CZK/€ 25.320 +0,18%

CZK/$ 23.408 +0,56%

CZK/£ 29.523 +0,28%

CZK/CHF 25.813 +0,21%

Double Investment řádí v Česku bez povolení

 


 

O podvody není v české kotlině nouze. A zdá se, že se schyluje k dalšímu. Svá křídla roztahuje společnost Double Investment Ltd. Nabízí termínované vklady s vysokým úročením – a ještě vyššími provizemi za získání klientů. ČNB před ní již kdysi varovala. To ale společnost neodradilo a letadlo již roluje po runwayi.

Double Investment (DBI) je britská firma s „volnou živností“[1]. Nemá tedy ani ve Velké Británii žádné oprávnění přijímat vklady občanů. Proto ji také nenajdete v registrech FSA[2].

Má ale záznam u České národní banky, která před ní veřejnost varovala již 24. 9. 2010: „Společnost Double Investments Limited nemá v současné době povolení České národní banky pro výkon kolektivního investování ani pro poskytování jiných služeb na finančním trhu v České republice.“ K našemu dotazu na společnost DBI v tomto týdnu ČNB navíc uvedla: „Česká národní banka v současné době činnost této společnosti prošetřuje.“

Společnost Double Investment láká lidi na termínované vklady s vysokým úročením, které začíná u půlročního vkladu do 100 tis. Kč či 4 000 EUR na 4 % a končí na 3letém vkladu 1 až 3 mil. Kč či 40 až 120 tis. EUR na 12 %. Přitom na vkladech do 100 tis. Kč (4 000 EUR) lze získat úrokovou sazbu až 8 % (při splatnosti 4 roky).

Protože se nejedná o banku ani družstevní záložnu, vklady nejsou pojištěny. Protože jsou ale lidé v Česku konzervativní, tvrdí Double Investment, že využívá soukromé pojištění vkladů v Británii. Smlouva, kterou využívá, je ale běžným pojištěním odpovědnosti a o pojištění vkladu v ní není ani zmínky. Naopak je pojistka plná výluk a omezení plnění. Jedno z nejpodstatnějších je, že pojistitel nenese zodpovědnost za případné zneužití jakékoli povahy – a to může nastat velice snadno.

Získat lidi do pochybného podniku není snadné. Je proto třeba motivovat zprostředkovatele, kteří budou lákat další oběti. A provize za získání klientů nejsou nikterak malé.

REKLAMA

Absolvoval jsem ze zvědavosti schůzku se zástupcem, který se mě mimo jiné snažil znáborovat. Provize, kterou mi nabídl za roční „termínovaný “ vklad na 100 tis. Kč byla závratná cca 15 000 Kč,“ říká finanční poradce, který se se zástupcem DBI setkal osobně.

I pokud by se jednalo o provizi za čtyřletý kontrakt, znamenalo by to, že společnost za 100 tis. Kč vkladu vyplatí nejprve 15 % jako provizi a následně každý rok zaplatí dalších 8 až 9 %[3] výnosu klientovi. To znamená, že průměrné roční náklady na vklad činí 11,56 až 12,56 %. A aby byla schopna tyto náklady zaplatit, musela by dosahovat výnosu alespoň 13,60 až 14,77 % ročně[4]. A to je zahrnuta pouze provize pro sjednatele produktu, přitom je potřeba z peněz zaplatit celou strukturu vč. vedení společnosti a dalších nákladů.

„Naše společnost pracuje s pevným koeficientem zhodnocení. Na základě toho jsme schopni nabídnout garantovaný výnos z vložených prostředků do naší společnosti,“ uvádí Double Investment na svých internetových stránkách.

„Aby dokázali udržet pravidelný fixní výnos nad 15 % p.a., museli by např. půjčovat malým společnostem, kterým se nedaří získat kapitál od finanční institucí, na jejich projekty. To by však představovalo extrémně vysoké riziko, které by bylo možné snížit jen řádnou diverzifikací do tisíců projektů,“ hodnotí potřebné výnosy Josef Rajdl, vedoucí analytik společnosti Fincentrum.

Vyhledání a správa takových projektů by pochopitelně znamenalo další náklady a potřebné zhodnocení by tak bylo ještě vyšší.

REKLAMA

Společnosti fungující na principu Ponziho schématu vybírají vklady od klientů a bez jakékoli činnosti z nich vyplácejí výnosy. Dokud je příliv nových peněz větší než odliv v podobě provizí a výnosů, vše funguje „bez problémů“. Pak ale vyschne letadlu přísun paliva a řítí se k zemi.

Obdobně rozpoutal největší pyramidovou hru Bernard Madoff, který v průběhu několika desetiletí způsobil škodu přibližně 65 mld. USD. Za svůj (zlo)čin si vysloužil 150 let vězení.

