní fond? Akcie. Celá zpráva »

Komentářů: 10 / 10 Poslední komentář: 23.05.2013 10:35
Reklama

Luboš Smrčka | 16.05.2013 00:00 Pár poznámek k euru: Je zločin plésti si dojmy s pojmy

Dluhy evropských (a nejen evropských) zemí stále straší občanstvo a bude to trvat tak dlouho, jak dlouho bude pokračovat dluhová krize. Na faktu, že předlužená Evropa je obrovský ekonomický problém, nezmění dokonce ani rezoluce některého parlamentu. Celá zpráva »

Komentářů: 0 / 0

Jan Valášek | 14.05.2013 00:00 Analýza fondu: BNP Paribas L1 Bond World Emerging Local

Dnes zabloudíme na trochu exotičtější dluhopisovou půdu a představíme si fond Bond World Emerging Local investující na rozvíjejících se trzích v lokálních národních měnách. Dobrá výkonnost, ovšem vyšší riziko. Pro psychicky odolnější.        Celá zpráva »

Komentářů: 0 / 0

Šimon Finemon | 13.05.2013 00:00 Cesta z krize? Škrtněte výdaje

Ministerstvo financí pod vedením Miroslava Kalouska se v roce 2010 konsolidovalo státní rozpočet. Jestli zvolilo dobrou či špatnou formu, je otázka. Došlo k navýšení nepřímých daní a poplatků a změně ve valorizaci důchodů a škrtům ve výdajích. Podřízl tak českou ekonomiku? Celá zpráva »

Komentářů: 1 / 1 Poslední komentář: 14.05.2013 11:51

Petr Zámečník | 07.05.2013 09:57 Double Investments přestala vyplácet vklady. Letadlo padá

Společnost Double Investments (DBI), před jejímiž aktivitami jsme na serveru Investujeme.cz varovali a před níž varovala také Česká národní banka, přestala vyplácet vklady. Klienti, kteří zažádali o výplatu, své peníze na účet neobdrželi. Celá zpráva »

Komentářů: 14 / 14 Poslední komentář: 21.05.2013 16:35Další články »

Krátké zprávy z Investice

23.05.2013 15:32 Zlato je dlouhodobá investice

Přestože dnes prakticky vše hraje proti ceně zlata, investoři do fyzického kovu jsou většinou v klidu, případně využívají pokles cen k nákupům. Celá zpráva »

Komentářů: 0 / 0

23.05.2013 14:33 Japonský index Nikkei dnes propadl o 7,3 %, nejvíce od tsunami

Japonská finanční aktiva předvádějí v posledních týdnech extrémní volatilitu. Po dluhopisech a jenu přišly na řadu akcie. Index Nikkei přes úspěšný start seance propadl o 7,3 % na 14 483 bodů. Nejvíce od března 2011, kdy následkem tsunami a jaderné havárie ve Fukušimě Nikkei během jedné obchodní seance ztratil 10,55 % (komentář XTB). Celá zpráva »

Komentářů: 0 / 0

23.05.2013 10:45 Fed vyslal opatrný signal – peníze mohou být dražší

Včerejší vystoupení šéfa Fedu před Kongresem mělo na trzích tolik pozornosti, jako nová napínavá detektivka. Akcie nejprve v reakci na jeho slova vystřelily prudce vzhůru, pak ale začaly padat a nakonec skončily v záporu. Dnes po ránu japonské akcie (nejen kvůli Bernankemu) spadly o neskutečných 7% (komentář ČSOB).   Celá zpráva »

Komentářů: 0 / 0

23.05.2013 09:45 Propad akcií v Tokiu může být předzvěstí problémů na globálních akciových trzích

Hlavní index tokijské burzy Nikkei 225 se ve čtvrtek propadl o 7,3 procenta, což byla nejhlubší ztráta za více než dva roky. Jde tak o sešup z 5,5letých maxim, na která se nedávno Nikkei vyšplhal. Burzy v Asii reagovaly výprodejem na negativní data z čínského průmyslu (komentář Saxo Bank). Celá zpráva »

Komentářů: 0 / 0

22.05.2013 16:12 BCPP má nového člena

Pražská burza cenných papírů má díky svému pobídkovému programu nového člena, Raiffeisen Centrobank AG. Celá zpráva »

Komentářů: 0 / 0Další krátké zprávy »

Anketa

Jste spokojeni s úrokovými sazbami spořicích účtů?

Ano. (61)
 
Ne. (677)
 Celkem hlasovalo 738 čtenářů