CZK/€ 25.200 +0,18%

CZK/$ 23.143 +0,22%

CZK/£ 29.467 +0,04%

CZK/CHF 26.168 -0,02%

Lze se účinně schovat před dohledem ČNB?

 


 

Prodávat investice nesmí jen tak někdo. Musí to být řádný občan registrovaný pod řádnou firmou bez škraloupu na své počestnosti. Musí splňovat určité znalostní "alespoň minimum". A musí mít licenci České národní banky. Pokud společnost působí na základě evropského pasu, musí o ní národní banka alespoň vědět.

Rakouská společnost Ertrag & Sicherheit a její obchodní zástupci nabízí v Česku podílové fondy. Společnost má sice příslušnou licenci v Rakousku, v aktuálních registrech ČNB byste ji hledali marně. Nikoli však na stránkách banky.

Společnost Ertrag & Sicherheit registraci u ČNB mívala – jako pobočka (organizační složka) zahraničního obchodníka s cennými papíry. Registrovaná byla od 18. 4. 2007. Jenže… o dva roky později přišly první problémy.  

" Společnost Ertrag & Sicherheit […] neplnila informační povinnosti obchodníka s cennými papíry, když nezaslala ve lhůtách, v rozsahu, formě, způsobem a ve struktuře stanovené právním předpisem České národní bance příslušné výkazy," píše se v rozhodnutí ČNB ze 7. dubna 2009, kterým ukládá doložit příslušné dokumenty prakticky od počátku působení společnosti na českém území, provést systémovou nápravu a zaplatit náklady řízení 1000 Kč.

Na rozhodnutí ČNB reagovala společnost Ertrag & Sicherheit k 9. srpnu 2009 ukončila svou činnost obchodníka s cennými papíry na území České republiky (viz např. Zpráva o výkonu dohledu nad finančním trhem ČNB). V obchodním rejstříku je organizační složka i nadále registrovaná s mnoho neříkající činností "výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona".

REKLAMA

(Snad pouhou shodou okolností došlo k ukončení činnosti dva měsíce po vydání článku Ertrag & Sicherheit: Investiční poradenství? Ani náhodou… na Investujeme.cz.)

Společnost ovšem i nadále zprostředkovává investice. Jak je to možné? Ke svému jménu připojuje ještě jednu společnost, pod níž jsou registrovaní vázaní zástupci. Tou společností je rakouská JUNG, DMS & Cie. GmbH organizační složka, na níž byli vázaní zástupci Ertrag & Sicherheit převedeni k 10. srpnu 2009.

Výsledek? Klienti se setkávají se "zástupci Ertrag & Sicherheit" a podepisují smlouvy se vázanými zástupci společnosti JUNG. Proč tak komplikovaně? Těžko říci. Jedním z důsledků může být obtížnější postižitelnost ze strany ČNB v případě porušení zákona…

Loading

Vstoupit do diskuze 53 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz



Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

 
 
 

 
  • Gekko

    17 ledna, 2011

    schovávají zloději typu Phoenix Capital, Lutherus, BFC Capital a další a další telefonicky marketingově zdatní odborníci jejichž investiční poradenství má jen jeden cíl, oškubat důvěřivé podnikatele o jejich poslední peníze…
    a ČNB jen kouká…

    Odpovědět

  • neználek

    18 ledna, 2011

    A co kdyby jste se pane Zámečníku nejdříve informoval u jmenovaných firem proč tomu tak je? Anebo si myslíte, že by firma Jung riskovala 50 let své dobré pověsti v Německu a prováděla na českém trhu cosi ilegálního? Anebo že by E&S riskoval svých 25 let dobré pověsti v Rakousku?

    Odpovědět

  • poradce

    19 ledna, 2011

    tak my to pane neználku řekněte 🙂 samotného mě to zajímá.
    děkuji za pomoc

    Odpovědět

  • poradce

    19 ledna, 2011

    (tak MI to řekněte)

    Odpovědět

  • poradce

    19 ledna, 2011

    (tak MI to řekněte)

    Odpovědět

  • neználek

    19 ledna, 2011

    Já tady můžu napsat co chci a tato debata může trvat nekonečně dlouho a akorát se budeme vzájemně osočovat. Proč se nesejdete se zástupcem Jung anebo E&S a nezeptáte se jich přímo? Potom bych Vás bral jako seriozního novináře, který nespekuluje a pracuje s fakty. Místo bezpředmětného obviňování firmy, že se snaží schovat před dohledem ČNB.