Podobných letadel, i když menšího rozsahu, bylo i v České republice rozpoutáno již mnoho. Některá lákala klienty na vysoké zhodnocení, jiná na levné úvěry – pochopitelně s poplatkem předem. A byla i taková, která levný úvěr a vysoké zhodnocení kombinovala. A některá je lákala jen tak.



[1] Britský obchodní rejstřík jí přikládá podnikání „82990 – Other business support service activities not elsewhere classified“.

REKLAMA

[2] Financial Services Authority – britský regulátor finančních služeb.

[3] Společnost uvádí hranici „do 100 tis. Kč“ za 8 %, pokud by klient vložil jen nepatrně více, obdrží 9% úrok.

[4] To vychází ze skutečnosti, že ze 100 tis. Kč nejprve zaplatí 15 tis. Kč provizi, a teprve zbylých 85 tis. Kč může zhodnocovat.

Loading

Vstoupit do diskuze 59 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz


Související články

P. Budinský: Bude ČNB bránit dalšímu oslabování koruny?

Pro omezení volatility koruny by bylo žádoucí, aby bankovní rada snižovala úrokové sazby častěji a až na výjimky maximálně o 0,25 procentního bodu. To lze docílit zvýšením počtu  měnově politických jednání z osmi třeba na dvanáct, nebo ještě lépe na omezenou dobu vyhlásit každé zasedání bankovní rady jako měnově […]

Text: Petr Budinský

Foto: Shutterstock

29. 02. 2024

Je čas vytáhnout peníze z repofondu?

Conseq Investment Management se rozhodl přinést na trh Repofond, peněžní trh s výnosem vázaným na úrokovou sazbu České národní banky (ČNB). Využití našel jak v rodinách, firmách, vesnicích, tak i u investorů, kteří hledali výhodnější podmínky pro uložení kapitálu, než na spořícím účtu. Je ale dnům repofondu […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

26. 02. 2024


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

 
 
 

 
  • josef

    19 dubna, 2012

    je jednoznačně sociální a důchodové daně!

    Odpovědět

  • Gekko

    19 dubna, 2012

    na to si musíme zvykat stále častěji…

    Odpovědět

  • intrix

    19 dubna, 2012

    mám spravovaný kapitál zahraničním money managerem a jsem velice spokojený. Doporučuji všem, co mají zájem o nvestice s ročním výnosem 30+ %. pesek1299@seznam.cz

    Odpovědět

  • Gekko

    20 dubna, 2012

    a já mám 40 % (vodka) a kolega dosáhl loni na své domácí slivovici až 55 % v daném roce…

    Odpovědět

  • Radek

    20 dubna, 2012

    :-D kamarád má dokonce 80% – rum.

    Odpovědět

  • Původní kolemjdoucí

    25 dubna, 2012

    to je toho, spousta těch co zde přispívají má 90% … demenci

    Odpovědět

  • Petr

    23 dubna, 2012

    Chlapče trochu si se ztratil, že? To ten dojezd po té vodce 😉

    Odpovědět

  • aleš novotný

    20 dubna, 2012

    Tady máte další podvodníky, kteří dělají to samé:
    http://www.in­vestujeme.cz/gol­den-gate-nabidne-sporeni-do-zlata-pro-deti/

    Goldengate je podvodnická firma jak hrom, náborujou nové ovce aby je pěkně okradli. Hnus, zažil jsem je na vlastní kůži.

    Odpovědět

  • Petr

    20 dubna, 2012

    A jak jste na to přišel

    Odpovědět

  • Marcela

    20 dubna, 2012

    Měla jsem tu čest setkat se s DBI v ČR. Pěkný ksindl. Ale co to taky může být,když tomu šéfují bezpáteřní lidi.

    Odpovědět

  • Zahradník

    23 dubna, 2012

    …jakmile se objeví na trhu produkt, který konkuruje „zlodějským“ bankám v této republice, hned se na něj sesype podobný hnus. Ať se jedná o podobné články na adresu Emerging markets(Jung a E+S). Sám využívám tyto produkty již roky a to díky tomu, že jsem při svém pobytu v Anglii, měl možnost této příležitosti využít.Jen dál držte lidi v ekonomickém analfabetismu, ať jsme chudší,ještě chutší, až budeme úplně nejchudší!

    Odpovědět

  • Radek

    23 dubna, 2012

    Že by zástupce DBI? Nebo jen kozel Zahradníkem? ;-)

    Odpovědět

  • Zahradník

    23 dubna, 2012

    …žádný zástupce, klient, ale tato reakce mi říká, že se jedná právě o „Radka“, který bez důkazů vmanipulovává negativismem poslušné beránky k rozhodnutí „ne-zhodnocovat“ své těžce vydělané peníze v bankách jako je KB,ČSOB a td. Jejich zajištěné fondy mi za čtyři roky vydělali mínus 3% za poplatek, když jsem za toto období přičetl inflaci, tak zajištění vyšlo na ztrátu zhruba –8%. Dobrý obchod ne?

