Čtvrtek 30. března. Svátek má Arnošt.

Naivita nezná mezí…

„Zaplatil jsem kauci 6 tis. Kč a do čtrnácti dní měl dostat úvěr 100 tis. Kč. Nic jsem nedostal,“ zní jedna z několika zkušeností, které jsem nasbíral v posledních týdnech. Lidé jsou stále nepoučitelní. A přitom příkladů podvedených žadatelů o úvěr je již dost.

Každý se může dostat do finančních potíží a potřebovat úvěr. Je-li jeho situace kritická, je tím náchylnější k přistoupení na pochybné nabídky ještě pochybnějších společností. A takové se množí rychlostí finanční krize – čím je ekonomická situace neutěšenější, tím je vyšší poptávka po zázračných řešení a s poptávkou roste i nabídka ze strany podvodníků.

Zřejmě zatím dosud největším podvodem v české kotlině byl projekt Edbusy. Policie odhaduje, že způsobila svým klientům škodu přesahující 0,5 mld. Kč. Se zástupcem této společnosti jsem se sešel a nechal si „systém“ vysvětlit. Byl dokonalý. Výpočty seděly. Jen bylo třeba vždy nějakou drobnost zanedbat. Například vysoké vyplácené provize. Nebo riziko z investic, které měly nést 12,5 %. Nebo záhadného samaritána, který se spokojí s úrokem 3,5 %.

Jen společnost Edbusy přistála a po volném pádu letadla zůstalo půlmiliardové manko, vzlétlo obdobné letadlo – Company Management. Scénář je podobný jako u Edbusy: Úvěr, k němu další na investice, jejich výnos má pokrýt splátku i s úroky. Jen je třeba zaplatit zálohu/poplatek předem a počkat si… 6 měsíců až 4 roky. Je vidět, že piloti tohoto letadla se chystají na delší let, než jim dojde palivo. Lidé se začnou ptát často až po uplynutí předem stanovené doby, proč své peníze nedostali. A 4 roky? Že by smlouvy CM byly napsány tak, že případný závazek společnosti bude již promlčen?

Společnost staví na informační uzavřenosti (nedozvíte se, kam jsou prostředky investovány, nedostanete se bez návštěvy semináře k základním dokumentům…). Snad jen „marketing“ provozuje – a šíří zvěsti v podobě spamu:

Díky Company Management za příjemně prožité vánoce.
Od: Jana Šiklová

Děkuji firmě Company Management za příjemně prožité vánoce.

Dostala jsem se do obtížné situace, uvalili mi exekuci na dům a veškerý majetek. Naštěstí díky milým lidem z Company Management http://company-management.eu/nabidka/ jsem si krátkodobě půjčila 20 000 EUR, dluhy jsem splatila. Jen díky Company Management jsem stihla napéct pečivo, koupit dárky pro moje děti a oslavit vánoční svátky v pohodě a bez dluhů.

Je to velmi jednoduché, půjčíte si a zároveň investujete trochu peněz na vysoký úrok, investované peníze vám splatí splátky půjčky a vy nic splácet nemusíte.

Je to naprostá novinka, v Irsku je to už běžné a brzo to bude běžné všude ve světě. Půjčíte si a splácet nemusíte. Buďte mezi prvními, kdo vyzkouší tuhle novinku na trhu. čím více si půjčíte, tím víc vyděláte, tak to prostě je. Z pohodlí domova vyplníte formulář na internetu a Silvestra už můžete slavit bez obav a dluhů s plnou kapsou peněz !! Krásné prožití vánočních svátků přeje Jana Šiklová“

(Zdroj: Spamový diskusní příspěvek na Investujeme.cz; řada dalších identických byla odstraněna)

Jsou ovšem i další společnosti, které podvádějí v malém. Jako u klienta v úvodu článku vyberou zálohu/poplatek… a zmizí. Občas se divím, že obdobné společnosti mají stále dostatek zájemců o podvedení. Zdá se ale, že naivita lidská je věčná.

Máte osobní zkušenost se společnostmi typu EDBUSY?

Zobrazit výsledky

Nahrávání ... Nahrávání ...

166 komentářů: “Naivita nezná mezí…”

  1. jistota desetinásobku napsal:

    Nevzdávají to v All Property Limited, pořád lákají „investory“.

    Mimochodem na webu mají uvedeno: „Vážení klienti APL, Z důvodů mnoha dotazů klientů, týkajících se zpožděných Zpětných převodů investic a zisků,
    bylo schváleno korespondenčními bankami, že všechna tato zdržení budou vyřízena v průběhu příštích deseti dnů.“

    Že by letadlu už vynechávaly motory?

    • škodolibka napsal:

      A kdepak je slovutný OTTO, který APL prosazoval jako bezpečnou a výnosnou investici? 🙂

      • Panek napsal:

        Potí se na palubě padajícího letadla.

      • M.Repák napsal:

        Letěl do Dubaie osobně to probrat s Christianem. Až se vrátí opět nás ujistí, že je to férový chlap a „investoři“ si vše zavinili sami svou nedůvěrou v projekt.

    • Jirka napsal:

      Spíš tobě vynechává mozek…. . APL vyplácí požadované prostředky řádně a do 10-ti dnů jsou na účtě připsané. Nevím, co tě k takovýmto „informacím“ vede, ale je to trapné. Já jsem zadal výběr 5.2. a 14.2. byly peníze na účtu. Tak se uklidni…

      • antoan napsal:

        ja som zadal výber 16.1. a doteraz nič je 9.3.2010

        • Jirka napsal:

          Klid. Vydrž. Tvůj pocit znám. APL plní. Tvé peníze jsou v dobrých rukách. Já osobně mám dobrou zkušenost. Prostě peníze má apl vázané. Není to tak, že by pan Hartmann seděl doma na stole a peníze přerozděloval. Naše peníze jsou vázané v různých investicích a projektech….u jiných investičních společností tohoto typu to funguje tak,že mají 4 -8 výplatních termínů….u APL vybíráme,kdy chceme…. vydrž, chechtáčky přijdou…

          • antoan22 napsal:

            Dík za info,
            Teraz ráno my znova odpísali už po 5.krát ,že ešte 1.týždeň znova čakať ,tak som im odpísal trošku pritvrdený mail po vzore ľudí čo majú podobné trable…ale slušný a s prianím všetkého naj atd. uvídíme. Dám to tu potom že ako som dopadol… uf

        • Pavel napsal:

          Já jsem zažádal o převod 14.12.2009 8500€.
          Zatím nic.

      • bobo napsal:

        Ahoj,fakt je máš na účtě?? Jsem v APL 3.roky,zatim ok,ale poslal jsem si 6.2.2010 a do tet pořád nic???bobo

    • Jirka napsal:

      ….jenom tobě vynechává mozek…..pokud se té šňůrce držící uši tak dá říkat…. dej si dohromady kolik máš šušňů na účtu, pak si otevři stránky apl, hoď do kalkulačky a vyjde ti suma, o kterou tě připravila tvá MOUDROST….. samozřejmě, jistá je v životě jen smrt, ale v tom případě seď doma a čekej. A teď zase vážně: je mi tě líto. Jirka. PS: v r. 2007/01 jsem zainvestova 1200000. Minulý rok na podzim jsem dostavěl dům bez hypotéky. To je pro mě realita. Tak tu hloupě nemluv a zkus si, jaké to je, když ti každý měsíc přibude více, než je tvůj plat. Howk

      • Peta.kuta napsal:

        Jirko, je fajn jak se plamenně zastáváš APL. Nicméně jsi zřejmě jedna z vyjímek, komu se uskutečnil zpětný převod. Já už čekám více jak čtvrt roku a jsem díky tomuto v dost velkém průšvihu a jen s lítostí vzpomínám na to jak se nám na seminářích tvrdilo, že i kdyby se měli vyplatit prychy všem, tak je to do 3 měsíců úplně v pohodě. 2 roky mi APL pěkně vyělávalo. Já jim věřil a nyní … začínám být zralý na bankrot!