    Odpovědět

  • Michal Kára

    20 ledna, 2011

    A kde berete jistotu, že Jung nebo E&S mu neřeknou co chtějí, ale pravdu? 😀

    Odpovědět

  • stas

    20 ledna, 2011

    jistota je v tom, že si klidně může dotazovaný tvrdit co chce, ALE musí to obhájit před auditorem vybraným ČNB a pokud by Jung nebo ES jednali jak to pan Zámečník posouvá, velmi rychle by přišli o licenci, pokud by to bylo v rozporu s podmínkami ČNB. Takže jsem přesvědčen, že pan Zámečník se s vysokou pravděpodobností dopustil tr.č. pomluvy a divil bych se, kdyby se tohoto problému velmi rychle nechytili právníci Jungu

    Odpovědět

  • Tomáš Marny

    21 ledna, 2011

    Co je neetické, nebo je zvláštní, ještě nemusí být nezákoné, s tím nezbývá než souhlasit. Nicméně, i zakonu neodporující chování v tak citlové oblasti jako jsou investice může vyvolávat pochybnosti.
    Zcela jsem nepochopil o jakém auditorovi vybraném ČNB píšete, ona ČNB vybírá nějaké auditory?
    K právní klasifikaci činu pana Zámečníka, o trestní čin pomluvy podle § 206 odst. 1 TrZ se zřejmě jednat nebude, nejesm si totiž jist, že by se páni Jung, Ertrag nebo Sicherheit dostavili osobně.
    (Pana Zamečníka nijak nebráním, mám k němu a jeho práci výhrady ale tady jste diplomaticky řečeno poněkud mimo.)

    Odpovědět

  • stas

    21 ledna, 2011

    Přesně tak, ČNB pro audit vždy vybere konkureční instituci! Myslím, že poslední audit dělala Česká Spořitelna a ta by asi ráda našla nějaké nesrovnalosti. A pokud se jedná o neetickém chování, řekl bych že se ho dopouští pan Zámečník. Pro Vaši informaci JUNG,E-S jsou firmy a nejspíš mají i právníky! 🙂

    Odpovědět

  • Radek

    10 února, 2011

    Odkdy je ČS auditorskou společností? 😉

    Odpovědět

  • xxx

    11 února, 2011

    Jung je smutný případ, za kapesný převzal odpovědnost za největší prasečiny na poradenskym trhu a inkasuje za to zlomek hodnoty budoucích reputačních škod. Myslím, že v Jungu vůbec netuší, která tu bije. V momentě, kdy přešli do Junga hoši z E&S ztratili poslední zbytky ostychu a pustili se do získávání klientů i poradců na základě lží a pomluv. Vždyť za to svou licencí ručí Jung, tak jakýpak ostych? Je mi líto každého, kdo se s nimi zapletl a prodal příbuzným nejdraží fondy na trhu. Včetně toho ubožáka, co tu pod deseti niky vytváří tu celonárodní frontu za očištění E&S.
    Ač s ním nemám nic společného, připojuji se k přání FinCentra za vyčištění českého poradenského trhu!!! Ideálně za asistence ČNB!!! Materiálu na vymetení tohoto Augiášova chlíva je snad dost!

    Odpovědět

  • yyy

    11 února, 2011

    AAA klasicka reakce pojistovaka..ach kdyby vas nebyly miliony..copak jste nervozni ? Bouchani pojistek uz nejede ? A co tak stavebko ? Ne…penzijko bude lepsi. Jo fondy ES jsou nejdrazsi, ale klienti tam vydelaji rozhodne vic nez v kravinach ktere nabizi rychlokvasky z pojist.seminaru jako vy. ( neberte si to nejak osobne )

    Odpovědět

  • Anonym

    10 února, 2011

    Můžete mi říci, kde jsem psal, že firma Jung provádí na českém trhu cosi ilegálního? Nic takového jsem v článku neuváděl. Ovšem pokud o nějakých ilegálních aktivitách této (či jiné) společnosti víte, uvítám, podělíte-li se se mnou o informace.

