Fincentrum a.s.
Hypoindex.cz Hypoindex.cz ČeskéReformy.cz ČeskéReformy.cz Bankaroku.cz Bankaroku.cz Investiceroku.czInvesticeroku.cz Investujeme.sk Investujeme.sk InvesticiaRoka.sk InvestíciaRoka.sk Ověření poradců Ověření poradců

Děkujeme našim partnerům:

fincentrum-mensi-nove

logo-fctr-real-hypoindex

wustenrot-logo-no-claim-a5-prechod

fecif


AXA Assistance nově pomáhá obětem kybernetické kriminality

Společnost AXA Assistance rozšiřuje svojí nabídku služeb o pojištění Cyber risk, které pomáhá klientovi v případě, že se stane obětí kybernetické kriminality. Kromě odškodnění obsahuje nové pojištění  i asistenci specialistů, kteří pomáhají řešit následky krádeže dat, zneužití či poškození internetové identity nebo krádež finančních prostředků při nákupech pomocí platebních karet. Asistence pomáhá i při  poškození dobrého jména na internetu a s nekalými praktikami e-shopů. (Tisková zpráva: AXA Assistance)

Pojištění Cyber risk obsahuje nonstop právní asistenci, při které má postižený možnost okamžitě získat doporučení, jak se ve vzniklé situaci zachovat a jak případně minimalizovat další související rizika. Specialisté AXA Asssitance za klienta také aktivně vzniklý problém napravují.

„Stále častěji v praxi narážíme na nízkou informovanost ohledně ochrany před internetovými riziky.  Protože roste i množství případů odcizení identity a podvodů při online platbách, chceme našim klientům nabídnout možnost pomoci při řešení těchto  nových situací. Chceme toto pojištění nabízet i jako službu zákazníkům jiných subjektů, například prostřednictvím bankovních nebo telekomunikačních společností,“ řekl Jan Čupa, generální ředitel AXA Assistance

Rodinný právník v akci

S asistencí a řešením internetových rizik pomáhají právní specialisté AXA Assistance, kteří poskytují neustálou právní ochranu v rámci služby  „Rodinný právník“, ale například i klientům cestovního pojištění.  Tito odborníci radí, ale i aktivně pomáhají v  nejrůznějších případech internetové kriminality. Častým příkladem zneužití klientovy identity za účelem podvodu je například odcizení osobních informací a jejich následné využití k založení hotovostních úvěrů na klientovo jméno. 

Dalším rizikem mohou být falešné e-shopy a internetové útoky, které se snaží získat přístup k internetovému bankovnictví a k finančním prostředkům. Nadále se jedná i o pomoc s odstraněním nepravdivých informací z internetu, které podvodně poškozují dobré jméno klienta. Specialisté z „Rodinného právníka“ dokáží ve  specifických případech získat i  vyplacení náhrady za nedoručené nebo poškozené zboží od nekale jednajícího elektronického obchodu.

Zneužití nebo poškození identity?

Zneužití internetové identity nastává v případě, že třetí osoba neoprávněně použije na internetu identifikační či autorizační údaje pojištěného – například telefonní číslo, průkaz totožnosti, bankovní údaje nebo rodné číslo. Pokud pojištěnému vznikla škoda nebo jiná majetková újma, podniknou specialisté AXA Assitance právní kroky k ochraně klienta a případně poskytne odškodnění do výše limitu pojistné smlouvy. Pojištění chrání před falešným založením úvěru přes internet, při kterém překvapenému poškozenému za několik měsíců přijde upomínka o splácení. Pojišťovna se spojí s úvěrovou firmou a právní cestou falešný úvěr pomáhá ukončit. 