    Odpovědět

  • Petr

    23 dubna, 2012

    Jsem klientem DBI již 3 roky, své investice jsem ukládal vždy na 1 rok ( počáteční nedůvěra k novému produktu ). Bezproblémově si své vklady vybírám včetně garantovaného úroku ! Jako klienta mě provize zprostředkovatele nezajímá, ať má provizi třeba milion ! Hlavní pro mě – jako klienta – je podstatné toto : 0 poplatek za vše !!!! Typické chování pro čecháčky – poplivat konkurenční produkt, o kterém nevím vůbec nic a prodat ten svůj…vsadím se, že všechny negativní komentáře napsal člověk z konkurenční společnosti, který bohužel ve své nabídce tento produkt nemá :-)

    Odpovědět

  • Janinka

    23 dubna, 2012

    …souhlasím se vším, co Petr napsal.Jakmile se na trhu objeví produkt, který přináší klientům dobrý výnos, je hned „v podezření“
    Sama jsem do této společnosti vloni zainvestovala a před měícem jsem dostala vyplacení finance i úrok. Opětovně jsem zainvestovala. Firma má mou absolutní důvěru. Právě i z důvodu, že jsem si tuto firmu prověřila u mé matky, která žije již 15 let v Anglii.

    Odpovědět

  • JETELÍČEK

    23 dubna, 2012

    Sám jsem si poslal do téhle společnosti svoje prachy. Po dvou letech jsem je normálně dostal zpátky i s úrokama!!! Tak o co vám jde? Pan Zámečník je asi velkej „odborník“ z firmy Partners nebo OVB nebo nejlépe ze stavební spořitelny, nebo z nějaký takový pochybný společnosti, která klientům slibuje hory doly, ale klient na provizích a poplatcích zaplatí víc, než dostane na výnosu :-(

    Odpovědět

  • zamecnik

    23 dubna, 2012

    Asi pro vás bude velkým zklamáním, že nepracuji ani v Partners, ani v OVB a finančním poradenstvím či zprostředkováním se nezabývám ;-).

    Odpovědět

  • kokon

    23 dubna, 2012

    OK velké ANO!!! Měl jsem tu čest navštívit minulý týden kancelář stavební spořitelny Liška v Českých Budějovicích a utíkal jsem odtud, co mi nohy stačili. Umí jen navyšovat cílovou částku. A nejlépe hned na 1,5 milionu, ať je to za plný poplatek 15.000,–Kč.

    Odpovědět

  • Tomáš Ouporný

    23 dubna, 2012

    5. dubna 2012 jsem měl tu čest být v Brně na mistrovství v boxu- Konečný -mistr světa. Vámi poplivaná firma byla organizátorem a hlavním sponzorem této záležitosti. Vážně si myslíte, že kdyby to byla banda podvodníků, cpali by prachy do takových věcí. Spíš mi to připadá, že si tím DBI udělali hodně velkou reklamu a někoho to pořádně zvedno ze židle (konkurence), že si klienti začali svoje prachy dávat do DBI a oni „ostrouhali“ . Zase příklad český povahy. Sám za sebe – DÍKY ZA SVKĚLEJ ZÁŽITEK V BRNĚ – VÁM SVOJE PRACHY KLIEDNĚ SVĚŘÍM!!!!

    Odpovědět

  • LUCIÉÉÉÉÉÉ

    23 dubna, 2012

    Projížděla jsem si poslední články, které napsal pan Zámečník. Firmu DBI neznám, nechci hodnotit, ale přijde mi zvláštní, že v každém článku pana Zámečníka je pošpiňována jiná firma, či obchodní zástupce. Mám dojem, že pan Zámečník patří mezi lidi, kteří ví všechno nejlíp, všude byli a přespávají v knihovně, že jsou táááák moc inteligentní…In­teligence se dle mého názoru projevuje právě tím, že korektní odborník nemá potřebu pomlouvat a špinit produkty všech ostatních a chválit jen to svoje!!!!!!!!!!­!!!!!

    Odpovědět

  • Martin

    23 dubna, 2012

    SOuhlasím s paní Lucií, i mě se zdá přinejmenším nápadné, že pan Zahradník pošpiňuje postupně všechny společnosti. Zřejmě zaměstnanec konkurenční firmy, to je můj názor. Přeji všem krásný den :-)

    Odpovědět

  • zamecnik

    23 dubna, 2012

    Paní Lucie alespoň ví, o kom píše. Pan Zahradník se mnou nemá nic společného.

    Zvláštní je, že většina společností, které jsem „pošpinil“, již ukončila svou činnost – nejčastěji odebráním licence ze strany ČNB a občas též trestním stíháním zodpovědných osob. První zmíněné DBI nehrozí, neboť žádnou licenci ani povolení od ČNB nemá, a tudíž už jen z tohoto důvodu podniká na území ČR nelegálně. Tady ani nemám co špinit – společnost je dost špinavá i bez mé pomoci.