    Odpovědět

  • Karlos

    18 března, 2011

    NAPROSTO SOUHLASIM

    Odpovědět

  • stas

    19 ledna, 2011

    Ani náhodou. Pořádný novinář si zjistí fakta, jinak se jedná o blábol, který je panu Zámečníkovi evidetně bližší než pracnější zjišťování faktů!

    Odpovědět

  • Anonym

    10 února, 2011

    Jaká fakta vám chybí? Nestačí vám přímé odkazy na dokumenty ČNB? Nestačí vám informace z registru ČNB?

    Odpovědět

  • carlos

    20 ledna, 2011

    Řekl bych , že se zde jedná o klasickou pomluvu z cílem poškodit jmenovanou firmu, ještě s troškou pepře snahy o nekalou soutěž , neníliž pravda pane Zámečníku obchodníku Fincentra? Kšefty nejdou? IŽP,penzijko ani stavebko nájem nezaplatí?

    Odpovědět

  • Anonym

    10 února, 2011

    Jak vás napadlo, že se živím prodejem finančních produktů? 🙂

    Odpovědět

  • Karlos

    18 března, 2011

    Nadherny a vystizny komentar:)Souhlasim se vsim jen pomluvy a poskodit firmu a pritom fakta panu Zamecnikovi uplne uchazi!!IŽP,stavebko,penzijko to za chvili skonci.Ty lidi to nebudou do nekonecna podepisovat ze je to bude na poplatkach stat nehoraznej balik a jeste svoje penize neuvidi min.10 let..

    Odpovědět

  • Objektivní pozorovatel

    21 ledna, 2011

    Všichni tu nadávají na pana Zámečníka, který upozornil na podivné jednání. Anonymně to jsou asi dealeři E.S. Proč nereaguje oficiálně E.S.? Z Rakouska se rekrutují podivné finanční konstrukce, Mainl fondy, Immofinanz, uzavřené fondy pana Priklopila atd.
    Proč na podivné praktiky neupozornil AFIZ, proč to neřeší ČNB? Asi proto, že by to bylo moc práce.
    Děkuji pane Zámečníku za každého klienta kterého jste upozornil na podivnou konstrukci. Jak si to kdo přebere je na něm.

    Odpovědět

  • natasa

    21 ledna, 2011

    Ta holcicka na obrazku je taky z Rakouska?

    Odpovědět

  • Karlos

    18 března, 2011

    Ne ta holcicka neni z rakouska ale z CR.V Rakousku jsou o 20 let dopredu a vinancni vedomi tam maji uplne jine na o 100%lepsi urovni.Kdyby byla z Rakouska tak bude nejvic vysmata,protoze vi ze ji rodice odkladaji do otevrenych podilovych fondu a az skonci studium tak bude tak zajistena ze se ji o tom ani nezda…

    Odpovědět

  • Ich bin nicht Karlos aus Ertrag und Scheisseheim

    18 března, 2011

    Karlosi, dost mozna ji rodice odkladali do Immoeast nebo super rakouskych fondu Julius Mainl. AWD byla v Rakousku poradenska jednicka dokud ji afery a podvody v rakouskych investicnich firmach malem nepolozily. Pritom AWD za nic nemohlo!!!!
    Kazda zeme ma sve odborniky a kazda sve podvodniky. Rakousko si prozilo v poslednich letech mnoho uspechu ve financnictvi a taky par podvodu ve financnictvi. Mozna by vam o nich vasi zamestnavatele mohli necoo povedet.
    Kam patri ES? Znam rakouske financnictvi a spis bych je radil do te druhe skupiny. Bohuzel, proc nejsou schopni splnovat formalni podminky CNB? To solidni firma nedela. Zvlada to i rakousky turek Schaufler z MBI. Proc ne ES?

    Odpovědět

  • Karlos

    18 března, 2011

    Stim ja souhlasim ze kazdy stat ma svoje jednicky a podvodniky.To ste slysel a cetl kde ze to nesplnuji.Kdyby tomu tak bylo tak tak spolecnost E&S vubec nepovoli do CR.ČNB nam kontroluje porspekty a vsechno co se kolem toho toci a neni jediny problem…Takze asi to neni tak uplne pravda…

    Odpovědět

  • Petrarka

    22 května, 2011

    Vážený „objektivní pozorovateli“ změňte alias, protože o objektivitě nemůže být ani řeč. Nic konkrétního jste nenapsal, jen nástin něčeho nekalého. Asi vám někdo šlápl na malíček a vás to urazilo a teď to potřebujete ze sebe dostat. Uniká vám podstata. Přes E&S potažmo Jung DMC můžete investovat za zajímavých podmínek např. do fondů. Proč se nezmíníte, že jsou tyto fondy dobré nebo špatné a proč??? To už by pro vás asi bylo obtížné, že?

    Odpovědět

  • carlos

    21 ledna, 2011

    máte pravdu těch podivných jednání je tu více ..Proč nereaguje oficiálně fincentrum? Z česka se rekrutují podivné finanční konstrukce Harvardské fondy, ZFP, PPF atd.
    Proč na podobné praktiky neupozornil pan Chocholoušek, proč to neřeší Bohnice? Asi proto že je toho moc a lůžek je málo?
    Děkuji Objektivní pozorovateli za každého kdo si uvědomil že laťka IQ, kterou je potřeba překonat pro napsání článku se houpe proklatě nízko. Jdu přebírat…

    Odpovědět

  • Zfp

    22 ledna, 2011

    prosimvas co s tim ma zfp spolecneho?

    Odpovědět

  • carlos

    23 ledna, 2011

    nic, je zde uveden jako vhodný příklad pro podivné praktiky…/např jejich program daňových úspor si myslím že musí 100% fungovat/

    Odpovědět

  • neználek

    28 ledna, 2011

    ČNB to asi neřeší, protože není co řešit. Je to jen výplod bujné fantazie p. Zámečníka. Pokud by bylo co řešit, jistě by to již řešili anebo by alespoň na svých stránkách upozornili. Stejně jako to ČNB udělala v případě All Property Limited, kdy klienty výslovně varovala, že APL (neboli Dubajské fondy) nemá příslušná oprávnění pro podnikání v ČR. A nutno podotknout, že ČNB klienty varovala 2 roky předtím, než p. Zámečník v podstatě jen okomentoval krach APL.

    Odpovědět

  • Anonym

    10 února, 2011

    V souvislosti s APL narážíte zřejmě na článek
    http://www.investujeme.cz/clanky/all-property-ltd.-nevyplaci-aneb-letadlo-ztroskotalo/
    (11.6.2010)
    Asi vás překvapí, že není zdaleka prvním, který jsme o APL publikovali, viz např.
    http://www.investujeme.cz/clanky/neverte-slibum-velkych-zisku/
    (21.3.2008)
    Že by to byly ty dva roky, které postrádáte? 😉

    Odpovědět

  • neználek

    17 února, 2011

    Omlouvám se p. Zámečníku, tento článek jsem opravdu nezaregistroval. Znamená to tedy, že víte více než ČNB, pokud upozorňujete na podivné praktiky E&S?

    Odpovědět

  • Anonym

    17 února, 2011

    Nevím, jestli to ČNB řeší nebo ne, těžko říci. Po zkušenosti např. s ČSOB a Poštovní spořitelnou (http://www.investujeme.cz/clanky/jedna-dve-banka-jde…/) je možné, že v útrobách dozoru někdo na něčem pracuje. Ani zásah proti p. Wernerovi neproběhl ze dne na den (viz http://www.investujeme.cz/clanky/cnb-zacala-tvrde-trestat-poruseni-zakona/) a sankce pro Capital Partners přišla ještě později (viz http://www.investujeme.cz/clanky/cnb-klepla-capital-partners-pres-prsty/).
    Rozhodně si netroufnu tvrdit, že vím více než ČNB ;-).