  2. Ajven napsal:

    Spousta a spousta dalších. Jedna firma zmizí a ihned se objeví jinde pod jiným jménem. Podvedených klientů mám min. 5 do týdne v kanceláři. V Hradci Králové tato firma působila v kancelářích v Hotelu Černigov, na sepsání smlouvy na životní pojištění (nedílná součást smlouvy o zprostředkování půjčky) se zde čekalo až 3 hodiny. Výdělek této firmy – astronomický. Před vánoci za sebou zametli. A kde je jim dnes konec??

    • Amper napsal:

      Jsem taky jeden z tech kteri naleteli na pekny inzerat uz v zari a dodnes platim to prima pojisteni,ktere nic neresi.

    • ... napsal:

      pořád existuje 😉 chytroline

      • Pavel Bahník napsal:

        Dnes jsem dostal peníze od investora kterého mi sehnala AMV Group. Nemyslím si, že jde o podvod.

        • už toho nech napsal:

          už přestaň spamovat, zrovna včera jsem mluvila s klienty, kteří tomu uvěřili, pojistku jak b… platí a půjčku nedostali. A že jde o podvod tu stejně všichni vědí.

    • Jan Miklíček napsal:

      Stále sídlí na stejné adrese :-)) Navíc i v Praze a Olomouci. A nešiřte zde bludy, pojištění je bonus, není povinné. Zvyšuje bonitu klienta pro investora.

      • Kolemjdoucí napsal:

        Opravdu? Operátorka mi to říkala taky, jen mi nedokázala vysvětlit, proč bonitu pro investora nezvyšuje moje stávající pojištění s pojistným o 50% větší, než to, které bonitu zvyšuje 🙂

        • TomášHora napsal:

          Já jsem také volal na infolinku a tam mi to vysvětlili tak, že toto pojištění slouží ke zvýšení bonity a investoři nemají přístup ke sledování jiných pojistek uzavřených dříve a to i u stejné pojišťovny. Navíc kdyby se mi cokoliv stalo tak z té pojistky bude zaplacena půjčka co mi půjčili.

          • XX napsal:

            Když přijde 100 zájemců o půjčku a všichni sepíší pojistku na 800 měsíčně, tak vyplacená provize je cca 1.500.000. Storno nehrozí, protože ve smlouvě se zájemce zavazuje uhradit smluvní pokutu, která se je shodná s výší vyplacené provize. Z toho 1,5 mega si můžu dovolit klidně polovinu, nebo i 2/3 vyplatit na půjčkách těm méně rizikovým, o kterých vím, že mají majetek, který mohu v případě nesplácení exekučně vymoci. Pořád mám čistý zisk 500-700 tisíc za 100 kusů žádostí o půjčku. A těch 100 žádostí jsou schopni sepsat v jedné kanceláři za den. Stačí to? Pojistka je hlavní produkt, ne poskytnutí půjčky, jako záruka životní pojistka Comfort plus, která není vinkulovaná opravdu neslouží, to je ten hlavní „vejvar“.

          • TomášHora napsal:

            Tak do tohoto opravdu nevidím jak to funguje. Já mám půjčku od nich zprostředkovanou půjčku. Investora mi našli takže jsem spokojený klient.

          • Arnošt Gajdoš napsal:

            Dobrý den, já se společností amv nemám problém. I přes to, že jsem v registru neplatíčů mi sehnali půjčku, kterou teď mám.

          • Ama napsal:

            Už to je samo o sobě hovadina, když se nad tím zamyslíte. Oni si z těch lidí budou dělat ještě větší blbce než politici 😀 … já myslím, když může AMV Group požaovat na jednání číslo účtu, tak si může i požádat o doložení, že platíte to a to životní pojištění, takže kdo chce, ař platí jak mourovatej 😀

    • VasekP napsal:

      Já byl se vším důkladně obeznámen a vše jsem udělal tak jak jsme se domluvili. Podvedených? Nechápu čím mohl by jste mi o tom něco říci? Já svou půjčku dostal a to i přes moje dřívější finanční potíže a problémy.. Takže s touto firmou problém nemám.

      • LukášKratochvíl napsal:

        Dobrý den, mě kontaktoval investor s nabídkou půjčky. Přišlo to ve chvíli kdy už jsem nedoufal, že se někdo ozve a to i přes to že jsem v registru.

        • Tuma Lukas napsal:

          Mě firma amv půjčku zprostředkovala. Né sice hned kvůli mé finanční minulosti a zřejmě i díky tomu, že jsem v registru ale teď už peníze mám. Před koncem roku jsem byl na pobočce v Praze.

    • MartinJanos napsal:

      Dobrý den, já byl před koncem roku na pobočce v Hradci Králové jednal jsem s docela milou slečnou. Pojistka mi zřejmě zvýšila šanci na získání půjčky. Jsem v registru a bohužel nemohu žádat u bankovních sektorů. Tento týden jsem se skontaktoval s investorem a svou půjčku mám.

      • Anonym napsal:

        Vy budete zřejmě úplný jantar, takže se nedivte, že nemůžete žádat u bankovních sektorů.

        Ale to víte, životka někdy dokáže i zázraky:-)

        • Martin Janos napsal:

          Proč myslíte, že jantar? Nedivím se jsem v registru tak mi banky nepůjčí. No jak vidíte tak třeba i dokáže. Já půjčku dostal takže problém v ničem nevidím.

        • Martin Novotný napsal:

          AMV Group mě sehnala v těžké situaci půjčku jsem jim za to vděčný přišel bych o víc než o pár korun na pojištění, které jsem si na jejich pobočce uzavřel. Děkuji za zprostředkování půjčky.

        • Ama napsal:

          JJ ta dokáže vydělat všem okolo jen ten účel se jaksi minul 🙂

      • Ama napsal:

        No tak to nebude půjčka pane Jánoši, to Vám přišel výplatní šek, za ty kladné reference, které jim tu vkládáte na různá jména. Je to podvod jako prase už když se nad tím člověk zamyslí vážený pane, tak tu nespamujte, nikdo kdo sem chodí Vám dobrovolně už za žádnou provizi prachy nedá.