    Odpovědět

  • Jura Novotny-brebca

    23 dubna, 2012

    Zdarec z Vyškova. Nechci tu lobovat,ale bratr mi dal odkaz na tuto diskuzi,vybrali jsme si totiz na zacatku roku svych sto taliřků s 8% vynosem a jak jsme k teto moznosti prisli? Brachovo znama nam predstavila pani z Brna,ktera primo v Englandu u DBI investovala nekolik milionu. tod vse,jen se smeju,proc tu neppukazujete na CEZ,kdyz vyplaci 20%svym akciovym klientosum?Pisu z mobila,tak sorry za haky co chybi. ZduŘ.

    Odpovědět

  • JETELÍČEK

    23 dubna, 2012

    …konečně se najdou i inteligentní lidi, který maji svůj názor a nenechaji se zblbnou nepodloženou informací rádoby odborníka Zámečníka

    Odpovědět

  • zamecnik

    23 dubna, 2012

    Nepodloženou? Tak se podívejte do seznamu regulovaných subjektů ČNB, zda tam vámi hájená DBI je. Není. A pokud nabízí termínované vklady, měla by tam být v kategorii banka, družstevní záložna, nebo pobočka zahraniční banky či družstevní záložny.

    Odpovědět

  • František Wagner

    23 dubna, 2012

    …upřímně pane Zámečníku,jste velká tlučhuba,přesný obraz povahy dnešních kravaťáků. Špiníte všechny a všechno,co v tomto státě ještě funguje. Kdo vás za ty blbosti platí?Ani v jednom článku nemáte podloženo jediné tvrzení faktem. Že nějaká společnost není pod ČNB? Pokud tu působí jako organizační složka,pak je to zcela legální a legislativně v pořádku. Jen tyto společnosti nesypou do společného měšce. Sám mám roky produkt u ING. pojišťovna,která funguje stejným způsobem,rád vám zašlu podklady. Vaší nevědomost rozšířím o další náhledy,pokud budete mít zájem,neboť na českém finančním poli působí již řadu let takových subjektů více. Ovšem vaše pravdomluvnost a věštění o pádu firem,vám nedovoluje získat si pravdivé informace o nichž vám nestojí za námahu psát,to lidi nečtou. Špiníte E&S.,vidíte,můj syn žijící 15let v Rakousku,in­vestuje s touto společností a přál bych vám znát výsledek,a vy tu mluvíte o nějaké společnosti s 12%. Ale díky vám,mne ta firma začíná zajímat. Ve vší slušnosti,při­pomínáte mi soudruhy,kteří stejným způsobem slibobali lepší zítřky a dnes jsme tam,kde jsme. Vše co nevymysleli oni,bylo špatně.Jsem upřímně rád,že mi už bude 70let. To 40ti leté vzduchoprázdno má za následek to,že tu čučíme s otevřenou chlebárnou,jak se mají jinde důchodci dobře a my tu musíme poslouchat takové melhuby,kteři přilévají vodu na mlýn právě tím podvodníkům. Běžte dělat něco pořádného a prospěšného,vaše rozumy v dnešním světě berou vážně jen hlupáci. Zdravím vás. Wagner.

    Odpovědět

  • zamecnik

    24 dubna, 2012

    „Pokud tu působí jako organizační složka,pak je to zcela legální a legislativně v pořádku.“

    • zklamu vás, není. V takovém případě je u ČNB registrována jako organizační složka zahraničního subjektu, který podléhá příslušnému dohledu v zahraničí. Stačí se ČNB ohlásit. Proč to DBI neudělala?
    • ad ING pojišťovna: Ta registrovaná je, viz

    http://apl.cnb­.cz/apljerrsdad/JER­RS.WEB10.VIZIT­KA?p_lang=cz&p_SEQ_I­D=2843&p_VER_ID=1000&p_D­ATUM=24.04.2012&p_ROL_­KOD=5

    A stejně tak jsou registrovány další subjekty podnikající na finančním trhu v ČR ze zahraničí.

    E&S nešpiním – jen píši, s čím jsem se setkal. A bohužel nejen já. Píšu ale zároveň, že jsem se setkal i s profesionálem pracujícím pod jejich značkou. Ale to, že si účtují navíc poplatek za služby, které jsou jinde zdarma, popřít nemůžete. To je prostě fakt.

    „vaše rozumy v dnešním světě berou vážně jen hlupáci“

    • vás očividně zaujal, když jste k němu vznesl tolik připomínek a námytek

    Přeji krásný den (lepší zítřek vám ale neslíbím, to neumím zajistit).