    Odpovědět

  • Karlos

    18 března, 2011

    Stim naprosto souhlasim.Vime o urcitych lidech kteri tam penize meli a ne malo a prisli o ne!!!

    Odpovědět

  • Karlos

    18 března, 2011

    Proc by na to E&S mela reagovat kdyz to co tu pise o5 pan Zamecnik neni vubec pravda!!Jake krachy a ukoncovani prodeje cenych papiru v roce 2009 v CR atd?Kdyby to tak bylo jak tu tvrdi pan Zamecnik tak by s tim spolecnost E&S neco rychle udelala a hlavne ČNB by zasahla.U spolecnosti delame s mim tymem uz pres dva roky a jeste jsme nenasli jedine minus spolecnosti a prodeje.Vite ja vam neco reknu?!Na nas jsou pomluvy a budou jeste vetsi a vite proc?Protoze jsme nejlepsi v tom co delame a vsem spolecnostem at uz to je ZFP,PARTNERS,AVD,FINCENTRUM,AGUEL atd. bereme klienty a nemame konkurenci!!v CR urcite ne!!

    Odpovědět

  • Karlos

    18 března, 2011

    A pockejte jen co sem protahne ČNB mifid a ona se o to hodne usilovne snazi tak se ukaze kde jaka spolecnost je spatna a ktera ne.Bude to tu jak v Rakousku a Nemecku.Tam prisel mifid a pres 80% takovychto spolecnosti co je v CR tam zkrachovalo.E&S to ustala jak v Rakousku tak v Nemecku.Zvlastni ze?? a proc?Protoze klientum a lidem ukazuje pravdu a neobelhava je jak tady vseci..Uz se tesim az se procisti trh…

    Odpovědět

  • Max

    1 června, 2011

    Tak. Přesně tak. Mám u E&S zainvestováno a ostatní společnosti mohou jen závidět. Doufám, že se již brzi rozeběhne nějaká očistná kampaň a dojde k veřejné omluvě těch co tuto společnost pranýřují. Poprvé za 15 let se mě někdo nesnaží okrást. Ale kdo chce kam … Věřte si makléřům jak jsou na Vás hodní (za co asi žijou) a pojišťovnám a českým bankám (za co asi žijou). E&S mají naprosto transparentní způsob obchodu nic nezatajují. Nemají proč už to pochopte duby duboví a zjistěte si relevantní informace.

    Odpovědět

  • carlos

    23 ledna, 2011

    ČNB chce zvednout poplatky kolegům pojišťovákům… že by čirou náhodou den po tomto článku na
    http://www.finmag.cz/cs/finmag/financni-poradenstvi/dohled-cnb-jak-se-vyhnout-odpovednosti/
    něco podobného od Partners
    Na čempak se Ti kluci domluvili 🙂 Chápu že poplatek 10000 za jednoho partnera se nechce platit…