  3. Odlehčen napsal:

    Ja podle všeho tak 100000Kč

  4. antoan napsal:

    13.1.2010 mi to skončilo a 16.1. 2010 som im zaslal komplet údaje na spätný prevod je 9.3. a nemám nič
    moj mobil +421905 746641 T. zo Slovenska

  5. Jirka napsal:

    Mě by zajímal důvod toho, proč tu pomlouváte APL? Pravda, je teď mírné zdržení s výplatou, ale peníze chodí. Dneska jsem mluvil s mými kamarády, shodou okolností taky investory a VŠE OK. Jeden poslal výběr počátkem prosince – 12.den na kontě. Druhý poslal před vánocema – v lednu přišel mail ohledně odstávky a že do 10ti dnů přijdou – 8. den na kontě. Další zadal výběr myslím kolem 10. ledna a peníze přišly počátkem února. Tak co tu pořád melete za 3,14čoviny? Mi osobně se stalo minulý rok v lednu, že jsem si na peníze počkal měsíc…. ale dalších x výběrů probíhalo se vším všudy do 14-ti nejpozději 20-ti dnů od „klikání“ v systému. A ty vaše kecy ohledně serioznosti atd. – tohle už tu je ca. 4 roky. Divím se vám, že vás to baví. Ale dělejte jak umíte. Je to vaše věc. Jen by mě zajímalo, šušňálisti, jestli jste vůbec někdy osobně viděli ty obnosy peněz, o kterých tady tak věrně vyprávíte. No nic, můj čas pro vás vypršel. Jste jak pavlačové baby. Na jiném fóru jsem dnes četl, ty ještě před měsícem rozhořčené, zdrcené atd. ze ztráty, krachu atd. A už tam také píšou, že peníze došly. Některým je poslali i s účtem za jejich sprostotu.

    • Radek napsal:

      A z čeho podle vás vyplácí (pokud tedy ještě vyplácí) výnosy? Z investic do dubajských nemovitostí? 😀

    • Kolemjdoucí napsal:

      s účtem za jejich sprostotu? A to je co? 🙂

      • Ha ha napsal:

        To je když jim napíšeš, „oznamte mi přesný termín, kdy mi pošlete peníze“ anebo proč nevydáte prohlášení, kdy budete proplácet. Nedělám si srandu, toto je fakt zdokumentováno.

    • Ha ha napsal:

      Teda „Jirko“ nejsi ty převlečený Karel Dohnal nebo některý z „kapitánů“ APL v ČR? To, co tady píšeš je absolutní nesmysl, tzv.agitka, protože já znám mraky investorů,a jsem bohužel mezi nimi, kteří čekají od listopadu a nic nedostali. Nemluvím o tom, že APL má nové fígly, peníze odúčtuje z vašeho účtu, ale vám je nepošle. Pokud si dovolíte napsat jim několik žádostí o termín zaslání peněz, vypovědí vám účet, tedy vyloučí vás s tím, že jste je osobně urazil a dehonestoval jejich organizaci. Peníze vám ale opět nepřijdou.
      Já myslím, že toto by měl někdo už zveřejnit a zvážit i právní postup.

      • Jirka napsal:

        Od listopadu? No to lžeš jak když tiskne. Nazýváš mě Dohnalem? Já tebe paroubkem. Investuji peníze přes a s kamarádem v usa. Jedná se o podobný projekt. Podrobnosti psát nebudu. Zhodnocení bylo 2009 189%. Mají výplatní termíny, termíny pro přijímání žádostí….vše termínované. Divil se,jak to apl zvládá a říkal, že to bude muset od určitého množství zavést taky, jinak se dostane do skluzu. Nicméně: i APL, All Property Limited, je investice: tzn. je samozřejmé počítat se ztrátou. Osobně: mám nemovitosti – ztráta -27%. Mám apl – zisk: zatím +157%, usa +98% – necelý rok, t.ú. u jisté banky v čr: +5% a výlet do Tater. Nejsem pan Dohnal, Hartmann, naháněč, snílek…..taky čekám na peníze – a dočkám se. Zaručené info o krachu All Property Limited tu kolují už více než 3 roky. Zdravím kecálisty. A pokud o část investice přijdu: to se mi stalo i u Pioneer Trust – a to asi není, kecálci, MLM, Madoff, Ponzi….

        • podvedený napsal:

          Můžu ti přeposlat tolik lživých mailů, že se ti nevlezou do kvartýru….Naposledy je zrušena slezina 2,5. v Brně, pokud o tom nevíš, hrajou jen o čas. A pioneer ti určitě nepřipisoval imaginární zisky, pokud by v APL skákaly červené řádky, pak je to ztráta. Pokud jsi v plusu a peníze nikde, pak je to spostý podvod a krádež….podvodapl@centrum.cz

        • Ha ha napsal:

          Ňák moc agituješ, Jirko. Bez názvů. V APL jsem já i mnoho mých známých, dnes slavnostně vyhlašují na webu po všech řečech, že vyplácí výplaty odečtené z účtu do 3.1. Máš květen.

  6. bobo napsal:

    AHOJ,DOSTAL NĚKDO PENÍZE Z APL OD KONCE LEDNA 2010 KROM JIRKY??? DÍKY BOBO

  7. Podvedený napsal:

    Od poloviny prosince čekám na výplatu požadovaných peněz. Po urgencích jsem byl VYLOUČEN z APL, že peníze dojdou až dojdou, dnes je to 3,5 měsíců a peníze nejsou….ani ty původní, ani ten zbytek, co jsem tam měl…Pokud by měl někdo zájem, vědět jak to celé probíhalo, pak na podvodapl@centrum.cz
    Nevěřte podvodníkům…

  8. podvedený napsal:

    Znáte někdo někoho, komu by přišly v dubnu peníze???

  9. zoid napsal:

    zdravím. máte někdo nějaké nové informace ohledně převodů? přišly vám už peníze za leden? já o to žádal začátkem dubna 2010 a zatím nic. v tuto chvíli píšou že převádí žádosti podané do 8.1.2010 takže se nejspíš ještě načekám…

    • Radek napsal:

      Nečekejte… letadlo se v mlze řítí do útesů.

    • Tomas napsal:

      Lidicky co jste investovali u APL, mam pro vas dost spatne zpravy – APL dneska krachlo!

      • Petr napsal:

        A tuto informaci jste získal kde ? Vyjma Vás jsem nikde na netu toto sdělení nenašel…asi nějaká kachna…jako vždy.

        • podvedený napsal:

          Doufáme, že jste v pořádku.
          Z důvodu momentální globální ekonomické situace čelíme jistým potížím s návratem našich peněz, které
          způsobilo zdržení v převodech některým našim klientům.
          Naše partnerské instituce zdržují platby – převody do All Property Limited již měsíce. Jasné podmínky
          převodů, které byly s nimi smluvně domluveny na začátku, nejsou již respektovány. V podstatě bylo
          vysvětleno, že výnosy, které byly dosaženy APL nejsou blokovány, nicméně jsou momentálně nedostupné.
          Z důvodu této situace jsme dospěli k závěru ukončit tyto obchody All Property Limited.
          Jelikož jsme mimo kontrolu těchto událostí, tyto okolnosti způsobily okamžité ukončení garance zpětných
          převodů výnosů a investic klientům APL. (viz. 2.9 všeobecných obchodních a investičních podmínek APL).
          Začali jsme rušit a prodávat naše nemovitosti a drahé kameny, které sloužily jako jištění prvotního
          investičního kapitálu našich klientů. Nejprve naši klienti dostanou zpět své počáteční – prvotní investice nebo
          zbytek – rozdíl své prvotní investice, která zůstala po odečtení již zaslaných výnosů.
          Tento proces vezme několik měsíců z důvodů organizace převodů.
          Převody budou dělány chronologicky – počínaje datem prvotních vkladů každého klienta.
          Posílání jakýchkoliv žádostí o převod nebo mailů s požadavkem o urychlení převodů nezmění proces a
          pořadí převodů. APL změní svou domovskou stránku, na které bude klientům umožněno vložit své osobní
          bankovní udaje. Je nutné pro všechny investory zajistit a vložit své momentálně nejaktuálnější bankovní
          detaily, jelikož tyto budou použity pro provedení bankovních převodů.
          Prvně všichni obdrží zpět své prvotní vklady – investice svých vlastních prostředků, díky tomu nevznikne
          nikomu žádná finanční ztráta z investovaných peněz.
          Jestiže APL obdrží svůj kapitál – finanční prostředky, zisky – výnosy budou vyplaceny investorům;
          Nicméně, toto nemůžeme zaručit z důvodu nepředvídatelné situace v Evropě.
          Jsme potěšeni, že naše aktivity – obchody byly schopny znásobit prvotní investice mnoha našich klientů.
          Investoři, kteří tuto možnost neměli, obdrží plnou – celou počáteční – prvotní investici a tím nikomu
          nevznikne žádná finanční ztráta vlastního investovaného kapitálu.
          Doufáme, že po stabilizaci Evropských a Amerických finančních trhů znovu založíme podobný obchodní
          model v současných nebo nových měnách; což by nám znovu umožnilo pokračovat v našich aktivitách.
          Momentálně nebudou žádné prezentace APL.
          Tým APL Vám přeje vše nejlepší a zdárné pokračování ve Vašich financích.
          Christian Hartmann

