06. 05. 2015
Česká spořitelna chce pomoci klientům spořit, aby pak investovali
„Už jsme si vydefinovali šest základních životních potřeb a teď pracujeme na tom, abychom na ně „namotávali“ jak produkty, tak i distribuční koncepty,“ uvedl Tomáš Salomon, nový šéf retailu a člen představenstva České spořitelny.
„Další a pro mnohé možná nejdůležitější je financování pravidelné spotřeby domácnosti. Když se podíváte na strukturu výdajů domácnosti, najdete v nich pár významných položek jako energie, telekomunikační služby, útraty za jídlo a za oblečení. Právě s útratou za tyto položky bychom klientům rádi poradili tak, aby část těchto měsíčních výdajů ušetřili,“ upřesňuje Tomáš Salomon.
Levnější energie již Česká spořitelna nabízí od loňského roku. „Zdá se, že to dobře funguje, proto chceme nabídnout úspory i na telekomunikačních a dalších službách, které domácnosti pravidelně platí. Letos si vyzkoušíme maximum takových služeb a pak nabídneme ucelený program na úsporu peněz našich klientů,“ říká Tomáš Salomon.
Banka nové služby nezavádí s cílem zvýšit své výnosy, hodlá pomáhat klientům efektivně hospodařit. „Rádi bychom ale, aby ušetřené peníze klient u nás ukládal na penzi, snížil si tím splátku hypotéky nebo je jinak správně zhodnotil. Myslím, že našim hlavním úkolem je naučit naše klienty co nejlépe hospodařit s penězi,“ doplňuje Tomáš Salomon.
Zdroj : Aktuálně.cz