    Odpovědět

  • zdenek

    24 března, 2011

    Pan Zámečník a jeho již druhý článek popisující společnost Ertrag & Sicherheit, je typická ukázkou české „objektivity a nestranosti“. Uvádí, že je šéfredaktor dvou „odborných serverů“ , které ovšem čistě náhodou oba vlastní Fincentrum Media s.r.o. Souhlasím, že pokud někdo dělá špatnou práci nebo nabízí špatné produkty, tak si kritiku zaslouží. Tento článek má ovšem všechny znaky bulváru. Několik pravdivých údajů a zbytek jen bujná fantazie autora. Velký důraz je kladen na fakt, že společnost Ertrag & Sicherheit dostala pokutu 1 000,- Kč (1 tisíc!!!), za nedodání několika nepodstatných výkazů. Velice se divím, že tak směšně nízká pokuta stála ČNB za námahu. Za poskytovaní poradenství bez příslušné koncese, za neetické chování ke klientů, okrádání a podobně, se udělují milionové pokuty a zákaz činnosti. Poznala to společnost Partners a doufám, že nebyla poslední, koho ČNB „klepne přes prsty“. Proč autor článku hledal na internetu jen některé informace ? Proč se neinformoval přímo u zmiňovaných firem? Protože o pravdu autorovi zřejmě vůbec nešlo. Mě ovšem zajímalo jaká je skutečnost, takže jsem začal hledat. Stačilo použít internet a telefon. Během chvilky jsem byl na stránce E&S (www.es-investments.com/cz/produkty/investini-fondy-.html) a Jung, DMS & Cie (http://www.jungdms.cz/spolecnost.htm) . Tam jsou kontakty na které stačilo zavolat . Mimochodem jako první vyskočilo na stránce E&S, po kliknutí na odkaz „investiční fondy“ upozornění, že tato společnost investiční fondy nenabízí a poradenství v táto oblasti nedělá. Pan Zámečník by se dozvěděl stejně jako já, důvod proč E&S vrátila nejen ČNB, ale i rakouskému FMA, koncesi na produkty kolektivního investování. Vůbec to nebylo kvůli jeho článku, nebo neschopnosti plnit informační povinnosti. Pravý důvod byla skutečnost , že uzavřela v květnu 2009 kooperaci s největší německou nebankovní společností Jung, DMS & Cie , která tuto koncesi má. Důvodem tedy žádné vyhýbání dohledu ČNB , ale jen výhodná spolupráce dvou úspěšných společností . Jung, DMS & Cie zajišťuje koncesi, produktové a právní zázemí a špičkový poradenský a klientský servis. E&S má zase rozvinutou prodejní síť v Rakousku, ČR, Maďarsku a Slovensku. Partneři E&S mají tedy smlouvu s oběma společnostmi. Produkty kolektivního investování nabízí jako vázaní zástupci společnosti Jung, DMS & Cie jsou takto registrovaní u ČNB. Naprosto jednoduché a průhledné. Tak proč tedy ta „komedie“ ? Pan Zámečník a jeho šéfové zřejmě pochopili, že s příchodem E&S a Jung, DMS & Cie do ČR už nic nebude jako dříve , takže proč jim trošku neztížit „startovací pozici“. I když Jung, DMS & Cie ani E&S nenabízí, žádné pojišťovací produkty, tak v oblasti investic nemají vážnou konkurenci. Přímou smlouvu s fondovou společností, exkluzivní fondy, dlouhodobé zhodnocení a jediný poplatek pro celou rodinu, tak nic z to Vám v této formě nikdo z českých společností nenabídne. Lidé si již nechtějí spořit na penzi přes IŽP, penzijní fondy nebo nevýhodné stavební spoření. I já hledám alternativu. Vlastně díky panu Zámečníkovi jsem si našel zástupce E&S a s nabídkou se seznámil. Doporučuji to každému. Chcete- li znát na věc skutečně objektivní názor, tak si ho udělejte sami.

    Odpovědět

  • Marie Benešová

    24 března, 2011

    Pane Zdenku z E&S, kdyz nekomu stoji za to delat slozite struktury „ja mam distribuci ty zase licenci“, kdyz nekdo dostane i malou pokutu od regulatora v CR i domovskem Rakousku TAK TO SMRDI. Normalni a cestne uvazujici firmy takove prasarnicky delat nemusi.
    E&S neverim ani slovo, je to pro mne odepsana spolecnost. Investice jsou pro seriozni obchodniky ne pro rakouske hochstaplery.

    Odpovědět

  • Radim

    5 dubna, 2011

    Takže Marie v tom má jasno, češi, odkojení kampeličkami a Viktorem, budou učit svět investovat. Tak poslouchej ty zakomplexovaná a afektovaná ná.o a lo.ato, zkoušel jsem investovat přes několik českých inv. spol., resp. rádoby inv. spol.a první, co mi ti prostředníci prostřeníků zvelebili, byly penzijka a stavebka.
    O investování do PF, natož pak znalosti o CEE, neměli ani potuchy. To vše jsem se dozvěděl až na „vymývání mozků“ spol.ES. Typičtí zakonzervovaní, zakomplexovaní, ješitní a hlavně závistiví češi, kterých je plný internet. Bohužel, jste schopni ovlivnit i normální lidi, kteří těm bezfaktovým blábolům, věří.

