Fincentrum a.s.
Hypoindex.cz Hypoindex.cz ČeskéReformy.cz ČeskéReformy.cz Bankaroku.cz Bankaroku.cz Investiceroku.czInvesticeroku.cz Investujeme.sk Investujeme.sk InvesticiaRoka.sk InvestíciaRoka.sk Ověření poradců Ověření poradců

Děkujeme našim partnerům:

fincentrum-mensi-nove

logo-fctr-real-hypoindex

wustenrot-logo-no-claim-a5-prechod

fecif


AXA Assistance nově pomáhá obětem kybernetické kriminality

Společnost AXA Assistance rozšiřuje svojí nabídku služeb o pojištění Cyber risk, které pomáhá klientovi v případě, že se stane obětí kybernetické kriminality. Kromě odškodnění obsahuje nové pojištění  i asistenci specialistů, kteří pomáhají řešit následky krádeže dat, zneužití či poškození internetové identity nebo krádež finančních prostředků při nákupech pomocí platebních karet. Asistence pomáhá i při  poškození dobrého jména na internetu a s nekalými praktikami e-shopů. (Tisková zpráva: AXA Assistance)

Pojištění Cyber risk obsahuje nonstop právní asistenci, při které má postižený možnost okamžitě získat doporučení, jak se ve vzniklé situaci zachovat a jak případně minimalizovat další související rizika. Specialisté AXA Asssitance za klienta také aktivně vzniklý problém napravují.

„Stále častěji v praxi narážíme na nízkou informovanost ohledně ochrany před internetovými riziky.  Protože roste i množství případů odcizení identity a podvodů při online platbách, chceme našim klientům nabídnout možnost pomoci při řešení těchto  nových situací. Chceme toto pojištění nabízet i jako službu zákazníkům jiných subjektů, například prostřednictvím bankovních nebo telekomunikačních společností,“ řekl Jan Čupa, generální ředitel AXA Assistance

Rodinný právník v akci

S asistencí a řešením internetových rizik pomáhají právní specialisté AXA Assistance, kteří poskytují neustálou právní ochranu v rámci služby  „Rodinný právník“, ale například i klientům cestovního pojištění.  Tito odborníci radí, ale i aktivně pomáhají v  nejrůznějších případech internetové kriminality. Častým příkladem zneužití klientovy identity za účelem podvodu je například odcizení osobních informací a jejich následné využití k založení hotovostních úvěrů na klientovo jméno. 

Dalším rizikem mohou být falešné e-shopy a internetové útoky, které se snaží získat přístup k internetovému bankovnictví a k finančním prostředkům. Nadále se jedná i o pomoc s odstraněním nepravdivých informací z internetu, které podvodně poškozují dobré jméno klienta. Specialisté z „Rodinného právníka“ dokáží ve  specifických případech získat i  vyplacení náhrady za nedoručené nebo poškozené zboží od nekale jednajícího elektronického obchodu.

Zneužití nebo poškození identity?

Zneužití internetové identity nastává v případě, že třetí osoba neoprávněně použije na internetu identifikační či autorizační údaje pojištěného – například telefonní číslo, průkaz totožnosti, bankovní údaje nebo rodné číslo. Pokud pojištěnému vznikla škoda nebo jiná majetková újma, podniknou specialisté AXA Assitance právní kroky k ochraně klienta a případně poskytne odškodnění do výše limitu pojistné smlouvy. Pojištění chrání před falešným založením úvěru přes internet, při kterém překvapenému poškozenému za několik měsíců přijde upomínka o splácení. Pojišťovna se spojí s úvěrovou firmou a právní cestou falešný úvěr pomáhá ukončit. 

