„Klienti se ztotožnili s myšlenkou charity a kartu přijali velice pozitivně. Z průzkumu, který jsme mezi našimi klienty uspořádali vloni, víme, že 35 % klientů, kteří vlastní Kartu dobré vůle, by přivítali možnost přispívat individuálně volitelnou částkou z každé transakce provedené touto kartou. Proto nyní pracujeme na tom, abychom jim vyšli vstříc a já věřím, že se nám to v blízké době podaří,“ říká Tomáš Jelínek, ředitel teplické pobočky ČSOB Private Banking, který stojí za vznikem Karty dobré vůle.
Výtěžek z Karty dobré vůle za dobu existence činí již více než 3,5 milionu korun, za prvních šest měsíců tohoto roku přesahuje částka jeden milion korun, což je v porovnání s loňským prvním pololetím nárůst o 17 procent. Neziskové organizace, které oslovujeme s nabídkou peněžní podpory, předem pečlivě prověřují specialisté útvaru Společenská odpovědnost a spoluprací s vybranými neziskovkami a tím, že potřebná pomoc směřuje vždy na konkrétní, předem dohodnutý projekt, garantujeme našim klientům naprostou důvěryhodnost a transparentnost adresování darů.