    Odpovědět

  • Původní kolemjdoucí

    24 dubna, 2012

    :-)vaše rozumy v dnešním světě berou vážně jen hlupáci“
    vás očividně zaujal, když jste k němu vznesl tolik připomínek a námytek … Tohle se mi líbí :-)

    Odpovědět

  • Franz Wagner

    24 dubna, 2012

    Vy už plácáte ze zoufalství p.Zámečníku. Nepochopil jste ani mou myšlenku. Reagoval jsem na vaše obludnosti,abych vyjádřil s vaší neustálou „kritikou“všeho a všech,svůj názor. Na příkladu ING je to nejlépe vidět a zítra vám rád zašlu informace,které vám doplní neznalost. Musíte být hodně zapšklej,že by jste byl bez partnerky,když neděláte nic jiného,než celé dny sedíte a datlujete hlouposti do těchto debat? Hold,kdo chce vlka bíti,hůl si vždy najde. K E&S a poplatkům. Ten poplatek za to,že mi zhodnotí napřímo pro celou rodinu finance,navíc dostupné,je zanedbatelný a že jinde je to za darmo? Vy jste z Marsu ne? Již jmenované stavebko mou rodinu přišlo na poplatcích za 12 let na dvojnásonek,životka s investicí nemluvě a takto moho pokračovat do nekonečna. A výsledek nebudu raději porovnávat. Vy si určitě opět najdete na vše svůj argument,ale z vašich článků,jak čtu,lidičky cítí tu faleš,zatrpklost a nefér jednání,jedním slovem pomluvy. Jste mladej a nezkušenej,přeji vám,aby vás život vyškolil jako mou generaci,lépe by jste vážil slova a možná by jste dělal čest i vašemu příjmení,jenž je názvem jednoho z nejstarších řemesel. Možná by jste jako řemeslník tomuto státu prospěl víc. Zdraví Wagner

    Odpovědět

  • zamecnik

    25 dubna, 2012

    Informace k ING pošlete, velmi rád se na ně podívám. Co jsem ale psal a dokládal odkazem, je, že ING je řádně registrovaným subjektem v ČR, což DBI není.

    „neděláte nic jiného,než celé dny sedíte a datlujete hlouposti do těchto debat?“

    • víte, jsem šéfredaktorem mj. tohoto serveru. A diskuse s čtenáři je součástí mé práce.

    Ano. Jinde je zhodnocení finanční situace klienta zadarmo. A divte se, jsou poradci, kteří vám „za to“ nebouchnou investičko nebo stavebko na nesmyslnou cílovou částku. To nemá nic spolčeného se zelenými voliči pana Paroubka.

    :-D mohu vás ujistit, že svou manuální (ne)zručností bych řemeslem státu nepomohl. Místo odvádění daní bych nejspíš skončil na úřadu práce.

    Vaše zkušenosti hodnotit nemohu. Neznám je. A závidím vám, že dokážete hodnotit mé. Máte informační výhodu.

    Odpovědět

  • F.Wagner

    25 dubna, 2012

    Pro pana Zámečníka.Mám u ING pojistku a zároveň Konto. ING Bank N.V.organizační složka Plzeňská 5, Praha Smíchov. Společnost založena podle právního řádu Nizozemí. A takto fungují všechny organizační složky. Řídí se právním řádem státu v němž sídlí, potažmo evropským právem. Otázka zní..„jaké záruky mám v Čechách, že mi vyplatí jako věřiteli z banky mé prostředky zajištěné státem, který ty peníze nemá“? Tím odpovídám tomu pánovi, co přišel o peníze v bance. Ve fondu pojištění je jen 18 miliard a když padne banka která má více jak 500 miliard, což je většina v této zemičce, pak máte smůlu. Fond, dle mé informace, dle § 41 si může zažádat o půjčku ze státního rozpočtu. To je blbost co, pane Zámečníku? Už vidím stát, který tu olupuje důchodce, hasiče,policisty a td.,jak posílá 400 miliard fondu ze svého hubeného rozpočtu, aby vyplatil jedné padlé bance vklady střadatelů. Celý život jsem pracoval ve financích, jako ob.úředníček, ale cejch jasnovidce nemám. Vám je podstatně méně, ale chováte se jako by jste pozřel všechnu moudrost světa. Nechte lidi tvořit vlastní úsudek, ať se ekonomicky vzdělávají a najdou cestu, i když někdy bolestivou, k poznání. Stejně tak jako poválečné Německo,Rakousko, berte vzor ze Švédska, Lucemburska, Švýcar a pod.Pomoci ji v tom musí fundovaní poradci, ne tlučhuby, který to dělají jen pro provize a nebo jako vy, kteří jen všechno pomluví a na neověřených podkladech staví takové fámy. Snadná volba..raději uložím své prostředky do společnosti, kterou dozorují státy na západ od nás a nikomu to nevnucuji. Proč tyhle blbosti neřeší klienti v těchto státech…protože tam neřádí takový lumpové jako v Čechách. Hodně štěstí všem, kdo své úspory a těžce vydělané peníze zhodnotí s úspěchem. Wagner

    Odpovědět

  • Zahradník

    23 dubna, 2012

    …nechtěl jste napsat Zámečník? Zahradník jsem já a nikoho nešpiním.

