Kampaň s názvem „Melounová penze“ potrvá až do konce června, kdy končí možnost vstoupit do druhého pilíře pro osoby starší 35 let. Lidé mají na výběr z bonusů, jako je sjednání spořicího účtu se zvýhodněnou sazbou 1,8 % na 1 rok, jednorázovou investici se slevou ze vstupního poplatku až do výše 1 000 Kč, zdarma pojištění pro případ hospitalizace na 1 rok a další výhody.
„Novou, nekonvenční kampaní chceme lidem pomoci s rozhodnutím, zda vstoupit do druhého pilíře penzijní reformy a zároveň se chceme přiblížit mladším generacím. Hlavní postavou nové kampaně, jejímž mottem je „Pořiďte si melouny do penze“, se stal Miloš Knor ze zábavného pořadu Na Stojáka,“ říká Marcela Suchánková, obchodní ředitelka ČSOB Penzijní společnosti.
Zdroj : Tisková zpráva ČSOB