          • Tomas napsal:

            Jo tohle presne mi prislo i na mail a ze rusi podminky 2.9. Co si myslite, dostaneme penize zpet???

  10. Leoš napsal:

    Ahoj lidi,

    chápu, že vydělat poctivou prací se nedá, ale tak blbě naletět. Mám tři známé,kteří mají podanou žádost od prosince a do dnešního dne mají hovno.Stačilo si pouze zjistit co ten Hartman dělal před APL.
    To je to stejné jako znovu peníze svěřit Smetkovi
    /H System/.Nikomu nepřeji nic zlého, ale teď už je lepší věřit v pánaboha.
    Rád bych se mýlil.

    Leoš

  11. Karel napsal:

    Snad si ještě někdo nemyslí, že z toho něco bude.
    Pyramida se zhroutila, ale ten arogantní kokot určitě zase postaví další pyramidu a český
    pitomec mu zase svěří své úspory.
    Karel

  12. Jindra napsal:

    Na to vem jed, že je konec. Teď můžeš jít akorát
    rozbít tlamu tomu kdo tě tam nalákal.
    Jindra

  13. Michal napsal:

    Nevěřím už ničemu tuzemské banky nás okrádají
    a tento cirkus jménem APL nás oškubal.
    Michal

  14. Lukas napsal:

    zdravím všechny, s APl jsem investoval před cca 3 roky, počáteční vklad cca 30.000euro jsem za ty roky rozmnožil na čistý zisk 45.000euro, dalo se tam vydělat ale nesměl být člověk nenažraný a měl si posílat peníze pravidelně domů. Po cca roce jsem měl doma zpět celou počáteční investici takže jsem byl v klidu při případném krachul…celé svoje APL konto jsem vybíral 26.11.2009 ihned jak se objevili problémy v Dubai a přišli mi v půlce března…bohužel nyní je nad slunce jasné že tento projekt je KO a obávám se že ani vklady se investorům nevrátí zpět, ale velmi rád bych se spletl

    • Radek napsal:

      Na letadle vždycky vydělají ti, kdo do něj vstupují mezi prvními a vystoupí včas.

    • a to je to napsal:

      Dohnalovi by se měli věřitelé složit po 1000 korun a zaplatit mafii, aby mu jednou za týden někdo pořádnou jednu lištil, až by se mu zatmělo před očima. Pro pachatele je to jen přestupek a sedmilhář Dohnal by měl předplaceno na několik let..

    • Tomas napsal:

      Lidi, meli bychom podat nejakou zalobu nebo tak neco ne?Co myslite, mam tam vcelku dost penez a nechci o ne prijit

      • Lukas napsal:

        obávám se že ty pohledávky budou naprosto nedobitné…APL nemělo bankovní licenci a ten slint v podobě „jakési“ smlouvy s tím si kde jaký právník vytře zadek

  15. Aleš napsal:

    Dohnalům a jim podobným by se každé ráno měla rozbít držka, aby Vám nesliboval nesplnitelné. Tito lidé Vám řeknou pouze A, ale nadruhé straně je zákonité,že někdo do toho spadne a to Vám asi pan z jiné planety Dohnal nebo Hartman neřekl.Dá se spoléhat pouze na to, že vystoupím dříve než to doletí.To co Vám napsal podvodník Hartman o vrácení vkladů bez úroků to je sice krásné, ale o tom bych pochyboval.Zřejmě si hraje na snahu Vás jako neoškubat,aby popř.při podání trestního oznámení na něho, mohl dokazoval že mu nevyšel podnikatelský záměr.Nic zlého Vám nepřeju, ale
    teď můžete pouze podat trestní oznámení.
    Držím Vám palce.
    Aleš

  16. podvedený napsal:

    Sháním adresu a identifikátory na Dohnala. Pokud někdo víte, kde ta svině bydlí, tak na podvodapl@centrum.cz

  17. zoid napsal:

    Zajímalo by mě co nám tu teď napíše ten kokůtek „chytrák“ Jirka (viz. příspěvky níže) co všem říkal jak jim vynechává mozek když si myslí že se nám prachy nevrátí. Nejspíš nějakej APL bodyguard či co.

    • Tx napsal:

      Lidi, uz me to se**, jdu za pravnikem a podam trestni oznameni na ty vsechny zmr** z APL!!!

      • podvodapl@centrum.cz napsal:

        to udělej, Dohnal to tak chce:
        Pane PODVODAPL,

        dnes jsem se po návštěvě svého právníka rozhodl (na jeho radu) na Vás dát na Policii České Republiky trestní oznámení pro vydírání podle § 235 odst. 1 trest. zákoníku.

        Jako projev dobré vůle Vám dávám na srozuměnou, že pokud se ještě objeví jakýkoliv Váš komentář na veřejně dostupných forech na internetu, kde mě napadáte, vyhrožujete nebo se snažíte přesvědčit někoho aby mě způsobil újmu, nebo ublížení na zdraví, budou tyto právní kroky proti Vám s okamžitou účinností provedeny.

        Karel Dohnal

    • aplinvestor napsal:

      Zpráva pro všechny investory All Property Limited – pokud nevěříte, že dostane zpět své vklady a zisky. Přidejte se k hromadnému trestnímu oznámení, která se připravuje. Více informací naleznete na http://apl.net84.net/

      S pozdravem aplinvestor

  18. Karel Hanouz napsal:

    Dejte si pozor na podnikavého chlapíka jménem Fabio Jungmann Fiory z HELP Sdružení práv podvedených, tváří se jak kamarád do deště a nejlepší přítel v nouzi, ale nejde mu o nic jiného než si nahrabat.

    Z vlastní hořké zkušenosti mohu potvrdit, že pan Jungmann je lhář nejhoršího kalibru. Bez jakéhokoliv zjišťování informací střílí od boku lži a nepravdy, aniž by se obtěžoval ověřit si pravdu. A poskytnuté informace si překroutí tak, aby vyhovovaly jemu.

    Vůbec se nedivím, že je to i vyděrač a tahá z lidí za pomoc peníze, proč by se nechtěl přiživit a lživou mediální masáží dostat svoje jméno mezi lidi? Já se jen divím, že je tolik blbých lidí, kteří mu na to skočí a ještě ho budou hájit.