Naopak poškození on-line identity znamená, že pojišťovna hají pověst pojištěného na internetu nebo sociálních sítích. Experti AXA Assistnace například zajišťují a hradí dodavatele služeb, jehož úkolem je odstranit či znesnadnit přístup k negativním informacím o poškozeném. Dále podniká kroky k hájení zájmů pojištěného vůči osobě, která negativní informace zveřejnila, i vůči vydavateli nebo web hostingové službě, na jejichž stránkách byly negativní informace o zveřejněny.Za poškození on-line pověsti se považuje například, pomluva, urážka, nebo  nezákonné vyzrazení informací o soukromém životě, např. zdravotní stav pojištěného.

Aktivní pomoc

Kromě neustálé právní asistence poskytuje pojištění i reálné právní zastoupení a úhradu souvisejících nákladů v případných sporech, které se dostanou před soud.  Koordinátor každého případu má k dispozici specialisty na danou oblast, kteří aktivně pomáhají vyřešit konkrétní problém. Jedná se o právníky, ale i IT specialisty na odcizení online identity, na řešení internetových podvodů a krádeží i na poškozování dobrého jména v internetovém prostředí. 

Statistky

Z průzkumu AXA Assitance v souvislosti s problematikou internetové kriminality vyplývá:

  • Až 90 % lidí netuší, jak se bránit v případě odcizení identity. Celých 50 % uživatelů si přesto za posledních 12 měsíců nezměnilo přístupové heslo na žádném ze svých online účtů.

  • 62 % případů spotřebitelských sporů se týká nákupů přes internet.

  • Pouze 4 lidé z 10 kontrolují, jaké informace o nich na internetu kolují.

  • Až 7 z 10 uživatelů internetových služeb nedostatečně chrání své osobní údaje.

  • Přes 60 % uživatelů se necítí být dobře informováno o rizicích na internetu.

  • 40 % uživatelů se setkalo s  e-maily, které se z nich snažily vylákat peníze nebo osobní data.

AXA Assistance nově pomáhá obětem kybernetické kriminality >> sdílejte na sociálních sítích

 
Reklama

 

 

Komentáře


K tomuto článku ještě nebyl přidán žádný komentář. Buďte první a okomentujte tento článek.

Přidejte komentář

* Pokud je obrázek nečitelný, nový načtete kliknutím na obrázek.
Pro přihlášené se kontrolní obrázek nezobrazuje. Přihlašte se či se zaregistrujte pokud ještě nemáte účet.
Opište text z obrázku: *

* Hvězdičkou jsou označeny povinné informace.


Komerční sdelení

banner-invr2016-investujeme-2

Články z Pojištění

Petr Zámečník | 15.02.2017 00:00 Peer-to-peer pojištění: Obejde se bez zprostředkovatelů

Sdílená ekonomika hýbe světem. AirBnB, Über, klubové pojištění… Sdílené služby doplňují a postupně nahrazují své klasické korporátní obdoby. Jak se vyvíjí peer-to-peer pojištění a obejde se skutečně bez finančních zprostředkovatelů? Celá zpráva »

Komentářů: 0 / 0

Jana Zámečníková | 13.01.2017 00:00 Pojistných podvodů v životním pojištění přibývá

Pojistných podvodů rok od roku přibývá. V loňském roce odhalily pojišťovny pojistné podvody za více než miliardu korun. Podvodníci se zaměřují především na pojištění vozidel, ale stále častěji také na životní a cestovní pojištění.  Celá zpráva »

Komentářů: 0 / 0

Petr Zámečník | 22.12.2016 00:00 Vánoční lyžování v Alpách: Nezapomeňte na pojištění!

Období Vánoc a Nového roku je pro řadu rodin příležitostí k lyžařské dovolené v Alpách. Nevyplácí se ale spoléhat na evropský průkaz zdravotního pojištění. Vždy se vyplatí sjednat si komerční cestovní pojištění. Proč? Celá zpráva »

Komentářů: 0 / 0

Lucie Kadlecová | 14.12.2016 00:00 Cestovní pojištění a terorismus: Která pojišťovna vás ochrání?

Se stále se zvyšujícím počtem a rizikem teroristických útoků po celém světě by se měl každý před sjednáním cestovního pojištění ujistit, zda je v pojistných podmínkách zahrnuto i pojištění proti těmto specifickým útokům. Mohlo by se totiž stát, že v případě, kdy se pojistník do takové situace dostane, nemusela by mu pojišťovna uhradit žádné náklady. Celá zpráva »

Komentářů: 0 / 0

Petr Zámečník | 01.12.2016 00:00 Končí životní pojištění…?

Každé životní pojištění sjednané od dnešního dne má nad sebou Damoklův meč. Finanční zprostředkovatel bude ručit za jeho (ne)zrušení celých 5 let. Znamená to konec distribuce životního pojištění? Celá zpráva »

Komentářů: 19 / 19 Poslední komentář: 07.12.2016 14:34Další články »

Krátké zprávy z Pojištění

22.02.2017 15:55 Pojištěný není vždy pojistníkem, varuje ČNB

Česká národní banka (ČNB) varuje před riziky přistoupení k pojistné smlouvě v souvislosti se zakoupením spotřebního zboží. Pojištěný nemusí být nutně pojistník, jejich práva se značně liší. Celá zpráva »

Komentářů: 0 / 0

08.02.2017 11:52 Poisťujete firemné auto? Podľa čoho sa rozhodnúť

Píšeme na Investujeme.sk: Pri výbere poisťovne by firma mala zvážiť to, kde podniká, ako bezpečne jazdia je zamestnanci, ale aj to ako často jazdí vozidlo do zahraničia. Veľký význam ale má aj rozsah asistenčných služieb. Hoci si ešte stále väčšina firiem na Slovensku vyberá poistenie vozidiel podľa ceny, prvoradá by mala byť kvalita služieb poisťovne.  Celá zpráva »

Komentářů: 0 / 0

06.02.2017 11:59 Na Slovensku pribudla nová poisťovňa, pôsobiť bude z Gibraltaru

Píšeme na Investujeme.sk: Od prvého dňa tohto roku začala na Slovensku oficiálne pôsobiť poisťovňa Premium Insurance Company Limited. Zameriava sa výhradne na segment neživotného poistenia. Hoci bez vlastnej siete pobočiek, chce ponúknuť prémiové poistné produkty. Slovensko by pritom malo byť len prvou krajinou. Svoje pôsobenie chce rozvinúť aj v zahraničí. Celá zpráva »

Komentářů: 0 / 0

27.01.2017 15:43 Beztrestnost za volantem lze pojistit. Jaké jsou triky pojišťováků?

Vyhnout se pokutě nebo trestným bodům pomáhá v Česku řidičům několik specializovaných firem. Stačí se za pár tisíc „pojistit“ proti odpovědnosti. Jaké praktiky používají? Celá zpráva »

Komentářů: 0 / 0

27.01.2017 09:00 Odškodnění za úraz na chodníku může zhatit i špatná obuv

Píšeme na Hypoindex.cz: Letošní zima je zima s velkým Z. Sníh, mráz, led, plískanice, prostě leden jako z pohádky. Co ale není, jako z pohádky jsou úrazy, které se mohou leckomu přihodit na zledovatělém chodníku. Pád je rychlý, kdežto na odškodnění si počkáte dlouho. Jestli ho vůbec dostanete. Celá zpráva »

Komentářů: 0 / 0Další krátké zprávy »

Anketa

Jaký očekáváte rok 2017?

Lepší než 2016. (142)
 
Stejný jako 2016. (15)
 
Horší než 2016. (1287)
 Celkem hlasovalo 1444 čtenářů

banner-300-300

Nejčtenější články z Pojištění za posledních 14 dní

Petr Zámečník | 15.02.2017 00:00 Peer-to-peer pojištění: Obejde se bez zprostředkovatelů

Sdílená ekonomika hýbe světem. AirBnB, Über, klubové pojištění… Sdílené služby doplňují a postupně nahrazují své klasické korporátní obdoby. Jak se vyvíjí peer-to-peer pojištění a obejde se skutečně bez finančních zprostředkovatelů? Celá zpráva »

Komentářů: 0 / 0Další články »