    Odpovědět

  • josef

    24 dubna, 2012

    ČNB varuje před činností DIL, http://www.cnb­.cz/cs/spotre­bitel/ochrana_spo­trebitele/upo­zorneni/upozor­neni_dil.html

    Odpovědět

  • josef

    24 dubna, 2012

    má v tomto případě pravdu. Má poměrně dost kontroverzních článků, ale teď se trefil

    Odpovědět

  • Jana Králíková

    24 dubna, 2012

    Pan Zámečník má pravdu, ne vše v této společnosti je košer. Hospodaří se tam svérázným způsobem.

    Odpovědět

  • XYZ

    24 dubna, 2012

    Jestli pani Králíková ví, kam jdou peníze klientů DBI ať nám to poví. Spíš si myslim, že ví kulový :-(

    Odpovědět

  • Anika

    18 června, 2012

    Myslím si, že ví, kam jdou peníze, ale má strach z majitelů společnosti. Jsou agresivní. Jedné paní vyhrožovali fyzickou likvidací.

    Odpovědět

  • Regina

    24 července, 2012

    Dokonce majitelé společnosti jdou tak daleko, že místo, aby platili lidem za odvedenou práci (i bývalým), tak je zkouší vydírat. Asi jim vyschl přísun peněz od investorů!!! Doufám, že to bude jejich definitivní konec, až se tímto vydíráním začne zabývat policie!

    Odpovědět

  • kolotočář

    24 dubna, 2012

    Pane Zámečníku, od koho jste dostal zaplaceno za to, abyste se pokusil diskreditovat firmu DBI? Když si spočítám, kolik je negativních a pozitivních ohlasů klientů, jasně mi z toho vyplývá, že to byl pouze chabý pokus pomluvit jmenovanou firmu – moc to nevyšlo, co??!!

    Odpovědět

  • zamecnik

    24 dubna, 2012

    Asi vás zklamu, ale zaplaceno za diskreditaci kohokoli jsem nikdy nedostal. Jen si dávám dohromady fakta, která mám. A pak o nich píši.

    K podílu komentářů: Obdobně je to vždycky. Např. EDBUSY, Company Managenemt a další – také tam jejich příznivci psali, jak jsou to skvělé systémy a jak se jim každý (včetně mě) snaží házet klacky pod nohy. A např. v EDBUSY zahučelo 0,5 mld. Kč podvedených klientů.
    http://www.in­vestujeme.cz/ed­busy-obrala-klienty-o-vice-nez-500-milionu-korun/

    Jinými slovy: Co mám, zveřejním, kdokoli se k tomu může vyjádřit a říci jiný názor, a ať si každý čtenář věří, čemu chce. To už je jeho zodpovědnost.

    Odpovědět

  • Toník Málek

    24 dubna, 2012

    DBI má sídlo u nás v Brně. Znám jak firmu, tak lidi z ní.Nejsou to žádný pochybný individua. Spousta mých známých tam má prachy a normálně to šlape. Zámečník mele z hladu. Holt – krize je krize.

    Odpovědět

  • DBI - vyjádření

    24 dubna, 2012

    Aktuálně z DBI
    22.4.2012
    V návaznosti na Váš dotaz si dovolujeme reagovat následovně:

    Společnost DOUBLE INVESTMENTS Limited je registrována v Cardifu, Velká Británie běžným způsobem stejně jako tisíce dalších. Zvláštní registrace je vyžadována pouze u společností, které vstupují na trh jako banky nebo společnosti podnikající v medicínském oboru, zbrojním průmyslu apod., při splnění určitých podmínek, týkající se zejména nutnosti podnikat v daném nebo příbuzném oboru určitou dobu a dalších specifických požadavcích jako je např. odborná způsobilost. Vzhledem k charakteru podnikání naší společnosti byla v registru provedena změna, a to počátkem roku 2010, kdy byl v názvu společnosti vyžadován dodatek slova „investiční“ a splnění mnoha dalších požadavků, které naše společnost bez problému dodržela. Nahlédnutím do registru společností registrovaných ve Spojeném království (United Kingdom) lze jednoznačně zjistit, že společnost DOUBLE INVESTMENTS je výhradně investiční společností a nepodniká v žádném dalším oboru, což byla jedna z podmínek, jež je ze zákona dodržována a plněna.

    Vzhledem ke svému know how, které je hlavní devizou úspěšnosti naší firmy, nebudeme zveřejňovat investiční projekty, jichž je společnost DBI účastna. Jedná se o projekty, které pracují s pevným koeficientem zhodnocení, jak uvádíme na webových stránkách, proto je možné poskytnout klientům nadstandardnější zhodnocení prostředků oproti bankám a jim podobným společnostem, které jsou pod kontrolou regulátora v podobě ČNB.