    Však si to poslechněte a přečtěte sami, sám se usvědčil…

    http://www.dejtesipozor.cz/
    http://www.dejtesipozor.cz/dokumenty.html
    http://www.dejtesipozor.cz/files/trestni_oznameni.pdf

    • Miloš napsal:

      Plně s vámi souhlasím sdružení HELP a pan Fabio Jungmann Fiory akorát okrádají lidi a tváří se jako největší přítel, rádce a pomocník. Namísto toho vás dostane do ještě kritičtější situace než jste byli.

      • AdamHavlát napsal:

        Souhlasím s vašimi názory. Má žena naletěla společnosti HELP. Místo pomoci, která byla slibována přišla o další peníze a přišlo jí už několik předvolání na policii.

      • Adam napsal:

        Také jsem byl napálen podvodníky z HELPU nabízejí pomoc a sami podvádějí.

        • Patrik napsal:

          Dobrý den paní Suchánková a řešíte to prosím nějak? Já jim také zaplatila peníze předem bez jakéhokoliv potvrzení. Nakonec jsem se dozvěděla že je vyšetřuje i policie. S pozdravem Vlasta Podolníková.

    • HELP - podvodníci napsal:

      Bohužel i já naletěl podvodné společnosti HELP. Všem všude nabízejí pomoc a nakonec to je úplně jinak. Když jim zaplatíte 4,5 tisíce. Tak se s nimi přitom můžete i rozloučit. Je to jako když vyhodíte peníze z okna.

      • Isak napsal:

        Vážení, nemohl jsem si nepovšimnout určité míry podobnosti některých příspěvků. Dle mého soudu máme jasno o tom, za jakých podmínek a jak probíhají soudní stání a téměř nikdo nepochybuje, že dnešní justiční obraz neodpovídá představám mnohých z nás. To, co bylo možné v dobách dávno minulých, kdy o všem rozhodoval místní šerif a poprava mohla být vykonána do dvou dnů se již do dnešní doby nedochovalo a dnešní soudní řízení si zkrátka vyžadují více časové tolerance a pochopení ze strany prostého lidu, ale nejen jeho. Z úst Vám létají jen pomluvy a nepodložené dezinformace, které mají OS Help a Fabia Jungmanna zkompromitovat Možná jste jen reakcí a jedním z protikroků vůči snažení Help. Osobně jsem s Help spolupracoval a jejich snažení mi v žádném případě nepřišlo protiprávní, ba naopak, jako jedni z mála mají letité zkušenosti s firmami pochybného charakteru a co se týče právních podkladů a zastoupení, mají nepochybně tým lidí, kteří vědí, jak s takovýmto jednáním naložit a klienta z úkladné smlouvy vyvázat. Je to jejich práce a těmto lidem držím do budoucna palce, neboť vědí, co dělají a věřte mi, že v dnešní době chod organizace, právní spory a pocit úlevy něco stojí. A mimochodem – dnes, 29. 8. 2011 jsem viděl úplně čerstvý výpis z rejstříku trestů a jak vidno, Fabio Jungmann má ten rejstřík čistý a nikdy trestaný nebyl. Pisálci, kteří tak vehementně proti Help brojí, patří asi k lidem (firmám), kterým byla odebrána licence na základě soudních sporů a rozhodnutí, které Fabio Jungmann s Help a jejich právniky vyhrál. Asi tady bude někdo jiný podvodníkem a kriminálníkem, ale Fabio Jungmann to tedy fakt není. Lidská závist a blbost jsou prostě nebetyčné…

    • Pepa Stehlík napsal:

      I mě tato společnost podvedla. Žádal jsem u nich pomoc kvůli problémům, které mám a přišel jsem o další peníze. Dokonce je prý vyšetřuje i policie doufám, že mi nepřijde žádné předvolání.

      • Lukáš Bem napsal:

        Musím poděkovat společnosti AMV group za zprostředkování půjčky. Hrozila mi exekuce a jiné problémy díky zprostředkované půjčce od nich jsem to zvládl.

    • Krteček Pavel napsal:

      Souhlasím pane Havláte já chtěl také pomoci od téhle společnosti. Přišel jsem akorát o další peníze. Dokonce jsem zaslechl, že i HELP vyšetřuje policie.

    • Tomáš Brzky napsal:

      Také jsem podvedeným klientem společnosti HELP. Akorát jsem přišel o další peníze člověk už opravdu neví kudy když je zoufalý. Dejte si na tuhle podvodnou společnost všichni pozor doufám, že na vás brzy dojde.

    • Martina Suchánková napsal:

      Také jsem potřebovala pomoci s podepsáním nevýhodné smlouvy. Myslela jsem, že mi společnost help pomůže. Zaplatila jsem jim za pomoc, která se nikdy nekonala a nikdy konat nebude. Stačí mi si projet diskuze. Škoda, že jsem to nevěděla dříve.

      • Jirka napsal:

        Vážená Martino(jaké používáte ještě jména?), jste kráva jak svět!! Další nahaněč IFP!!!

      • semtutajne napsal:

        Proc se s právní pomocí neobrátíte na D.A.S. pojišťovnu právní ochrany, bude to levnější myslím 1500 ročně a navíc vám skutečně pomohou.

    • Miloslav Linhart napsal:

      Z vlastní zklamané zkušenosti musím varovat před HELP nikdy jsem nevěřil, že i ti poslední co nabízejí pomoc podvádí klienty. Zaplatíte peníze a nic se neděje.

      • Anonym napsal:

        Není objektivní paušalizovat. Já tam mám konkrétně na starosti podvody ZFP a po nikom nic nechci, vše dělám gratis, a mám i soudní precedens nad těmi podvodníky, jde o zákon 43/2004 Z.z., a rozšiřuji to policejně a soudně i o falšování telefonních karet členem představenstva, o prostituci a kuplířství dtto, o daňové podvody, o podíl vlivem bossingu a mobbingu majitelů a jejich nohsledů v řízení firmy na předčasném skonu gramotných spolupracovníků…

      • honza napsal:

        Já sám jsem členem sdružení HELP a můžu potvrdit, že vše jsou jen pomluvy! Pan Fabio je slušný člověk a skvělý právník, který pomáhá lidem, co se dostali do težké situace díky podvodným firmám jako je např. IFP, EF CZ apod. Úpřímně řečeno je mi jedno jestli tu nějaký vůl vystupuje pod několika jmény a povlouvá sdružení HELP….je to pěkná ubohost a človíčku dám ti radu: nafackuj si sám, děláš to pro sebe! a přestaň šířit nesmysly, když o tom hovno víš!

        • Cintamani. napsal:

          Mohu potvrdit.Pan Fabio je slušný člověk a věřím že mnoha rádoby podnikatelům leží v žaludku.A také vědí proč,jejich výdělky se právě díky panu Fabiovy a jeho lidem určitě o dost tenčí..

          • Klient - HELPU napsal:

            Leží to určitě protože jim špiní jména firem. Jojo slušný člověk co byl pravomocně odsouzen za podvod? To si děláte legraci nebo snad ne? Podvodník nabízí pomoc podvedeným kam tohle spěje?

          • Adam Severýn napsal:

            To je přesně ono jediné co se děje tak, že zveřejňuje jejich jména a špiní jejich firmy. Navíc se přiživuje na tom že tvrdí jak podvádí své klienty a vypouští falešné informace.

    • Náhodný čtenář napsal:

      Pane Hanouzi,

      je zajimave ze stejny text co je tady lze najit na mnoha serverech internetu, coz znamena ze kopirujete stejny text kde muzete. Ani linky ktere uvadite nefunguji.

      Ztoho usuzuji, ze vy sam jste lhar a podvodnik a snazite se na co nejvice mistech nekoho pomluvit. Buhvi pod kolika dalsimi jmeny. Kdo vi zda cele vlakno teto diskuse neni vami vykonstruovano.