Naopak poškození on-line identity znamená, že pojišťovna hají pověst pojištěného na internetu nebo sociálních sítích. Experti AXA Assistnace například zajišťují a hradí dodavatele služeb, jehož úkolem je odstranit či znesnadnit přístup k negativním informacím o poškozeném. Dále podniká kroky k hájení zájmů pojištěného vůči osobě, která negativní informace zveřejnila, i vůči vydavateli nebo web hostingové službě, na jejichž stránkách byly negativní informace o zveřejněny.Za poškození on-line pověsti se považuje například, pomluva, urážka, nebo  nezákonné vyzrazení informací o soukromém životě, např. zdravotní stav pojištěného.

Aktivní pomoc

Kromě neustálé právní asistence poskytuje pojištění i reálné právní zastoupení a úhradu souvisejících nákladů v případných sporech, které se dostanou před soud.  Koordinátor každého případu má k dispozici specialisty na danou oblast, kteří aktivně pomáhají vyřešit konkrétní problém. Jedná se o právníky, ale i IT specialisty na odcizení online identity, na řešení internetových podvodů a krádeží i na poškozování dobrého jména v internetovém prostředí. 

Statistky

Z průzkumu AXA Assitance v souvislosti s problematikou internetové kriminality vyplývá:

  • Až 90 % lidí netuší, jak se bránit v případě odcizení identity. Celých 50 % uživatelů si přesto za posledních 12 měsíců nezměnilo přístupové heslo na žádném ze svých online účtů.

  • 62 % případů spotřebitelských sporů se týká nákupů přes internet.

  • Pouze 4 lidé z 10 kontrolují, jaké informace o nich na internetu kolují.

  • Až 7 z 10 uživatelů internetových služeb nedostatečně chrání své osobní údaje.

  • Přes 60 % uživatelů se necítí být dobře informováno o rizicích na internetu.

  • 40 % uživatelů se setkalo s  e-maily, které se z nich snažily vylákat peníze nebo osobní data.

AXA Assistance nově pomáhá obětem kybernetické kriminality >> sdílejte na sociálních sítích

 
Reklama

 

 

Komentáře


K tomuto článku ještě nebyl přidán žádný komentář. Buďte první a okomentujte tento článek.

Přidejte komentář

* Pokud je obrázek nečitelný, nový načtete kliknutím na obrázek.
Pro přihlášené se kontrolní obrázek nezobrazuje. Přihlašte se či se zaregistrujte pokud ještě nemáte účet.
Opište text z obrázku: *

* Hvězdičkou jsou označeny povinné informace.


Články z Pojištění

Petr Zámečník | 28.07.2016 00:00 Zranil vás někdo? Máte nárok na odškodnění

Člověk může být sebeopatrnější a beztak přijít k úrazu. Stačí dopravní nehoda, napadení násilníkem či uvolněná taška sousedova domu. Je-li úraz způsoben třetí osobou, můžete získat odškodnění. Jaké a v jaké výši? A nahradí odškodnění viníkem vlastní pojištění? Celá zpráva »

Komentářů: 0 / 0
Spolupracujeme

Petr Zámečník | 22.07.2016 00:00 Kolik stojí život?

Cena života je citlivá otázka. Pro mnohé lidi je „nevyčíslitelná“ a stanovovat jeho cenu či hodnotu je neetické a nehumánní. Přesto je to otázka, která má smysl. Např. při stanovení výše pojistné částky životního pojištění, nebo při odškodnění za smrt blízké osoby. Celá zpráva »

Komentářů: 10 / 10 Poslední komentář: 24.07.2016 16:30

Petr Zámečník | 18.07.2016 00:00 Jiří Čapek: Regulace stornovosti rizikových pojištění mi nedává smysl

„Pětiletá storna provizí by měla nevýhodné přetáčení smluv rezervotvorných pojištění značně omezit, což je pro klienty dobře,“ říká Jiří Čapek, generální ředitel NN pojišťovny a penzijní společnosti pro Českou republiku a Slovensko. Celá zpráva »

