Praha – Příjemná hudba s dominujícím klavírním motivem, roztřesená ruční kamera a před objektivem muž předvádějící podivný taneček. Střih: stejný taneček, jiné místo. A další a další. Reklamní spot na ledový čaj značky Aquila, která spadá pod koncern Karlovarské minerální vody, se před nedávnem objevil na hlavních televizních stanicích.
A řadě lidí se zdá povědomý. Není divu. Před pár lety totiž velmi podobné video proslavilo jinak neznámého Američana na serveru YouTube. Matt Harding procestoval celou zeměkouli a na každém místě, které navštívil, zatančil svůj trochu potrhlý taneček. Výsledný sestřih zhlédly od roku 2005 miliony lidí.
Díky věhlasu se Hardingovi, který se nyní snaží prodávat knihu o svých cestách, podařilo sehnat sponzora – amerického výrobce žvýkaček. Ten mu zaplatil další půlroční cestu a výsledné video umístil mimo jiné i na svoje stránky. Tentokrát Matt na mnoha místech pozval své fanoušky z YouTube, aby tančili s ním.
Původní video od Matta Hardinga vypadá takto: