CZK/€ 25.320 +0,18%

CZK/$ 23.408 +0,56%

CZK/£ 29.523 +0,28%

CZK/CHF 25.813 +0,21%

03. 03. 2010

15 komentářů

Špatné povinné ručení se může hodně prodražit

 


 

Pokud si majitel motorového vozidla vybere při povinném ručení špatný produkt, může v případě zavinění dopravné nehody zaplatit až 80 % náhrady škody z vlastních prostředků, pokud to po něm poškozený bude finanční prostředky vymáhat soudně.  Úhradu škody pak bude nucen vymáhat po své pojišťovně.

Krácení pojistného plnění a nevědomost majitelů vozidel je jeden ze základních problémů, na který narážíme při řešení dopravních nehod našich klientů. Klienti si neuvědomují, že i když si zaplatí povinné ručení, které ukládá zákon, nemají, jsou-li viníky, v případě špatné volby pojišťovny 100% pojistnou ochranu, ale přitom mají za dopravní nehodu veškerou odpovědnost. Pojišťovny to na druhou stranu vědí velmi dobře. Zjistily, že pro majitele vozidel je téměř nemožné dohledat informace, jaké plnění poskytuje ta či ona pojišťovna, a hlavně se snaží pojistníky nalákat především na výhody a bonusy,“ vysvětlil Karol Novák, obchodní ředitel společnosti Nehodová služba s.r.o. zajišťující kompletní servis řešení dopravních nehod.

Nehodová služba, která řeší více než 12 % z celkového počtu všech dopravních nehod v České republice, připravila pro všechny majitele vozidel unikátní srovnání pojišťoven, a to z pohledu procentuálního krácení pojistného plnění. Ze zpracované statistiky vyplývá, že například pojišťovna Triglav krátí své klienty až o 76 % náhrady škody a pojišťovna AXA o 74 %. Naopak nejmenší krácení a tím i nejvyšší procento úhrady má ČSOB pojišťovna (13 %).

Zdroj: Tisková zpráva Nehodové služby

Loading

Vstoupit do diskuze 15 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz



Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

 
 
 

 
  • onko

    5 března, 2010

    Dobrý den,

    myslím, že výše uvedená tabulka je jen PR nástroj společnosti Nehodová služba. Vůbec není řečeno z jakého podkladu se výše uvedená tabulka zpracovala a dále je potřeba říci, že povinné ručení a náhrada škod se u všech pojišťoven řídí stejným zákonem a stejným znaleckým standardem. Myslím si, že výše uvedený článek je pouze blábol.

    Odpovědět

  • NEHODOVÁ SLUŽBA

    5 března, 2010

    Dobrý den,

    tabulka je zpracována na základě údajů, které má Nehodová služba k dispozici od svých klientů tj. od poškozených při dopravních nehodách. Máte pravdu v tom že povinné ručení a náhrada škody se řídí právními předpisy, které jsou stejné pro všechny pojišťovny. Bohužel realita tomu úplně nenasvědčuje a u některých pojišťoven dochází k flagrantnímu porušování těchto právních předpisů, v důsledku čehož jsou poškození kráceni na svých právech.

    Motivem ke zveřejnění těchto dat je především zájem o naše klienty poškozené při dopravních nehodách. Považujeme za v právním státě nepřípustné, aby v důsledku toho, že jim byla způsobena škoda, nesli tuto škodu, respektive její část, na úkor osoby odpovědné k její náhradě, zastupované pojišťovnou.

    S pozdravem,

    NEHODOVÁ SLUŽBA s.r.o.

    Odpovědět

  • Maryn

    3 září, 2011

    Dobrý den, vaše odezva na články mě opravdu pobavila. Že zrovna vy se oháníte právním státem. Kdyby v ČR vungoval právní stát tak by nemohly procházet vaše podvodné praktiky.

    Odpovědět

  • kocka

    6 března, 2010

    No, nehodové službě zvoní hrana, pojišťovny si zakládají vlastní nehodové centrum a tyto parazitující firmy budou mít po kšeftě. O co v jejich „podnikání“ jde ve skutečnosti? Nehodová Služba nemá ani od jedné pojišťovny licenci na provádění této činnosti. Firma Nehodová Služba pak přemluví postiženého motoristu k umístění havarovaného vozu do „jejich“ servisu. Tady je tedy další únik peněz z plnění pojistných událostí. Firma Nehodová Služba zdůrazňuje na místě nehody, „naše služba je zdarma“. Vážení čtenáři, předpokládám, že nikdo nejste blbci, abyste se domnívali, že se zadarmo nažeru, obleču, pořídím auta a budu živit bývalé Policisty. Z čeho tedy žijí tito človíčkové ?? Jednoznačně z provizí, které jim platí servisy. Ale na takovou provizi pojišťovna nepřispívá, to tedy znamená, že se někde musí ušetřit. A tak se ušetří na opravě poškozeného vozu. Jak? Pojišťovně se vyúčtují vícepráce, nové díly a použijí se díly z vrakoviště atd, atd.