    Dementujeme informaci, že by se podnikání naší společnosti řídilo Ponziho systémem, který je příliš krátkozraký a nebezpečný jak pro klienta, tak pro společnost. Rovněž se nejedná o jakoukoli pyramidovou hru, jelikož klient společnosti zůstává klientem se vším komfortem, který je mu nabízen a v žádném případě po něm není požadován jakýkoli příliv nebo doporučování dalších klientů! O naše klienty se starají vyškolení obchodní partneři, kteří převážně pracují pro více partnerských společností a mohou tak svým klientům nabídnout nejvhodnější řešení tzv. „ušité na míru“ pro jejich momentální či dlouhodobé potřeby. Tito obchodní partneři jsou hodnoceni standardně, a jejich práce je řádně fakturována, nikoli však tak, jak uvádí pan Zámečník ve svém článku ze dne 19.4.2012. Provizní systém se řídí smlouvou o obchodním zastoupení a jasnými pravidly spolupráce, jež jsou běžné v obchodním styku.

    Jistě víte, že naše společnost úspěšně zorganizovala mistrovské utkání boxera Lukáše Konečného v brněnské hale Vodova, které přenášela TV Nova a kterému předcházela masivní reklamní kampaň. Tím se DBI dostala na přední stránky a zároveň do podvědomí široké veřejnosti. Nemůžeme spekulovat, zda nastalá situace souvisí se závistí nebo konkurenčním bojem. Nevíme, ale na závěr chceme dodat, že je až úsměvné, jaké zbraně ve formě nesmyslných snůšek lží a nepravd, publikovaných prostřednictvím médií, může konkurence či případný závistivec používat, a to zcela beztrestně, jelikož tyto ataky jsou ve valné většině případů zcela anonymní.

    20.4.2012
    Naše webové stránky prochází nyní inovací, proto prosíme klienty o pochopení. Děkujeme DBI

    Odpovědět

  • Smolík Tomáš

    24 dubna, 2012

    Dobrý den, pane Zámečníku.
    Díky vám, za to , že jste firě DBI udělal skvělou reklamu, díky těm pozitivním reakcím většiny korespondentů. Díky vám jsem se o firmě DBI dozvěděl a nyní jsem se rozhodl zhodnotit u této firmy své finance. Jen více takových „pozitivních článků“ pane Zámečníku.

    Odpovědět

  • zamecnik

    24 dubna, 2012

    Budiž vám přáno. Ale až nebudete moci peníze ze společnosti dostat, neříkejte, že jsem vás nevaroval. Ostantě varovala i ČNB.
    http://www.in­vestujeme.cz/ak­tualne-cz/cnb-varuje-pred-britskou-investicni-firmou-bez-povoleni/

    Odpovědět

  • soused

    24 dubna, 2012

    Souhlas, rád bych si tam dal svoje peníze.Jsem ale z Plzeňska a do Brna se mi jet nechce. Můžete mi někdo poradit, jestli je na Plzeňsku nějaká kancelář DBI? Díky za radu :-)

    Odpovědět

  • jura

    24 dubna, 2012

    na jejich stránkách jsou kontakty dle krajů. Myslím Klatovi, Domažlice, Písek, Plzeň nevím.

    Odpovědět

  • letadlobijec od konkurence

    24 dubna, 2012

    Pane Zámečníku vzdejte to, lidovým expertům na finance jejich pravdu nevymluvíte. V každé diskuzi je to stejné, APL, Edbusy … vždycky se hned vyrojí hromada „spokojených zákazníků“, kterým nějaké rýpání ČNB nevadí, hlavně že vydělávají 15 % p.a. bez rizika:) Madoffovi naletěli i protřelí finančníci, co teprv průměrně finančně gramotný našinec. Stačí namlít nějaké nesmysly, hlavně aby to znělo odborně (sudkulatýrys­tupije, tujekáratentoryje), přihodit magickou formulku o bezrizikovém výnosu a už to frčí… A až dojdou klienti a peníze nebo až šéfové firmy skončí za katrem, najdou si ti „spokojení klienti“ zase jiné letadlo a budou vám nadávat zase pod jiným článkem :)

    Odpovědět

  • Pavel Jacek

    24 dubna, 2012

    Nedá mi to,ale bavím se. Člověk nevěří,co se najde anonimních odborníků. Poraďte mi vy Všeználci,jak dostanu zpět své báječně pojištěné peníze,které jsem měl uloženy v již neexistující bance v Ostravě,kterou hlídá ta naše ČNB?

    Odpovědět

  • ferda

    24 dubna, 2012

    Dostaneš kulový jako já z kampeličky. Raději to prožer,nebo si to ulož venku,tam nejsou takový hovada jako tady v tý republice. Ať mi za to garantuje demokratickej stát,než tady ta tlupa tunelářů.

