„Klienti získají pravidelná a konkrétní doporučení, jak upravit své portfolio pro dosažení co nejvyššího výnosu,“ uvedla například ČSOB v rámci představení produktu s názvem Investiční kompas, který je určen klientům s kontem o zůstatku nejméně 1,5 milionu korun nebo pravidelným příjmem alespoň 50 tísíc korun měsíčně.
„Movitějším klientům poskytneme speciální nabídku fondů. Zároveň mají možnost využít investiční certifikáty,“ odkryl lákadla pro klienty s více než třímilionovým kontem mluvčí UniCreditu Petr Plocek. „V segmentu klientů s nadprůměrnými příjmy vidíme značný potenciál, naši osobní poradci pro tyto klienty jsou speciálně školeni v oblasti investic,“ uvádí i mluvčí Raiffeisenbank Petra Kopecká.
Tradiční produkty ztrácejí na popularitě. „Průměrná výše spořicích účtů klientů loni klesla zhruba o procento, což může být způsobeno širší nabídkou investičních produktů,“ sdělila mluvčí České spořitelny Kristýna Havligerová.
Zdroj : E15.cz