Komentářů: 13 / 13 Poslední komentář: 20.07.2016 14:29

Petr Zámečník | 15.06.2016 00:00 Vladimír Dvořák: Nechceme konkurovat cenou

NN Životní pojišťovna se postupně odklání od investičního životního pojištění. Svým rizikovým životním pojištěním NN Život chce přilákat i finanční zprostředkovatele. Co jim a jejich klientům nabídne? V rozhovoru odpovídá Vladimír Dvořák, ředitel produktového vývoje NN. Celá zpráva »

Komentářů: 1 / 1 Poslední komentář: 15.06.2016 15:11

Monika Hrušová | 07.06.2016 00:00 Cestovní pojištění nepodceňujte. Modrá kartička nemusí stačit

Teploty stoupají a léto se nezadržitelně blíží. Vzhledem k situaci ve světě lidí hodně řeší, kde si odpočinou od všedních povinností a starostí. Jenže i na dovolené se může lecos stát. Proto v cizině raději nespoléhejte na modrou kartičku pojištěnce a raději si sjednejte cestovní pojištění navíc. Rozdíl je hlavně v limitech pojištění a ve spoluúčasti. Celá zpráva »

Komentářů: 0 / 0Další články »

Krátké zprávy z Pojištění

23.09.2016 09:00 Chalupářská sezóna končí. Na co si dát pozor

Píšeme na Hypoindex.cz: Češi jsou po Švédech v chataření a chalupaření světovými přeborníky. Majitelů letního bydlení je více než 400 tisíc a jejich počet neustále roste. Nejohroženější jsou letní příbytky během podzimního a zimního období, kdy se chataři a chalupáři vracejí do svých primárních rezidencí. Celá zpráva »

Komentářů: 0 / 0

21.09.2016 16:42 Změny pravidel pojišťovny připravily muže o 130 tisíc korun

Opravář trolejbusů dopravního podniku utrpěl pracovní úraz, který z něj udělal invalidu. Od pojišťovny získal odškodnění trvalých následků ve výši 70 tisíc korun. Pojišťovna ho však neupozornila na blížící se účinnost nového vládního nařízení, muž tak přišel o 130 tisíc korun.  Celá zpráva »

Komentářů: 0 / 0

21.09.2016 13:22 Nový online pomocník pohlídá nejen pojistné smlouvy

Většina lidí své smlouvy neřeší. Nová online služba SURI ohlídá podmínky a platnost stávajících smluv na pojištění, finanční služby či telekomunikační a energetické služby. Klientům bude neustále vyhledávat a nabízet výhodnější podmínky. Celá zpráva »

Komentářů: 0 / 0

21.09.2016 11:54 Jeseň je „sezónou“ detských úrazov

Píšeme na Investujeme.sk: Podľa štatistík Ministerstva školstva SR došlo v minulom školskom roku v regionálnom školstve k viac ako 10 500 úrazom. Ich počet medziročne vzrástol o osem percent. Štatistiky potvrdzujú, že na úrazy sú náchylnejší chlapci – z desiatich úrazov na nich pripadá šesť. K úrazom najčastejšie dochádza na jeseň po návrate detí po prázdninách do školských lavíc.  Celá zpráva »

Komentářů: 0 / 0

15.09.2016 09:00 Pojištění domácnosti: Nepodceňujte vloupání

Píšeme na Hypoindex.cz: Šetřit na pojištění domácnosti se nevyplácí. Minimální varianty sice pokryjí škody z požáru, vichřice či krupobití, na zloděje ale nestačí. Ve kterém kraji lidé bez pojištění pro případ vloupání riskují nejvíce a kde jsou naopak v relativním bezpečí? Celá zpráva »

Komentářů: 0 / 0Další krátké zprávy »

Anketa

Jakou správu portfolia upřednostňujete?

Pasivní. (255)
 
Aktivní. (299)
 
Žádnou. (1290)
 Celkem hlasovalo 1844 čtenářů