Více čtěte v článku „Co čtenář, to blbec aneb Nač sází reklamní kampaň realitky“ na serveru Hypoindex.cz.
Více čtěte v článku „Co čtenář, to blbec aneb Nač sází reklamní kampaň realitky“ na serveru Hypoindex.cz.
Zdroj a více informací: CII750.cz
Související články
Proti nahrávání veškerých telefonických hovorů s klienty jsou nejen finanční poradci a banky, ale i samotní spotřebitelé. Senát po rozpravě nad zákonem návrh vrátil s pozměňovacím návrhem zpět do Sněmovny. Podpořil tak nahrávání pouze vybraných hovorů.
Text: Veronika Hejná
11. 02. 2020
Nikdo ve finančním sektoru si nemohl nevšimnout, kolik pozornosti se u všech regulací z poslední doby věnovalo střetu zájmů a jeho omezování. Podstatné části všech těch MiFID, IDD, MCD a dalších směrnic se totiž věnují tzv. „pobídkám“.
Text: Jiří Šindelář
21. 10. 2019
„Příležitost vidím například v oblasti komerčního zdravotního pojištění, která by neměla být opomíjena,“ říká Petr Koblížek, gestor pojištění osob a distribuce pojistných produktů České asociace pojišťoven (ČAP).
Text: Petr Zámečník
08. 01. 2019
Diskuze k článku
Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.