23. 01. 2008
Produktové infolisty k životnímu pojištění na nových stránkách ČAP
Produktové infolisty srozumitelnou formou prezentují nejdůležitější informace o jednotlivých produktech životního pojištění, zdůrazňují jejich výhody a upozorňují spotřebitele i na vhodnost nákupu pro určitou životní situaci. Cílem ČAP a jejích členů je přispět k pochopení podstaty životního pojištění širokou veřejností a podat srozumitelnou a smysluplnou informaci pro zájemce o konkrétní typy produktů.
„Prostřednictvím informačních listů usilujeme o to, aby klient před nákupem životního pojištění získal takové informace, pomocí nichž by jasně identifikoval vhodnost produktu pro svoje potřeby. Chceme, aby pochopil jeho smysl a věděl, jaké výhody mu přinese. Zároveň tímto informačním nástrojem pro spotřebitele chceme eliminovat snahy některých zprostředkovatelů, jež prodávají tyto produkty s jiným cílem, než ke kterému jsou určeny, „ říká Tomáš Síkora, výkonný ředitel ČAP.
Ke společnému využívání obsahu infolistů v praxi se přihlásily všechny členské pojišťovny ČAP, které text postupně zapracují do svých obchodních materiálů a případně jej rozšíří o další informace. Současně budou podporovat jejich aktivní využívání zprostředkovateli před uzavřením pojistné smlouvy s klientem.
Produktové infolisty k životnímu pojištění najde spotřebitel na webových stránkách ČAP na domovské stránce v sekci „Pojistné produkty“.
Webové stránky ČAP procházejí postupně rekonstrukcí, ale již dnes se představují v nové grafické i obsahové podobě.
REKLAMA
„Věříme, že nová struktura a přehlednější uspořádání rubrik umožní návštěvníkům snazší orientaci na stránkách. Kromě informací o asociaci a jejích členech nebo ekonomických ukazatelů si zde veřejnost může jednoduše vyhledat např. nabídku pojistných produktů jednotlivých pojišťoven. Do konce roku také najdou spotřebitelé na našich stránkách užitečné informace z oblasti pojištění,“ dodala ke zcela nové podobě webových stránek Marcela Kotyrová, manažerka komunikace a vzdělávání ČAP.
Tisková zpráva České asociace pojišťoven
Čtete dále:
Petr Bukač – Povinné ručení je zvláštní produkt