      Osobne se domnivam ze jste placeny nekterou spolecnosti proti ktere zmineny pravnik bojuje, ci dokonce jste jednim ze zamestnancu. Pokud ne, pak jste mozna ocekaval neadekvatni pomoc ktere se vam nedostalo a ted placete kde muzete a pomlouvate. Pokud mate pocit ze je nekdo podvodnik tak na nej podejte zalobu.

      Mimochodem vase posledni veta je vyrok hodny zoufaleho hlupaka, ktera postrada logiku. Poslechnete se – ..vubec se nedivim ze je to vyderac.. – jak se muzete divit nebo nedivit ze je nekdo vyderac? Nebo – ..medialni masazi dostat svoje jmeno mezi lidi.. – co ma nekdo z toho ze lidi vi jak se ta ktera osoba jmenuje? Nehlede na to, ze tu „medialni masaz“ provadi casto seriozni media a tezko lze cekat ze by mezi nimi bylo tolik hlupaku.

      Nakonec vy sam priznavate ze jste hlupak a navic trojty. Z vaseho prizpevku lze vyrozumet, ze jste nekomu naletel a sam jste potreboval pomoc, domnivate se, ze jste nejakemu pravnikovi naletel a navic jste asi ani nepochopil v cem pomoc spociva a zrejme jste ji nevyuzil.

      Klobouk dolu pane Hanouzi

    • Isak napsal:

      Vážení, nemohl jsem si nepovšimnout určité míry podobnosti některých příspěvků. Dle mého soudu máme jasno o tom, za jakých podmínek a jak probíhají soudní stání a téměř nikdo nepochybuje, že dnešní justiční obraz neodpovídá představám mnohých z nás. To, co bylo možné v dobách dávno minulých, kdy o všem rozhodoval místní šerif a poprava mohla být vykonána do dvou dnů se již do dnešní doby nedochovalo a dnešní soudní řízení si zkrátka vyžadují více časové tolerance a pochopení ze strany prostého lidu, ale nejen jeho. Z úst Vám létají jen pomluvy a nepodložené dezinformace, které mají OS Help a Fabia Jungmanna zkompromitovat Možná jste jen reakcí a jedním z protikroků vůči snažení Help. Osobně jsem s Help spolupracoval a jejich snažení mi v žádném případě nepřišlo protiprávní, ba naopak, jako jedni z mála mají letité zkušenosti s firmami pochybného charakteru a co se týče právních podkladů a zastoupení, mají nepochybně tým lidí, kteří vědí, jak s takovýmto jednáním naložit a klienta z úkladné smlouvy vyvázat. Je to jejich práce a těmto lidem držím do budoucna palce, neboť vědí, co dělají a věřte mi, že v dnešní době chod organizace, právní spory a pocit úlevy něco stojí. A mimochodem – dnes, 29. 8. 2011 jsem viděl úplně čerstvý výpis z rejstříku trestů a jak vidno, Fabio Jungmann má ten rejstřík čistý a nikdy trestaný nebyl. Pisálci, kteří tak vehementně proti Help brojí, patří asi k lidem (firmám), kterým byla odebrána licence na základě soudních sporů a rozhodnutí, které Fabio Jungmann s Help a jejich právniky vyhrál. Asi tady bude někdo jiný podvodníkem a kriminálníkem, ale Fabio Jungmann to tedy fakt není. Lidská závist a blbost jsou prostě nebetyčné…

    • Sam Herocký napsal:

      Je to podvodník. Byl pravomocně odsouzen za podvod. A to, že má teď čistý rejstřík jak všude tvrdí je jasné. Po čase se rejstřík když nejste trestání maže!

  19. Bohuslav napsal:

    Nevím kde ještě sídlí já byla v Olomouci. A musím s vámi plně souhlasit pojistka mi také byla nabídnuta jako bonus na zvýšení bonity pro investora. Podepisovat ji nikdo z vás nemusel. Nevím proč šíříte negativa..

    • jesika napsal:

      chtěla bych se zeptat jestli ste pujčku dostal ja taky dneska podepsala pojištěni děkuji

      • Lukáš napsal:

        Jesiko i já dostal půjčku mám jí spolu s pojistkou. Nikdy nevím co se stane a nechci aby moji nejdražší za mne později spláceli moje dluhy. Navíc je to investiční takže si tam spořím vlastní peníze.

        • Joyinka napsal:

          Dobry den pane Lukasi,vy jste dostal pujcku od AMV group s.r.o.?Hledala jsem na ni reference a vsude vsichni pisi,ze uzavreli IZP a penize nedostali…mohl by jste me prosim kdyz tak zkontaktovat na mobil,mela bych par otazek..dekuji 776281722

          • Ama napsal:

            Jděte na to selským rozumem prosímvás, neuzavírejte žádnou nevýhodnou pojistku od AMV, uzavřete si případně svou životku, bude určitě levnější a dopad na investory by to melo mit stejny a vyhnete se případné pokutě, pokud to budou podvodnici tak vas to alespon nebude nic stát

      • Pavlínka napsal:

        Jesiko jak jste dopadla já už půjčku mám dá se říct doschválenou dolaďuji poslední detaily s investorem.

    • Ama napsal:

      Jak nemusel? .. to je sice hezké, že ji nikdo nemusel podepisovat, ale když je to podmíněno vysokou bonitou? .. melou tam otom pořád dokola, že se vám tím zvýší několikanásobně šance a máte tak akorát prd a oni nemalé prachy z provize tak se vzpamatujte

      • Zdeněk Šafařík napsal:

        Tady se nikdo nepotřebuje probírat půjčky amv zprostředkovává to je to hlavní. Tak nevím co tu řešíte.

      • Karel Chrobák napsal:

        No mě je uplně jedno co jak je. Hlavní je, že když jsem potřeboval tak mi sehnali peníze takže mě společnost AMV Group vyhověla.

    • :D napsal:

      😀 negativa? Jo vlastně pojistka je + když člověk nemá peníze. Jinak jde o podvodnou firmu co vydělává na pojistkách tak co tu vyprávět 😀

      • Patrik napsal:

        No narovinu uzavírat vás nikdo nemůže nic nutit. Takže když nemáte peníze tak co tu plácáte.

  20. uxfqqwpllrb napsal:

    [Odstraněn spam]

  21. Lukáš napsal:

    Joyinko a copak potřebujete vedět? Že mi poskytujete váš tel. klidně bez jakýchkoliv problémů odpovím i zde na diskuzi. S Pozdravem Lukáš.

  22. Libor napsal:

    Zdravim, pan Fabio je solidni clovek a mne, co se tyce EF CZ, opravdu pomohl. Navic kdyz by si vzal od nekoho penize a nepomohl mu, tak by se vystavoval trestnimu stihani. Zadny lhar to neni. Sdruzeni HELP take vyhralo uz nekolik sporu u soudu, napr. EFCZ, Prolux… Jsou take doporucovani na webovych strankach bankovnich instituci. To jsou dostatecne dukazy, ze opravdu pomohli. Pravda vzdycky zvitezi!

    • pupek napsal:

      HELP pomohlo i mému synovi vyvázat se z benefitní smlouvy uzavřené s EFCZ. Tyto podvodné firmičky jsou nemocí této doby a Fabio je lék.

      • Libor napsal:

        Ano, presne tak jak pise pupek. Souhlasim s nim.