    Odpovědět

  • kolemjdoucí

    3 května, 2011

    Zase chyba, Jung není německá společnost, ale rakouská. Špatně Vás to na školení naučili;-)

    Odpovědět

  • Petrarka

    22 května, 2011

    Krásná ukázka blábolů, co jsou na tomto netu. Od kdy je Jung, DMC & Cie rakouská. Osobně jsem se s těmito lidmi setka a vím, že mateřská firma je německá. Bohužel internet snese vše :((((((((
    Lidi, co vědomě lžou, by měli dostat za každý vědomý blábol nějaký trest ( i malé děti učíme, že lhát se nemá) ;)))))

    Odpovědět

  • kolemjdoucí

    24 května, 2011

    Tak mi, prosím, vysvětlete toto:
    Z výpisu z obchodního rejstříku:
    Zřizovatel – zahraniční osoba:
    Jung, DMS & Cie. GmbH
    Schönbrunner Strasse 297/4. NP, 1120 Vídeň
    Rakouská republika
    Registrační číslo: FN 40432 i
    Právní forma: Společnost s ručením omezeným
    Zapsáno: 3.února 2010
    Celý výpis zde:
    http://www.justice.cz/xqw/xervlet/insl/report?sysinf.vypis.CEK=100135288&sysinf.vypis.rozsah=uplny&sysinf.@typ=transformace&sysinf.@strana=report&sysinf.vypis.typ=XHTML&sysinf.vypis.klic=bbbdf1fe30c72b3d7d18e899b6bb49e2&sysinf.spis.@oddil=A&sysinf.spis.@vlozka=24664&sysinf.spis.@soud=Krajsk%FDm%20soudem%20v%20Brn%EC&sysinf.platnost=24.05.2011

    Odpovědět

  • Petrarka

    18 října, 2011

    škoda něco vysvětlovat lidem nevědomým, kteří se ani nesnaží. V okamžiku, kdy vznikne v ČR Ertrag&Sicherheit, s.r.o. Pak tam bude nejspíš sídlo Brno v České republice. Podobně je to s JUNG, DMC & CIE.
    Kapišto??????
    více informací:
    http://www.investujeme.cz/main.php?module=article&action=preview&article_id=11123

    Odpovědět

  • Honza

    25 května, 2011

    Jung DMS je německá společnost ty šašku!

    Odpovědět

  • kolemjdoucí

    25 května, 2011

    A proč má tedy podle obchodního rejstříku sídlo ve Vídni? Mi to vysvětli, kašpare;-)

    Odpovědět

  • Bastard

    28 ledna, 2012

    Hej hej hej. Sice je to už nějaký čas, ale musím to okomentovat. Jsem poradce Jung DMS und Cie a chci opravit výše uvedené. Pokuta byla směřována na Capital Partners a ne Partners. Pozor na tyhle diskomunikační šot­ky.

    Odpovědět

  • Milan

    19 července, 2011

    Zámečník zámečník, ty si ale kkt. Radšej rob zámečníka, tam sa hodíš. Nerieš veci, na ktoré nemáš. Vypadáš pak jako blb…

    Odpovědět

  • Anonym

    20 července, 2011

    Milane, děkuji Vám za hodnocení i za doporučení. Bohužel jako zámečník bych se neuživil, což Vám potvrdí i můj kamarád umělecký kovář/zámečník (http://www.tesaky.com/) 😉

    Odpovědět

  • poradce

    12 prosince, 2012

    Pane Zamecniku, muzete toto vysvetlit?

    Odpovědět

  • poradce

    14 prosince, 2012

    EuS se musel schovat, protoze byl pred bankrotem!Coz dnes resi tim, ze po svych spolupracovnicich pozaduje pojisteni ve vysi 1000 EUR rocne …

    Odpovědět

  • kjhgga

    3 července, 2013

    Zámečníku, nadhernej bulvár, proč vytshuješ jen to co se ti hodí? to ti za to nekdo zaplatil?? Na tomto stejném webu je tato událost(pokuta čnb) vysvětlena : http://www.in­vestujeme.cz/man­fred-zettl-diky-unikatnimu-systemu-provizi-nestavime-na-izp/#poll

    Odpovědět