    Odpovědět

  • onko

    9 března, 2010

    no a jšetě si zapomněl na náhradní auto zdarma. :))) Škoda Fabia či Felicia za 1290 Kč + DPH za den a podobné.

    Odpovědět

  • Radek

    9 března, 2010

    Dobrý den, tak jsem se podíval na stránky http://www.nehodovasluzba.cz a musím Vám pánové doporučit abyste udělali to samé dřív než začnete někoho špinit. http://www.nehodovasluzba.cz/Rental.aspx ceny jsou nižší než u ostatních autopůjčoven s obdobným vozovým parkem.

    Odpovědět

  • Martinka

    7 března, 2010

    Zdravím, tahle ta diskuse mě docela dostala, nejen že je poznat že vůdči nehodové službě sem nepíšou normální lidi z domácnosti ale lidi z kravatou vjezdící luxusními auty. Zajímalo by mě co by takovej člověk dělal, kdybi do něj někdo naboural a omezil mu klasickej chod domácnosti. Nejen že je zničeho nic nepojízdnej ale eště vyběhat všechny věci které jsou potřeba na doložení pojišťovně aby mi vůbec něco proplatila (pokud mi vůbec něco proplatí), od toho schvaluji chod například NEHODOVÉ SLUŽBY, ANO byla jsem ůčastníkem DN kde mi nabýdli služby které neznám. Náhr.vozidlo a opravu mého poškozeného auta. Samozřejmě mi nikdo nikdy netvrdil že je vše zadarmo, normálně mi vysvětlily z čeho se to čerpá a normální přemýšlející člověk to pochopí. Lituji určitého boje mezi touto Nehodovou službou a Pojišťovnami protože chápu jak pojišťovna funguje. BERE ALE NEDÁVÁ!!!! Klidně sem přidám moje tel. číslo a vysvětlím každému jak tohle vše funguje a jakou skušenost mám s nehodovou službou. Každému ji doporučím a žádám všechny kdo to tak cítí taky ať sem dá taky příspěvek kterej to ujasní těm kdo to nechápe nebo nechce chápat.

    Odpovědět

  • lukii

    15 února, 2011

    mám zkušnost nehodová služba s r o
    velice špatnou.
    Byl jsem viník na dopravní nehodě.
    Za prvé mě nechtěli pomoct jenom poškozenému se věnovali.
    všechno pak proběhlo v pohodě povinné ručení zaplatilo škodu.8 měsíci 2010.
    Ale v 7.12.2010 mě přišlo zaplatit 40000kč.
    Koukám na to jak blazen splatnost do třech dnu.
    Tak jsem napsal at mi přesně napíšou za co to po mě požadujou.faktury rozpis atd.
    Žádná odezva na mail a telefon mlada holka ja tu žádné papíry nemáme, nevím.
    Samozřejmě se neozval nikdo.no prostě paráda.
    A Dne 11.2.2011 obsílka soud podána žaloba na mě.
    Tak nevím cosi mám myslet.Odvolám se a uvidím.Pak napíšu jak to dopadlo.
    I kdybych na ulici umíral je bych nevolal.Protože jak je zavoláte tak se nedoplatíte pokud jste viník.
    Takže kdo se chce pomstít, at je zavolá a ten viník je zničen finančně.
    to je správné.maji předražené služby.

    Odpovědět

  • Maryn

    2 září, 2011

    Dobrý den Martinko, ať si každý jezdí v čem na co mu stačí kapsa. Mám takový dojem, že z vás mluví tak trochu závit. Ale teď co jsem chtěl napsat. Předpokládám, že nikdo není takový, který by schválně někoho naboural. Nejsem vůbec proti tomu zaplatit opravu auta, ale zneužít situace a na náklady poškozeného jezdit v autě to je podle mě okrádání pokud nejste imobilní. Navíc auto je v dnes bráno jako přepych. Tak by se mělo přihlédnou taky k tomu jestli když si poškozený půjčuje auto jestli to auto opravdu potřebuje a nebo je to je z rozmaru. Ale okrádat lidi je v ČR úplně normální. A co je smutné dovolují to u zákony.

    Odpovědět

  • Adam Hrubý

    27 dubna, 2010

    Dobrý den. Chtěl bych se zeptat, jaký máte Vy páni poradci názor na PR od této společnosti: http://www.epojisteni.cz/? Mají naprosto bezkonkurenční ceny a o to v PR přeci jde. Pokud by se našel někdo, kdo by mi s tím chtěl pomoci, tak mi prosím napišete na meil: ownage46@centrum.cz. Děkji. Hrubý

    Odpovědět

  • Anonym

    29 dubna, 2010

    Klobouk dolů před pracovníky PR agentury TriStar promotion. Udělat takovou mediální kauzu z úplného právního nesmyslu je skutečně kumšt.