        • Milan napsal:

          Tak co se týče EF tak je to jasné to je hodně ohlasů ale já jsem byl ohledně jiné smlouvy za ním a za poplatek mi dal možná tak rady. Ty seženu u právníka mnohem levněji. Podle mne akorát vydělává na lidech a jejich najivitě stejně jako podvodné společnosti.

    • Nikola napsal:

      Koukám, že si pan Jungmann dělá pěknou reklamu – to Vám asi zabere hodně času pořád psát na diskuze, kdy pak zvládáte „pomáhat“ lidem!?

  23. Michal napsal:

    Tak pokud vám pan Fabio pomohl ohledně společnosti EF tak v pořádku já za ními šel ohledně jiné nevýhodné smlouvy a jak se tady píše v ostatních komentářích zaplatil jsem akorát poplatek dopředu. Navíc do 5 tisíc to přece trestný čin není nebo se pletu? Navíc když se necháte obalamutit jak tomu říkám já a nenecháte si na to vystavit ani směnku není se čemu divit že?

  24. Bohuslav napsal:

    Já se ale probírat nepotřebuji. Sice je to pro zvýšení bonity ale nevidím v tom vážně žádný problém. Kdybych byl do něčeho nucen je to přece protizákonné nemyslíte? Spíše by jste se měla probrat vy a nelít olej do ohně.

  25. Stopfabio napsal:

    Vyzýváme všechny poškozené podvodníkem, pravomocně odsouzeným Fabiem Jungmannem ( rodným příjmení Klika ), aby s námi spojili se za účelem společného postupu na níže uvedených kontaktech.
    O co nám jde?
    Tento člověk , neštítící se ani toho nejhoršího hyenismu, pod rouškou pomoci skutečně podvedeným osobám, láká z těchto finanční příspěvky za něž slibuje profesionální a odbornou pomoc. Samozřejmě na tyto příspěvky nikdy nevydá, jakékoliv potvrzení a pomoc jenom předstírá na různých blozích, na které se přihlašuje pod různými identitami a vychvaluje sám sebe.
    Svůj podvod ovšem dotáhl do excelentní dokonalosti, protože následně vydírá i firmy, proti kterým sbírá „dav“ a za slib ukončení štvavé kampaně požaduje statisícové výpalné.
    Tento člověk používá všechny triky od vemlouvavosti, empatie k postiženým až po velmi srdečný přístup ke svým obětem.
    Fabio Jungmann (vl. přij Klika) byl odsouzen kromě jiného pro prokázané skutky
    PODVODU, PADĚLÁNÍ A POZMĚŇOVÁNÍ DAT , MAŘENÍ ÚŘEDNÍHO VÝKONU
    A přesto si tento gangster z Ústí nad Labem vesele „podniká“ s občanským sdružením
    HELP – sdružení práv podvedených a dokonce se chlubí vlastnictvím neexistující firmy FABIO agency.

    Podrobnosti o tomto parazitu a jeho „aktivitách“ najdete opět na našich stránkách.
    Pokud jste u tohoto kriminálníka narazili, neváhejte, ozvěte se nám!

    http://www.stopfabio.sweb.cz

    Email: stopfabio@gmail.com
    stopfabio@yahoo.com

    • Lukáš Janáček napsal:

      Tak a je to tady konečně proto někdo něco dělá jen dotoč držím pěsti já vždy říkám že na každého jednou dojde!

      • Fabio Jungmann Fiory napsal:

        Plky mlžné. Nic jiného jsem nečekal. Vy máte web plný lží a účelově upravených informací. Naše sdružení drží rozsudky soudů a zatím jsme ani jednou neprohráli 🙂
        http://www.podvedeni.cz

        • Milan Fabián napsal:

          Pochybuji, že dokumenty např. od police tam jsou padělané a lživé… Reklamu na blogách a facebooku si umí udělat každý sám.

          • Fabio Jungmann napsal:

            Jak jsem řekl. Vy máte web, my držíme vítězné rozsudky soudů. http://www.podvedeni.cz 😉

          • Milan Fabián napsal:

            Na tohle už nemám slov.. Jste jak malý kluk místo účelových odpovědí pořád dokola jedna věta. Asi neumíte nic jiného. Ale to není můj problém. 🙂

          • Fabio Jungmann Fiory napsal:

            Mám mnoho práce s obranou podvedených, než abych se tady s Vámi vybavoval. Prvně zpochybněte a vyvraťte důkazy, které jsou vystaveny na http://www.podvedeni.cz a pak se s Vámi budu bavit 😉

            Fabio
            +420 774/979727

          • Vděčný Helpu napsal:

            Dobrý den pane Jungmann. Neztrácejte čas s tímto dementem, který Vás očerňuje na více webech. To samo ukazuje, jak těmto „managerům“ vadíte. A ještě prošlapejte cestičku k vracení již zaplacených pokut a to se pak při vracení provizí budou teprve kroutit.

          • Petr Hašek napsal:

            Ano přesně neztrácejte čas s někým kdo vám nedal peníze. Raději běžte vybírat další peníze od lidí. Ve dni-d jste také říkal, že máte desítky možná stovky klientů co vám volají a ťukají na dveře s pomocí.

          • Radek Resner napsal:

            Nemyslíte, že by to šlo říct i trošku jinak? Urážet lidi umí každy. Mě nevadí pan Jungmann nevadí. Vadí mi, že jsem se napálil a zaplatil jsem za pomoc, která se nekoná!

          • Pavel Suchý napsal:

            Chlape nedělej tady dobrou reklamu společnosti HELP pročti si pořádně celou diskuzi a pak tu piš, že HELP pomáhá. Pokud vím pomoc se má dělat zadarmo a ne že někomu něbo nějaké společnosti zaplatíš 6 tisíc a tim to skončí.

          • Alexandr Tichý napsal:

            Pan Fabio je solidní člověk? Hm dobře tak proč když nabízí pomoc mu za to musíte platit? Dopředu nebo nějaké splátkové kalendáře? Pomohl vám to bych chtěl vedět jak. Já mu zaplatil za pomoc a nevidím do dnes žádný výsledek.

          • Michala Jánská napsal:

            Ale jdětě nechte toho prosím vás. A nedělejte tady nějakou reklamu si ty pozitivní příspěvky beztak píše HELP sám!

          • Pavel Skopal napsal:

            Vůbec si toho nevšímejte pane Fabiáne. Jim z toho jdou peníze proč by vám neodpovídali ironickým stylem? Cely help je jen letadlo je to všude po diskuzích.

          • Slávek Horký napsal:

            Jediná věc co jsem na internetu zatím našel je tato http://www.stopfabio.sweb.cz tak se na to podívejte a udělejte si obrázek.

        • Adrian Stránský napsal:

          Nemyslím si, že by to byly mlžné plky. Nedivím se, že jste nic jiného nečekal. Když se chová váš HELP jako podvodníci. Vybírat peníze a nepomáhat klientům styďte se.

    • Lelek napsal:

      Na tomto webu se hodně dozívte jak to pan Jungmann vede a jaké je celé sdružení zač http://stopfabio.sweb.cz/links.html.

  26. Milan Březina napsal:

    Podle mě tohle není web ale facebook reklama nic proti… Nebo ještě máte nějaký blog? Nikde jsem neviděl žádné důkazní materiály že by jste někoho z něčeho vysekal nebo mu pomohl. Pokud něco máte krom vašeho http://www.podvedeni.cz sem stím?