    Odpovědět

  • Radek

    25 dubna, 2012

    K Pavel Jacek a ferda: Pánové, to je jen další důkaz toho, že vyšší výnos bez rizika neexistuje. Hold jste chtěli vyšší výnosy, které obé nabízeli, ale zavřeli jste oči před rizikem.

    Odpovědět

  • Pavel Jacek

    25 dubna, 2012

    Pokud berete běžný účet jako vklad s vysokým výnosem, pak tomu nerozumím. Neinvestoval jsem, jen jsem si nechal posílat výplatu do banky která byla pojištěna ze zákona. Výsledek jsem již popsal příteli Radku.

    Odpovědět

  • Jan

    12 října, 2012

    …ty přechytralý ekonome.Jak myslíš, že zhodnocují své prostředky banky? Doporučuji malé školeníčko.

    Odpovědět

  • Petr

    20 května, 2012

    Souhlasím s Váma,p.Zámečník se snaží varovat lidi at někomu neskočí na hezké slová.U investování musí být jasné podklady a pravidla které se dají lehce dohledat a kontrolovat.Připadá mi to že tady někteří si neváži peníze a nevidí rizik,anebo „lehce nabyl,lehce pozbyl“ Vím jaký je problém přesvědčit lidi jenom k tomu aby přešli k bance které je neokrádá a je to tak jednoduché.U nás máme pomník kde je vytesáno“Kéž člověku z dějin mých a chyb mých poučíš se“.Tím se řídím a nejen ve financích,Vidím že tady jsou někteří lidé hluchý,slepý,ne­poučitelní.

    Odpovědět

  • www.cheaplvsales.com

    1 června, 2012

    Louis Vuitton produits de luxe pour le compte de sa valeur de marque et de bonne qualité partout dans le monde disposent de leurs propres consommateurs fidèles,si vous LV

    enthousiaste,si vous ne pouvez pas temporairement acheter leurs sacs de mode BT,puis jetez un oeil à des bibelots de la LV, son exquise dépendance.http://www­.cheaplvsales­.com/louis-vuitton-bijoux

    Odpovědět

  • Louis Vuitton Bijoux

    1 června, 2012

    Louis Vuitton produits de luxe pour le compte de sa valeur de marque et de bonne qualité partout dans le monde disposent de leurs propres consommateurs fidèles,si vous LV

    enthousiaste,si vous ne pouvez pas temporairement acheter leurs sacs de mode BT,puis jetez un oeil à des bibelots de la LV, son exquise dépendance.http://www­.cheaplvsales­.com/louis-vuitton-bijoux

    Odpovědět

  • Zdena

    27 července, 2012

    Investmentu se v BRně věnuje http://alma-property.cz/.

    Odpovědět

  • Marcela3

    24 srpna, 2012

    Lenko, to se nemůžeš podepsat svým jménem? Umíš jen udávat, psát anonymy a urážet.Zameť si laskavě předsvým prahem…..

    Odpovědět

  • Byljsemtam

    24 srpna, 2012

    Zdravím všechny, finanční společnosti pro mne nejsou velkou neznámou. Přesto jsem v žádné ze zde zmíněných nepracoval… DBI jsem osobně navštívil, velitelé společnosti na mě udělali DOJEM… jeden vysloužilý boxer, druhý pantáta(ředitel) co si při jednání drápe v nose a oštipuje nehty. A jejich webovky? Dobře se podívejte podle googlu, kde mají ve světě ty sídla… nesmyslné adresy… Podívejte se na jejich web, který vyráběl nějaký český IT moula, který neví, že v anglické mutaci webu nemají co dělat částky v korunách, zvláště když v Británii CZK skoro neznají… Všichni kdo obhajují, ať zvednou zadek a jdou se podívat osobně… Ten kdo chválí a neviděl to, nechť investuje dál a víc…může se těšit na nadílku… Super zlatej hřeb byl sponzoring boxu L.Konečného letos v Brně… Divím se ostatním partnerům, že se k nim přidali…

    Odpovědět

  • Byljsemtam

    20 dubna, 2014

    Zdarec všem :-) ne, že bych se chtěl vyřehtat všem, kteří tam zazdili svoje peníze, ale trochu se k tomu blížím… Na DBI si vždy vzpomenu, když slyším o boxerovi Lukáši Konečném. Dnes píšou o konci jeho kariery a tak jsem si dal do Googlu hledání info o DBI a tak jak to čtu, DBI už nějakou dobu nevyplácí vklady, šéfíci lžou u soudu a celé se to ubírá směrem, který jsem předpověděl před dvěma roky. Lidi, kteří jste jim dali víc než jednu korunu, jste hloupí a patří vám to… nedostanete nic, a ještě se vám ti podvodníci vysmějou do ksichtu z pěti centimetrů… Dobře si projděte obchodní rejstřík, na koho všeho je napojen Sukač, třeba ho tam najdete a můžete mu „naložit“ podle jeho zásluh…

    Odpovědět