    Několik bůdů k zamyšlení:
    1. Společnost Nehodová služba s.r.o. existuje teprve cca. 1,5 roku a jediným vlastníkem i jednatelem je jistá 30letá paní Zdeňka Procházková. Všude ale vystupuje vždy jen pan Karol Novák, proč?

    2. Proč tato společnost nikde neuvádí celkové množství svých zákazníků a velikost statistického vzorku ze kterého vychází při svých nařčeních pojišťoven z plošného krácení škod?

    3. Proč tato společnost mediálně straší normální lidi a nesměruje své žaloby přímo na jednotlivé pojišťovny, tak jak ji umožňuje zákon? MOžná je lepší zkusit děsit běžné občany než se utkat se renomovanými právními kancelářemi.

    4. Proč po mém neutrálním komentáři ke článku v METRU „Pojištění auta vás může stát miliony“, ve kterém pouze upozoňuji na právní nesmysl a absurditu tohoto tvrzení, raguje Nehodová služba pouze velmi agresivními a osobními útoky, na které nemá smysl reagovat?

    5. Proč Nehodová služba neuvede za co jí pojišťovny krátí nejvíce pojistné plnění, např. za předražené odtahy či půjčovné vozidel?

    6. Proč Nehodová služba na svých stránkách tvrdí, že poskytuje své služby bezplatně, i když to není pravda. Tyto náklady se totiž právě snaží vymáhat po pojišťovnách.

    7. A co věta „Díky našim dobrým vztahům s pojišťovnami nemusíte nic platit předem, vše vyřešíme za Vás.“, kterou má Nehodová služba na svých stránkách, nepůsobí v této souvislosti lehce absurdně?

    Odpovědět

  • lukii

    15 února, 2011

    mám
    velice špatnou.
    Byl jsem viník na dopravní nehodě.
    Za prvé mě nechtěli pomoct jenom poškozenému se věnovali.
    všechno pak proběhlo v pohodě povinné ručení zaplatilo škodu.8 měsíci 2010.
    Ale v 7.12.2010 mě přišlo zaplatit 40000kč.
    Koukám na to jak blazen splatnost do třech dnu.
    Tak jsem napsal at mi přesně napíšou za co to po mě požadujou.faktury rozpis atd.
    Žádná odezva na mail a telefon mlada holka ja tu žádné papíry nemáme, nevím.
    Samozřejmě se neozval nikdo.no prostě paráda.
    A Dne 11.2.2011 obsílka soud podána žaloba na mě.
    Tak nevím cosi mám myslet.Odvolám se a uvidím.Pak napíšu jak to dopadlo.
    I kdybych na ulici umíral je bych nevolal.Protože jak je zavoláte tak se nedoplatíte pokud jste viník.
    Takže kdo se chce pomstít, at je zavolá a ten viník je zničen finančně

    Odpovědět

  • Mercedes

    18 května, 2010

    Tak pozor pánové a dámy, tohle není jen strašení. Velice mě pobavila reakce pojištovny DIRECT. Pokud máte rozum, tak se ji rychle vyhněte! V tuto chvíli už přes právníky podávám žalobu. Lehce popíšu nehodu. Do mého zaparkovaného vozidla naboural automobil, jehož majitel má zákonou pojistku u DIRECT pojištovny. Na mém autě byla způsobena škoda.. prakly nárazník, zničená mlhovka, odřená lišta, poškozený podběh. V servis Mercedes Benz (automobil je Mercedes třídy E) mi sdělili, že oprava bude stát 32.000,- a pojištovna direct mi tuto částku pokrátila na 9.500,- !!!!! Žádné pujčene auto, žádné předražené díly, vše u autorizovaného servisu, kde je můj vůz pravidelně servisovan. Ted míří celý případ k soudu, tak pozor na pojištovnu DIRECT!

    Odpovědět

  • Kolemjdoucí

    19 května, 2010

    Mám podobnou, i když ne tak dramatickou zkušenost s ČPP z roku 2007. O exmanželčinu Fabii zaparkoval zezadu pán tak šikovně, že praskl nárazník a skřížily se páté dveře. Pojišťovně byla nehoda nahlášena telefonicky a na formuláři, žádné fotky nepožadovali, žádný likvidátor. Pojišťovna vyplatila 8000, přitom kalkulace jen na nárazník s lakem v autorizovaném servisu vyšla na 6.000, to nemluvím o dveřích …

    Odpovědět

  • Tereza

    20 října, 2015

    Mně osobně se nejvíce osvědčil srovnávač povinného ručení http://www.srov­navacpovinneho­ruceni.com/
    Vždycky přes něj najdu nejlevnější povinné ručení a každý rok na tom ušetřím dost peněz :-)
    Papa Terka

    Odpovědět