    • Michal Pácalt napsal:

      Dejte si pozor na společnost HELP – sdružení práv podvedených. Vybírají peníze dopředu a žádnou pomoc neposkytují chovají se stejně jako podvodné společnosti proti kterým údajně bojují.

  27. Fabián napsal:

    Nebudu vám ani nic vyvracet 🙂 Milý p. Fiory, tak hezky utíkejte pracovat, ať vám neutíkají další peníze. Mě také nebaví vaše komentáře, které jsou pořád dokola o fb reklamě 🙂

  28. Fabián napsal:

    Prominte pane byl bych rád kdyby jste mne přestal urážet. Spíš mi příjde, že si pan Jungmann platí nějakého pána/paní co tu dělají reklamu. Ať se kroutí kdo chce já provizi z ničeho nemám. Docela špatná reklama zkuste to promyslet trošku jinak.

  29. Poradce AXA napsal:

    Dobrý den, pokud jste uzavřeli smlouvu s AMV Group s.r.o. v nedávné době a jste z Písecka můžete se zastavit na pobočce AXA Písek Třída Národní svobody 34 kde Vám mohu poskytnout informace k produktu AXA IŽP comfort plus popřípadě svámi vyplnit žádost o AXA kartu která opravdu pujčkou je ale podlehá standardnímu procesu schvalování (nedostane ji každý)

    • Lukáš Munzar napsal:

      Sice nejsem z Písecka. Ale byl jsem u společnosti AMV group s.r.o. a o ižp comfort plus toho jejich poradci vědí dost. Navíc jsem obdržela už i půjčku, o kterou jsem žádala.

      • margita napsal:

        Ahoj,ja jsem domluvena s AMV-group až zítra,po přečtení vaších reakcí vaham jestli tam vubec mám ject.Prosím poradte mi:-)nechci se dostat do fin.prob.Dekuju

        • Pavel Pospíšil napsal:

          Dobrý den určitě se do finančních problémů nedostanete. Pokud budete mít pojistku spoříte si na ní vlastní peníze. A půjčku jsem obdržel ve velice krátkém čase.

        • Informace napsal:

          Margito pokud tam pojedete vše se dozvíte a uzavřete to všechno dobrovolně. Pokud to nebudete chtít můžete se přece zvednou a odejít. Já od společnosti AMV peníze sehnané mám.

        • jirina napsal:

          AMV je podvod. nic nepodepisovat, nejde se jich zbavit. banda lhařu

          • Rusák napsal:

            Nemyslím si, že je to podvod ale je to váš názor a ten vám nikdo vymlouvat nebude. Copak taky máte teď problémy s pokutou za neplacení pojistky jako já?

          • Robert Skalický napsal:

            Ahoj no myslete si co chcete ale mě u této společnosti seznámili se vším a pak jsem vše dobrovolně podepsal vím úplně ovšem tady brečíte na špatném hrobě máte poslouchat ušima a ne kolenem. Navíc je to hloupost vás všech.

    • Ladislav Suchý napsal:

      Jak můžete tvrdit, že je to podvod? Nechápu váš názor před půl rokem jsem byl u nich na pobočce v Praze a peníze jsem měl v podstatě docela rychle. Pojištění mám taky vím, že když se mi něco stane tak můj dluh nezatíží rodinu.

  30. Radim Hatlapatka napsal:

    Ahoj no já jsem teď pěkně ani nechci psát kde. Zablokovali mi účet a nechodili mi platby na pojištění najednou mi přišla výzva k úhradě musím to nějak napravit nechci hradit pokutu když mám pojistku a jsou to mé peníze.

    • Michal Samek napsal:

      Já mám také problém s pokutou nehradil jsem si pojištění a nebral jsem na to nějaké ohledy teď jsem pěkně v háji hrozí mi pokuta a exekuce  nemůžete mi někdo poradit? Jak z toho ven co pro to dělat?

      • Marek Zarnovicky napsal:

        Hloupost je to ale vaše. Já jsem u nich také sepsaný vím jaké jsou tam ty pokuty a proto mám strach abych vynechal jednu platbu. Nepotřebuji riskovat. Peníze mi sehnali tak ještě abych měl nějaké problémy.

    • Odpověd napsal:

      No ale to je vaše hloupost já ty jejich podmínky splnil a plním a půjčku od jejich společnosti mám zprostředkovanou a dokonce jsem si mohl vzít i více financí.

      • Milan Chroust napsal:

        Dobrý den já s amv problém tedy nemám. Všechno proběhlo jak mělo a peníze mi zprostředkovali. Za mě palec nahoru!

        • Michal Tomša napsal:

          No tak to vám teda závidím. Nevíte jak z toho ven potřebuju s tím od někoho poradit nebo se s nimi nějak domluvit nestojím o zbytečné problémy.

          • Pokuta - nevím co stím napsal:

            Dobrý den, mám teď obrovský problém. Jsem po uši v dluzích a společnost amv group od, které jsem myslel, že mám klid se ozvala kvůli pokutě. Nevím co mám dělat právník mi pověděl, že je vše v pořádku a mají na pokutu nárok. Chtějí po mě 15 tisíc a když to nezaplatím je to něco přes 46 tisíc. Poradí mi někdo co mám dělat? Když čtu reakce všech lidí jak jim je vše jedno docela vám závidím. Já mám teď docela problém .

          • Pokuta napsal:

            No narovinu je to naše hloupost já tu výzvu obdržel také. Ignoroval jsem jejich volání a písemné vyhrožování. A teď to mám pěkně na talíři. Byl jsem u 2 různých právníků. Řešili to i se společností AMV a na pokutu mají dle smlouvy a všeho ostatního nárok. Nechci platit 15 tisíc ale asi budu muset nebo mi napaří až 44 610 kč.

          • Michal Kostal napsal:

            No narovinu je to naše hloupost já tu výzvu obdržel také. Ignoroval jsem jejich volání a písemné vyhrožování. A teď to mám pěkně na talíři. Byl jsem u 2 různých právníků. Řešili to i se společností AMV a na pokutu mají dle smlouvy a všeho ostatního nárok. Nechci platit 15 tisíc ale asi budu muset nebo mi napaří až 44 610 kč.

    • Chudák napsal:

      Zkuste to vyřídit přímo s nimi ale o smlouvě jste byl předem informován jako já a smlouvu jsme oba podepsali naprosto dobrovolně.

    • Meciáš napsal:

      No abych byl upřímný je to vaše chyba, že jste teď v této situaci. Když se k něčemu upíšu a jsem před tím informován o tom co mi hrozí tak jste trošku na hlavu? Je jasné, že teď budete mít takovéto problémy. Já své závazky plním snažím se jak můžu a problém se společnost i AMV Group nemám žádný.

    • Klient napsal:

      Ahoj já problém s pokutou naštěstí nemám. Všechno co se týče smlouvy z obou stran v pořádku. Peníze už jsem obdržel dávno protože už jsem u jejich společnosti skoro dva roky.

  31. Charla napsal:

    It’s impretaive that more people make this exact point.

  32. Radka Smetanová napsal:

    Potřebovala jsem pomoci dceři ve finanční nouzi. Jelikož jsem v exekuci tak jsem nevěděla co mám dělat. Zavolala jsem na letáček v blesku. Byla jsem na pobočce v Ostravě a očekávám peníze. Potom zde napíšu jak jsem dopadla.

    • Radka Smetanová napsal:

      Tak jsem dopadla dá se říct moc dobře. Byla jsem dnes v kontaktu s investorem a ten mi už posílá smlouvu ohledně úvěru.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *